Nou die echte zwangerschapsklachten mogen wel wegblijven. Heb nu alleen zere borsten en ben af en toe ontzettend moe. Ga zo lekker shoppen.
Nieuwe mama's allemaal van harte gefeliciteerd! en welkom hier! Bull terrier: sorry ik had me idd vergist met Bobby (moet echt nog de namen leren hoor hihihi) Bobby; lekker hoor over 2 dagen al echo! Hoe komt het dat je in Belgie in beh. staat eigenlijk? Je hebt toch een nl ziektekostenverzekeraar neem ik aan. Hier in NL kom je toch alleen bij een gyn als daar een med. reden voor is? Ik wens je alvast veel plezier met je echo! Ik ben ook erg zenuwachtig voor die echo hoor. Ben dan 5 wkn en 6 dgn als het goed is. Hoop dat er dan een hartje klopt... Heb vandaag mijn kruidvattest er tegenaan geknalt (hoezo ik geloof het niet...) Ook posi gelukkig. Ik heb nog steeds geen klachten (ook geen pijnlijke borsten). Gisterenavond wel voor het eerst een opgezette buik (en 's avonds zijn mijn borsten soms gespannen en gevoeliger). Ook heb ik het idee dat mijn maag eerder knort....Wat me ook opvalt is dat ik meer zin heb in gezonde dingen, dan in bijv chocola (wat ik rond ongi erg graag had). Lichte ongigevoel komt nog steeds regelmatig voor. Ik kan trouwens niet wachten op die buik hoor Lijkt me heeerlijk! Ster; thnx voor je lieve woorden En het is idd heeerlijk om hier te mogen schrijven!
Nou, dan meld ik me ook maar hier! Ik heb vanmorgen positief getest, ben dus ZWANGER! Op 1 augustus heb ik mijn spiraal laten verwijderen, nu in ronde 6 was het raak. Kan het nog niet echt bevatten. Heb niet echt ergens last van, af en toe het gevoel dat ik ongi ga worden, en wat pijnlijke boobs. Voor alle anderen: VAN HARTE GEFELICITEERD! Liefs, Divanaatje
Dank je Lient en jij natuurlijk ook van harte! Ik kan niet wachten hoor laat maar komen die buik! Vind wel dat de tijd op eens langzaam gaat..kan niet wachten tot de eerste echo of eigenlijk wanneer ik de 12 weken gepasseerd ben, vind het maar eng/spannend allemaal!
Divanaatje gefeliciteerd en welkom hier! Martine ik begrijp helemaal wat je bedoelt, de tijd lijkt echt langzaam te gaan vooral omdat je nog onzeker bent en graag wilt weten hoe het met de kleine gaat... Je voelt allerlei dingen wat je normaal nooit voelt en het is nieuw allemaal. Maar ik zal blij zijn wanneer ik de eerste echo heb gehad en dat het hartje klopt! Groetjes Diaantje
Hmmmmmm... Kunnen jullie je daar een beetje in vinden? Volgens Appetje beginnen de "klachten" pas echt goed in week 6/7... Zal natuurlijk voor iedereen wel anders zijn, maar ik ben dan net in die periode op vakantie Hoef ik dus wss. geen leuk idyllisch bootochtje te gaan maken Gisteren kwam hubbie met het voorstel om samen te badderen; erg lief! Maar ik begon 'm te stangen en zei: "nee, dat doen we niet, want daar komen "ongelukjes" van, haha!" net voordat we de laatste keer dus intensief RAAK hadden geklust, waren we nl. ook saampjes in bad geweest... En wat zei die lieverd: "Hm... maar dan wel geplande "ongelukjes"!, hihi... Heb me dus toch maar laten overhalen en me lekker laten inzepen............
