wow, wat een streep, appeltje! De vrouw van Moeders voor Moeders belde hier vanavond. Ze komt woensdagmiddag langs. Ik hoop op net zo'n streep. Ik moet de flessen wel zelf naar een depot brengen maar dat is wel in ons dorp, dus dat is te doen... Heb volgens mij vandaag een soort zwangerschapsblunder gemaakt. Ik had vlees gekruid met indonesiche kruiden met pinda olie. Ik rook het en ik dacht: "dit is echt niet goed"! Toen heb ik het vlees in de kliko gekieperd. Daarna bleef ik een beetje misselijk en bleef de pindageur in mn neus. En nu denk ik dat er helemaal niets mis was met die kruiden maar dat ik er door de zwangerschap niet tegen kon (vroeger, als kind, kon ik ook niet tegen de geur van pindakaas, werd ik misselijk van). Heb ik mooi mijn vlees voor niets weggekieperd ...
Hebben jullie je via de site van MvM aangemeld, of meteen tel via consulente? Hier nog steeds geen gehoor. Ga het morgen maar proberen en bel anders het algemene nr morgen... Hihihi zonde van je vlees hoor...ik merk qua eten nog helemaal niks en qua de rest ook niet echt trouwens...
Pebbles, wat erg voor je. Sterkte meid! Heb me ook aangemeld voor MvM. Woensdag komt ze langs. Ik werk full-time dus ga niet heel veel bijdragen, maar alle kleine beetjes helpen toch?
Ik heb spontaan weer eens een aanval van onzekerheid, Voel bijna niks alleen gespannen buik en lichte steekjes soms, hoor iedereen over last van borsten enzo, maar daar ik bij mij echt niks aan veranderd... Zijn er nog meer meiden die bijna geen "symptomen"hebben?
Jaaaahaaa ikke Voel ook nauwelijks iets van mijn borsten hoor... 's avonds wat meer gespannen en misschien ietsiepietsie gevoeliger... Ook mijn buik mn 's avonds iets opgezetter en wat lichte krampjes... Appeltje; heb je al een kado uitgezocht bij MvM, of mocht dat nog niet? Ik ga lekker badderen en dan langzamerhand naar mijn nestje...Begin moe te worden... Tot morgen! Bobbie; nogmaals suc6 voor morgen. Ben benieuwd naar de uitslag!
Ik werk ook fulltime, dus ik ga ook alleen voor de ochtenden en de avonden/nachten. Maar inderdaad, tegenwoordige werken bijna alle vrouwen die nog geen kinderen hebben fulltime (ik ook), dus dan zou Moeders voor Moeders bijna niemand meer krijgen als ze alleen fulltime plassers hadden .
Hoi Zijn er nog meer meiden hier die in de zorg werken? Ik moet best veel bukken hurken tillen etc kan dit kwaad in het begin van de zwangerschap?
@ Jetteke: hahahahahahaha ik dacht van de week ook al dat het aan mij lag! Ik had lekkere gevulde varkenshaasjes gekocht; vond ze in de pan al een beetje vreemd ruiken, maar lief zei dat er niks mis mee was. Tijdens het eten zo'n ding opengesneden, ooooh, en die vulling die meurde me toch een eind weg; gatverderrie! Was maar een klein beetje, die vulling, maar ik heb het er helemaal uitgepeuterd, vond het zo goor. En er was toch echt niks mis mee, werd mij verzekerd, maar ik werd niet goed van die lucht. Dat was tot nu toe overigens het enigste luchten-kwaaltje... @ Martine: Welkom bij de C.V.W.S (Club Van Weinig Symptomen). Bovenstaande is echt een uitschieter hier, hoor! Heb vannacht toevallig wat maagzuur gehad, maar verders niks aan het handje. Ik vloei niet, ben niet misselijk, heb ook praktisch geen krampjes...
