Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goede morgen allemaal!

Het is hier prachtig weer. Het zonnetje schijnt lekker en krijg zo echt zin in de dag. Iedereen die vandaag een echo heeft of naar de vk gaat: veel plezier!

Hier gaat het wel ok. Vermoeidheid gaat een beetje op en neer. Deze week weer een uurtje extra per dag werken. Misselijkjheid is gelukkig ver weg. Begin wel enorme honger te krijgen. De hele dag door. Wordt wakker met een knorrende maag en na een paar boterhammen wil ik alleen maar meer. Hebben jullie dat ook?

Iedereen een fijne dag!

2. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    @ appeltje:
    mooi vestje! (waar gekocht ;) ? )

vraag voor iedereen die rond 10/12 weken is:

heeft iemand van jullie ook soms beetje last van de onderrug?!?!
    en lichtelijk bandenpijn!?!?!?

3. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ ann, heb al last van mijn onderrug sinds mijn vorige bevalingen. Heb rugweeën gehad en moest die opvangen. Sinds dien had ik al last van mijn onderrug elke maand als de duiveltjes weer om de hoek kwamen kijken.

@ misoh, ik eet ook alles wat los en vast zit vreselijk is dat. Heel de tijd alleen maar honger. Probeer af te wisselen met brood, toetjes, en fruit. Met gezonde dingen kan je ook je honger stillen.

Heb net geteld op de lijst maar we hebben al 7 mama's die de 12 weken grens voorbij zijn.

4. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    ik nog een week en dan twaalf weken! :D
    ik heb af en toe last bij mijn staartbeen/stuitje.
    vooral bij verkeerde stap of bukken... hopelijk gaat dat snel over!
    ik heb een zittend beroep, niet echt goed voor je lichaam :rolleyes:
    dames die vandaag een echo hebben.. succes!

5. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    hallo be weer terug van en heerlijk weekend heb nog niet alles doorgelezen maar iedereen die de twaalf weken voorbij is gefeliciteerd! heb van weekend buiken vergeleken met mn dochter oei wat is mijn buik al groot zal er binnenkort ook een foto van maken

zal eerst eens wat gaan eten heb ook de hele dag honger terwijl ik misselijk ben

6. appeltje

appeltje Niet meer actief

@ Annn, is van het merk Mamalicious. Voor diegene die in de buurt van Den Haag woont.... ik ben naar de zaak 'Zwanger Enco' geweest. Erg mooie kleding. Wel wat prijziger - de duurdere merken positiekleding - maar mooi duurzaam spul.

@Misoh, ik heb ook meer trek. Niet dat ik echt veel meer eet dan voorheen, maar ik heb gewoon meer zin in eten. Kan me er al helemaal op verheugen dat ik over een half uur weer mag eten en dat mijn vriend vanavond zijn beroemde lasagna maakt.
    Aan snoepen - was voorheen echt een zoetekauw - heb ik minder behoefte, maar hartige dingen vind ik nu lekkerder.

@Missyess, het hCG-hormoon vervliegt heel snel, dus als je 's nachts de kan gebruikt en 's ochtends pas overgiet, dan is de kans dat er niets meer in zit heel groot.

Morgen 13 weken, joepie!

7. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    Goede morgen, daar was ik ook weer. Wat hebben jullie weer veel gekletst zeg ben een tijd bezig geweest met bijlezen.

@mariekebalm
    Wowwwwwwwww wat een mooie echo ben helemaal jaloers.

@Liedel
    Meid ik hoop dat je bloeddruk snel zakt en dat je bij de vk kan blijven.

@iedereen die de 12 wk gepasseerd is gefeliciteerd. Wat gaat de tijd toch snel.

@alle nieuwe meiden welkom hier en klets lekker mee.

@iedereen die vandaag echo heeft veel succes.

Ik moet nog 1 dag wachten krijg morgen de echo, maar pas om 14.40. Ben erg benieuwd of het er 1 is mijn gevoel zegt al vanaf het begin af aan dat het er 2 zijn, komt aan beide kanten van familie voor dus de mogelijkheid is er. Ben erg benieuwd,maar ben ook erg nerveus of alles ok is.
    Maar ga dr vanuit dat alles goed zit. Ik blijf gewoon heel erg angstig totdat ik de 15wk voorbij ben.

