Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)

2. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal!

Ten eerste sofieke, wat een rotnieuws! Ik heb helaas zelf meerdere keren zo'n soort ziekbed van dichtbij meegemaakt en weet hoe zwaar het is en hoe machteloos je je voelt. Maak in ieder geval niet de fout om niks van je te laten horen, omdat je niet weet wat je moet zeggen. Daardoor hebben een aantal van mijn dierbaarste vriendschappen enorm onder druk gestaan! Ik zeg natuurlijk niet dat jij dat doet, maar tis een tip die ik iedereen mee wil geven. Als je het niet weet, zeg dat dan. Maar blijf niet weg. Het is het lastigst voor de mensen die er het dichtst op staan en die hebben behoefte om te horen dat andere mensen aan ze denken en er voor ze zijn. Nogmaals, tis geen aanval ofzo!
    Ik wil je ook feliciteren met je mooie testresultaten! Probeer hier positieve energie uit te halen!

Wat een echo's weer vandaag! Spannend hoor dames! Heel veel plezier!
    Ik mag morgen en volgens mij jotim ook toch?! Ik moet wel tot 15.50 uur wachten, dus dat wordt nog even afzien.

Ik maak me erg zorgen over mijn huishouden. Ik kan echt bijna niks doen en mijn man doet zoveel hij kan, maar ik zie het gewoon verslonzen. Ik zit er natuurlijk ook de hele dag tegenaan te kijken, dat helpt ook niet echt. Ik heb al zitten denken of ik niet iemand weet die tijdelijk betaalt kan schoonmaken hier. Anders ben ik straks eindelijk op de been en dan moet ik werken EN het hele huishouden weer op de rit krijgen. Ik heb alleen geen idee wie ik moet vragen. Zucht...

@choco; lekker bij ons blijven hoor meid!

Liefs, Maartje

3. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    haha, Jotim, ik heb het antwoord inmiddels gelezen! ;)

4. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    quote @Martine: 21 mei! Dan ben ik jarig quote marieke

Kijk dan moet het wel een goede echo/dag worden :D

Ga zo mn opa eens vertellen dat zijn 2e achterkleinkind onderweg is, ben benieuwd

Wel toevallig dat zijn andere achterkleinkind ook half frans half nederlands is, dat is deze ook alleen wat donkerder tintje waarschijnlijk :D

5. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Nou, volgens mij vond ie het maar niks, die arme man haha is ook al 89 dus tja dan interesseert het je niet meer zo denk ik, maar goed hij weet het iedergeval

6. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Ik herken het helemaal Jotim en Marianne... En dan duurt het bij mij nog een paar dagen, dus de ergste zenuwen zullen nog wel komen! Ik leef met jullie mee ;) Komt vast wel goed! Jotim, bij mij leeft er ook een gevoel (kan het niet omschrijven) dat het er nog wel eens 2 kunnen zijn.... Vreemd hoor... Zelfs mijn vriend maakt er grapjes over... Toen ze van MvM kwam en ik dat bordje zag wat we krijgen (van Nijntje geloof ik) zei ze tegen mij: En als het er 2 worden, krijg je 2 exemplaren... Nou ja! Och zegt ze, ik weet niet waarom ik dat eigenlijk zeg... hahah, moest er wel om lachen eigenlijk... We shall see donderdag! Wel jullie echo's in je album zetten he!

Liefs Chris

7. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    Ik heb de nacht voordat ik de zwtest deed gedroomd. Ik droomde dat ik positief teste en dat het er niet 1 maar 2 waren. Nou ik heb die dag getest en hij was duidelijk positief, en nu kijken of het er ook 2 zijn, mijn gevoel zegt al al die tijd dat het er 2 zijn, maaaaaaaaaaar of het waar is we zullen het vanmiddag zien.

gr Marianne

8. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Martine, leg ff uit, dat half FR half NL hier wordt het er ook zo ééntje...een licht tintje dan,hihi tenminste dat hoop ik, anders hebben we een probleem straks LOL

9. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Ik was ook bang voor een tweeling. Bang omdat we niet echt heel veel ruimte hebben. Bovendien heeft mijn beste vriendin in september een tweeling gekregen en heb ik van dichtbij meegemaakt hoe zwaar dat was. Ik zou best wel schrikken als ik ook een tweeling zou krijgen. Natuurlijk zou het wel hartstikke welkom zijn!
    Onze echo heeft echter al uitgewezen dat er één kloppend hartje was, dus wij krijgen er maar één! Nu hopen dat alles goed blijkt te zijn. Pffff, straks maar ff wat afleiding zoeken en morgen helemaal!
    Nu maar afwachten wie wel de oktobertweeling gaat krijgen! :D Zullen we er een weddenschap van maken ;) Ik gok op Marianne30 ;)

10. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Sofieke, wat erg dat de vader van je vriend zo ziek is. Heel veel sterkte.