Ik ben zo opgezwollen, lijk wel 6 maanden zwanger... En stinken! Volgens mij wordt het 9mnd lang op de bank slapen, wil ik mn vriendje niet vergassen......LOL Verder niet zo'n last van mijn boobs als vorige keer, maar misschien dat dat nog komt. En misselijk ben ik nooit geweest, is idd wel zo dat het lijkt of alles bedorven is, zelfs de limonade....blegh Kusjes en trusten voor zodirect
Goeiemorgen dames! Gisteren begonnen aan een nieuwe opdracht op mijn werk en meteen een werkdag van 12u gehad. Heb mijn bazen dus maar even ingelicht over mijn nieuwe toestand en gelukkig waren ze heel begripvol en ze zeiden echt dat ik mijn rust moest nemen! Maar goed, het werk moet wel gedaan worden natuurlijk...dus jullie zullen mij hier toch iets minder zien! @ Pebbles, meis wat een rot nieuws! Heel veel sterkte! @ Bobbie, succes straks! Ik lees je verslagje deze avond wel! (en nee ze hebben nog geen hartje gehoord daar was het nog te vroeg voor en dat was ook niet de bedoeling. Gewoon gekeken of het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap was en of het vruchtje ok was. En dat lag inderdaad lekker in mijn baarmoeder!) De grote echo voor mij is nu op 20 maart gepland, dan ben ik dik twaalf weken!
Goedemorgen, Wat grappig van al die luchtjes....heb ik (helaas) nog geen last van gehad. Hoor ook echt bij de CVWS...hihi Maakt het allemaal nog onwerkelijker dan het al is. Het is dat ik mijn posi testen nog heb en niet ongi wordt, maar anders zou ik het echt niet geloven. Sofieke; er is dus wel een inwendige echo gemaakt? Fijn dat de vrucht goed zit. Nu aftellen tot de 12 wkn echo! Suc6 met je drukke baan! Ik heb donderdag een sollicitatiegesprek...Ga er voor de vorm maar heen, maar vrees dat ik het toch echt niet ga worden als ik in sept alweer met verlof ga.... Bobbie; ben benieuwd naar je verslag Pebbels; hoe voel je je
Goedemorgen allemaal! Vanmorgen heb ik nog een testje gedaan. De digitale van Clearblue; was toch wel een beetje zenuwachtig. Stel je voor dat er komt te staan niet zwanger. Maar dat was gelukkig niet zo! Met grote letters: ZWANGER! Nu pas eigenlijk, kunnen we het beiden geloven! Erg blij vanmorgen natuurlijk. Ga vandaag toch proberen om eens de verloskundige te bellen. Moet eerst nog even kijken of het hier op het werk even tussendoor kan. Werk ze! Liefs, Divanaatje
Fijn he om weer die bevestiging te zien! Ik heb er nog 1 over (CB dig.) die ik er 1 dezer dagen ook nog tegenaan knal Werk ze!
Fijn om te horen dat ik niet de enigste ben met weinig symp, ga zo op naar de H.A. ga eens vragen over dat tillen etc of het kwaad kan, daarna naar mn werk waar ik momenteel als oproepkracht werk (al 7 jaar) eens kijken of ik iets vast kan krijgen, proberen kan altijd dacht ik zo.
Gefelciteerd nogmaals divaantje. Kom hier even om het hoekje spieken. Sommige zullen me wel kennen van NOD feb. Heb gisteren getest en denk dat ik mezelf een oktobermama mag gaan noemen. Ben zelf nog niet helemaal overtuigd vrijdag nog een keertje testen.
martine ik ben ook zo onzeker net zoals jou hoor...en ik denk vele met ons. Ik heb ook eigenlijk geen verschijnselen behalve beetje zeurend gevoel onderin mn buik met lichte steekjes. Vanmorgen dacht ik zelfs dat mn borsten minder zeer deden dan gister...paniek! haha nee geen paniek maar je denkt er wel over na. Laten we maar proberen te genieten ik weet dat het niet meevalt maar zodra we de eerste echo hebben gehad kunnen we allemaal weer opgelucht ademhalen hoop ik