Hoop dat ik niks vergeten ben of iemand vergeten ben, vergeet nogal is wat haha maar hoord erbij

Nou geniet lekker van het mooie weer, ik ga me was lekker buiten hangen

gr Marianne

8. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hey ladies,

Wat wordt er toch altijd gezellig veel gekletst hier :)
    @ Liedel: Ik hoop dat je bloeddruk gauw wat lager wordt.
    ik zal het zeker hier laten weten als we het verteld hebben! waarschijnlijk zal dit 13,14 of 15 april zijn, dan ben ik iets verder dan 12 weken zwanger en hebben we de echo bij het diagnostisch centrum gehad voor de combinatietest. Hiervan krijgen we een videoband mee naar huis dus kunnen we ons wondertje mooi laten zien! Al weet ik wel bijna zeker dat mn ouders allang weten dat ik weer zwanger ben haha :) Ze hebben er wel veel zin in om oma en opa te worden, echt leuk! maar omdat het al fout is gegaan wil ik ze die spanning toch even besparen, al vertel ik het ook wel als het weer niet goed zou zijn...maar dat lijkt het niet op dus ben er positief over! :D

Het lijkt wel of iedereen kan zien dat ik weer zwanger ben..meesten weten dan ook wel van onze mk, dus dat we zwanger wilden worden zeg maar...maar de een na de ander zegt: ben je weer zwanger? Echt niet normaal hoeveel mensen die dit al hebben gezegd..de een zegt het te zien aan mn dikkere buik (wat dan schijnbaar al echt een klein zwangerschapsbuikje is en niet van teveel eten...) de ander zegt niet te weten waarom ze dat denken maar dat gevoel is er gewoon? Pff...ik kan dan zo moeilijk zeggen dat het niet zo is...Wat dat betreft zou het wel fijn zijn als iedereen gewoon wacht tot we het zelf vertellen...al is het ook een teken dat iedereen graag wil dat ik weer zwanger ben..want dat is wel zo...ze kunnen niet wachten haha

Dan ook nog zo dat gisteren, toen we ind e auto zaten op weg naar huis, mn vriend werd gebeld door zn broer...ik hoor mn vriend zeggen: hoe kom je aan dat wachtwoord! En meteen dacht ik al..oneeee....het wachtwoord van onze babiesite..zijn ze er toch achtergekomen......
    Zn broer feliciteerde mn vriend dus....dat vonden we dus eigenlijk helemaal niet zo leuk dat ze gewoon hadden zitten zoeken..ze hadden op google gezocht op mn naam en babysite ofzoiets... en zo kwamen ze dan bij een profiel van andere site waar ik vaak kom waar dus idd het wachtwoord staat....want alleen familie mocht dit nog niet weten.. pfff...dus dat is wel erg jammer. maar mn vriend heeft gezegd dat ze echt hun mond moeten houden hierover want rest van de fam weet het dus nog niet...erg jammer dus zo maarja...
    het is ook zoeizo vaak wel moeilijk om het stil te houden, ns ons geval in ieder geval wel....
    Maa toch vertellen we het zelf pas als ik 12 weken zwanger ben :D

Liefs

Syl

9. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Helaas moet ik jullie verlaten, na 2 jaar was het eindelijk zover ik werdt mama, dolgelukkig waren we. met 8 weken een kloppend hartje gezien, maar ons geluk mocht maar 10 weken duren..
    Ik ben ontzettend verdrietig en heb pijn in mijn hart, het komt wel goed maar het heeft tijd nodig..

Ik wens jullie allemaal een hele fijne en onbezorgde zwangerschap toe!

liefs Shannen

10. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Hoi Shannen,

Jeetje meid, denk je net in de richting van de veilige 12 weken te komen, gaat het toch nog mis. Heel veel sterkte meis! En hopelijk mag ook jij snel een genieten van een wondertje.

Liefs Laura

11. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Oh Shannen, wat erg! Weet niet wat ik moet zeggen, kan me niet eens voorstellen hoe het moet zijn voor je, kan je eigenlijk alleen maar heel veel sterkte wensen....

12. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    @shannen

Meid wat vreselijk voor je, heeft het wel met de bloeding te maken gehad? Ik weet niet goed wat te zeggen maar wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je het een plekje kan geven. Ik vind het verschrikkelijk voor je. Ik weet wat je mee maakt (met 14wk miskr.gehad) Je mag me altijd pben als je wilt praten, ik denk aan je

Heel veel liefs en een dikke knuffff

Marianne

13. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    ow shannen wat erg wat vind ik dat erg voor jullie net op moment dat je denkt dat je kan gaan genieten tranen lopen over mn wangen heel veel sterkte met dit verlies xxx

heb je een bloeding gehad of kwam je er met een echo achter dat de baby niet meer leefde?

14. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    jeetje, zit met kippenvel te lezen!
    shannen, heel veel sterkte meid!
    vind het heel erg voor jullie....

15. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Shannen wat verschrikkelijk voor jou en je mannetje! :(
    Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd.

xxx

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Jeetje meisje!
    Wat vervelend.. neem de tijd en verdriet er om zal altijd blijven en slijt zeer langzaam.
    Probeer er goed over te praten dat helpt al een hele boel.
    Heel veel sterkte!
    En hoop dat jullie snel weer een wondertje mogen verwachten.

Liefs

Hoi Dames,

Hoe is het verder hier?
    Hoop dat het met de rest allemaal goed gaat.

Hier gaat het wel goed.
    Vorige week barste de bom wel en heb een moeilijk beslissing genomen maar luchte erg op.
    We gaan voorlopig stoppen met de Hormonen waarschijnlijk beginnen we dan weer aug/sep en wie weet wel wat later.
    Ligt er aan hoe ik er tegen over sta.
    2 in een half jaar komt toch wel hard aan.
    En je verdriet is niet 1,2,3 weg.
    Nu komt Juni er aan en zie ik best wel tegen op.
    Dan had als alles goed gegaan was de 2ling ter wereld gekomen.
    25 juni gaan we op vakantie dat is ook de datum dat ik uitgerekend was.
    Dat zag ik net pas haha heel toevallig.
    En wie weet raak ik wel zwanger zonder die troep.
    Ga ook even lijnen wil toch wel kilootje of 10 kwijt.
    Was er 5 aangekomen met de zwangerschappen en die wil ik er graag af.

Nou meer heb ik niet te melden!

Liefssss

17. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Shannen wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte.

Ik heb vandaag eindelijk maar eens bloed laten prikken. Daarna een zak zemelen gekocht. Ik hoop dat het helpt, drie/vier sinaasappels per dag is niet meer genoeg. Volgende week dinsdag hebben we weer een afspraak bij de vk.

Gisteren hebben we ons eerste kadootje voor onze frummel gekregen. :D Een leuke knuffel/rammelaar en twee ontzettend schattige luierpakjes. Het kunnen ook rompertjes zijn, ik weet het verschil niet precies (moet nog veel leren).

Appeltje, fijn dat je leuke nieuwe kleding hebt gekocht. Ik heb nog niet echt kunnen slagen. Volgende week ga ik nog maar een keer winkelen, ik pas bijna nergens meer in.

18. appeltje

appeltje Niet meer actief

Oh nee Shannen wat een vreselijk bericht!
    Dikke virtuele knuffel!

Moon, wat klink je ontzettend sterk. Kan me voorstellen dat het je allemaal niet in de koude kleren is gaan zitten. Neem er lekker de tijd voor en ik hoop dat jullie ook zonder medicijnen verrast worden met een zwangerschap die je wel mag uitdragen.
    Jij ook een 'hug'!

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Gaat zkr niet in je koude kleren zitten.
    En heb ook 2 dagen na dat het gebeurd was erg eng gedroomd.
    En droom nog wel is over geesten :(

Hug back!

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

@Shannen heel veel sterkte toegewensd voor jou en je mannetje! :(

Alle dame's die over de 12 weken zijn: Gefeliciteerd! nu de rest nog!
    Hier gaat het prima, misselijkheid is weg (dankzij die wonderpillen! )
    Lekker weertje gelukkig en volgende week een weekje vrij! En dan beginnen op een nieuwe afdeling... Spannend :confused:
    Gister lekker in de tuin bezig geweest (jaja MET handschoenen ;)
    En we gaan nu onze hele tuin verbouwen dus leuk tekeningen maken!

Deel Deze Pagina