Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goede morgen allemaal!

Het is alweer bijna weekend. Heb vandaag helemaal geen zin om te gaan werken. M'n mannetje is vandaag vrij en ookal werk ik maar 4 uur, heb er helemaal geen zin in.

Gisteren hebben we na een half jaar vertraging eindelijk nieuws gekregen over een nieuwbouwproject waarvoor we ons in hebben geschreven. We hebben een huis toegewezen gekregen. Volgende week naar de makelaar en dan de hypotheek regelen. Duurt nog wel ff voordat we erin kunnen. Het project wordt opgeleverd tussen jan 2008 en okt 2008. De kleine is er dus al als we gaan verhuizen. We hebben in ieder geval het vooruitzicht... Had gisteren ook ineens extra energie... die is nu weer weg jammergenoeg.

Iedereen een fijne dag vadaag.

2. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    Goede morgen

@pjetje

Te gek meid dat je het hartje gehoord heb, steld je meteen weer wat gerust, ik heb ook de angelsound gekocht bij de kijkshop kon het niet laten.

@jotim30

Waar heb je die buikband besteld vind het wel erg leuk zo'n buikband wil ik ook

@astrid85

Ik had dat ook hoor dat ik dacht ga naar een echobureau toe duurd veels te lang voordat ik voor een echo mag, maar voordat je het weet mag je al hoor en het zou nu zonde van het geld wezen kan je beter wachten tot je iets verder bent.

Hier weinig nieuws nog ben alleen maar moe moe en nog is moe en er komt weinig tot niks uit me handen, ben nog niet eens aangekleed haha

Enne over de mist hier is het verschrikkelijk zo mistig bah.

gr Marianne

3. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

@Pjetje, wat goed dat jij ook het hartje hebt kunnen horen! heerlijk gevoel geeft dat dan he, wij waren ook echt zo trots en blij dat we het zo goed konden horen!

Liefs

Sylvia

4. Niet meer actief

@Sylvia,

Ja dat is echt een heerlijk gevoel zeg...durfde het ook niet te vaak te doen, maar ben ff gaan neuzen op internet en blijkt dat de angelsound zo vaak gebruikt mag worden als gewenst, er zitten geen geluidsgolven in, maar is gewoon een versterkte microfoon! dus nu ben ik helemaal gelukkig, kan ik zo vaak luisteren als ik wil :)

Vraagje hoe heb jij het opgenomen? ik heb een kabeltje en heb mediaplayer geopend, maar ik kom er niet uit hoor hoe ik nou het geluidje kan opnemen!

liefs Pjetje

5. Sheila82

Hey Pjetje,

Mijn vriend heeft dat voor mij gedaan. Kabeltje had ik er niet bij gekregen toen ik hem kocht maar mn vriend had nog zo'n kabeltje liggen. Die heeft ie aangesloten (andere uiteinde zit dan dus gewoon in de computer ergens)
    Dan open je via start,alle programma's en dan bureau accesoires en dan entertainment en dan geluidsrecorder.
    Dan zie je op geluidsrecorder een opneemknopje waar je op kan klikken.Nu kan je het geluid van de Angelsound aanzetten en opnemen...als het goed is zie je ook bwegende golven in de geluidsrecorder, een teken dat ie geluid opneemt. Aan het einde kun je dan luisteren en niet vergeten op te slaan..
    Dus, niet met media player maar met geluidsrecorder.
    Succes! Laat je het ook horen hier?

Liefs

Syl

6. Niet meer actief

Dank je voor je uitleg Sylvia! ik ga het gelijk ff uitproberen, en als het lukt hoe krijg ik het dan hier haha :oops: ...ik ga eerst wel ff kijken of ik het kan opnemen!

thanx! liefs pjetje

7. Sheila82

Graag gedaan, ik hoop dat het lukt!
    Oja, ik heb het via internet opgeslagen de site:
    http://nl.swoopshare.com/
    Hier kun je dan het bestand uploaden en de rest wijst zich zelf, dan kun je hier een link plaatsen en dan anderen het luisteren :)

Dit is die van mij

http://www.swoopshare.com/file/0c89d25f ... n.wav.html

Als je dan op die link klikt krijg je nieuw scherm en dan op direct openen klikken. Het kan ook gedownload worden door bijvoorbeeld familie ofzo die het geluid graag wil horen, je kan dan de link bijvoorbeeld op je site zetten en zo kan familie het luisteren en/of dowloaden :)

Maar je kan het ook heel makkelijk doorsturen naar anderen. dat heb ik ook gedaan, via hotmail. dan gewoon bestand toevoegen en dan het juiste bestandje kiezen en zo kan degene waar je de mail naar stuurt het hartje horen

Liefs

syl

8. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!
    Alles goed met iedereen! Had gisteren nog niet laten weten hoe de echo was gegaan, aangezien ik hier op 't werk gelijk met mijn neus in de boter viel tot 8 uur 's avonds... Sorry!

Nou, het was gewoonweg FANTASTISCH! De verloskundige kon onze frummel gewoon niet op een stilstaand beeld krijgen omdat ie zo aan het bewegen was! Ze was zelf ook helemaal overdonderd... Oh... zo mooi.... Ik kreeg er echt een brok van in mijn keel!

Eerst deed ze een gewone echo, maar daar zag je alleen maar wat bewegen, niet echt duidelijk een kindje... Toen vroeg ze of ze een inwendige echo mocht maken... Nou van derde rangs plaatsen gingen we naar eersterangs! SUPER! Zal zo de foto's even in mijn album zetten!
    Voor iedereen die nog een echo krijgt: HEEL VEEL PLEZIER, het is echt fantastisch!

