Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    he wat fijn doris gefeliciteerd met je mooie echo

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Thnx Thnx...

@ Doris

Wat fijn dat alles goed was!

3. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    :) hahaha, wat een jaloezie allemaal! Kan het me wel voorstellen hoor. Ik kan mij een leven zonder het strand (en mijn strandhuisje! Ja, ik woon zomers op het strand 8) ) echt niet voorstellen. Ik ben er geboren en getogen.
    Ik moet zeggen dat ik wel erg moe ben van mijn tripje van vanmiddag. Moe, maar voldaan!

Ik heb vanmiddag een aanvaring gehad met manlief. Hij maakte een opmerking over het vele huishoudelijke werk wat hij nu van mij overneemt. Dat schoot dus even in het verkeerde keelgat bij deze wandelende hormonenbom. :( Ik zit tenslotte niet de hele dag thuis omdat ik het zo fijn vind. Ik zou ook graag de badkamer staan soppen, want ik irriteer me mateloos aan de viezigheid. Ik heb er alleen echt de fut niet voor. Misschien moet ik mijn zusje vragen of ze hier een keer goed wil komen schoonmaken, want ik begrijp ook wel dat mijn mannetje het er niet even bij kan doen naast zijn ruim 40urige werkweek en alles wat hij normaal al doet.
    Zucht.....die hormonen ook! Ik heb wel mijn excuses aangeboden voor mijn felheid, maar ook uitgelegd waar het vandaan komt.
    Als ik me weer beter voel, ga ik een mooi cadeautje voor hem kopen!

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

@ Maartje ik herken die felheid ook! Lijk wel een pitbull af en toe.
    Maar gelukkig begrijpt ie het.
    Het boek van Kluun staan 2 basisregels in voor mannen. Misschien een idee? :D

Hier gaat het verder zijn gangetje, erg moe weer. Zie het niet zitten om vanavond te spinnen. Baal er wel onwijs van want ben zo bang dat ik heel erg veel ga aankomen! :( Morgen misschien maar even gewoon fitnessen.....
    Heb mijn baas vandaag verteld dat ik zwanger was, en ze vond het erg leuk! Was ik wel verbaasd over want had verwacht dat ze er niet zo blij mee zou zijn.....

Heb ook helemaal GEEN zin in warm eten. Dus ik eet maar gezond bruin brood met aarbei ofzo. Krijg echt geen aardappel door mijn keel en voel me er echt heel schuldig over :(

5. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Joh, daar moet je je helemaal niet schuldig over voelen! Bruin brood en fruit is toch ook gezond! Ik eet alles waar ik trek in heb en dan is het nog veel te weinig en niet precies volgens de schijf van vijf. Maar ik eet wel! En dat is het belangrijkst!
    Gewoon lekker eten en veel drinken en als je echt denkt dat je iets te kort komt, slik je wat extra vitamine!

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hebje ook wel gelijk in. Niets smaakt tegenwoordig ( behalve aarbeien :D ) Dan neem ik ergens 2 happen van en dan hoef ik het niet meer....

Ik slik trouwens van die etos zwanger capsules. Maar ook die krijg ik amper naar binnen.
    Het is gelukkig maar tijdelijk ( hoop ik)

7. Ik heb nog een vraagje over zwangerschapsvitamines. Ik heb die van VSM puur mama. Maar die dingen zijn veel te groot! Ik krijg ze met geen mogelijkheid door geslikt! Laatst stikte ik er zowat in.
    Welke gebruiken jullie en zijn niet zo groot?

Ik kan ook om niets uit mijn stekker gaan. Mijn vriend moet er alleen maar om lachen en dan verdwijnt mijn boosheid ook wel weer snel. Hij noemt mij HCGtje. hihi.

Ik heb ook best moeite met avondeten. Dan heb ik iets gepland, maar dan staat het idee me ineens zo tegen. Dus eet ik gewoon waar ik wel trek in heb.

8. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Die pillen van vsm verpletter ik met een hamer en doe het in een schaaltje met vla. Krijg absoluut die grote krengen niet door m'n keel dus doe ik het zo
    maar. Heb namelijk ergens op het forum gelezen dat dit gewoon kon.

9. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Ik heb de zwangerschapsvitamine van de Kruidvat en die zijn goed te doen. Nou ken ik die van VSM niet, dus ik weet niet hoeveel het scheelt. Ik vind ze wel stinken, maarja....ik vind bijna alles stinken op dit moment!

10. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    ik heb multi zwanger van de etos.
    dat is een capsule, en slikt/glijt zo weg...

enige nadeel is dat je er 2 per dag moet nemen, en dat zou je weleens kunnen vergeten ;)
    (zwangerschapsdementie, he...)

11. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

goedeavond,

Vanmiddag even heerlijk geslapen met het meisje samen. Flink koorts en overal auw.
    Eet niks maar drinkt genoeg.
    Vanavond maar optijd me bed in zal wel weer een gebroken nacht worden denk ik zo.

Ik slik ook vitamine van kruidvat. op aanraden van de vk. Zijn goed te doen en ik neem ze steeds voor het eten dan vergeet ik het ook niet.

Die felheid heb ik op en af. Maar dat heb ik met dit moment alles lijk wel een wip wap. Dan weer dit dan weer dat.

12. @ doris!wat fijn meid dat je zo'n mooie echo hebt gehad!
    enne 1 oktober is een hele mooie datum... ik ben namelijk jarig op 1 oktober! haha

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Pff heb weer snel ffies bijgelezen. Kan jullie toch ook niet missen..hihi

Doris; fijn dat je echo goed was!

Moon :cry: Sterkte met alle ellende lieverd. Ik vind je ook een echte KANJER! kan niet vaak genoeg gezegd worden!

Shannen; wat belachelijk dat ze je in zo'n spanning laten zitten! Gelukkig heb je er zelf een goed gevoel bij!

Maartje;dat strandhuisje klinkt idd heerlijk zeg! Ik kan zelf ook wel eens aardig fel uit de hoek komen. Schrik dan van mezelf terwijl ik bezig ben...Vind het al lang knap dat je dat toegeeft naar je ventje. Komt allemaal goed meid. Ik weet zeker dat ie je kadootje straks erg zal waarderen!

Verder ben ik alles alweer kwijt.

Ik heb iig nog steeds nergen last van...nog 2 nachtjes tot mijn volgende echo en 1ste afspraak bij de verloskundige. Leuk, maar ook weer spannend...

Ga nu snel mijn nestje in. Truste...

14. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Moon: vind het echt knap hoor hoe je er mee omgaat, hoop voor je dat je niet gecurriteerd moet worden.

Doris: fijn dat je echo mooi was!

15. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

goedemorgen,

Iedereen weer goed de nacht doorgekomen ?
    Hier was het een kort nachtje wel verwacht. Vanmiddag nog maar even bijtanken.
    Verder voel ik me goed vanmorgen. Als ik zo de 9maanden vol krijg daar teken in voor.

16. Ik voel me niet zo super vandaag. Heb net voor het eerst gespuugd! bahbahbah.
    Heb straks om 10 uur mijn echo..misschien zijn het wel zenuwen.
    @Choco: goeie tip! haha. Zal ik ook maar eens proberen.

17. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Alweer een mooie dag in het vooruitzicht! Toch jammer dat ik gewoon moet werken, ach er komen vast nog meer mooie dagen dit jaar....

@Moon: super, zoals je er mee omgaat; het allerbeste gewenst!
    @Doris: fijn, dat het op je echo allemaal goed was.

Ik slik geen enkele vitamine; denk dat ik gewoon gezond genoeg eet, genoeg fruit ed. Krijg die capsules ook met geen mogelijkheid naar binnen. Soms heb ik zelfs moeite met het slikken van foliumzuur.

Hoelang moet ik hier nu nog mee doorgaan? Kan iemand mij dat zeggen?

Liefs, Divanaatje

18. Foliumzuur moet je slikken van 4 weken voor tot 8 weken na de conceptie. Dus tot 10 weken zwangerschapsduur.

19. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Volgens mij is foliumzuur belangrijk tot de 12de week van je zwangerschap

20. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    goede morgen

@doris fijn dat je een mooie echo had

@moon hoop dat alles weg is, suc6 vandaag

@jotim30 is je dochtertje al weer iets beter?

Hier gaat alles zijn gangetje, ben erg moe.
    Heb vanmiddag me eerste afspraak bij de verloskunige, en hoor vandaag waneer ik de eerste echo heb.
    Hebben jullie ook zo'n last van afscheiding?

Iedereen die vandaag echo heeft suc6

gr Marianne

Deel Deze Pagina