Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alle meiden vandaag met echoo.... geniet ervan.. en veel plezier!

2. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    goedenmorgen allemaal zonnetje schijnt weer :D

3. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    Goede morgen,

@irene

Kan me voorstellen dat je erg onzeker bent, maar probeer positief te blijven het bewoog goed en hartje klopte goed.

Hier gaat het zijn gangetje blijf moe misselijk en duizelig. Dus doe lekker rustig aan, heb drukke dagen voor de boeg. Vandaag word pake 80 dus feest, vrijdag me eigen ventje jarig allemaal familie van zijn kant, zaterdags hele huis weer vol met vrienden, zondag niks en maandag komen ze van mijn kant, omdat de afstand nogal groot is om vrijdag heen en weer te rijden voor hun en hun zaterdags weer moeten werken dus al met al druk druk druk.

Iedereen met mooie echo gefeliciteerd en iedereen die echo heeft vandaag geniet ze.

Lekker genieten van het zonnetje vandaag

gr Marianne

4. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Goedemorgen

@ irene, hoop dat je vlug duidelijkheid hebt.

@ Xenas heb je al gekeken op www.positiekleding.nl ook leuk voor bruiloften. Ik heb eind meid een bruiloft en ik kan daar heerlijk shoppen.

Ik voel me goed met de dag fitter. Ook heb ik nog steeds het idee af en toe de beeb te voelen. Me darmen zijn het niet. Verlopig hou ik me voor de gek dat het wel iets anders zal zijn. De kriebels of er een veertje langs me buik wordt gehaald. of miertjes op die plek lopen dat blijft terug komen. Niet elke dag maar vind het wel opvallend.

Nog 199 dagen te gaan. Mijn hubbie kwam gisteren aan tafel en toen zei die zit me te bedenken dat alles nog maar 6 maanden duurt. Ineens begint het een beetje meer door te dringen.

Iedereen fijne dag hier schijnt de zon al weer

5. hahha,,, jaa we zijn een/derde al voorbij.. (tenminste de meeste dan van ons)

gaat toch wel snel als je het zo bekijkt..
    nog weekje of 8 en dan zitten we op de helft alweer!

tnx voor die site.. ik shop daar idd ook altijd al regelmatig..
    in zoetermeer hebben ze zelfs 2 miss etams.. haha!
    ga binnenkort toch echt maar shoppen..

6. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

doos dat ik ben.
    Die bedoelde ik helemaal niet
    Hier komt hij dan http://www.positiewinkel.nl/

Miss etam ook leuk hoor.
    In maassluis zit een winkel van miss etam met alleen de dump prijzen. Kan je bergen geld uitgeven.
    Alles wat niet meer in de gewone miss etam winkel hangt hangt daar.
    Ga even bakkie doen bij me schoonzus loopt al 5 dagen over tijd.

7. hahah oohhh leuke site!

veel plezier bij je schoonzus!
    dalijk begint het terwijl jij erbij bent!

8. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden, kunnen jullie misschien een goede tip geven om wat beter te slapen. Mijn nachtrust is echt zo slecht de laatste tijd... weet echt niet meer wat gedaan. Al een kop warme melk gedronken voor ik ga slapen en op zich werkt dat wel want slaap snel in maar een uur of 3 nadien ben ik weer wakker en dan zie ik vaak ieder uur van de nacht.
    Begint me nu toch wat zwaar te wegen want heb zo een hoofdpijn. En dat terwijl ik eindelijk aan het genieten was van mijn herwonnen energie.

9. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    Nog niks van Silvia gehoord die had toch gisteren echo?

10. hmm slaap tips..
    nee.. ik kom er ff niet op..
    misschien raampje open zetten?
    voor frisse lucht

11. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hey meiden!

Hier ben ik, met goed nieuws :D
    Ik had idd gisteren echo gehad bij Fontys.
    Nou, helemaal super! Ons kindje was erg beweeglijk, zo lief om te zien die armpjes die dan op en neer gingen enzo..dan zat ie weer een tijd stil en dan ineens..daar ging ie weer...volop in bweging! Ben al helemaal verliefd op dit kleintje!
    Heb filmpjes staan (2) op mijn site van ons bewegende ukkie, dus als je wilt kijken:
    www.onsmooiewondertje.beebiesite.nl
    Dan zie het wel meteen staan de filmpjes. Mijn vriend had nog meer filmpjes gemaakt maar die heb ik er niet opstaan, had deze gisteren snel erop gezet omdat er familie was die heel graag al de beelden wilden zien :D
    Ik zal zo ook even echofoto plaatsen in mn album, een nieuwe.
    Kindje was ook super goed gegroeid, ik was gisteren 10 weken en 5 dagen maar docente kwam uit op 11 weken 4 dagen..de leerlingen kwamen vaak uit op 11 weken en 1 of 2 dagen..
    Ook de placenta en navelstreng waren helemaal prima in orde en vruchtwater ook enzo...dus helemaal goed! Enne hij was dus flink aan het bewegen hihi :D

