Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Oh DIaantje nee he.... Niet nog eentje die afscheid komt nemen! Verdorie toch! Hier wordt ik zo triest van, zo een enorm gevoel van machteloosheid!
    Dames voor jullie allemaal een hele dikke knuffel!

2. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Jeempie Diaantje, wat onze rot! :cry: Heel veel sterkte de komende tijd! Ik hoop dat je lichaam zichzelf goed herstelt.

Ligt het aan mij of nemen er hier wel heel veel meiden afscheid?! Pff, ik echt zwaar voor de meiden in kwestie! :(

3. @ Shannen: heel veel succes! Ik hoop op goed nieuws!
    @ Diaantje: Wat naar. Heel veel sterkte toegewenst.

Een schril contrast. Misschien toch nog goed nieuws voor vandaag; mijn echo was gelukkig goed. Ik ben er erg blij en dankbaar voor, vooral na alle nare verhalen van de laatste dagen!

4. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Missyess; wat fijn! Geniet er lekker van. Tis wel lastig om je goede nieuws tussen al die ellende te plaatsen he! Helaas is dit de realiteit. Jij kan in ieder geval opgelucht adem halen en genieten! WEl doen he!

Ik word zo opgehaald door mijn beste vriendin. Zij rijdt mij naar mijn werk, zodat ik zelf tegen mijn collega's kan vertellen dat ik zwanger ben. Spannend!
    Ik zal later vandaag verslag doen.
    Liefs, Maartje

5. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Missyess, ben blij dat er vandaag toch nog wat goed nieuws komt!

Vind het zo jammer voor al de meiden dat het misgaat, krijg daar zo een gevoel van machteloosheid over!

6. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Goedemiddag!

Ik ben terug van de echo en alles was goed!

Ik ben ongeveer 8 weken dat geeft de echo aan.. Ik dacht zelf 9 weken dus een weekje minder.. Ze kan geen bloeding vinden bij de foetus..
    Dus ze denkt dat het van de baarmoedermond komt..
    Het kan natuurlijk altijd nog mis gaan.. Dat heeft ze ook gezegd..
    Het klopte al zo mooi om te horen en te zien... en het kindje beweegde ook al.. ze denkt sobiso 8 weken....

Bedankt allemaal
    Ik ben super blij!

Misseyes fijn dat alles goed was!

Diaantje wat een verschrikkelijk nieuws meis, heel veel sterkte!

liefs Shannen

7. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Shannen; wat goed! Fijn dat je nu gerustgesteld bent! Nu weer lekker verder met genieten! Superrrrrrr!

8. Pffew! Gelukkig Shannen! Toch nog goed nieuws. Ik ben heel blij voor je! Wat een geruststelling he zo'n kloppend hartje.

9. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    O nee Diaantje! Wat erg meid! Ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte toe en ik hoop dat jullie snel een gezond wondertje mogen krijgen! Dikke knuffel van mij!

Shannen, wat een opluchting... Zit gewoon al vanaf half 12 hier achter mijn pc (op t werk) met een misselijk gevoel van de zenuwen voor je.... Ben echt blij voor jullie!

Liefs Chris

10. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Dankjewel Allemaal!

Nu maar hopen dat ik niet meer ga bloeden en dat alles goed mag gaan...

ik probeer weer te genieten..

liefs Shannen

11. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Wat vreselijk Diaantje..sterkte, hoe ver was je?

Shannen heerlijk voor je dat echo goed was, geniet er maar van

12. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    blij te horen dat het goed gaat, shannen.

hier net verraden op mijn werk door een nieuwe manager.. te midden van de onwetende collega's: en gefeliciteerd met je zwangerschap! wanneer ben je uitgerekend......

oeps! wilde wachten tot ik mijn echo had gehad, maar ja, nu niets meer aan te doen. wel leuke reacties gehad....

13. Oh lekker lomp! haha.

14. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    Shannen wat ben ik blij voor je dat alles goed is zeg!

Diaantje wat vind ik het verschrikkelijk om weer iemand te horen met slecht nieuws!Heel veel sterkte!

