Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    ladies...

een soort zeurende pijn, aan de zijkant en onderkant van de baarmoeder.
    niet altijd, soms een poosje...

bandenpijn!?!?
    en kan dat "nu al"?

2. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Shannen wat een vreselijk bereicht heel veel sterkte.

He Moon wat leuk weer wat van je te lezen. Hoop dat jullie dadelijk ook heel gelukkig mogen worden met kleine spruiten om jullie heen.
    lekker rustig aan doen.

Hier alles oke alleen moe moe en nog eens moe.

3. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Hoi, ja heb ik ook soms vooral als ik druk bezig ben, volgens mij is dit inderdaad bandenpijn

4. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    @Moon: Goed idee denk ik, ff pauze inlassen, had het zo graag anders gezien voor je meissie, maar weet zeker dat alles gewoon goed gaat komen voor je!

@annn: Ja heb ik ook, toevallig vandaag ook veel last van gehad. Is ook niet zo gek denk ik, gezien de snelheid waarmee alles groeit nu...

@Martine: 21 mei! Dan ben ik jarig :D

Ben zooo misselijk, had per ongeluk een doekje van met het klussen (nee niet in bed, verven) in de was met terpentine erop, nu ruikt de hele was ernaar, heb al een tweede keer gewassen, maar stinkt nog steeds, hoop dat de lucht er een beetje uitgaat nu de was buiten hangt. Ieuw, ben er echt niet lekker van. Lijk wel high...Nie zo goed voor de uk ook denk ik. Morgen met schilderen maar goed alles openzetten...pfff..Ga zo even boven de plee hangen geloof ik....

5. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    @ shannen heeeel veel sterkte meisje!Ik hoop dat jij en je mannetje er samen sterker uitkomen en dan weer gauw genoeg het geluk van een zwangerschap mogen ervaren.

@annn:Ik heb vanaf de 1ste week pijn in de onderrug en de bandenpijn heb ik ook al een week of 2/3 last van dus het is echt niks geks hoor ;)

Begin zelf nu wel wat nerveus te worden.We hebben om half 11 de 2de echo en ik merk dat ik toch wat kriebels in de buik krijg van de spanning :(
    Ik ga er gewoon maar van uit dat het goed is aangezien ik mijn eigen broeken nog niet meer aan kan :)
    stom hè dat we dan zo zenuwachtig worden!
    Ik laat jullie iig zo snel mogelijk weten of alles goed is!
    We nemen ons dochtertje mee!Ik ben zo benieuwd of ze het een beetje begrijpt ze is net 2 geworden ,maar ze snapt heel goed dat er een baby in mamma's buik groeit.
    Ik ben benieuwd (zacht uitgedrukt) en zal jullie alles laten weten! 8)

6. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Goeiemorgen dames...
    Gisteren even ontdekt hoe dicht leven en dood bij mekaar kunnen liggen. Eerst kreeg ik het goede nieuws dat de resultaten van de nekplooimeting en bloedproef vorige week een kans van 1/21.000 opleveren. Wat dus super laag is... Ik was nog in volle euforie toen ik van mijn beste vriend een telefoontje kreeg dat zijn vader een zwaar agressieve vorm van longkanker heeft met allerlei uitzaaiingen. Gewoon afschuwelijk is zo een nieuws! Onder invloed van een overdaad aan hormonen is er bij mij dus niet veel meer van gekomen dan een hele avond lang flink huilen!

@ Shannen, veel sterkte meid! Neem een beetje tijd voor jezelf nu om dit een plaatsje te geven! Dikke knuf, meis!

7. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    goedenmoregn allemaal

hier ook last van bandenpijn vooral als ik snel opsta
    oohw wat erg sofieke dan kan je er idd niet echt van genieten
    succes bolletje met je echo vandaag ben benieuwd

krijg hier iets meer energie heb ik het gevoel zal het gelijk benutten en zo de ramen eens gaan zemen , mn huis lijd er echt onder dat ik zwanger ben :(

8. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hier alles ok, naar gedroomd, net voordat ik wakker werd droomde dat ik op de wc zat en bloed had...Pffff...Ben nog van slag...

Bolletje, veel plezier! Zet je hem in je album?

Lievebeesje: Ramen zemen, goed idee! Heb poetsdrang niet normaal meer! Vooral lakens wassen enzo...

9. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Goedemorgen

@ bolletje oooh spannend, ik mag eindelijk morgen. ben nu ook al zenuwachtig. Dit is de eerste echo die ik krijg. Kijk er zo na uit. Vandaag maar genieten van jou echo dan.

