Aaah wat lief van je Moon...ja tis zeker speciaal...Ons mooie mannetje waakt over dit bengeltje...het kan geen mooier beschermengeltje hebben! Hoe gaat het nu met jou meis? dikke knuf
Kan zkr geen mooier beschermengeltje hebben Wel redelijk.. Had eng gedroomd van8 dat ik vermoord werd in bad. Sja hoe kom je er op 8) En toen had ik gisteren ook even bedacht van8 weer met werken te beginnen Ik op m'n fietsje er heen maar was geen suc6, volop pijn aan me buik en vloei ook nog steeds. Dus was er en binnen 15 min weer richting huis. Ben ook erg moe maar zal wel al de spanning van de afgelopen dagen zijn.
@Pjetje; Wat onwijs fijn joh! En wat is het toch een bijzonder verhaal. Zoals je zelf al zegt; het heeft zo moeten zijn en het komt allemaal goed. Heerlijk dat je zelf de regie houdt! Geniet er lekker van. @Moon; meid, alweer werken?! Das wel heel optimistisch. Ik snap je houding wel, maar luister goed naar je lijf hoor! anders duurt het alleen maar langer. Sterkte!
@ Pjetje: Echt heel bijzonder, ik moet echt moeite doen om geen tranen in mijn ogen te krijgen. Echt heel mooi dat zo loopt. Ik geloof er ook in dat er over dit kindje wordt gewaakt en dat alles goed gaat komen. @ Moon: Ik vind het zo knap van je dat je nog steeds op dit forum bent! Het lijkt mij best wel moeilijk. Ik denk dat je inderdaad eerst nog maar even rustig aan moet doen. Je lijf heeft toch ook aardig wat te voorduren gehad. Liefs Laura
Dank jullie wel lieve meiden voor jullie lieve reacties! @@Moon, het is goed dat je droomd over dat je dood gaat, dood gaan staat voor een nieuw begin en nieuw leven! je bent dus duidelijk al een hele stap vooruit...meis het gaat helemaal goed komen met jou..! liefs Pjetje
Hé lieve Pjetje... Jullie kleine bengel is echt met zoveel liefde verwekt op die datum: met moederliefde, vaderliefde en broederliefde... Mooier kan toch niet? Dikke knuf!
wat goed Pjetje dat alles goed is en dat je je er ook goed bij voelt! Is idd hele mooie datum! Ik ben nu vanaf gisteren super onzeker....ben zoo bang dat het niet goed gaat ofzo en dat het weer mis is.. Heb nog erg veel kwaaltjes, ben echt misselijk.. maar had zw testen gedaan en de teststreepjes kwamen er wel als eerste en meteen heel duidelijk maar zijn uiteindelijk toch net even iets lichter dan controle streep....terwijl ze voorheen juist even donker waren...ik voel me dus meteen helemaal rot.. net nog maar een keer geprobeerd en nu waren het wel 2 even donkere streepjes...(nouja, controlestreepje was maar heeeeel klein beetje donkerder...) Gelukkig mag ik dinsdag naar de vk..spannend...echt heel spannend....ben wel bang hoor dat we slecht nieuws krijgen al heb ik er toch ook wel vertrouwen in dat het wel gewoon goed is... Die stomme testen..volgende keer laat ik ze mijn vriend verstoppen en gebruik ik ze pas weer bij een volgende zwangerschap.. ben nu wel beetje verdrietig maar ook weer niet omdat ik zoiets heb van: test gaf nu toch weer gewoon goed 2 streepjes aan en een test kan toch helemaal niks aanwijzen of het wel of niet goed is? Vorige week nog goede echo gehad dus lijkt me ook niet dat hcg zo snel al gaat afnemen dan..(nu was er dus op laatste test niks aan de hand, gewoon goed) Pfff....ik hoop dat de eerste 12 weken snel voorbij gaan en ik hier neit hoef te komen met slecht nieuws... Liefs Syl
