Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Wat naar Pebbles. Heel veel sterkte meis!

@ mariekebalm: van harte! En: welkom hier!

Ondanks dat het niet hoeft, ga ik woensdag toch even naar de huisarts. Ik was er al twee keer langsgeweest en ik had hem beloofd hem op de hoogte te houden... Bovendien was ik bezig met lijnen, wil even weten in hoeverre ik nu nog op mn gewicht mag letten. En wanneer naar de VK en zo...

2. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Pebbles; echt verdrietig voor jullie :cry: Ik hoop op een wondertje...

Marieke; hartelijk gefeliciteerd en welkom!

3. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Tjeetje Pebbels..heel veel sterkte gewenst

x

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Marieke gefeliciteerd ! Tuurlijk ben je welkom, klets gezellig mee. En onzeker dat ben ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeel erg. Ik heb ik sept een vroege miskraam gehad. En ben zo bang dat het weer mis gaat. Maar we slaan ons er met zijn alleen doorheen, op naar de eerste echo

xx

5. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Hebben jullie dat nou ook: mijn boobs knallen zowat uit mijn beha, tjee, voel het al als ik loop....hoop eigenlijk niet dat ze echt veel groter worden. Tis nl. al een behoorlijk voorkomen.

Liefs, Divanaatje

6. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Thanx meiden dit forum is echt perfect, iedereen is zo relaxed en respectvol tegen elkaar, er zijn er heel wat die anders zijn en de franse forums snap ik niks van, kan goed Frans hoor, maar is allemaal in sms-taal!Pffff, ben al moe genoeg.... Gefeliciteerd allemaal en Pebbles, echt ik vind het heel naar voor je, als je wil kletsen, zie mn msn! Verder gaat alles goed hier, wacht nog even met ziekenhuis bellen voor eerste afspraak tot ik de 6wk gehaald heb...Kusjes!

Marieke

7. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    @ pebbels: heel veel sterkte!

@ Marieke: Gefeliciteerd!

Hier vannacht behoorlijk geschrokken. Werd wakker met een gigantische pijn onderin mn buik. Na een tijdje zakte het weer iets af. Tot nu toe nog geen bloed, dus ik hoop dat alles goed blijft gaan! 2 rondes terug een hele vroege mk gehad dus ook hier blijft de onzekerheid nog even :(

Groetjes Doris

8. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Zo was niet meer geweest hier sinds donderdag maar toch een hoop bij te lezen ;)

Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangeren :) \:D/

Vinden jullie het ook allemaal zo onwerkelijk?
    Ik kan het gewoon maar niet beseffen dat ik echt zwanger ben en dat er iets in mij groeit!

Daarbij heb ik weinig "kwaaltjes" dus dat maakt me een klein beetje bang..hebben meerdere dat? :(

En....elke keer als ik ga piesen kan ik het niet laten om snel tussen mn benen de pot in te spieken of er geen rood in de pot is...beetje paranoia misschien :(

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hahaha heel herkenbaar....

10. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Probeer echt te genieten maar echt waar...ik besef amper wat me overkomt hahaha en daarbij durf ik niet teveel te genieten..kan de angst dat het mis kan gaan niet echt helemaal wegdrukken..vandaar het potjekijken hihi

11. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Marieke, gefeliciteerd en welkom!

Salsabine, heb ik ook hoor. Elke keer als ik naar de wc ga kijk ik meteen in m'n slipje.

Doris, ik had laatst ook ontzettende pijn in m'n buik 's nachts. Het waren m'n darmen, kwam waarschijnlijk doordat het allemaal wat trager werkt. Ik was bang dat er iets niet goed was, want het voelde niet als m'n darmen. Maar toen ik naar de wc was geweest was het over. Veel fruit en groente eten.

12. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Nou de eerste stap is gezet! Ik kom net bij mijn huisarts vandaan, hij doet de 3 eerste afspraken zelf en vanaf week 11 ga ik naar een verloskundige. Dus voorlopig hoor ik nog geen hartactiviteit is best balen. Maar ik heb nu wel mijn intake gehad en bloeddruk opgemeten alles is goed! Over twee weken moet ik weer terug komen dan wordt er bloed bij me afgenomen en naar mijn urine gekeken.

Ik zei al tegen hem dat ik heel onzeker was en mijn zorgen maakte als ik krampjes had. Maar dat schijnt allemaal normaal te zijn zolang ik geen krampen kreeg dat erger is dan ongipijn gaat het goed...

Ik vind het allemaal nog zo onwerkelijk en spannend, ben daarom ook blij dat ik hier alles van me af kan schrijven pfff.....

Liefs Diaantje

13. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Diaantje, heb je dan in week 11 ook meteen een echo of moet je daar een aparte afspraak voor maken?

14. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Ik heb dan idd gelijk een echo, want dat vroeg ik me dus ook af. Ik zou wel graag eerder willen weten of het hartje klopt. Is een vraag voor de volgende x...

15. appeltje

appeltje Niet meer actief

Straks komt Moeders voor Moeders langs en moet ik weer een test doen. Toch een beetje kriebels in mijn buik. :oops:
    Laat nog weten hoe het is geweest....

16. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Spannend allemaal he, ik vind het ook eng hoor, en ja kijk ook steeds als ik naar de wc ga of er niks te zien is..
    Morgen naar de huisarts en dan een afspraak maken voor de eerste echo hoop dat ik een beetje snel kan, maar dat wil iedereen denk..

Laten we maar proberen goede moed te houden!

17. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Toch weer ff spannend he appeltje...Komt vast goed ;)

Ik ben de consulente van MvM al de hele middag en avond aan't proberen te bellen. Gaat tel over en na enkele keren springt ie of op bezettoon, of hoor ik: "het nr dat u probeert te bellen is momenteel niet bereikbaar" :(
    Straks en morgen nog maar eens proberen en anders meld ik me maar via de site aan....

18. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    hallo allemaal,

@pebbles heel veel sterkte.ik hoop ook op een klein wondertje, hoe voel je je nu?

alle nieuwe mama's to be van harte gefelictteerd.

Ik merk wel dat i niet anders ben als jullie :rolleyes: super onzeker. Hopelijk gerustellende woorden van de huisarts! ik mag morgen om 9.20 op bezoek bij haar Ik ben benieuwd!

Ook ik doe aan broekgluren :) ;) en vergeet de stomste dingen.
    Pijnlijke boobies en rond het avond eten misselijk verder gaat het wel goed heb ik het idee.

Mijn beste vriendinnen weten het en heerlijk samen weggedroomd bij het mama idee.
    maar daarnaast ook die onzekerheid. hopelijk mag ik snel een echo laten maken.

groetjes bianca

19. appeltje

appeltje Niet meer actief

Zooooo...... weer even gerustgesteld! Mevrouw van Moeders voor Moeders was erg aardig. Gelukkig begon ze met het testje (tenminste er snel vanaf). Je zag de streep direct al verschijnen en hij werd zelfs donkerder dan de controlelijn.. :D

Wist je dat er 2 vrouwen nodig zijn die 10 weken lang plassen om voor 1 vrouw 1 vruchtbaarheidsbehandeling te maken? Voor de dames die nog een beetje twijfelden, ik hoop dat jullie dit nog over de streep trekt.
    Nu wordt het wel echt hoor, van die groene flessen in het toilet. Nu hopen dat ik mijn - sinds kort standaard - 5.00 uur plasje niet vergeet op te vangen met mijn slaperige hoofd... hihihi...

20. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jippie :D Die 2de streep knalt van het scherm meis ;)
    Goede daad van je hoor!

Deel Deze Pagina