Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    @ Nynke: Lekker bijslapen straks! En hopelijk heb je vannacht een betere nacht!

@ Denisse: Ik ben ook 25, maar ik vind dat echt niet zo jong hoor! Trek je er niks van aan, zijn altijd mensen die wat te zeuren willen hebben ;)

Groetjes doris

2. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    niet dat ik me er iets van aantrek, maar vind het irritant.
    mensen zien toch dat je er blij mee bent? gez...... :rolleyes:
    maar ja... heeft iemand trouwens een goede tip voor als je darmen zeg maar niet mee werken? krijg er last van mijn maag van af en toe...

3. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hallo meiden,

Hier een heel erg zenuwachtige Maartje. Ik moet nog tot 15.50 uur wachten en word nu al gek! Gelukkig komt er straks een oud collega langs, dan heb ik tenminste nog een beetje afleiding!

Mensen hebben altijd wat te zeuren. Bij de een is het de leeftijd, bij de ander dat ze nog niet getrouwd zijn en bij de derde dat de kids niet van dezelfde leeftijd zijn! Mijn motto is; als je er zelf klaar voor bent en je hebt je kindje wat te bieden, go for it! Ik krijg zelf al jaren te horen waarom ik nog geen kinderen heb (29 jaar is blijkbaar heel oud :( ). Nou wil het geval dat ik altijd al jong moeder wilde worden, maar dat de omstandigheden ervoor hebben gezorgd dat dit niet is gelukt (o.a. een eierstok verwijdert, moeder en schoonvader verloren aan kanker, MMM, enz). Dus ook deze opmerking valt bij mij niet altijd goed.

Alle meiden met echo's vandaag (in ieder geval Jotim); veel plezier! Ik ben benieuwd!
    Liefs, Maartje

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Owww ik ben 21! Super jong dus nog ;) En 22 als de kleine er is :eek:
    Én ik zie er jonger uit als dat ik ben :eek: :eek:
    Dat gaat wat worden hier als ik met een dikke buik loop :)
    Ik moet denk ik maar gaan turven hoe vaak ik de vraag ga krijgen: "Was het een ongelukje?"

Ook woon ik nog in een erg christelijk gebied dus dat zullen heel wat scheve blikken worden....
    Gelukkig heb ik dr :c: aan ;)

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Wat maakt leeftijd toch uit. Ik hoor juist heel vaak: voor je 30ste al drie kinderen? zo das veel? Nou nee dat zij er drie en ik was 25 toen de eerste kwam.
    Als je 19, 21, 25 of 29 bent het maakt niks uit. Als je denkt er klaar voor te zijn is het toch goed! Niemand kan je situatie beoordelen als ze er niet zelf in zitten. Lekker laten kletsen en flink genieten van je baby! En natuurlijk van het mooie weer :)

6. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @Jotim en Maartje...veel plezier bij de echo.

Wanneer je klaar ben voor kinderen dan begin je eraan ongeacht de leeftijd. Vind dat mensen daar niet over moeten beoordelen, het is jouw leven.
    OH goedenmorgen trouwens. :)

7. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Ik ben zelf 21, maar mijn vriend is 38. Ik word 22 gedurende mijn zwangerschap. Wij hebben een eigen bedrijf dat goed draait, een groot genoeg huis met heel veel grond er omheen. Dus wij hebben alles voor mekaar. Waarom dan niet?

Bij mij waren er maar een paar mensen die twijfelden of het een ongelukje was. Ik vond het dan wel leuk om ze lekker in te wrijven dat het gewoon gepland is.

Ik heb nu al 3 dagen lang een beetje bruin verlies. Het blijft wel bruin en het is ook niet super veel. Volgens de VK mogen wij pas weer klussen als ik 14 dagen dat niet meer heb gehad. Dat is nu dus erg lastig omdat ik nu juist extra zin heb. Maar ja we doen ons best voor onze frummel.

Liefs Laura

8. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Hmmmm....zal ik dan jouw "zin" overnemen aangezien ik helemaal geen zin heb? Grapje :) . Wel vervelend hoor dat je dan 2 weken moet wachten.

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hey dame's ik vraag me even wat af.....
    Is het mogelijk dat als bij je kleine het hartje niet klopt, je buik wel doorgroeit?
    De kleine groeit dan niet meer toch?
    En houdt de baarmoeder dan ook op met groeien?

Ow en Laura 2 weken geen ...?
    Hier komt het de laatste tijd nergens van :confused: Ik wil alleen maar slapen, arm mannetje :)

10. Niet meer actief

Hallo!

Ik kom ook weer ff om het hoekje kijken!

@@ Shannen, wat vreselijk voor je meis..heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en mag blijven!

Wat geweldig dat er zoveel meiden zijn met mooie echo's! gefeliciteerd hoor!