Lies Chris

9. Niet meer actief

Jaa ik had die van jou net al geluisterd, echt geweldig! het opnemen is gelukt haha hummeltje zwom de hele tijd weg en je hoort ook ff mijn hartslag ertussendoor, maarja das wel leuk om te horen wat het verschil is vind ik! ik ga ff kijken of ik het ook hier kan zetten, dank je voor de link...hopelijk kom ik zo met een berichtje met de link van hummeltjes hartje :)

liefs Pjetje

10. Sheila82

Jaaa...gelukt, :D
    Nu ben ik inderdaad ook benieuwd naar het hartje van jullie kleintje! heerlijk om te horen altijd, zo mooi!
    Ik hopo dat je het hier neer kan zetten :)

Chrisje, fijn dat je zo'n mooie echo had! Wat leuk ook dat kleintje zo beweeglijk was!

Liefs

Syl

11. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Astrid! Goed meid dat het zo fantatisch is gegaan met de echo! Heb gisteren nog aan je gedacht. Super he, dat gevoel, ga je weer een paar dagen op die roze wolk zitten! Nu weer toeleven naar de 20 weken echo!

12. Niet meer actief

Mmmz dit zou hem moeten zijn, maar hij lijtk veel langer dan die van jou Sylvia! nou ff proberen danmaar!

http://www.swoopshare.com/file/0a6d6194 ... d.wav.html

ok ik zie het al, hij wordt ingekort! nou hier is ie dan de hartslag van hummeltje :) :) hij was wel flink weggezwommen haha, eerst zat hummeltje boven mijn schaambeen en toen ineens onder mijn schaambeen, er leuk dit!

liefs Pjetje

13. Sheila82

Wow! Mooi hoor Pjetje!Echt mooi geluid!
    Goed dat het gelukt is!
    Echt gaaf om te horen!

Liefs

Sylvia

14. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal!

@Pjetje; wat leuk om te horen! Echt super! Ik durf zo'n apparaat niet aan te schaffen, want volgens mij word ik er helemaal para van als het even niet lukt. Mijn vriendin heeft er wel een, dus ik kan altijd bij haar ff luisteren. WEl bijzonder ook dat je nu het hartje al gevonden hebt! Blijkbaar ligt je kindje al vrij hoog. Goed hoor!

@Chrisje; Gefeliciteerd met je mooie echo! Beetje hetzelfde verhaal als ik, inwendig en uitwendig. Ik kan de hele dag wel naar de foto's kijken!

Ik denk dat ik te lang in bed gelegen heb om de mist te zien :oops: Tis hier heel helder!
    Ik heb echt een rotnacht gehad. Heb vanaf half 4 twee uur wakker gelegen. Vervolgens ging de wekker van manlief om half 7 en stootte hij per ongeluk de tv aan met de afstandsbediening, dus ik weer wakker. Pfff, ik voel me gebroken!
    Ik ga nu snel douchen, want de trotse opa komt zo de echofoto's kijken.

Tot later! Maartje

15. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@marianne30, Als ik de link neerzet hebben we dadelijk allemaal dezelfde buikband of t-shirts. Wel grappig . http://www.positiewinkel.nl/
    Ik verwacht hem vandaag binnen.
    Vind de t-shirts ook leuk maar kan je minder dragen dan de buikbanden denk ik.

16. Niet meer actief

ja super he! thanx Syl voor het helpen!

ben ook helemaal happy!

Chrisje, super meid dat je een mooie echo hebt gehad, geniet er maar lekker van!

liefs pjetje

17. heeey meiden
    even vanuit oostenrijk!
    wil ik jullie vertellen dat alles nog steeds goed gata!
    ik heb nog helemaal niks terug gelezen...
    dat ga ik dit weekend even doen!

jotim alvast bedankt voor het bijhouden meid!
    toppie!

ik spuug nu vooral veel savonds..
    maar mijn skibroek gaat nu echt heeel erg strak ziteen
    omdat ik niet ski en de rest wel verveel ik me eigenlijk toch wel heel erg
    al slaap ik veel
    ik wandel hier en daar
    en ben al met mijn 3e boek bezig!

meiden ik kom snel weer langs!
    morgen ochtend gaan er rijden..
    en dan zaterdag lekker naar bed en zondag ga ik op mijn gemak alles eens lezen!

TJUUS!
    xxx

18. Sheila82

Hey maartje, vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Maar wel leuk dat de trotse opa zo langskomt!

Ik heb oko niet zo'n hele goede nacht gehad...ben nu tegenwoordig elke avond, als ik in bed lig erg misselijk...daarnaast moet ik dan oko nog eens heel vaak naar de wc....ook als ik nog wakker ben...niet echt fijn om steeds op te staan als je misselijk bent...dan ook nog wakker worden omdat ik dan weer moet plassen..maarja, het hoort erbij denk ik dan maar :D
    Alleen wel es lastig voor mn vriend..die mompelt dan; alweer schat.ppfff...'ja, alweer helaas..'

Liefs

Syl

19. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @Xenas...wat leuk dat je even een berichtje plaatst, hoop dat je het goed naar je zin hebt.

@Jotim..die link had je nou niet moeten doen...ik vrees dat ik over 3 weken ook een buikband aanschaf want dan weet ik zeker of ik in november ben uitgerekend.

20. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hoi!
    Heb de echo in mijn album gezet!

Liefs Chris

Deel Deze Pagina