Pjetje fantastisch nieuws zeg, en ik zeg altijd maar...alles gebeurd met een reden...daar is jouw zwangerschap nu weer een mooi voorbeeld van Sylvia probeer je niet te druk te maken meis, wedden dat je een prachtige echo gaat krijgen! Leg die testen ver weg en probeer een beetje te genieten Verders weinig nieuws hier, ga nu lekker naar huis..heb een paar uur gesnipperd zodat ik thuis een beetje kan cleanen ..nesteldrang laat ik er maar misbruik van maken in ieder geval hihi Ik heb ook een paar nieuwe foto's in mn album gezet, staan ook een paar oude in van 1,5jr terug toen mn doggie nog een klein doggietje was
Pff ff snel illegaal reageren. Ben aan het werk, maar krijg het anders niet bijgehouden. Diaantje wat verdrietig om afscheid van je te moeten nemen. Ik wens jullie heel veel sterkte. Moon; wat ben jij een moordwijf zeg! Heb echt heel veel bewondering voor je. Ben blij dat je lijfje het zelf heeft opgelost en heb ook wel een beetje moeten lachen om je verhaal. Ik hoop dat je het allemaal een plekje kunt gaan geven, maar ik weet zeker dat je dat gaat lukken! Loop niet TE hard van stapel he. Je moet ook ff tijd voor jezelf nemen! Shannen; ben ontzettend blij voor je dat je echo goed bleek. Hele opluchting hoor! Misseyes;fijn dat je echo goed was! Pjetje; ben hartstikke blij voor je dat je een knipperlichtje hebt gezien. Heel mooi dat je gelijk had qua verwekkingsdatum. Ik weet zeker dat Kylian de kleine beeb heel goed in de gaten houdt! Leuke foto's hebben er al veel geplaatst! Maartje; ik ben ook wel heel nieusgierig naar je TV programma hoor hihihi Vanavond om 9 uur afspraak bij de verloskundige en weer een echo. Hoop dat ik jullie morgen weer goed nieuws mag brengen. Ik zou zelf ook wel graag een 3D echo willen. Heb een praktijk gevonden die dat doen. Wil nog even bellen met hoeveel weken die het mooist zijn...Maar eerst vanaaf maar even afwachten. Zo, ga weer snel aan de slag! Tot gauw...
Lolli en Pjetje: wat een blij nieuws weer, fijn hoor die goede echo's Elvira: veel succes vanavond. Een 3d echo lijkt mij ook geweldig, maar omdat het nog niet helemaal zeker is of echo's geen negatief effect hebben, wordt dit door de vk afgeraden. Ik denk dus ook dat ik dit niet laat doen. Vandaag was m'n mams op bezoek, ik heb haar eindelijk kunnen vertellen dat ik zwanger ben! Ik had een kaartje met gedichtje en foto van de positieve test op de schoorsteenmantel gezet. Normaal is ze wel zo nieuwsgierig dat ze onze kaartjes leest, maar vandaag dus niet Ik heb het kaartje uiteindelijk maar op tafel gelegd. Ze werd helemaal emotioneel, maar ik had eigenlijk ook niet anders verwacht.
@ El Ja was wel een beetje te hard van stapel lopen hihi. Maar aan de ene kant dacht ik lukt wel en had met marco er over gehad. Die is zo van niet piepen en werken haha. Maar later begon ik wel te twijfelen of ik er zo goed aan zou doen. En was dus ook niet slim. Spannend meissie! Je komt zkr met goed nieuws! Duimpjes draaien... jij gaat vanavond een klein bewegelijk ukkie zien. @ sylvia Nogmaals meis genieten he! Dikke knuffel! @ lient Haha dat zul je dan altijd zien dat ze het dan juist net niet doen Maar is wel fijn he dat ze het nu ook weet?
oh, wat een heerlijk geklets weer! allemaal mooie echo's... wel even weer een schok als je weer leest dat het weeeeeer bij iemand fout gegaan is. maar... de kraan wordt nu dicht gedraaid! vanaf nu moet dat afgelopen zijn, dacht ik zo! ik heb mijn tweede buikfoto's ook al gemaakt, en ga binnenkort ook maar eens wat op de site zetten. t wordt nu toch steeds persoonlijker, he! leuk man...
