Toch wel een mooie echo hoor Marianne, was dit in of uitwendig (sorry als ik dit al gevraagd heb...) Ik heb in mijn album ook en echo van 8 weken en 5 dagen staan , dus 1 dag minder. Weet jij ook hoe groot het kindje nu is? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe groot een kindje van 8 weken en 5 dagen ongeveer moet zijn... Weet de rest hoe groot jullie beebjes waren bij de echo's? Ons kindje was bij de echo van 8 weken en 5 dagen 2,26 cm.... Liefs Syl
tsjonge wat een echo-overvloed! Gaaf hoor, allemaal helemaal blij natuurlijk! Hier nog iets bijzonders, ik had zonet mijn moeder aan de lijn, en nu blijkt dat zowel zij als mijn oma ook helemaal niet misselijk zijn geweest. Nu denk ik niet dat misselijk worden erfelijk is, maar ik vind het toch wel toevallig. Mijn vader zei nog dat hij toen we laatst bij hen waren al gedacht had dat ik zwanger was omdat ik de hele avond met 1 (eigenlijk een half: had de andere helft stiekem bij mijn man ingeschonken) biertje gedaan had. Opmerkzaam van hem! Mijn moeder had niks doorgehad. Groetjes! Maris
Sylvia, de leeftijd wordt bepaald aan de hand van de lengte, dus die twee zijn eigenlijk hetzelfde. Wat ik bedoel: elk embryo van 2.3 cm krijgt het etiket "8 weken vijf dagen". Bij mijn echo verscheen de "leeftijd" automatisch in beeld tijdens het opmeten van de kruin-stuitlengte. In een paar tijdschriften die ik heb gekregen staat bij elke zwangerschapsweek de lengte van het kindje. Op internet kun je er ook van alles over vinden. Groetjes Maris
Jeetje, las net pas het bericht van Shannen: vreselijk! Heel veel sterkte gewenst meid, wat zul je je ellendig voelen... Knuffel van Maris
Mijn beebje was op 1 fot bijna 3,8 cm en op de andere foto bijna 4,4 cm en op de 1ste foto verscheen de leeftijd erbij van 10 weken en 4 dagen en op de 2de 11 weken en 1 dag ,maar dat kwam omdat hij nogal bewoog Jotim heel veel plezier vandaag met de echo! Zijn er nog meer dames die voor een echo gaan?Allemaal veel plezier dan!
goedenmorgen allemaal heel veel plezier bij de echo jotim werd weer misselijk wakker had ik al 3 dgn geen last van gehad dacht dat ik het had gehad , niet dus
goedemorgen dames ben zo de deur uit voor me echo Eerst 3 glazen water naar achter slaan. Ga ook meteen shoppen met me mannetje we maken er een gezellig ochtend van. Ik kom daarna me meteen hier melden. @sylvia het is echt alleen zwangerschapsmode die winkel
Goeiemorgen dames, Ik ga straks eens proberen mijn echo van vorige week in mijn album te plaatsen. Heb daar vandaag eindelijk eens de tijd voor! Maar moet hem eerst nog even opknippen want nu is hij wat groot. Laat jullie weten wanneer het zover is! Bij mij was onze frummel van kruin tot stuit 5,9 cm... lijkt echt wel groot en dat is dan nog zonder beentjes. Ondertussen zijn we al weer een week verder dus ik neem aan dat hij/zij nu al wel bijna 7cm zal zijn! Pfff mag ook wel want ik heb echt al zo een buikje, heb gewoon mijn eerste buikband aan. Tot vorige week zakte die nog af maar nu blijft die lekker strak zitten... Mmmm wat gaat dat zijn bij 40 weken...