Hier gaat het op zich allemaal goed, ik heb nergens last van, voel me verder ook niet zwanger eigenlijk, tis dat mijn buik al enorm is gegroeid..ik kan mijn broeken al niet meer aan hoor, die gaan met geen mogelijkheid meer dicht haha...schijnt te komen omdat het nog niet zo lang geleden is dat ik ben bevallen..maar goed ben er natuurlijk maar wat trots op! :)

Zijn er hier al meer meiden die een angelsound (kijkshop) hebben gekocht? ik heb er een gekocht, ik heb natuurlijk al als een bezetende met dat ding over mijn buik zitten rommelen, maja nog niks te horen...ik weet dat je het vaak pas tussen de 10 en 12 weken kan horen, maja ongeduldig geloof ik :( als iemand hem heeft..horen jullie al iets en zoja vanaf welke week?

Volgende week donderdag mag ik voor de 2e echo...spannend hoor, vind het toch ook wel weer eng...pfff wat nou als het na de vorige echo toch mis is gegaan, maja die angsten heeft waarschijnlijk iedereen! we gaan er gewoon vanuit dat we een lief klein zwemmend hummeltje mogen zien!

geniet nog lekker van het heerlijke weer vandaag, schijnt weer minder te worden helaas :cry:

dikke knuf!

11. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    mensen moeten toch iets te kletsen hebben zelf was ik 17 en 19 toen ik voor de eerste keren moeder werd was getrouwd en toch kreeg ik opmerkingen en vragen bij mijn jongste was ik alleenstaand en 29 en iedereen vond geweldig voor me toen was het opeens wel geoorloofd ofzo :( iedereen die toen vroeg was het een ongelukje dan zei ik nee hoor een kadootje van moeder natuur gebruikte de pil toen en de vader van mn zoontje bleek getrouwd te zijn had al twee jaar een vriendschap met hem maar wist het dus niet dat die getrouwd was

nu heb ik sinds 5 maanden een nieuwe liefde en ben nu 36 en werd zwanger door spiraal heen helaas werd dit een miskraam maar werd geljk erna weer zwanger ben schijnbaar heel vruchtbaar maar met alle kinderen heel erg blij niks geen ongelukjes zijn kinderen ze zijn het grootste geschenk wat je kan krijgen

mensen mogen best over mn rug over me praten heb inmiddels heel veel ruggegraat en een hele trotse moeder en oma mijn dochter was 15 dus je kan je voorstellen dat er heel wat werd gekletst zij heeft epelepsie en daardoor is de pil niet betrouwbaar ben supertrots op mn dochter en kleinzoon

hou oud je ook bent als je zwanger bent je bent moeder en mag daar heel erg trots op zijn vind ik ookal is het niet gepland als hjet maar gewenst is

12. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    @ Choco & Astrid:

hihi! Doe ik dus wel weer goed... Ik mag 2 weken niet (op zijn minst, als het tussendoor weer begint moet ik vanaf dat punt opnieuw tellen :( ) en moet me echt gaan inhouden en jullie mogen, maar hebben er momenteel niet eens echt behoefte aan.
    Nou gaat weer lekker hier. hihi! :p

Zoals het er voorlopig naar uit ziet kan het wel ff duren hier, want tot nu toe had ik het steeds na 6 dagen weer een dag lang, deze keer was het dus 3 dagen lang, maar ja, biedt dus nog niet echt hoop dat we over 2 weken wel weer mogen.

Liefs Laura

13. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Degenen die vandaag echo hebben, spannend! laten jullie snle weten hoe het was gegaan?

Moonique, wat een mooie echo zeg, wow!
    Ik ben ook wel benieuwd hoe ons frummeltje er met 10 weken en 5 dagen uitziet, dat krijg ik de echo bij Fontys (volgende week dinsdag)

Oja, over hoe groot de beebjes zijn:
    Bij mij klopte het toevallig precies dan, mijn cylcus is nl ongeveer 31 dagen, ik weet wel wanneer mn ei sprong geweest is, aan de hand daarvan had ik uitgerekend hoe ver is was...en tot nu toe klopte dat precies met de grootte van ons kleintje :)
    dat is wel heel fijn want vorige keer was kindje te klein en was dooierzak niet helamaal goed, had toen mk gehad..en nu is dus wel alles oke gelukkig..
    Pfff...hoop snel die echo te krijgen volgende week..als dan alles goed is, vertellen we het misschien wel gewoon dat ik zwanger ben...

Liefs

Syl

14. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    2weken geen sex moet je bij mij nu niet doen, ik droom er zelfs van! Lijk wel een nymphomane op het moment (sorry hoor, is gewoon zo).....Ben normaal al erg, maar mannetje wordt nu helemaal gek...Haha, vind het wel grappig! Had het de vorige keer helemaal niet eigenlijk, eerder het tegenovergestelde...

Moonique: Leuk idee zo'n filmpje! Super dat je zo'n goede echo hebt gehad, bij mij was het hetzelfde, hij lag stil maar hartje klopte stevig door. Zal wel hebben liggen pitten, is net als zn mams....