@ sofieke, fijn de goede resultaten van de nekplooimeting. Zo'n telefoontje komt heel hard aan. Het is allemaal ook niet eerlijk in deze wereld. Heel veel sterkte met je vriend. Het is een moeilijke strijd en periode. Hoop dat je hem toch kan stuenen. Hoe moeilijk het is. Heb het ook meegemaakt. Het is en blijft zo oneerlijk.

@lievebeesje kan je ook hier komen mijn energie is nog heel ver te zoeken.

10. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!
    Nou, heb mijn zwangerschaps-ontgroening er op zitten... Vanochtend was het dan zover... ik mocht ook boven de pot. Kon het eerst nog wegpuffen, maar op een gegeven moment mocht ik maken dat ik naar 't toilet kwam...bleh! Gelukkig knapt het per half uurtje op... Aangezien het hier op het werk stuitertjedruk is, heb ik ook nog niet zoveel tijd om op adem te komen helaas...

Hé Sofieke, wat erg zeg! Ik wens jullie echt heel veel sterkte toe de aankomende tijd! Is er al wat bekend over hoe ze hem gaan behandelen?

Bolletje, heel veel plezier met je echo vandaag! Laat je 'm nog weer zien?

Liefs Chris

11. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    Goede morgen dames,

@bolletje

Spannend he ik ben ook zo nerveus moet om 14.40 voor de echo.

@sofieke

Veel sterkte.

@moon85

Heb zoveel respect voor je, doe het rustig aan meid en denk lekker aan jezelf en je mannentje, heel goed dat je even een pauze hebt ingelast. Ik weet zeker dat jullie over een poosje ook van een wondertje mogen genieten.

@mariekebalm

Rot is dat he die drome, je word er meteen zo onzeker van. Maar dromen zijn bedrog he zeggen ze.

Zo vandaag is de dag dat ik ook voor de echo mag, ben echt erg nerveus en de raarste dingen schieten door me hoofd. Maar toch me binnenste zegt dat alles goed zit en dat ik lekker moet gaan genieten. Probeer vanavond de echo in me album te zetten. Iedereen lekker genieten vandaag van het mooie weer, het maakt een mens lekker vrolijk, laat de zomer maar komen

gr Marianne

12. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    goede morgen dames.

vandaag eindelijk 11 weken.. nog een weekje!
    maar ik ben nu al blij hoor! voor mijn gevoel kan het niet meer stuk gaan ;)

dames die een echo hebben, veel kijkplezier!

13. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @Sofieke...veel sterkte, heb het zelf met m'n vader gehad, die had ook longkanker,weliswaar genezen maar de spanning is het ergste.
    @bolletje en marianne30...veel plezier bij de echo.
    @mariekebalm....die dromen zijn irritant, heb ze zelf ook. En voor je was...misschien helpt azijn tegen de lucht.
    @lievebeesje.....kun je hier ook ff langskomen :D
    @annn....heb er niet veel last van maar als ik het voel dan is het wel duidelijk aanwezig.

Zo, denk dat ik voorlopig iedereen heb gehad. Vanochtend ff m'n banner aangepast. Ik ben nu echt in november uitgerekend maar blijf lekker hier.. ;)

14. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    ow leuk die goede echoos! en degene die nog moeten veel succes

als ik iedereen ga helpen is mn energie natuurlijk helemaal op he ;)
    maar mn huisje word weer mooi schoon :)

15. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    jah!

vandaag 12 weken!
    joehoeoeoeoe!

op naar de 15!
    (heb ik dan ook controle, dus...)

16. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ choco hoeveel november dan pas ik dat ook even aan op de overzichts pagina.
    @ ann gefelicteerd, dat mag gevierd worden. Ik tel ook in weken, steeds heb je weer een andere mijlpaal.
    @ lievebeesje, ja uuuhhhhh als je klaar bent misschien. Heb stapels was liggen. vreslijk vind ik dat en er komt straks alleen nog maar meer bij.

17. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hé Jotim, wanneer heb jij je echo ook alweer? Toch al heel binnenkort of niet? Morgen?

Liefs Chris

18. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Het staat voorlopig op 02-11-2007. Over 4 weken kan het weer verandert worden maar dat zien we dan wel. Bedankt voor het aanpassen.

19. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

ja morgen om half 11 zit echt de klok weg te tellen
    Weet niet wat ik moet verwachten.
    Misschien wel 2
    Misschien wel verder dan ik denk. Mijn ei is ook ander halve week te vroeg geweest.
    Alles goed is ? Poeh wordt een beetje gek ervan. zeker na het bericht van shannen gisteren erg geschrokken.

@ choco zal het even aanpassen.

20. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Thanx Jotim

Deel Deze Pagina