Goede morgen, Veel plezier bij de echo jotim, en maartje jij vanmiddag ook. Zo ga eerst even wakker worden wil vandaag niet zo goed gr Marianne
Jotim en Maartje: veel succes met de echo! De echo's die ik van de laatste dagen heb gezien: hartstikke leuk! Helaas (?) nog geen tweelingen. Ik had best de tweeling moeder van oktober willen zijn hoor maar het is er gewoon (?) één. Ik heb vanmorgen bloed geprikt. Voor het eerst dat ik me helemaal niet naar voelde daarna! En ik was nog wel nuchter. Nou, ik heb vrij vandaag. Ik ga straks even de tuin in en later vandaag wil ik eens gaan neuzen bij babypark. Alvast wat orienteren zodat mijn man straks niet zo uitgebreid hoeft te shoppen... Jullie zien, ik heb alles voor hem over
Goede morgen allemaal @ Jotim en Maartje, veel plezier bij jullie echo vandaag. @ Jotim, bedoel je Inanna? Is voor zover ik weet op dit moment de enige winkel met zwangerschapsmode in Eindhoven. De cache cache is weg. Die zat er eerst ook. Ze hebben er inderdaad leuke kleding. Wel erg prijzig. Heb m'n spijkerbroek daar gekocht en wat shirtjes. Nu hangt de zomercollectie er. Hier gaat alles wel ok. De vermoeidheid blijft nog steeds. Heb goede hoop dat als ik weer bloed heb laten prikken (Heb een hele batterij aan formulieren) en de internist belt ik mijn schildkliermedicijnen mag ophogen. Krijg ik in ieder geval weer even een korte energy boost. Is wel even nodig. 4 uurtjes per dag werken is eigenlijk alles wat ik nu voor elkaar krijg. Morgen alweer 12 weken! Wat de tweeling vraag betreft... voor zover ik weet bij mij ook geen tweeling. Hebben er maar eentje gezien op de echo. In mijn omgeving vragen ze het wel steeds omdat m'n buik al zo flink is voor 12 weken. Moet ze dan iedere keer teleurstellen. Iedereen een fijne dag!
Jotim en Maartje; veel plezier met de echo. Hier gaat het vandaag even wat minder. Ben wel vier keer mijn bed uit geweest omdat er een kind lag te roepen. Dat breekt me nu op. gelukkig komt manlief rond 12.00 uur thuis. Kan ik lekker even naar bed. Bijna iedereen is nu op de hoogte van de zwabgerschap. Over het algemeen alleen maar leuke reactie's. Er zijn altijd mensen die wat te zeuren hebben. Meiden geniet van het mooie weer en tot later!
Mooie echo's allemaal weer! gefeliciteerd meiden! Jotim & Maartje (en evt. anderen) heel veel plezier met jullie echo vandaag! Hier alles prima! Het lijkt nu alleen of mijn buik een groeispurt maakt. Mn broeken gaan met de dag strakker zitten en broeken die ik vorige week nog paste kan ik nu opbergen.... je ziet mn buik bijna groeien 8) Maar ik las al dat meer meiden daar last van hadden. Allemaal een fijne dag en hopelijk kan iedereen nog wat genieten van het mooie weer! Ik ben de ochtend vrij dus ga straks heerlijk met de hond wandelen 8) Groetjes Doris
goede morgen dames. heeft iemand van jullie ook te horen gehad, ben je niet te jong..? ik ben 25 en blijkbaar is dat te jong.... vind het zelf de grooooootste onzin.
Goeie morgen dames, Ik reageer hier niet zo vaak omdat het mij hier wat te druk is , kan het meestal niet allemaal volgen hierzo Zo nu en dan laat ik ook ff wat weten en lees ik even mee. Ik heb gister mijn 2e echo gehad bij 11 weken en 2dagen. Het was een uitwendige echo (gelukkig) tijdens het opmeten verscheen ook automatisch de leeftijd in het scherm en dat was precies 11 weken en 2 dagen! dus daar was ik wel heel blij mee. Helaas was er niet veel beweging ons rozijntje lag te slapen ik schrok eerst wel even want ik heb afgelopen november een missed abortion gehad dus ook zo'n stille echo... Maar de gyn wees gauw het kloppende hartje aan! We hebben er een kort filmpje van gemaakt dat kan leuk zijn voor andere mama's hier die nog een echo krijgen rond de zelfde periode... Je kan hem bekijken op:http://www.youtube.com/watch?v=qtWvZsZzHBs Voor Jotim en maartje en anderen die vandaag een echo krijgen veel plezier!
Denisse ik vind 25 echt niet te jong! Maar ja, ik ben zelf 19 jaar. En dat vinden mensen vaak wel te jong. Maar ze zien dat ik en mijn vriend alles helemaal in orde hebben. En ach, die opmerkingen interesseren mij ook niet zo! Ik Vind het leuk om een jonge moeder te worden! Niets van aantrekken dus! Liefs Kiss
moonique wat een leuk filmpje zeg! je kunt het echt duidelijk zien! Ik krijg op 10 april pas weer een echo, kan niet wachten! Liefs Kiss
@denisse 25 is echt niet te jong hoor mensen willen snel al zeuren. Ik kreeg op me 25ste ook de eerste en op mijn 26ste de 2de. Nu ben ik straks 33 en komt de 3de zit dus een aardig gat tussen. Maar ben gescheiden, en woon nu al weer 2 jaar samen met me huidige vriend. Het gaat er om of jij er aan toe bent en wat een ander zegt, lekker laten kletsen. gr Marianne
@kissflower Als jullie er aan toe zijn is het toch ok, ook al ben je 19. Het gaat om jullie en niet om wat een ander denkt of vind.