Hartelijk gefeliciteerd Divanaatje! Ik vind 1 week wachten tot mijn echo al lang hahaha laat staan wachten tot 10-12 wkn...pffff Hebben jullie allemaal al een verloskundige gebeld? Ik kan ook niet wachten om het tegen onze ouders te zeggen. We zijn van plan om onze wintersportfoto's en de posi test foto's erachteraan op dvd te zetten. Dan zeggen we dat we de foto's komen laten zien (zijn vorige week teruggekomen van wintersport) en dan wordt het vanzelf duidelijk. Toen we gingen zeggen dat we de MMM inmoesten en IVF nodig hadden, dacht iedereen dat we kwamen vertellen dat we zwanger waren (was wel pijnlijk). Nu verwachten ze het dus absoluut niet meer. We zouden in maart met IVF ICSI beginnen...
Alle nieuwe mama's to be WELKOM Als vrijdag bij de echo blijkt dat alles goed is dan ga ik me ook aanmelden bij MvM. Ik ben zelf ook zwanger geraakt met behulp van Pregnyl en ik vind het een heel mooi gebaar dat ik andere vrouwen ermee zou kunnen helpen.. Ik heb behalve opgezette borsten, vaker plassen en erge honger ook nog geen kwaaltjes hoor. Heb ook al gelezen dat het vaak het 'ergst' begint te worden rond week 6.. Verder heb ik wel vanaf afgelopen dinsdag wat rozeverlies gehad steeds dus ik blijf het wel erg spannend vinden en probeer nog niet zo heel hard van stapel te lopen.. Wie hebben jullie het allemaal al verteld eigenlijk? liefs
is ook weer zoiets waar ik helemaaaaaaaaaaal geen last van heb gehad, dat ik roze afscheiding verlies of een paar druppeltjes bloed ofzo... helemaal niets van die aard! heb alleen van de week maar wel inlegkruisjes gekocht, want af en toe zit ik gewoon te soppen, hihi...
Hahaha Kabouter Klus...leuke opmerking van je ventje. Kan best meevallen met die klachten. Niet iedereen wordt misselijk hoor! Dus dat idylische boottochtje moet je maar gewoon gaan boeken Alvast veel plezier op de Kanaries. Wanneer vertrek je ook alweer? Wel lekker. Vliegt de tijd tot aan echo ook sneller voorbij voor je! Moet even bekennen dat wij momenteel niet durven sexen Erg he...
Jacqueline en Divanaatje, GEFELICITEERD! Wordt wel druk hier zeg, gezellig! Voor de dames dit dit nog niet gedaan hebben: als je links in het menu bevallingslijst aanklikt dan kun je de datum wanneer je uitgerekend bent in de lijst zetten, hebben we een leuk overzichtje. Elvira, ik heb ook moeite met al die namen hoor. Ik moet steeds teruglezen wie wie is Komt vast nog wel, anders maak ik voor mezelf wel een overzichtje met aantekeningen.
Inderdaad, da's wel een voordeel; op vakantie kunnen we er ongegeneerd over kletsen, zonder bang te hoeven zijn dat we iets verklappen. En als we dan terug zijn, nog een weekje en dan naar de VK. Ga denk ik wel effe shoppen, hoor; op vakantie hebben ze toch weer andere leuke baby-dingetjes als hier... We hebben voor een zwangere vriendin ooit eens een baby-shirtje laten bedrukken met "my first trip was to Gran Canaria"... Dus effe die borduur-toko opzoeken als we daar zijn
Goed idee Lient! Lijstje met aantekeningen... Heb me idd ook nog niet in de bevallingslijst gezet. Ga meteen ff kijken
Ach iedereen reageerd weer anders, en indd je hoeft echt niet misselijk te zijn. Mijn moeder is ook nooit misselijk geweest.. Als de testen aangeven dat je zwanger bent dan is het gewoon zo! Lekker gaan genieten van jullie vakantie hoor!
Als eerste alle aanstaande mama's gefeliciteerd. Ook ik word als alles goed verloopt een oktober mama, en dan wel rond 9 Okt. Ik ben normaliter een zoetekauw en verslaafd aan cola, maar kan beide niet meer verdragen groetjes Jackeline