Meiden, allemaal een hele fijne avond! Ga nu lekker naar huis, ben blij dat de werkdag er weer op zit! Misschien vanavond nog ff naar de sportschool... uurtje fietsen ofzo... (als ik nog puf heb na 't koken ) Tot morgen! Knuf Chris
Hoi Allemaal Gefeliciteerd met jullie mooie echo's pjetje en lollie Hier zijn de "klachten" zo goed als weg, is natuurlijk heerlijk, maar ga dan weer denken of het wel goed is......stom ik weet het, komt ook denk dat ik maandag mn echo heb denk ik, vind het best eng..maar ook weer leuk natuurlijk! Ga het na mn echo maar op mn werk en de rest van de fam vertellen
@ lievebeesje: Het is idd bijna niet te doen om overal op te reageren. En al helemaal niet als je langer dan een dag niet geweest bent.... denk dat iedereen het begrijpt als er een keer niet op een vraag of iets gereageerd wordt! Maar fijn dat je je dochter en kleinzoon weer gezien hebt. Ik blijf het bijzonder vinden dat moeder en dochter tegelijk zwanger zijn! Jammer dat je ze niet vaker kan zien! @pjetje: Fijn dat je echo weer goed was en dat je je er zo goed bij voelt! En die datum maakt het wel heel speciaal. Kan me goed voorstellen dat je idd de laatste weken misschien wel wat meer echo's wilt! @ moon: Je moet wel ff de tijd nemen he! Geef jezelf en je lichaam de tijd om dit te verwerken. Je bent zo sterk, maar soms moet je toch echt wel ff toegeven hoor! *dikke knufff* @Sylvia: Zolang die test postief is is er toch niks aan de hand? De ene keer wordt het streepje nou eenmaal donkerder als de andere keer maar hij is en blijft positief. Idd maar niet meer doen @ lient: Zal je altijd zien ja, kijkt ze net nu niet in je kaartjes Maar fijn dat je het dr hebt kunnen vertellen! Zo, volgens mij ben ik weer bij! Zoals jullie zien had ik ff wat tijd over 8) Hier nog steeds alles prima. we hebben al wat vrienden verteld over onze zwangerschap nadat we een mooie echo hebben gehad maandag. Ze reageren allemaal even enthousiast, errug leuk! Vrijdag vertel ik het op mn werk, ga ik ook is kijken hoe ik het straks allemaal wil gaan regelen. Hebben jullie daar al een idee van? Groetjes Doris
Tjonge wat een geklets hier allemaal, ga het straks wel even terug lezen want was bij blz. 93 ofzo... Ben inmiddels al twee dagen hard aan het werk, wel raar dat ik niks kan vertellen over mijn zwangerschap. De verhalen gaan dan ook allemaal over werk, werk en werk. Merk wel dat ik toch wel enorm moe ben aan het einde van de dag, en eet me echt helemaal suf de hele dag door. Gelukkig geen last meer van misselijkheid, buiten het hongergevoel dan.
Avond klessebessen Het is toch wel heerlijk om te lezen hoe wel elkaar allemaal steunen. Nog niemand is de 12 weken grens overheen en nu al zoveel begrip voor elkaar. Petje af meiden. Vraag me af hoe het dadelijk in de laatse weken gaat. We hebben dan toch allemaal zwangerschapsverlod. Volgens mij reden wij pagina 3000 wel. Als je een eigen site hebt kan achter de lijst worden geplaats bij je naam. PBtje is voldoende he. Ik ga hem nog bijwerken. Hoop vanavond maar er komen zo eerst nog klanten. Daar moet ik me eerst even voor gaan inzetten. Heb vanmiddag weer een dip gehad. Ben afleiding gaan zoeken en dat heeft goed geholpen. Voel me nu weer beter.