@Iren: meis, wat ontzettend vervelend dat je nu weer even op andere echo moet wachten, maar heb het wel eens vaker gehord, ook van hartje dat even wat langzamer gaat, het betekent dan dat ie ana het rusten is ofzo iets geloof ik, en de lengte daar heb ik ook vaker over gelezen.
    maar is natuurlijk wel even spannend, ik duim voor je, maar heel goed dat ukkie zo begon te bewegen!

Oja, over roken en drinken: ik geen van beiden, al voordat ik zwanger was niet meer. Ik houd gelukkig ook niet zo van alcohol, mij maak je meer blij met een lekker sapje ofzo :)

Liefs

Syl

Liefs

Syl

12. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ sylvia Prachtig hoor kan er uren na kijken.
    @xenas ja leuke kleren hebben ze daar he. Heb de maandbuikband al besteld nu ook het t-shirt vind ik toch erg leuk
    @sofieke, zou het zo niet weten, ben altijd een slechte slaper geweest maar nu niet meer. Val om half 10 sávonds echt om.

Mijn schoonzus hele dikke buik, 40 weken en 5 dagen. Spannend. Hebben even zitten denken dat ze vandaag nog moeten bevallen om de geboortekaartje op tijd te laten drukken. ( die heb ik gemaakt ) Morgen gaat de drukker dicht ivm pasen.

13. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    @sylvia

Geweldig die echo's zwijmel zwijmel lekker genieten nu meid

gr Marianne

14. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    @sylvia:
    wat ontzettend leuk die echo, grappig om te zien dat hij / zij zo druk beweegt. Super!
    Groet,
    Liedel

15. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Sylvia: Leuk zeg die filmpjes

Wij zijn gisteren voor de 2e x bij de vk geweest. Uitslag van bloedonderzoek was goed. Ook hebben we weer naar het hartje geluisterd. :D

16. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik vind het ook helemaal super! Wij hebben het nu toch verteld (eergisteren en gisteren) aan familie. iedereen helemaal blij en enthousiast :D
    Gisteren ook filmpje laten zien bij schoonvader, hij heeft een roemeense vriendin en die kinderen (3) wonen er ook bij.....
    We hadden nog niks gezegd, Twan (mijn vriend) liep meteen naar de tv om digitale camera aan te sluiten. Foto's? Zeiden die vader en die vriendin meteen? waarvan? Ik zei: oh, van de schuur (we zijn bezig een schuur te bouwen die bijna klaar is en die vader vindt dat altijd interessant :) )
    dus hun dachten iets anders in beeld te krijgen..zien ze dus opeens ons bewegende ukkie :D
    Ze vonden het helemaal geweldig! dat ie zo bewoog enzo! Ja, wij ook helemaal trots natuurlijk :)
    As vrijdag vertellen we het mijn ouders..ik heb al gebeld en gevraagd of ze vrijdag thuis zijn (avond) ja dus, ik hoorde aan mn moeder wel dat ze wel denkt dat het niet zomaar is....ik maar gauw gezegd, ja, we zijn in de buurt en we vinden het wel gezellig om langs te komen :) (2e paasdag gaan e ook naar mn ouders)
    heb er echt veel zin in...vooral ook dat filmpje laten zien! Ik kan niet wachten!

Liefs

Syl

17. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Mooi hoor Sylvia!

18. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hoi, hier alles z'n gangetje, niet zoveel te vertellen...

Sylvia: super zeg, zo'n filmpje maken, goed idee voor de volgende keer ;) Heeeeele leuke site ook!

19. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    zeg dames, effe een vraagje, vanaf hoeveel weken kunnen ze duidelijk zien of het een jongen of een meisje wordt?

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Goede middag!
    Ben blij dat het weer lekker weer is :D

Ow sylvia wat mooi! Kan echt niet wachten tot wij mogen, zit hier half te janken. Emo doos :x Ik wil onze kleine ook zien :(

Verder gaat het hier erg lekker, geniet van mijn weekje vrij!
    Wordt alleen gek van een krolse poes hier :x Vrijdag wordt ze geholpen gelukkig....

Deel Deze Pagina