@ marianna30... mooi buikje! oh, had ik maar zin in avond/warm eten! normaal ben ik een echte kook-freak! maar t kost me nu zoveel moeite! normaal ook lekker buitenlands, terwijl ik nu volgens mij t liefst aardappeltjes met groente eet (heb ik nog nooooooit zelf klaar gemaakt!) gister de beebiesite gemaakt (check maar! ) en een mailtje rondgestuurd naar (verre) vrienden en familie. zulke leuke reacties! wordt je helemaal blij van... morgen avond krijgen de meisjes/meiden op dansles het te horen, en dan de komende week alle leerlingen... zo leuk!
Hoi De echo was echt super \/ , zag er mooi uit allemaal, en was lekker aan het springen! ben echt helemaal blij!was echt zooo zenuwachtig mn hart sprong er bijna uit naar mn gevoel..
hey meiden! ohh wat is het een tijd geleden dat ik wat geschreven heb! ik voel me zo ontzettend beroerd.. vooral sochtends.. ik loop alleen maar te spugen ik neem meteen als ik wakker wordt een cracker..maar alles komt er meteen uit.. vanmorgen ging het.. dacht ik.. ik deed de koelkast open voor mijn brood te smeren.. en alle geuren kwamen eruit.. nou echt niet leuk dus! nog maar 3 weken.. en dan moet het minder worden zeggen ze! nog 4 daagjes werken en dan gaan we zaterdag richting de sneeuw.. we gaan nog op wintersport.. tenminste ik ga genieten van het zonnetje.. ga er wel vanuit dat die er is.. en de rest gaat lekker skieen! als we dan terug komen.. hoef ik nog maar 1 week te wachten! tot die 12 weken! jeeh! gisteren avond ook aan de rest van de familie het bekend gemaakt zulke leuke reacties hebben we gehad! x
hee wat goed martine hartstikke fijn voor je! en erg he xenas die beroerdheid probeer er niet te veel aan te denken maar smiddags en savonds voelt het niet lekker het koken is ook echt een opgave voor me maar heb wel kids hier die wat willen eten en alhoewel mijn vriend hier wel veel is wonen we nog niet samen dus moet ik een hoop zelf doen weet nu al niet meer hoe ik dat al die jaren alleen heb gedaan met mn kinderen ben zo blij met mn partner in juli gaan we samenwonen het gaat helaas niet eerder ivm met school van de kinderen en mijn uitkering die ik dan verlies voor dat de baby er is gaan we ook nog trouwen geluk kan niet op allemaal
ohw klieke ook echo gehad super he dat alles goed gaat ik werd ook een weekje terug gezet vind ik wel erg jammer dat je opeens een week minder ver bent al maakt dat op het laatst niet zoveel meer uit mn jongste werd ook 3 weken te vroeg geboren en heb verhoogde kans op een vroeggeboorte
@meiden met een mooie echo vandaag \/ Ik heb het ook steeds zo koud en heb de kachel vrij hoog staan.Heb geen last dat ik iets vind stinken of dat ik ergens misselijk van word.Heb zo weinig kwaaltjes(erg moe en zere (.)(.) ) maar verders niks, dat ik me wel is afvraag van goh ben ik echt wel zwanger gr Marianne
@ Martine: Ik kan me voorstellen dat je het eng vind hoor, ik vind de volgende echo (met 12 weken) ook weer eng, toch bang dat het misschien toch mis is dan... Ik vind het ook nog moeilijk te geloven dat ik zwanger ben, net als Marianne eigenlijk nauwelijks klachten. Pas nu ik hier lees denk ik: koud, en koude handen heb ik ook, verder heb ik een erg droge huid de afgelopen weken en nu last van obstipatie . Dat laatste is echt niet fijn, en een echt zwangerschapsverschijnsel (heb ik normaal nooit) maar verder zijn het allemaal vage dingen die ik wel eens vaker heb. Dus vol spanning wachten op de volgende echo, over ruim 2 weken. Voor de bevestiging...
Hoi weet iemand hoe dat "dagboek" heet waar je alles op kan schrijven en echo's etc in kan plakken wat je op bol.com kan bestellen? kan het niet vinden namelijk
Fijn die mooie echo's weer! Wij hebben vandaag bij de vk het hartje van de beeb weer horen kloppen! Helemaal geweldig Groetjes Doris
@Diaantje: ik hoop daty de miskraam door gaan zetten en je gauw de ooievaar weer op bezoek krijgt. @Sofieke : ik hoop dat de misselijkheid snel weg gaat en je lekker kan genieten van je eerste machische grens. @Sylvia; ik huil ook overal om hoor! @Linda 84,Laura,Silvie,Klieke,Martine: mooie echo's hoor! @Jee: welkom hier! @Liedel: leuk he het hartje horen? Wel vervelend dat je bloeddruk nu al hoog is. Ik hoop dat hij snel zakt en je lekker bij je schoonzusje kan blijven. @Maartje: meis ik leef zo met je mee. ik hoop dat je ej snel echt beter gaat voelen. Dit is niet genieten van je zwangerschap zo. *knuff* @Astrid: meid jij ook al? Ik hoop voor jou dat je je snel wat beter gaat voelen. Ook voor jou een dikke *knuff* Zo ik ben weer bij gelezen. Ik hoop dat ik niemand ben vergeten. Met mij gaat het redelijk. We zijn een weekend weg geweest en ik heb nog niet zoveel geslapen als dit weekend. Echt zo gauw ik zat viel ik in slaap. Nietr gezellig voor manlief maar goed. Verder is de misselijkheid weer terug helaas. Ik kan mijn eigen kleren ook nog gewoon aan en ben nog amper iets aan gekomen. Nog ander halve week en dat zit ik op de 12 weken. Altijd weer en speciaal moment vind ik.
