Euh, mijn cd'tje is volgens mij voor foto's, maar misschien ook wel voor filmpje, in mijn geval is het in poly bij gyn...Hebben hier geen pretechoburoos (krijgen er al genoeg, hihi)
Hallo Dames, Ik kom me weer eens melden. Ik voel me nog steeds niet erg fit, maar toch gaat het elke dag weer wat beter, lijkt het. Ik probeer zo nu en dan mee te lezen hier, maar jullie schrijven zoveel. Het is gewoon niet te doen. Haha. Nee, serieus. Ik vind het fantastisch dat velen van jullie zo actief op het forum zijn. Ik wil dat ook wel, maar kan het momenteel gewoon niet opbrengen. Ik denk dat als ik me straks weer wat beter voel ik wat vaker langs kom en regelmatig kom posten. Maandag hebben we de 12-weken echo. Spannend hoor. Het is dan toch weer 4 weken later als de vorige echo, dus hopenlijk is er wat meer te zien. Ik ben niet de slankste en dan is dat toch wat moeilijker met een echo. Ik persoonlijk heb niet zo'n probleem met een interne echo, maar aangezien ze de vorige keer al een externe heeft gemaakt (die erg wazig was), zal ze dat nu ook doen. Ik ben heel benieuwd. Ik ben blij dat ik nu op 11 weken zit. Vanaf 12 weken mogen we ons wat geruster gaan voelen. Het zijn in ieder geval spannende tijden. Ik wens iedereen een superweekend. Diegene die net als ik moe en misselijk zijn, wens ik heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie je snel weer lekker zullen voelen. Knuffel, Marianne
Oh en wat die DVD aangaat. Wij kregen de vorige keer bij 8 weken de mogelijkheid om onze echo op te nemen op DVD-RW. De echo's van 12 weken en 24 weken zouden er ook op komen, zodat je naderhand een mooi aandenken zou hebben. Het kostte maar 15 euro, dus we vonden dat een mooie deal. Helaas wordt deze mogelijkheid niet aan iedereen geboden. Erg jammer, want het is fijn dat de mogelijkheid er is.
Haha, ik hoef nergens meer antwoord op te geven. Tis allemaal al opgezocht Zelfs vanuit Frankrijk! Wij komen pas in de tweede helft van het programma helaas, dus ik denk dat ik het ook opneem en anders morgen op uitzendinggemist.nl kijk. Ik ben nu al doodmoe, dus 21.50 uur ga ik vast niet redden Enne....die dementie die herken ik hoor dames! Ik onthoud werkelijk niets meer. Het hele huis ligt vol met briefjes. Stond ik net tot overmaat van ramp zonder geld in de supermarkt Gelukkig was mijn vader mee en heeft hij me gered! Nu even rusten op de bank, want zo'n wandeling is heerlijk maar wel vermoeiend! Tot zo!
Jaja, die smoes kennen we om je pa te laten betalen Ik heb trouwens wel heel veel afspraken zeg! Best lastig, moet nml steeds voor ieder klein K-dingetje naar Narbonne (minstens half uur met de auto...)Mijn lijstje met afspraken: 02mrt echo, 23 mrt echo, 3 apr vk (ja toch, dacht dat we ze hier niet zagen tot puflessen!), 5 apr echo, 21 apr echo...Pffff, mag wel benzinetoeslag vragen!
haha, het was eigenlijk tactiek Nee zonder gekheid, ik heb hem thuis meteen terug betaald! Wat een lijst met echo's zeg! Ik denk dat ik ook maar tijdelijk in Frankrijk ga wonen! Super!
@maartj, is Maartje jou echte naam? Las namelijk in de tv gids op internet, bij Je zal het maar hebben dat het over stofwisselingsziekte gaat maar zag niet je naam staan..of heb ik verkeerd gekeken? kan ook heel goed zijn Ben net even in bad geweest, herlijk, ff relaxen, voel me nu weer stuk beter, al kunnen de kokhals momenten ieder moment van de dag voorkomen, daar is niks van te zeggen..wel irritant. Liefs Sylvia
Hoi weten jullie al of je een ledikantje of een wiegje voor de eerste maanden gaat gebruiken? Mij lijkt zon bedje zo groot voor zon kleintje in het begin, als je gewent bent om opgerold in een buik te zitten Ps hebben jullie ook zon koopdrang..
Wij willen idd ook wel eerst een ander soort van wiegje kopen, iets wat in het begin niet zo heel ruim is zeg maar..maar misschien krijgen we die van de buurman, die heeft nog een hele mooie staan. Maar denk toch dat we er zelf 1 halen want vind dat het toch iets is wat hij zelf moet houden, hij hecht er veel waarde in, hij is gescheiden en ziet zn zoontje nu maar 1 keer per 2 weken Liefs Sylvia
ik wil ook een wiegje.. vind zo een celine wieg zooo mooi! (zo'n soort van mand) mijn schoonzus heeft er ook nog een op zolder staan, dus ik hoef er niet perse een te kopen..
