@Marianne: ik heb ook best veel last van afscheiding; maar op zich had ik dat eerder ook wel. Ben het wel gewend dus. De afscheiding is meestal wel dik en wittig. Succes vanmiddag bij de verloskundige! Divanaatje
@ marianne ze heeft minder koorts maar daar is ook alles meegezegd. ik heb ook veel last van afscheiding. Veel plezier met je eerste afspaak bij de VK
Nog even opgezocht: Foliumzuur moet je slikken tot en met de 8e week van je zwangerschap. Dus niet tot 10 weken wat ik net schreef..
Goedemorgen Allemaal Mijn goede gevoel ik nu wel echt verdwenen gisteravond weer helder rood bloed verloren, dit kan echt niet goed zijn daar geloof ik niet meer in.. Ik vind dit echt heel erg, ik ben bang om mijn kindje te verliezen.. Vannochtend weer bruin bij het afvegen en zo blijft het maar door gaan... Direcht de verloskundige gebeld en kreeg assistente ze ging voor me navragen of ik vandaag nog een echo kan krijgen.. ze belt me dadelijk terug.. Even afwachten dus.. Ik houdt jullie op de hoogte... Voor iedereen die een mooie echo had! Proficiat.. lekker genieten nu... liefs Shannen
@shannen Ik hoop dat je vandaag kan komen dit is niet te doen voor jou die onzekerheid. En ik vind ook dat ze je zo niet kunnen laten lopen. Kom voor jezelf op meid en laat je niet afschepen hoor. Wens je veel suc6 en hoop dat alles gewoon ok is liefs Marianne
Dankjewel Marianne.. De verloskundigenpraktijk heeft net gebeld ik mag straks nog voor een echo om half 12... Ik ben heel blij maar ook wel bang voor wat ik te zien krijg... Ik houdt jullie op de hoogte.. liefs Shannen
@shannen Veel suc6 straks meid,ik zal aan je denken. En proberen positief te blijven.(ik weet het makkelijk praten heb ik). liefs Marianne
@ Shannen! Oh meid, wat erg dat die bloedingen blijven duren, maar ik heb toch nog goede hoop voor je! Mijn duimen draaien heel hard dat je straks goed nieuws krijgt! Sterkte meis!
@ Shannen, misschien kan het je wat moed geven maar een vriendin die ook zwanger is had op 9 weken ook best een heftige bloeding. Ze was zo bang dat het mis zou gaan maar op de echo bleek alles in orde met de uk! Bij haar was het zo dat een stukje van de placenta was afgestorven (iets van 5% ofzo) en dat kan helemaal geen kwaad. Daarom dus dat ik voor jou ook blijf duimen dat het allemaal goed komt!
Sofieke ik hoop dat het bij mij ook zoiets is dan.. Divaantje en Salsabine bedankt ! Ik hoop dat ik straks met goed nieuws kan komen.. Ga nu even wat in het huishouden doen even wat afleiding... liefs Shannen
Hé Shannen, ik wil je ook nog ff heeeeeeeeeel veel succes wensen zometeen! Hopelijk valt het allemaal mee! Mijn duimen draaien op volle toeren! Liefs Chris
@Shannen, ik lees het nu pas. Ik hoop zo dat je straks goed nieuws hebt voor ons. Met mij gaat het nog steeds redelijk. Mijn kleine meid is gelukkig weer een stuk opgeknapt en ik kom in elk geval s' nachts weer aan mijn slaap. Ik hoef er ook minder uit s' nachts om te plassen gelukkig. Ik doe weinig in het huishouden, alleen het noodzakelijke en geniet maar even van het mooie weer. Meiden die naar de Vk gaan en meiden die een echo hebben veel plezier!
Hallo Dames, Ik kom helaas afscheid van jullie nemen Ik ben vanochtend bij de gyneacoloog geweest omdat ik afgelopen 2 weken last had van bruine afscheiding en heel erg ongerust was. Het blijkt idd niet goed te zijn. Hij zag een dooierzak met daarin aanbouw van een kindje. Ik moet een week afwachten of het vanzelf loskomt en anders een curretage. We zijn intens verdrietig omdat dit kleintje zo ontzettend welkom was..... Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap toe en ik blijf jullie volgen.. Liefs Diaantje