Hallo allemaal, Ik ben er een tijd niet geweest, druk op het werk, druk met vrienden, druk met bibliotheekboeken over zwanger zijn. Afgelopen dinsdag hebben we het nieuws aan de opa's en oma's verteld: De oma's heeeeelemaal in de zevende hemel, de opa's heftig in ontkenning ("nee hoor ik word echt geen opa") Onze broers en zus waren ook helemaal blij. Echt leuk dus! We hebben van mijn schoonouders een heel lief mutsje gehad waar ze een leuke tekst op geborduurd heeft. En vandaag heb ik het besteksetje van MvM gekregen. Morgenochtend gaan we naar de vk en krijgen we een echo. 's Avonds komen onze beste vrienden hier eten (standaard afspraak), en als alles goed gaat bij de echo horen zij het nieuws dan ook! Ik ben ook heeeeel benieuwd naar hun reacties. Verder gaat alles super. Ik heb wel een klein beetje een buikje, maar trek gewoon mijn normale kleren nog aan. Zelfs met strakke dingen heb ik nog geen opmerkingen gekregen. Ik merk wel dat alles 's avonds wat meer opgezwollen is dan overdag. Al met al gaat het gewoon heel goed met me. Ik ben nog lang niet bijgelezen, dus ik hoop dat het met de meesten hier ook gewoon goed gaat (las een paar verhalen over erge misselijkheid die niet zo leuk waren: sterkte daarmee!) Liefs, Maris
Hier ook zo koud...Zit nu lekker naast de open haard, dat helpt wel...En heb standaard de kussens van m'n bed en een éénpersoonsdekbed op de bank, erg hè, lijk wel een oud wijf. Maar vind het zo lekker, dat "moeken" (zo noemen we dat in de familie maar betwijfel of het een echt NL woord is.....)
Zo... even weer een hoop bijgelezen! Was even een tijdje niet geweest. Wat hebben veel meiden last (nog) van misselijkheid! Je zou toch hopen dat het nu langerzamerhand minder wordt! Ik herken trouwens niets wat jullie zeggen over luchtjes. Alles ruikt nog even lekker / vies als normaal. Misselijkheid heb ik niet gehad en de moeheid is nu grotendeels ook over. Het is dat ik een echo heb gehad, af en toe het hartje hoor (met de Angelsound) en mijn buik dikker wordt, maar ik voel me niet superzwanger. De heftige dromen zijn ook weer weg. Die had ik vooral in hormoonpiekweek 8 en 9. Nee, ik voel me nu kiplekker, ik zou altijd wel zwanger willen zijn. Vandaag mocht iedereen van mijn werk- alleen eigen afdeling wist het nog - weten dat ik zwanger ben. Trakteerde vandaag vanwege mijn verjaardag, dus dat was een mooie aanleiding. Buik begint nu ook al goed te tonen, ook met kleding aan (zie album). Ben echt supertrots! Nou, meiden die bijna hun echo hebben..... heeeeel veel plezier! En de dames die nog beroerd zijn: hoop dat het einde in zicht is!
Ik heb ook geen last van geuren. Het enige dat ik merk, is dat ik enorm gevoelig ben geworden voor de geur van paprikapoeder. Niet dat ik het vind stinken, ik ruik het gewoon heel goed. Ik vind het wel grappig. Nog twaalf uur en ik ga op weg naar de verloskundige!
goedenmorgen succes bij de verloskundige maris ik kan pas 17 april terecht bij de gyneceloog lijkt wel een eewigheid te duren had gevraagd of ik eerder mocht maar dat kon niet vind wel een beetje jammer dat ik niet bij de verloskundige mag komen want dan had ik wel eerder terecht gekunt ga zo helpen bij mijn zoontje op school fijne dag allemaal
Goedemorgen allemaal! Fijn dat jullie echo's weer mooi waren! Gelukkig ben ik niet de enige die bijna nergens last van heeft, en zich dan ook wel eens afvraagt of ik wel echt zwanger ben! Appeltje: mooie buik zeg! Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Als alles goed is volgende week maandag bij de vk; gaan we het ook aan iedereen vertellen, ben zo benieuwd naar de reacties. Liefs, Divanaatje
goedemorgen allemaal, Zo de dag is weer begonnen. Iedereen met een echo vandaag veel plezier geniet er van volgens mij is h et zo om. Ik moet nog een weekje wachten op de 1ste foto van onze beeb
Hey meiden, Nou, vanochtend hadden we dan de 2e echo.... Alles is harstikke goed met ons kleintje! Wij zijn zo ontzettend blij! Je ziet nu echt al de vorm van een kindje, mooi! Ook vandaag voor het eerst het hartje gehoord!Wow! Kindje is ook prima gegroeid, en klopte allemaal preciesmet hoeveel weken ik zwanger ben! Ik zal zo de foto in mn album plaatsen! Wij zijn zo trots en blij dat alles goed is! Liefs Syl
@ Sylvia: Mooie echo! @ Maris en anderen die nog een echo hebben: veel plezier! @ Appeltje: Hier nog een die niet misselijk is geweest, voel me bijna schuldig als het de verhalen hier zo lees 8) En verder ook geen klachten trouwens. Alleen dat ik s avonds een uurtje eerder in bed lig omdat ik mn ogen niet meer open kan houden Hoop dat iedereen hier snel van die misselijkheid af is, lijkt me erg vervelend! Groetjes Doris