Ah ja, wiegje... Heb hier wel gekeken, maar vind er geen, binnenkort maar ff de rommelmarkten af.....Anders maar bedje hè
Wij gaan ook voor 't wiegje! Waarschijnlijk gaan we het wiegje opnieuw bekleden waar mijn moeder, mijn broer, ik en mijn neefje ook in geslapen hebben de eerste maanden... Vind het wel iets hebben... Chris
Sorry, wilde even laten weten dat ik vandaag wel heeeel gelukkig ben: Mijn broertje laat weten dat ie volgende week komt (is piloot, ligt er maar net aan of hij vrij is en of er een vriendje van hem hierheen vliegt) laat ik nou net 5 april echo hebben!Mooie verrassing...Vinden jullie het raar als ik hem mee zou nemen? Mijn moeder belt net dat ze ongeveer 17 mei t/m 23 mei (21mei ben ik jarig) komt, ze is nog nooit in mijn huisje geweest! Mijn vader heeft net zn vluchten geboekt, die komt zeker weten 7-13 juni..... Zucht....Ik mis ze soms ook zo hè...Jammer dat mijn opa en oma te oud zijn voor zo'n afstand....
hahahha laat mij nu hetzelfde net zijn overkomen had mijn poromenee thuis laten liggen wou net afrekenen bij de slager gelukkig was dochterlief zo lief om hem te brengen vorige weekend was ik een weekend weg stond ik zonder tas bij de bushalte .......ahum erg slim allemaal helaas woont mijn papa 200 km van me af
hertken het best marieke al woon ik wel in nederland mijn fam woont allemaal op een grote astasnd van me af ik woon in het hoogste topje van het noorden en hun in het oosten van het land en mis mijn beste vriendin ook zo erg zij woont in zweden ...pfff die hormonen
Marieke, tuurlijk is dat niet raar! Gekkie Je moet doen wat voor jou goed voelt! Ik zou mijn broer ook zo meenemen hoor! Zou echt top voor je zijn als je iedereen snel weer dichtbij je kan hebben! Ga voor je duimen dat ze allemaal komen! Liefs Chris
@Sylvia; De beschrijving klopt dan in ieder geval niet. De uitzending gaat over vier mensen die ondersteunt worden door de Bart Foundation bij het bereiken van hun droom. Er is een jonge jongen met een hersentumor die dj wil worden, een man met een dwarslaesie die fotograaf wil worden en mijn vriendinnen Michaela en Natasja die beiden een spierziekte hebben en een zorgboerderij willen starten met mij. Ik ben alleen 'kerngezond' en zal daarom geen rol hebben in de uitzending. Ik word wel voorgesteld en ik ben een paar keer op de achtergrond aanwezig (groene jas). Zebra-Zorg (de zorgboerderij) is mijn grote droom en gaat er ook echt komen. Het gaat alleen iets langer duren doordat Natas en ik (ja mijn naam is echt Maartje) beiden zwanger blijken te zijn @MariekeBalm; Ik wilde ook mijn zusje meenemen, maar zij moet helaas werken en kan geen vrij krijgen. Is toch hartstikke leuk om je broer mee te nemen! @Lievebeesje; gelukkig, ik ben dus niet de enige! Wij krijgen de wieg waar mijn moeder (en haar broers en zussen) en wij (mijn broer, zus, neefjes en ik) nog ingelegen hebben. Ik vind dat heel bijzonder! Je kan overigens ook een ledikantje half opmaken met het lakentje als een soort envelopje, dan ligt je kindje ook heel veilig en geborgen.
@maartje: ah, oke, dan weet ik nu waar het echt over gaat Thanx voor de uitleg! Ik wil straks wel gaan kijken, lijkt me wel leuk om te zien wie Maartje van het forum is En leuk dat je vriendin natasja ook zwanger is! Denisse: die celine wieg is die mijn buurman dus heeft, super mooie wieg id, maarja ,aangezien hij er toch waarde aan hecht wil hem liever niet lenen ook al zegt hij dat het wel mag (zijn wel goede vrienden met buurman) Liefs Syl
misschien vind je buurman het juist wel heel erg fijn dat je hem daarom wel wilt lenen , bedoel zijn kindje heeft er ook in gelegen en herinnert hem aan die mooie tijd dat gunt hij jullie ook zelf wil ik ook heel erg graag een wiegje hebben het enigste dat ik nog heb is het bedje waar mijn zoontje en kleinzoon in heeft geslapen die bewaar ik ook hoor totdat de baby groot genoeg is om erin te liggen vind een wiegje zo lief staan ben al voorzichtig aan het zoeken
Ja, dat is ook weer zo ja...nouja, we zien wel..we hebben we gewone meubeltjes al. maar zo'n wiegje voor in het begin is wel fijn. Liefs Sylvia