Ligt het nu aan mij of lijkt het echt of dat er in verhouding veel meiden zijn waarbij het mis gaat?
    Ik zie iedere week nog mensen afvallen en volgens mijn gevoel zijn het er veel meer als 1 op de 10 dit is niet leuk meer :evil: :cry:

Ik wil nu geen slechte berichten meer horen!
    Ik hoop dat dit de laatste is (en eigenlijk was diaan er alweer 1 tevee)l

15. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Dianaatje: sterkte en een dikke knuffel.

Doris, missyess en shannen: gefeliciteerd met jullie goede echo's! Shannen, wat zul je opgelucht zijn na dagen in spanning gezeten te hebben.

Ik vind het steeds spannender worden. Best veel negatieve berichten hier op het forum, ik wordt er steeds onzekerder van. Nog een weekje dan hebben we de eerste echo, ik hoop dat alles goed is.
    Ik voel me veel beter de laatste dagen. Wel ben ik nog steeds moe, maar minder dan eerst. Het was sommigen ook al opgevallen dat ik dikker ben geworden, komt natuurlijk vooral door m'n opgezette darmen.

Prettige middag allemaal en geniet lekker van de zon!

16. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Diaantje: Wat verschrikkelijk, veel sterkte!

Misseyesen Shannen: Fijn, dat jullie echo's goed waren@
    Shannen, moet voor jou wel een erge opluchting zijn, niet?

Vind eigenlijk ook wel dat we van veel meiden al afscheid hebben moeten nemen. Laten we hopen dat het nu goed blijft gaan bij iedereen!

Maartje: succes op je werk! Ben benieuwd naar de reacties!

Liefs, Divanaatje

17. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Shannen, wat goed meid dat het allemaal goed is gekomen! Was mijn voorgevoel toch juist!

@ Lient, mij was het ook al opgevallen dat er best wel regelmatig minder goede berichten verschijnen. Echt onzeker maakt mij dat niet, vooral erg verdrietig voor die meiden!
    Kop op allemaal, we zijn met z'n allen alweer allemaal aan het opschuiven richting de 12 weken en ik duim heel erg dat iedereen die hier nu nog zit mee kan naar het tweede en hopelijk veiligere trimester!

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ diaantje

Jeetje wat naar!
    Heel veel sterkte!

Ik ben vanmorgen/nacht om kwart over 4 bevallen haha.
    Was echt een gedoe.
    Maar eigenlijk ook nog best lachen :oops:
    Hebben geen wc boven en had rare druk maar hoefde niet te plassen.
    En begon ook ineens erg te vloeien dus was over de rand van het bad gaan zitten.
    En toen plof daar kwam ons kindje te voor schijn :( :confused:
    Marco die probeerde het weg te spoelen maar dat wilde niet was net zo groot als een dadel.
    Dus moet ie het er uit halen hihi.
    Was ie een plastic zakje gaan halen en lepeltje en heeft ie het er uit gevist.
    Hij ging zo wat over z'n nek 8)
    Had ook m'n ouders gebeld die waren wakker anders had me pa het even komen doen maar Marco wilde het toch zelf doen.
    En toen heeft ie het bij de buren in de kliko gegooid die werden vandaag opgehaald.
    En toen we thuis kwam werd ie geleegd dus was min of meer z'n begravenisje ;)
    Hebben er verder erg om gelachen... heel gek.
    En echo gehad alles was schoon over 6 weken terug komen en dan weer aan de clomidjessss

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Diaantje: Meid heel veel sterkte en ik hoop dat de natuur zijn werk doet.

@Shannen: wat een opluchting zeg. Nu idd hopen dat het bloeden echt stopt.

@Missyess: fijn zo'n mooie echo.

@Moon, meid wat heb ik een bewondering voor jou. Hoe jij met de heel situatie omgaat. *knuf* Fijn dat de natuur zijn eigen gang is gegaan. Sterkte verder.

20. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    @diaantje

Sterkte en een dikke knuffel

@shannen

Wat een goed nieuws meid,ben erg blij voor je

@doris ,missyess

Fijn dat jullie een mooie echo hadden.

@moon85

Sorry maar moest er wel om lachen om wat je geschreven had :oops:
    Maar ben erg blij dat je schoon bent. En zeg het nog 1 keer heb echt RESPECT voor je hoe je er mee omgaat. Ik hoop dat we over een poosje weer positief nieuws horen van je. Ik hou je in de gaten ;)

Hoop dat we nu alleen nog maar goed nieuws krijgen hier.

gr Marianne

Deel Deze Pagina