Choco, fijn dat alles goed is. Gezellig bij de oktobermama's blijven hoor!

Iedereen die vandaag een echo heeft: veel succes!

11. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    he meiden,

zijn jullie ook al dingen aan het regelen?!?!
    en zo ja, wat moet je zoal gaan doen?!?!

ik ben nu bezig met het KDV, en informeer mijn verzekering dat ik zwanger ben.
    hebben jullie al/nog iets op je lijstje staan!?!?

12. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    @maartje06
    Nu maar afwachten wie wel de oktobertweeling gaat krijgen! :D Zullen we er een weddenschap van maken ;) Ik gok op Marianne30 ;)[/quote]

Eeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat zal ik er op zeggen haha. Als het zo is, is het van harte welkom maar hoop eerlijk gezegd dat het er gewoon 1 is hoor poeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

13. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0

Haha ja dan heb je wat uit te leggen he hahah :) Maar ja zegt ook niet alles heb ook wel eens gezien bij een stel dat het ene kindje vrij donker was en de ander blond, je weet maar nooit!

Mijn vriend is in Frankrijk geboren heeft daar tot zijn 7e gewoond, en is toen naar nederland gekomen.
    Zijn vader komt uit martinique en zijn moeder uit de kapverdische eilanden, hij heeft dus een mooi bruin kleurtje en ik ben blond (van origine) blauwe ogen ect dus ben benieuwd!

zal eens een foto gaan plaatsen dan kan nu wel eens

14. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    De verzekering heb ik al op de hoogte gebracht toen ik kraamzorg heb aangevraagd. We zijn nu druk bezig met de verbouwing van ons huis. Dat zijn we al heel lang, maar ik wil nu graag het huis klaar hebben. Aan de babykamer moet nog heel veel gebeuren (electriciteit, isolatie, wanden, plafond...).

15. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Jaaa, leuk foto's! Zal ook een foto zoeken straks van ons tweetje, mannetje staat er al.

Heeft je vriend de FR nationaliteit en heeft de baby straks dubbele nationaliteit? Sorry, wilde ff weten hoe dat bij jou straks geregeld is...Ik moet alles nog uitzoeken hier...

16. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Nou fotootje staat er, niet de meest geweldige maar had niks beters op de comp.

En tja dat is een goeie had ik nog niet eens overnagedacht eerlijk gezegd...mijn vriend heeft een dubbele nationaliteit, geen idee hoe dat dan zit eigenlijk, ik denk nederlands dan.

17. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Mooie foto Martine

18. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Ja leuk laten we wedden ik wed ook op marianne30 dan is het voor mij een stuk veiliger.
    bij ons komen ook 2lingen voor de broer van mijn man heeft een 2ling dus de kans is aanweizg.

Martine, vergeet niet te kijken na de stuit als de baby is geboren. Heeft hij/zij een blauwe plek. Dat heb je bij alle baby's die mengelmoesjes zijn. Ook als ze blank geboren worden. Mijn kinderen hebben het allebie gehad. Ik ben zelf donker maar blonde vader. Heel bijzonder is dat.

19. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Eeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat zal ik er op zeggen haha. Als het zo is, is het van harte welkom maar hoop eerlijk gezegd dat het er gewoon 1 is hoor poeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.[/quote]

hihi snap ik helemaal! Ik dus stiekem ook!

Ik heb net mijn eerste buikfoto in mijn album gezet. Ook (eindelijk) mijn eerste echo. Zal de tweede proberen wat sneller neer te zetten :oops: De derde foto zijn mijn poezen.
    Wie mij wil zien moet vrijdagavond maar kijken naar JE Zal Het Maar Hebben op NED3. Mijn vriendinnen praten daar over hun spierziekte en onze droom. Ik ben een aantal keren op de achtergrond aanwezig (groene jas) en wordt nog genoemd.
    Een goede foto heb ik niet en ik weet ook niet zo goed of ik dat durf te plaatsen. Ben een beetje verlegen als het daar om gaat. :oops:

20. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    ow ja, heb wel leuke foto, van onze PACS (samenlevingscontract) feestje...ff zoeken hoor!

Martine, euh, geen leuke foto? Je ziet er superstralend uit, en je ventje lijkt me echt een schatje!

Deel Deze Pagina