Wauwwww chrisje! wat een geweldig mooi echo! heerlijk he zon prulletje in je buikje! geniet ervan! kus
@ Sofieke, VOlgens mij bedoel je chris ofniet? ik heb nog steeds geen echo gehad hoor *baal baal baal* :x :x :x :x :x :x :x
Hoi dames, Krijgen jullie ook al een donkerstreepje net boven je schaamstreek? Bij mij is ie nu een centimeter of 3 à 4 lang. Was ik ff benieuwd naar. Heerlijk al die goede berichten! Liefs Laura
nog geen streepje, wel al donkere haartjes die bij de rest afsteken. ik ben lichtblond behaart, en er zitten een paar donkerblonde haren tussen... en meer haar groei net boven de schaamstreek ? niet echt fijn.. maar ja. ik liep van de week met mijn neefje van acht in de supermarkt, zegt ie tegen me, je wordt wel dik he? zeker door die baby in je buik! ik moest lachen! stond toevallig net een zwangere dame naast me, en die zei, kijk maar naar mij, word nog veel groter! hahhahaha! je had die ogen moeten zien! echt grappig!
@ choco te laat kan link wel weer weghalen maar ze hebben daar veel te leuke spullen. @lvdwerf Ik heb de lijn nog van mijn vorige zwangerschappen
Ohhh, dit is zo herkenbaar! Ik heb precies hetzelfde! Ik hoefde nooit 's nachts naar de wc en nu......pffff om gek van te worden. Ik slaap zelf al met een voedingskussen. Echt heerlijk! Soms in mijn rug, als ik rugpijn heb, maar meestal lekker tegen mijn buik aan. Miusschien een tip voor anderen?! Verder weet ik echt niet wat ik tegen die slapeloosheid moet doen. Ik ben gewoon heel onrustig. Lig 's nachts van alles te bedenken en droom steeds heel raar. Straks maar even lekker naar het strand mijn hoofd door laten waaien! Liefs, Maartje
Dat is wel fijn ja, lekker uitwaaien op het strand, lekker gezond ook! Ik heb dat ook wel eens ja, dat ik onrustig ben als ik in bed lig, dan lig in allemaal na te denken enzo, ben dan ook misselijk en moet vaak plassen..het is wat he haha Ik droom wel meer maar kan me vaak s ochends niet echt meer herinneren wat ik had gedroomd. het scheelt voor mij nu al wel heel veel dat ik zelf het hartje kon horen, maakt me weer stuk minder onzeker..want daar piekerde ik eerst best vaak over, dat wordt nu minder, heb er eigenlijk wel vertrouwen in! Enne, zo'n voedingskussen heb ik ook al in huis, zijn echt super handige dingen! Liefs Syl
Oowww ik had net steken in mijn buik Net onder mijn ribbenkast, dit zou toch niets zijn? Denk nu van alles daaronder te voelen hoor en loop om de 5 min naar de wc Zou het misschien mn maag ofzo zijn? Weet iemand dit? Maak me echt zorgen nu
@astrid als het net onder de ribbenkast is dan vermoed ik dat het je maag is.Het kunnen zelfs nog je darmen zijn ,maar het lijkt me te hoog voor iets anders! Ik denk niet dat je je heel druk hoeft te maken (al zou ik hetzelfde doen) Probeer even te ontspannen en misschien een warm bad of een kruik tegen je buik en kijk dan of het langzaam wegtrekt. Niet teveel zorgen maken!
@ Sylvia, heb net naar het hartje zitten luisteren, wat kun je het goed horen zeg. Echt super. Hebben jullie dat ook, ik heb vanaf dag 1 geroepen dat ik een jongen zou krijgen en nu ineens sinds deze week denk ik dat het meisje wordt. Het was gewoon een gevoel.
Hoi iedereen, Astrid, maak je geen zorgen, ik heb na het p//**-pen gisteravond liggen creperen op de bank, van middenrif tot onderkant, ALLES deed zeer.Nou heb ik dat zo af en toe, dus heb dat vorige keer aan de gyn gevraagd. Hij moest lachen en zei dat het gewoon de darmpjes waren en dat ik me geen zorgen moest maken. Maartje en Syl: Ik moet er (nog) maar één keertje uit, 'sochtends om een uur of zeven als Freds wekker gaat en that's it...Gelukkig...Zal niet lang zo blijven denk ik. Bm groeit vanaf nu heel snel toch? Maartje: Kan de uitzending hier vandaag niet zien, heb nog geen NL tv, zal morgen kijken op uitzendinggemist.nl of ie er al op staat...Veel plezier met de a.s. opa, die van mij komt 7-13 juni!Jééééé!Met zn jongere zusje, mijn lievelingstante...! Verder heeft de assistente van de gyn net gebeld en berichtje op voicemail achtergelaten (12:01) wat de afspraak van 2 april betreft...Hoop niet dat ie vervalt...Moet ik tot de 21e wachten....Kan ze pas om 14:00 terugbellen, want zoals jullie misschien weten is alles dicht hier in FR tussen 12:00 en 14:00 alles dicht....grrrr. Marieke
@Maartje, dan ga ik vanavond ook kijken denk ik, ik ken dat programma wel , van BNN toch? Liefs Sylvia
heb je ook een tijd ik heb geen tvgids Heb net mijn afspraak van de VK verzet naar een dag voor mijn vlokkentest, i.p.v. op dezelfde dag zegt ze zo. Je mag ook s'middags kunnen we gelijk echo maken. Tja dat wordt wel erg veel 2 echo's in 1 week heb gevraagt of ik die andere keer tegoed mag houden. En dat mocht hihi krijg ik straks gewoon nog een echo met week of 16
Tnx dame's voor jullie antwoord! Heb er nu ook geen last meer van (hoera) en geen bloed verloren... Het is vandaag mijn laaste dag hier op de afdeling, vanaf 10 april werk ik op een andere afdeling Zal al mn collega's missen ( nouja sommige..) Wel spannend allemaal weer hoor! Ow en maartje ik ga proberen te kijken, vergeet tegenwoordig ALLES! Zwangerschapsdementie?
Ah, hoor dus net dat de afspraak voor de echo verzet is naar 05 april 17:30, weten jullie dat ook ffies...
Ik hoor steeds vaker dat je video beelden krijgt bij echo, is dit dan bij een buro of gewoon in het ziekenhuis.