Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Mag je best om lachen hoor!
    Lachen er zelf ook om.
    M'n zwager lag ook helemaal in een deuk toen we het vertelde was echt zo komisch.
    Toen we naar de gyn gingen zei Marco je verteld maar dat het in de wc gevallen was hihi.

Gister avond had ik het wel even erg moeilijk.
    Kwamen er reclame folders binnen en keek in de van de zeeman allemaal baby dingen met koekiemonster... zo noemde ik ons beebje.
    Dus was wel even k*t.
    Wie weet raken we met de hormonen net zo snel als na de 2ling weer in verwachting.

@ all

Hoop ook dat er niet meer afvallen!

2. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Moon, meid jij lukt er echt in om ons aan het lachen te krijgen terwijl het eigenlijk andersom zou moeten zijn. Echt waar meid, respect!
    Viel het niet zwaar om je kindje zo te zien? Zag het er ook al uit als een mensje? Hoever was je eigenlijk al?

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Was wel eng.
    Het zat gelukkig nog in de vruchtzak dus heb kindje niet kunnen zien.
    7w2d was het.
    Heb eigenlijk ook maar heel kort bekeken toen het in het zakje zat.
    Marco had het expres in de kliko van de buren gedaan.
    Hij was bang dat ik het zo gaan ontleden als ie morgen weer werken is.
    Om het kindje te zien.
    Maar had ik toch niet gedaan want zag er niet lekker uit.
    Had het wel graag willen begraven bij me overgroot ouders maar ja nu ligt ie op de vuilnisbelt :(

4. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Jeetje Moon, wat een verhaal weer! Ik heb er stiekem wel beelden bij! ;) Ik weet alleen echt niet of het mij zou lukken om er zo goed mee om te gaan!

Ik ben net terug van mijn werk. Iedereen was heel enthousiast en gerustgesteld dat er niks ernstigs met me was. Twee collega's hadden het zien aankomen, de rest was echt heel erg verrast. Die twee hadden bewust niks gezegd omdat ze weten dat ik een missed abortion heb gehad. Ze hebben dus rustig afgewacht. Echt superlief.
    Na een half uurtje ben ik weer weggegaan. Het was ook echt lang zat. Nu snel een cracker smeren voordat ik weer misselijk wordt. En natuurlijk lekker nagenieten! :D :D

5. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Shannen fijn voor je meis dat je echo goed was :) en nu proberen te genieten

Moon wat een verhaal :confused: ;) en gewoon bij de buren in de kliko hahaha ze moesten eens weten ;)

Diaantje heb geen woorden, vind het echt rot voor je. Sterkte **knuff**

Verder hier weinig nieuws onder de zon 8) druk op het werk maar probeer mee te lezen anders houd ik het niet bij zo veel als er geschreven wordt.
    Merk nu dat mn broek iets strakker is gaan zitten :( ik let wel een beetje op het snoepen hoor want ik wil nog wel een maandje wachten met groeien als het even kan...niet met 10wkn al please [-o<
    Het moet er ook allemaal weer af straks hahaha hell :x geen chocola meer ;)

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Moon, meis wat ontzettend rot zeg...maar idd respect dat je het allemaal zo kan brengen, echt knap van je!

Ik ben momenteel ziek thuis vanaf gisteren..voel me echt zo beroerd! echt heel misselijk enzo!
    Omdat het al een keer mis is gegaan en ik een keer een innestelingsfout heb gehad doe ik extra voorzichtig..gelukkig hebben we het hartje vorige week al zien kloppen...gelukkig! Ik ben steeds zo bang dat het weer niet goed is....
    het chromosomenonderzoek was prima in orde van ons allebei en verder ook geen rare dingen dus denk dat de natuurlijk gewoon goed zn werk heeft gedaan bij mij...
    12 april is een belangrijke dag voor mij, dan zou ik 12 weken zijn als alles goed gaat!
    Volgende week dinsdag naar de vk..ben dan 8 weken en 5 dagen zwanger....als het dan goed is ben ik in ieder geval weer 5 dagen verder dan de mk...spannend dus!
    Oja, vk had ook gezegd dat het er nu allemaal beter uitzag dan vorige keer...

Liefs

Syl

7. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ salsabine, je kan dat groeien niet tegengaan hoor. Bij mij begon het ook vorige week op 10 weken en toen ging het ineens hard. Op een goede week en half verder pas ik gewoon in geen broek meer en loop ik de ganse dag rond mijn comfortabele positiebroek. Was even wennen maar nu zit het echt wel heel lekker!

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ maartje

Denk dat ik door de vorige x er beter mee om kan gaan.
    Als dan iemand me iets vroeg er over dan kwamen de tranen al bijna.
    Dan moest ik echt slikken.
    Nu heb ik er meer vrede mee.

@ sylvia

Meissie ik hoop echt dat het deze x goed zal gaan.
    Het moet gewoon!
    Nog een maandje meis dan is de magische grens!

