Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Huh?! Ik ben ineens een dag verder! :confused:
    Volgens mijn eigen gegevens ben ik toch echt 8.6 week....
    Raar..... :(

2. 26Lotte26

26Lotte26 Actief lid

2 jan 2007
    149
    0
    0
    hallo allemaal,
    Shannen wat erg voor je! Heb je al een hartje gehoord en gaat het toch nog niet goed.

Volgende week mag ik voor het eerst naar de VK en een week later mijn eerste echo. Ik blijf het erg onwerkelijk vinden. Ben alleen moe, verder heb ik nergens last van. Misschien erg fijn, maar ik blijf er onzeker over. Heb vorige week nog maar een test gedaan, was goed (2 strepen). Echt erg, maar ja heeft me wel weer even gerustgesteld. Ik hoop dat de tijd een beetje snel gaat en verder hoop ik dat de VK al wilt gaan luisteren naar het hartje van de baby. Kan dat al als je 11 weken bent?

Groetjes Lotte

3. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Bedankt allemaal!

Ik heb een bloeding gehad en erge buikkrampen..
    Ik krijg deze week nog een echo om te kijken of alles schoon is..

liefs Shannen

4. @Shannen: Wat erg! Heel veel sterkte voor de komende tijd!

@ Lotte: Het is met 11 weken mogelijk om het hartje te horen. Maar het kan wel nog erg moeilijk te vinden zijn! De vk zal het waarschijnlijk wel proberen maar wees niet meteen ongerust als het niet lukt. Je hebt ook kans dat de vk het niet eens probeert.

@Maris: hihi, klinkt nog best ingewikkelt! Ik heb nog nooit geminderd of gemeerderd. Ik ga binnenkort maar weer eens zo'n basisboek erop naslaan.

5. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    @Shannen, heel veel sterkte!

@Moon, ook jij veel sterkte nog de komende tijd!

Liefs Doris

6. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hallo meiden,

@Shannen; wat erg meid! Neem je tijd om dit verlies een plekje te geven! Sterkte!

@Moon; Wat een dappere beslissing! En ook zo begrijpelijk! Ik heb er eerlijk gezegd ook al over na zitten denken wat wij zouden doen als het nu weer mis zou gaan. Ik ben er echt doodsbang voor! Ik denk ook dat wij dan een pauze zouden inlassen. Het hakt er zo hard in en ook op zoveel vlakken!
    Gelukkig heb ik woensdag weer een echo. Ik kan haast niet wachten. ben echt heel neiuwsgierig en ook heel zenuwachtig.
    Lieve Moon, veel sterkte! En nogmaals respect voor jullie dappere beslissing!

Ik weet niet meer wie het schreef, maar ik heb ook last van lage rugpijn. Vooral als ik in bed lig. Ik heb vandaag het voedingskussen van een vriendin opgehaald en hoop daarmee beter te slapen.

Liefs, Maartje

7. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Shannen, ik wil jou en je vriend heel veel sterkte wensen, helaas weet ik hoe het is. neem de tijd om het te verwerken!

Ik ben ook nog steeds erg onzeker maar ben nog steeds ontzettend misselijk en moet vaak plassen en mn borsten zijn pijnlijk en jeuken..

Ik hoop toch wel dat het snel 12 april is..spannend maar vind het wel moeilijk om zo lang te wachten, ben veel te bang dat het weer mis gaat..

Liefs

Syl

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ maartje

Thnx meis!
    En ik duim voor je dat alles goed mag blijven gaan.

Liefs Simone

9. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Goedemiddag dames!
    Shannen, NEE! Bah, krijg er tranen van in mijn ogen en een enorme dosis kippenvel.... Ik vind het echt heel erg voor jullie! Doe rustig aan he, de aankomende tijd! Ik hoop echt dat jullie toch snel een mooi wondertje in jullie armen mogen houden.... Dikke knuf!

Jeetje Moon, elke keer als ik weer een berichtje van je zie, dan denk ik: wat een sterke meid is het toch! Vind het super moedig van je dat je deze beslissing hebt genomen! Eerst even aan jezelf denken.... Heel veel sterkte de aankomende tijd meid!

Hier gelukkig alles goed... Donderdag de echo... hoe dichterbij het komt, hoe zenuwachtiger ik word... en hoe meer ik er over ga dromen ;)
    Na de echo gelukkig nog anderhalve week en dan hebben we in ieder geval de 12-wekengrens gehad....

Liefs Chris

10. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @Shannen....veel sterkte meid

Zo, onze eerste echo hebben we gehad en ja het was gelukkig uitwendig gedaan met een waarschuwing dat er waarschijnlijk niet veel op te zien was.
    Nou...ons beebje was er zeer goed op te zien, zelfs de vk stond er versteld van te kijken. Over 4 weken moet ik weer terugkomen om te bepalen hoever ik daadwerkelijk ben. Ze heeft me nu voorlopig gezet op 8w3d, 2 daagjes korter dus. Oja, en er was ook al hartactiviteit te zien, jippie!

11. Klieke

Klieke Actief lid

26 feb 2007
    114
    0
    0
    @ Shannen: verdrietig hoor! Sterkte de komende tijd.

12. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    wat fijn coco kan ook niet wachten tot 17 april dan zijn wij aan de beurt

13. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Shannen wat vreselijk, heel veel sterkte de komende tijd

14. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

@Moon, ik vind ook dat je erg sterk bent meid, dapper om die beslissing te nemen.

Nu maar eerst op naar de 10 weken...dat is as donderdag.....dan nog 2 weekjes en dan eindelijk 12 weken....pfff...ik vind die eerste weken maar niks, ik heb echt zin om te gaan genieten en de angst van die eerste periode weg is..

Liefs

Syl

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

@ Choco wat fijn zeg zo'n echo!
    Wij mogen nog anderhalve week wachten :( Maar woensdag de intake (gelukkig iéts)

@ Sylvia ik ben ook echt de dagen aan het aftellen!
    Maar duurt zoooooooooooo langf naar mijn gevoel :x
    17 April wordt er hier een klein feestje gehouden ;)

16. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    @Shannen, heel veel sterkte meisje!

@Moon, we hebben na de 2 vroege mk's even een pauze gehouden en zijn er niet echt mee bezig geweest (geestelijk dan!) en zie het resultaat! Gewoon wel zwanger geworden, terwijl we geen rekening hielden met vruchtbare dagen enz.
    Ik vind je een supersterke meid hoor!

Hier gaat het z'n gangetje, de misselijkheid wordt wat minder. Woensdag 4 april de 1e echo, ben zo benieuwd en toch ook wel zenuwachtig! Hopelijk is alles goed en kunnen we het eindelijk iedereen vertellen! Daar heb ik echt zin in!

17. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Shannen; Wat een naar nieuws.. heel veel sterkte Meis!

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Shannen: meid wat een rotbericht. Ik wens je dan ook heel veel sterkte toe de komende tijd.

@Moon: meid wat een moeilijke maar begrijpelijke beslissing. Ik hoop dat er snel en mooi wondertje mag komen bij jullie.

19. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Er staat een foto in mijn album.

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Zou wel wonderlijk zijn als ik zonder hormonen zwanger zou raken hihi.
    Maar ja je weet maar nooit.
    Ik heb een cyclus tussen de 52 en 62 dagen dus weet nooit wanneer ik een ei heb en weten ook niet of ik er wel 1 krijg.

Deel Deze Pagina