25, 39, 19, wat maakt het uit. Als jij genoeg liefde te geven hebt aan zo'n kleine hummel is dat toch het belangrijkst? Dat is toch wat ie het meeste nodig heeft? En een beetje stabiele situatie wil ook helpen natuurlijk...

Ow ja, ik zet even 4 foto's in mn album die jullie MOETEN zien! Ik keek zelf met traantjes in mn ogen net (hormonen!) naar mijn knuffels die bij mn ouders op zolder stonden...Die zijn nml dankzij mn oom terecht gekomen in Afrika...Ben er erg blij om. Heb aan sommige knuffels heel veel herinneringen, maar wie hebben ze nou meer nodig?

Dat was weer een lang verhaal voor vandaag....Sorry...

Marieke

Succes met de echo's vandaag!

15. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Mariekebalm Wat een super idee! En wat goed van jou en helemaal van je oom dat ie zoiets doet! Echt geweldig!

Liefs Kiss

16. Sheila82

Mariekebalm, erg mooi die foto's, mooi om te zien hoe blij die kinderen en mee zijn! Mijn oom is arts in afrika en als ik soms zn verhalen hoor enzo, krijg ik soms echt kippenvel, erg fijn dat er mensen die die ze helpen. goed van je dat je dit hebt gedaan meid.

Oh, over dat geen sx hebben.....wij hebben dat ook al een hele tijd niet meer....ik heb wel erg veel zin maar durf het niet...mijn vriend vind het nu ook beetje eng...we weten heel goed dat het geen kwaad kan maar aangezien ik de vorige keer na de sx ben gaan bloeden (en eerst nog dacht, ow, dat is een bloedvaatje..) en het dus mis is gegaan doen we dat liever niet meer...ik weet wel dat de mk een ander reden had,e en innestelingsfout ofzo, want was 'gelukkig'nog maar 5 weken zwanger...daarvoor was het misgegaan met 8 weken en 3 dagen en toen hebben we ook gewoon sx gehad..dus voor ons geen sx meer...nouja, wel andere dingen hoor, ik bij hem dan want durf zelf ook niet...je weet wel...ook al kan dat ook geen kwaad..ben bang voor die samentrkkingen die je baarmoeder dan maakt..ook al maakt je baarmoeder je hele zwangerschap samentrekkingen..
    maar mn vriend vind het nu wel ff prima zo, hij wordt op andere manier verwend haha, en hij vind het ookw el belangrijk dat het goed gaat met de kleine..

Liefs

Syl

17. Sheila82

Oja, over de leeftijd, toen ik eerste keer zwanger werd was ik 23 jaar..dat ging dus mis...(was in september 2006).
    Maar toen we het vertelden had iedereen al zo'n idee dat we op zeer korte termijn met zulk nieuws zouden komen....ik dacht eerst ook veel opmerkingen te krijgen dat we nog jong waren ofzo (nu ben ik 24 en mn vriend 27) maar juist helemaal niet, in tegen deel zelfs, niemand kan wachten tot ik dus zwanger ben....
    Nu weet bijna niemand het nog....ik hoop dta alles gewoon goed gaat en we het snel kunnen vertellen!

Liefs

Sylvia

18. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    over de sex

Ik durf het niet, wil heel graag maar kan het gewoon niet, vorige keer toen het mis ging met 14wk begon ik ook meteen na de sex te bloeden en ging het mis. Dus mij niet gezien voorlopig hoe graag ik het ook wil, maar goed er zijn genoeg andere manieren om het manlief toch na de zin te maken :rolleyes: En de sex dat komt wel weer

gr Marianne

19. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Euh, even vertellen dat IK niks heb gedaan hoor, hij heeft zelf alles ingezameld: schoolspullen, voetbalschoenen, knuffels dus ook en andere dingen nog. Ging daar geloof ik ook heen met voetballen. Kweenie helemaal precies.

OK dusss: heb even aan mn moeder gevraagd: Hij is er vorig jaar een keer op vakantie geweest, zomaar, en heeft daar een klein voetbalclubje ontdekt , een plaatselijk ding. Hij is toen alles op touw gaan zetten voor voetbalschoenen, heeft toen nog van meer mensen om hem heen dingen gekregen (van mij dus knuffels) en hij zou voor zijn 25 jarig huwelijk een grote reis gaan maken naar Australie etc. en ziet daar nu dus van af: zet al zijn geld in om de plaatselijke bevoking daar te helpen. Als dat niet geweldig is!

20. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Zo gek hè, ik heb dus echt nog nooit gebloed met de sex, wel dat ik het eng vond. En we gaan toch best te keer af en toe, hihihi. Lijkt me heel vervelend idd als je dan gaat bloeden. Stom vraagje misschien: ga je dan al die 9 maanden niks doen of zijn het de eerste 12 wk?

Deel Deze Pagina