Goedenavond dames. Hier gaat het nu ff wat minder...ik begin 's avonds misselijk te worden. Had gehoopt dat het mij voorbij zou gaan..helaas niet dus. Maar goe dhet hoort erbij.
Goedemorgen meiden! @Misoh en lvdwerf: Wat een mooie echo's hebben jullie zeg! Echt prachtig! Nog een weekje en dan mag ik ook eindelijk! Verder heb ik ook eigenlijk geen klachten, nog steeds niet. Blijf wel wat last houden van mijn borsten, maar op zich valt dat ook wel mee. Liefs, Divanaatje
Ja, ik denk dat het gewoon het gewoon het belangrijkste is dat er een goede balans is. Ik denk dat een kindje niet beschadigd raakt van een paar uurtjes in de week in de creche, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat het kind vaker in de creche dan thuis is. Dan gelkoof ik inderdaad wel dat er gedragsproblemen etc. op kunnen treden. Hier verdert alles goed, vanavond naar de vk, ik ben benieuwd of ze het hartje al kan horen met zo'n apparaat (hoe heet dta ding ook alweer..doptone, nou ja, zoiets in iedergeval Ik ben wel heel verkouden maar dat heeft niks met zwangerschap te maken, gewoon beetje grieperig, gaat wel weer over. Meiden, geniet van het weekend! (volgens mij is het mooie weer een beetje over, hier in Zuid-Limburg schijnt in iedergeval de zon nog niet!) Groet, Liedel
Welkom Jee Alle mooie echo's toepie. kan ik bij jullie zien hoe ik er van binnen nu ongeveer uitziet. Gsiterenavond een verjaardag van me schoonzus. 38 weken zwanger. Het was heel gezellig laat thuis heerlijk na bed. Vandaag beetje uitgeslapen en ik kan er weer tegenaan.
Hallo allemaal Ik heb de 27e maart een echo. Kan haast niet wachten. Mijn buik groeit enorm.......ze vragen me al of het er niet 2 zijn. Dat weten we dus nog niet.....hahahaha. Heb zelf het gevoel dat het vooral mn darmen zn....... Alles moet nartuurlijk ruimte maken. Kan mezelf eerlijk gezegt niet herinneren dat het bij mijn zoon 4 jaar terug ook zo was. Zal mijn man vragen een foto te maken dan zal ik die in mijn album zetten. Groetjes Wendell
Goedemorgen dame's Wat een mooi echo's weer. Wij mogen nog 2,5 week wachten.... Hoop echt dat we dan ook een knipperlichtje zien. Of kan je met 10,5 week het hartje al horen? Heb gister trouwens mijn positie kleding van H&M binnen gekregen. Wat een leuke kleding zeg! Vind de broeken heerlijk zitten. Mijn buik heeft echt de ruimte. Ik zie er ook heel zwanger uit, je ziet mn buikje al behoorlijk
Goedemorgen dames! Wat een blij echonieuws allemaal, fijn hoor. Ik ga volgende week ook lekker de stad in om te winkelen M'n kleding begint een beetje strak te zitten, ik voel me net een worst. Een zwangerschaps bh is ook wel nodig. Als alles goed gaat wil ik ook graag thuis bevallen. Ik hou niet zo van ziekenhuizen, thuis lijkt me veel prettiger.
Goedenmorgen dames. Wij gaan vandaag aan onze ouders vertellen dat we zwanger zijn. Dit kindje heeft mazzel want die krijgt namelijk 3 opa's en 3 oma's (mijn ouders zijn gescheiden). Ben benieuwd hoe ze gaan reageren.
Kijk die wordt nog eens verwend straks! Jee: welkom nog 2 daagjes.......owwww spannend............ Hebben jullie nou ook dat het nog steeds zo onwerkelijk voelt, zolang je nog geen echo hebt gehad? Soms denk ik zelf dat ik het me maar inbeeld haha (heel even hoor)
goede middag Fijn dat iedereen gisteren mooie echo's had, ik moet nog 10 dagen wachten pfff. Ik heb dat ook ja dat ik wel eens denk van goh ben ik echt wel zwanger haha het is ook heel onwerkelijk. Hier gaat verder alles lekker. Tis zonnig hier dus wat wil ik nog meer ehhhhh kwaaltjes misschien dat het het iets echter maakt gr Marianne
Hallo! Voor iedereen met een mooie echo: gefeliciteerd! Fijn hoor. Jee: Welkom hier! Liedel: Ja dat heet idd een doptone. En als het goed is is het hartje nu wel te horen. Maar het kan nog wel lastig zijn om te vinden.
@ Jee: welkom @ MArtine: twee daagjes is nog wel te overzien he? Hoe laat mag jij? ik drie uur 's middags... Lijkt me heerlijk, dan heb je er ook een beeld bij! Groetjes, Cornelieke
Ik krijg dinsdag de tweede echo! Hoop zo erg dat alles goed is....Al voel ik me wel echt zwanger. De eerste echo was ook heel goed dusja... Spannend blijft het vooral in het begin wel... Ik mag as dinsdag om 8.00uur al, mijn vriend gaat dan ook weer mee.. Liefs Syl
Zo weer even update, er is niet zoveel gebeurt hier. Voel me heel goed eet wel nog steeds heel veel, anders merk ik echt dat ik weeig wordt. Zoals het er nu uitziet wil ik in het ziekenhuis bevallen, meer om het feit dat ik hier alleen ben en ik niet teveel mensen tot last wil zijn als ik wat moeilijk ter been zou zijn na de bevalling. Wat betreft borstvoeding ben ik daar nog niet helemaal over uit, dit is ook beetje afhankelijk van mijn werk en welke opvang ik tijdens het werk kan regelen.
Thuis bevallen lijkt me ook super. Maar als het niet kan zit ik zo in het ziekenhuis. Ik ben zelf ook als ik werk aanwezig bij thuis bevallingen en lijkt me lekker om na de bevalling lekker te mogen blijven liggen. Ik zou graag borstvoeding willen geven maar denk niet dat dat erg makkelijk gaat. Hebben vlakke/ingetrokken tepels en dan is het erg lastig.
Zo...we hebben vanavond verteld aan de ouders dat ze opa en oma worden. Nou...m'n moeder stond te springen en te juichen van blijdschap zo blij is ze dus. M'n stiefma en schoonma waren wat rustiger. En de opa's waren alledrie ook door het dolle heen. Al het goed is krijgen we de babykamer kado van hun, dat is iets wat ik niet had verwacht. M'n vriend en ik moeten even een lijstje maken van wat we nodig hebben qua meubels en dan krijgen we geld van hun om het aan te schaffen. Oooh wat zijn ze lief voor ons.....had het niet verwacht hoor. Mijn vader is zelfs zo enthousiast dat hij zijn msn boodschap heeft verandert naar Hoera ik word opa! Zo dat was even de update van vanavond.