Dikke knuffff

@ salsabine

Hmz als ze dat wisten pfff :)
    Ze zijn rond de 70 dus hihi.
    Hij is heel aardig maar zij :(

9. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Ik kom normaliter niet echt heel snel aan en ik sport ook nog gewoon maar ik heb echt al het idee dat ik een klein beetje een band om mn middel krijg :(

Begrijp me niet verkeerd ik wil straks echt wel een mooi buikje om mee te pronken ....straks ;) hahaha man zo snel al dat mn broeken strakker gaan zitten dat had ik niet verwacht :confused:

10. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Shannen wat fijn dat alles goed is.
    diaantje, wat een rot bericht heel veel strekte

moon, je hebt het mooi opgeschreve, heerlijk dat je het zo een plekje kan geven. Je bent echt een topmeid maar dat weet je al lang he ;)

Hier gaat het wat beter met het meisje.
    lekker druk moet vanavodn werken op de beurs (trouwbeurs) wel gezellig maar wel vermoeiend.

@salsabien, mijn broeken passen al een week niet meer. Hihihi gaat nu hard hoor.

11. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @ Diaantje...veel sterkte meid..

12. hey meiden!
    @ moon.. jeetje meid.. ik moest ook erg lachen toen ik je vehaaltje las!
    respect meid.. hoe jullie ermee omgaan!

ik ben vanmorgen bij de vk geweest.. was een intake.. kregen veel info mee.. en een knuffel..

ik moet ergens anders bloed laten prikken.. en vanwege mijn gewicht moet ik nuchter zijn..
    (heb overgewicht)

verder heb ik 3 april mijn eerste echo..
    en 17 april weer controle..
    spannend !

13. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Hoezo moet je dan ergens anders bloed laten prikken?
    Heb ff gespiekt in je album naar je foto, ziet er niet echt uit als overgewicht hoor!

Ik heb ook overgewicht, moet ik dan ook ergens anders heen?\

Liefs, Divanaatje

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja wat gek dat je ergens anders heen moet.
    Ik heb ook iets overgewicht maar kon gewoon met volle maag prikken.

15. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Ergens anders prikken komt toch wel vaker voor?! Bij mijn VK prikken ze ook geen bloed (ze hebben ook geen echo). Voor bloedprikken (en echo) moet ik naar het ziekenhuis.
    Ik hoef niet nuchter te zijn. Dat vind ik wel een beetje vreemd. Als jij al overgewicht hebt (ik heb ook even gespiekt in je album), dan heeft 80% van de vrouwen overgewicht volgens mij!

16. Moon, wat goed dat je er zo mee om kan gaan! Fijn dat jullie er om gelachen hebben!

Xenas: Bij sommige vk's prikken ze geen bloed en moet je idd naar het ziekenhuis of priklab. Het is zo dat ze sinds kort extra streng zijn met overgewicht. Een BMI van 25 is overgewicht. Daarom wordt er naast je normale zwangerschapslab (hb, bloedgroep, soa's etc) ook een suikerwaarde geprikt. En daarom moet je dus nuchter. Het is zelfs zo dat bij een BMI van 30 je naar de gyn moet tegenwoordig.

17. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Iedereen heel erg bedankt voor jullie steun. Ik hoop dat de natuur zijn werk doet, begin wel meer last van mijn buik te krijgen.... Ik zou nu eigenlijk 10 weken zijn... Volgende x meer geluk!

@shannen, ben blij voor je dat alles goed is... Geniet ervan!

@moon, knap van je dat je er zo mee omgaat en dat de natuur zijn werk heeft gedaan... Ik hoop dat dat bij mij ook snel gebeurt!

Liefs Diaantje

18. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    @ Diaantje, wat een verdrietig bericht, ik wil jullie heel veel sterkte wensen!

@ Missyess, Fijn om ook goed nieuws te horen! Nu echt genieten!

@ Shannen, Wat een opluchting meid! Nu weer genieten.

@ Moon, Hoop dat we snel weer positief nieuws van je horen *knufff*. Knap hoe je ermee omgaat!

Liefs Doris

19. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Meiden, ik heb ff een hele rare en misschien domme vraag...
    Als je bijvoorbeeld 11 weken en 3 dagen zwanger bent, zit je dan in je 11e week of omschrijven ze dat dan als de 12 week? Ja misschien echt een rare vraag, maar 't spookt steeds door mijn hoofd....

Moon, echt... ik heb zoveel respect voor je! Vind het echt getuigen van karakter zoals jij met je verdriet omgaat! Dikke knuf!

Chris

20. hey meiden..

wat lief van jullie om te zeggen dat er op mijn foto geen overgewicht zit.. maar eerlijk bekennen.. dat is er wel degelijk hoor..
    mijn bmi is 35 geloof ik..

ze prikken idd ergens anders omdat ze dat zelf niet doen..
    en ze houden me extra in de gaten want als je overgewicht hebt, zoals ik.. dan heb je dus meer kans op zwangerschapssuiker...
    en daarom moet ik nuchter zijn als ik ga bloed prikken..
    dan kunnen ze daar op testen geloof ik..

vinden jullie het trouwens leuk om te zien met wie we nou eigenlijk spreken...? via foto's websites?
    of willen sommige van ons nog steeds anoniem blijven?

Zal ik dan maar beginnen..
    Kijk maar eens op mijn website...020606.bruiloftsite.nl dan zien jullie meteen wie ik ben!

Groetjes Wendy

Deel Deze Pagina