Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Goedemorgen allemaal

beterschap voor degenen die zich misselijk voelen

Doris gefeliciteerd met de 12 weken!

Vanmiddag 15.50 mn echo!vind het echt doodeng, vanacht gedroomd over doodgaan etc......... :(

vonden jullie het ook zo eng?

2. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik mag morgen weer naar de vk voor een 2 echo! Spannend dus!
    Ik ben nog wel steeds veel misselijk en veeel last van mn borsten, auw! Ook plas ik laatste tijd weer steeds meer...wel irritant! ook s nachts altijd wel zo'n 3 keer eruit om te plassen! Normaal hoef ik er s nachts nooit uit..nouja, het hoort erbij he, en ik heb zoiets: geef me maar veel kwaaltjes, alshet maar goed gaat met onze beeb!

Liefs

Syl

die niet kan wachten tot morgen, zoveel zin in, en om 8uur uur mogen we al!

oja, ff iets anders..wat ik super lief vind van mn vriend: hij probeert goed bij te houden hoeveel weken ik zwanger ben, soms weet ie het niet precies en vraagt dan: hoeveel weken zijn WE nu?...aaah, vind ik wel lief! Zo heeft ie meer van die lieve dingetjes zoals een mailtje sturen vanuit zn werk en onderaan zet ie dan: love you both!
    aaah...smelt! :)

Liefs

Syl

3. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Doodgaan staat voor iets nieuws, afsluiting van een bepaalde periode bv. nieuw leven wat eraan komt.

Ik snap helemaal hoe je je voelt hoor, iedereen wel denk ik ;)
    Man toen ik voor mn echo ging 2wkn geleden heb ik elke automobilist onderweg uitgescholden volgens mij hihi vreselijk zo op van de zenuwen was ik...bang dat er een dood vruchtje zat of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap noem het maar op en ik dacht eraan. :(

Uiteindelijk was alles hardstikke goed en zag ik een prachtig hartje kloppen dus houd dat maar in gedachte, er is altijd een kans dat het misgaat maar de kans is vele malen groter dat het goed gaat ;)

4. Sheila82

@Martine, dat heb ik ook erg hoor, de onzekerheid dat het misschien niet goed is ofzo..maar dat had ik bij vorige echo ook (toen ik 6,5 week zwanger was) en toen was het ook prima!
    Ik ben ook al zenuwachtig voor morgen...

Veel plezier alvast straks!

Liefs

Syl

5. angel1

angel1 Actief lid

26 jul 2006
    158
    0
    0
    He meiden,

Hier ook nog steeds alles goed. En nu eindelijk 12 weken. Het is echt waar wat ze zeggen, ik ben bijna niet meer misselijk. Heb zelfs vanmorgen weer eens een kopje koffie gedronken!

Nog een tip voor diegene die zin in filet american hebben. Bij AH kun je vega filet american kopen. Is echt lekker (nu ben ik vega, dus niet erg objectief). Maar goed, het is maar een tip.

Liefs,
    Angel

6. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal,

Weer een dag voorbij! Ik kan echt niet wachten tot ik me beter ga voelen, maar voorlopig zit er nog geen schot in de zaak. Volgende week woensdag weer een echo. Dan weet ik weer waar ik het voor doe. Vanavond is er een verrassingsetentje ter ere van mijn vader. Ik wil heel graag heen, maar eigenlijk slaat het nergens op. Misschien dat ik even heen ga voor een drankje en misschien een voorgerecht en dan weer snel naar huis. Sinds mijn moeder overleden is, vind ik het heel belangrijk om er met dat soort momenten voor hem te zijn.

Het valt mij op dat we al een tijd niks van Mariekebalm hebben gehoord! Ging zij met vakantie oid? Of heb ik iets anders gemist? Ze was zo fanatiek met posten en nu al dagen niks. Ik maak me dan meteen zorgen.
    Gek eigenlijk dat je je druk gaat maken over meiden die je helemaal niet kent. Zegt wel iets over het lief en leed wat wij delen. Daarom wil ik even zeggen; IK VIND JULLIE SUPER! Bedankt dat ik bij jullie mag zeuren, vragen mag stellen en mezelf kan zijn!

Liefs, Maartje

7. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Doris, gefeliciteerd! Ik ben vandaag ook 12 weken zwanger! Als morgen de 1e echo goed is dan ben ik helemaal blij. We kunnen dan iedereen gaan vertellen dat we een kindje krijgen :D Ik was even een tijdje onzeker, ik had wel zere borsten, was af en toe nog een beetje misselijk (wel minder dan een paar weken geleden), maar voelde niets in m'n buik. De laatste paar dagen heb ik weer steekjes en af en toe een krampje, dus ik denk dat het wel goed zit.

Volgens mij hebben morgen veel dames ook een echo. Spannend!

Martine, het is vast allemaal goed. Vanmiddag kun je lekker ontspannen gaan genieten. Laat je weten hoe het gegaan is?

8. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    @maartje

klopt mariekebalm is al even niet geweest en hetzelfde met avalon1972 maak me dan ook gelijk zorgen hoor, van ojee als alles maar goed is

gr Marianne

9. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    heb trouwens nieuwe buikfoto in album gezet van vandaag

10. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Ik heb even gezocht. Marieke heeft vanaf 11 maart niks meer gepost en Avalon vanaf 25 febr. Ze zijn dus helemaal niet meer actief. Hun banners staan er nog wel onder. Zal ik ze ff een PB sturen dat de oktobermama's zich zorgen maken?!

Prachtige buik Marianne!

11. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Ja stuur maar een pbtje hoor, je weet maar nooit :(
    Misschien zijn ze gewoon heel druk, merk ook aan mezelf dat ik weinig tijd heb de laatste 2wkn om te posten maar lees wel mee...misschien dat het bij hun ook zo is..laten we positief blijven ;)

Wat leuk dat verassingsetentje voor je vader by the way :) en ik denk dat hij het ook wel zal waarderen dat je er even bent ondanks hoe je je voelt.
    Hoop voor je trouwens dat je snel weer opknapt hoor :thumup:

12. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Thanx meid! Leuk he, dat etentje! Hij neemt woensdag afscheid op zijn huidige werkplek omdat hij gevraagd is voor een betere functie. Echt supertof voor hem. Hij gaat minder werken en meer verdienen. Echt een kroon op zijn carriere net vijf jaar voor zijn pensioen! Hij heeft het ook echt verdient. Hij heeft zich te pletter gewerkt vanaf zijn 16e.
    Vanavond hebben we dus zijn dierbaarste vrienden en familieleden opgetrommeld voor een verrassingsetentje. Echt heel leuk voor hem!

Ik zal de meiden ff PB-en, wie weet horen we dan meer.

13. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Maartje, goed idee dat PBtje. Ik hoop dat alles goed is.

Veel plezier vanavond!

14. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Marieke heeft al gereageerd. Haar PC was stuk, ze heeft net een nieuwe staan, dus komt snel weer langs! GElukkig niks ernstigs dus!

15. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Vind het ook een erg goed idee Maartje! Hoop dat alles goed is met ze!

Wat ontzettend leuk voor je vader zeg! Als hij dan al die jaren hard heeft gewerkt, heeft 'ie het ook wel verdiend! Veel plezier vanavond!

Liefs Chris

16. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hallo! Alles ok hoor, computer was een beetje stuk, maar heb nu een nieuwe, waar ik heel blij mee ben (alle spelletjes doen het weer...hahahah). Heb wel af en toe even snel gekeken bij een vriendin, maar tijd om echt uitgebreid te reageren was er niet. Ver idd heel druk gehad, met van alles en nog wat.

Syl: zie dat je morgen je echo hebt? Spannend, hè? Ik knijp hem ook nog steeds hoor!

Marianne: Mooi buikje!Dacht dat ik zo dik werd omdat ik een beetje een snoeperd ben maar nu zie ik dat het toch echt door de beeb (en de darmpjes) komt....hahaha

Maartje: Sterkte met het etentje. Wat goed van je vader zeg! Ik ben gelukkig helemaal niet misselijk geweest, maar heb van de week in de supermarkt een acuut geval gehad. Iemand had een fles wijn laten vallen. Toen ik er langs liep en die lucht rook....Ik wist niet waar ik het moest zoeken. Ben naar de schoonmaakspullen gerend en mn neus in een fles wasverzachter gestopt...Zie je het al voor je?

Martine: Heel normaal hoor. Ik heb trouwens wel vaker gelezen (en zelf ook heel erg last van ) dat je met zwangerschap zo raar droomt.

Marieke (die weer lekker fanatiek gaat reageren, totdat jullie er doodmoe van worden ;) )

17. Sheila82

Gelukkig dat ze al heeft gereageerd!

Ik hoop dat ik ook snel 12 weken zwanger ben en dat alles goed is! heb zo'n zin om het iedereen te vertellen!
    Nouja, eerst maar kijken hoe het morgen met ons kleintje is!

Liefs

Syl

18. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Hey Marieke, Fijn dat je nu een nieuwe PC hebt!
    Kun je mooi weer hier komen kletsen!

Liefs, Divanaatje

19. Sheila82

Hey Marieke! Leuk je weer te zien hier en fijn dat alles goed is meid!
    Morgen heb ik idd 2e echo....spannend!(pff...ben zo zenuwachtig..)

Oei, dat verhaal van de supermarkt, dat si idd heel vervelend! Ik durf ook niet zo goed naar de supermarkt omdat ik echt nog misselijker wordt van al die luchten daar..bah!
    Enne..wijnlucht......dat is echt verschrikkelijk ja! Ik heb zoeizo nooit van die lucht gehouden maar nu....bleh!
    Gisteren kwamen nl schoonmoeder met haar vriend op bezoek..en schoonmoeder drinkt altijd wijn als ze op bezoek komt...(ja, z ekan er wat van..) maar ze kwamen net van een etentje af en dara had ze dus ook al gedronken....ze ging dus heel dicht naast mij zitten en blehh! Ik rook zo goed die wijnlucht! maar ze weten nog niet van onze zwangerschap dusja....echt heel erg!heb echt beetje zovel mogelijk andere kant op gezeten....dan liet ze ook nog van die zachte boertjes maar de lucht die ervan daan kwam.....baaaah!Knoflook enzo....ik moest echt bijna kokhalzen dus ik ben maar evennaar wc gegaan....te erg toch gewoon.....
    Ik moest ook hel vaak naar wc de hele tijd dus kan zijn dat ze dat doorhadden....(ze weten van onze mk en dat we graag weer zwanger wilden worden)

En wat ik nu ook vind stinken........sla...ijsbergsla.......echt heel raar want dat heb ik van te voren eigenlijk nooit geroken ofzo maar nu...ik word er gewoon misselijk van! Mijn vriend zat me echt raar aan te kijken dat ik sla zo vond stinken....ja, de zwangerschap doet rare dingen met je haha

Liefs

Syl

20. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    hallo dames. ben vanmorgen twee keer over m'n nek gegaan, een keer op het werk, en ik redde de wc pot niet.. echt erg!
    gaat nu gelukkig wel weer....

Deel Deze Pagina