Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hee Sylvia
    Wat een mooie echo! Heel mooi dat filmpje. Ik krijg morgen ook weer een echo en ga ook een filmpje maken.
    Leuke site heb je ook. Ik zag dat jouw vriend en ik bijna dezelfde achternaam hebben! haha. Mijne is alleen zonder de s op het eind. Maar onze baby gaat anders heten.

@Denisse
    Meestal kunnen ze tijdens de 20 weken echo goed zien wat het geslacht is. Maar soms ligt de baby er niet helemaal goed voor en verstopt hij de boel. In dat geval zul je nog een pretecho moeten laten maken als je het wilt weten.

2. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Dank je je wel meiden, ik kan er ook uren naar blijven kijken, heerlijk, zit ik hier steeds te glunderen :D

@Denisse: vanaf 20 weken kunnen ze het geslacht zien.

@Astrid85: ja, ik had dat gisteren ook, toen we ons kleintje zo zagen en dat ie bewoog, heb wel ff paar traantjes van blijdschap weg moeten vegen...tja, die hormonen ook he :)
    Ben ook super benieuwd wat we dan te zien krijgen met 12 weken (nekplooimeting) en 12 weken en 5 dagen....daar krijgen we dan wel videoband en dvd van..heerlijk, lekker genieten!

Ik ben ook wel blij dat we camera mee genomen hadden, al konden we niet altijd even goed opnemen omdat beeld dan werd stil gezet ofzo door de cursisten. heb toen maar gevraagd of we even opname mochten maken van ons bewegende ukkie :)

@Missyess: wat grappig idd, bijna zelfde achternaam :)
    En leuk dat je morgen ook filmpje gaat maken, jij bent dan al 12 weken! Dan zie je nog meer!
    Al was het wel zo dat toen de docente ons kindje had opgemeten dat ze uitkwam op 11 weken en 4 dagen..dus ons ukkie groeit gelukkig wel goed..
    ah, zo fijn he, om je kindje zo te zien bewegen!

Liefs

Sylvia

Oja, hier heb ik alle filmpjes neergezet, online bij google video:

http://video.google.nl/videosearch?q=ec ... en+5+dagen

3. murizzz1

murizzz1 Niet meer actief

O man ik ben echt zwanger!
    Dacht dat ik vandaag een afspraak had bij gyn. Helemaal naar toe geleefd en ontzettend op verheugd. Dagje vrij, je kent het wel. Kom ik een uur van te voren er achter dat ik gister al die afspraak had....
    Snel zh gebeld maar ja ze kon nu nix meer voor me doen. Nu moet ik wachten tot 16 april.
    Voel me echt zo stom. Hoe kan ik de data nu zo dooor elkaar halen? Kon wel huilen. Had zo gehoopt ons kindje vandaag weer te zien.Helaas
    Vind het geweldig om zwanger te zijn maar word zo gek van mezelf....
    Baal zo ontzettend.

4. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Oh jee Murizz dat is echt balen zeg! Erg he die vergeetachtigheid! Heb er ook zon last van, wel komisch op zn tijd, maar soms... :c:

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ah Murizz dat is echt balen! Die stomme hormonen ook. :)

Sylvia: mooie echo hoor.

Jotim: vraagje over je geboortekaartjes, kan ik ook zelf een ontwerp aan je opgeven?

Met mij gaat het redelijk. De moeheid is nog erg aanwezig en ik heb erg veel last van mijn hooikoorts. Gelukkig zijn er medicijnen die ik mag gebruiken dus die ga ik morgen maar even ophalen. Verder word het het weekend heerlijk weer en daar gaan we dan maar flink van genieten.

6. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hey zus: ik zei toch al: dit is dus echt een duidelijk teken dat je erg zwanger bent :) Tuurlijk is het balen, je bent toch zenuwachtig voor zo'n echo en dan moet je nu weer 2 weken wachten. Ik zou het nu alleen wel ff goed op de kalender zetten en dit ook ff checken voor de zekerheid ;)

7. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    ow wat balen murizz en wat erg dat ze je er niet evn tussen konden zetten ze snappen toch ook wel dat twee weken nog erg lang duurt

8. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Ja hoor alles kan. Denk met iedereen mee.
    Je kan altijd even op mijn website kijken hij staat gewoon onder www.
    Wil een beetje oppassen met reclame maken en zo hier op het forum. Zit vooral voor me lol hier en niet voor me werk en klanten te werven.

9. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    goedenmorgen allemaal
    weet niet meer zeker of er moeders waren met echoos en of onderzoeken volgens mij niet vandaag he
    hier komen de 12 weken in zicht voelt wel heel erg fijn

liefs greetje

10. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    Goeiemorgen!
    Ik hoor nu ook officieel bij het 2de trimester ,want ook ik ben bij de 12 weken beland :)
    Nu maar hopen dat de vermoeidheid het gaat opgeven en ik wat meer energie krijg :)

Wat een super filmpjes sylvia!Ik heb ze allemaal eens bekeken en ik moet zo lachen dat jullie beebje al zo ijdel is!
    Hij zit de hele tijd met z'n handje op z'n hoofd alsof hij wil zeggen :He zit mijn haar wel goed! 8)
    Als hij dit vaker doet zul je dat na de bevalling waarschijnlijk terug zien!

11. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goedemorgen,

Ik moet zo naar de tandarts vandaar mijn vroege opstaan. Pfff,het valt niet mee :(
    @Murizzz1; Wat onwijs rot voor je! Ik zou daar nu ook echt niet mee om kunnen gaan. Ik heb mijn ogen al uit mijn kop gehuild toen er een gaatje in mijn waterbed zat. Laat staan als ik mijn echo verkeerd zou noteren. Ik vind het ook wel lullig voor je dat ze je niet nog ergens tussen hebben kunnen proppen. Twee weken is echt lang nu!

@Jotim; wat een leuke site! Maak je dat allemaal zelf? (oeps, sorry zit ik weer reclame te maken :oops: . Ik wil het toch even gezegd hebben hoor ;) )

Na de tandarts kletsen we verder. Nu snel tanden poetsen.
    Grts, Maartje

12. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

goedemorgen

Bolletje gefeliciteerd. Ik ga je volgen met veel plezier.
    Voel me vanmorgen iets minder fit dan de afgelopen dagen.
    Voelde me de afgelopen dagen echt goed. gewoon wat minder goed geslapen denk ik.

Nog mensen die leuke dingen gaan doen tijdens de paasdagen.
    Veel babywinkels zijn open en hebben speciale aanbiedingen. Zoals de babydump.

13. Niet meer actief

Goede morgen allemaal!

@Jotim...leuk zeg die site! staan hele mooie kaartjes op! tis nog ver weg, maar zeker de moeite waard om in mijn favorites te zetten!

Ik mag vandaag voor mijn 2e echo! heb er erg veel zin in! om 11.15 uur zijn we aan de beurt...eigenlijk is dit gewoon een extra echo gezellig bij een echo bureau in Baarn....had al een termijnecho gehad in het ziekenhuis, maar wilde dit eigenlijk niet...vink zo medisch..dus heeft vk gezegt ga nu maar naar het ziekenhuis, de gyn wilde me gewoon vast gezien hebben ivm mijn verleden en het verlies van Kyl..waar ze zich toch best schuldig over voelen....en dan zou ik alsnog de termijnecho bij het echobureau mogen doen..dus ik beschouw mezelf nu even een bofkont :)

@sylvia...mooie echo's heb je hoor!

alle andere met mooie echo's super gefeliciteerd meiden!

iedereen die de 12 weken genaderd is ook super! op naar het 2e trimester...geniet ervan!

Laat jullie straks weten hoe het is gegaan!

liefs Pjetje

14. Niet meer actief

@Murris..aaah balen meis...kan me heel goed voorstellen dat je je er erg klote door voelt...heel vervelend dat je niet eerder tussendoor kan...2 weekjes is dan idd erg lang...

dikke knuf

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hey Pjetje, geniet maar van je extra echo! Ik hoop dat je je muppie goed kan zien hupsen. :)

@Maartje: succes bij de tandarts.

@Jotim: sorry ik wou geen reclame maken. Maar ze zijn ook zo leuk :)

Ik heb een rotnacht gehad, veel wakker en echt niet in slaap kunnen komen. Nou ja komt goed.
    Wij gaan zo de caravan ophalen en met pasen heerlijk weg. Genieten van het mooie weer.

16. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ maartje veel succes bij de tandarts, zal kort wezen met me antwoord. Ja dat is mijn werk heerlijk vanuit thuis dus ook goed te combineren voor me werk. Heerlijk vind ik het.

17. Niet meer actief

@Nynke....vervelend dat je zo slecht hebt geslapen...hoop dat je vannacht wat beter mag slapen!

Leuk dat jullie lekker weg gaan met pasen met de caravan! geniet er maar lekker van!

liefs Pjetje

18. @murizzz1 hahaha zooo herkenbaar... maar zooo stom dat ze je toch niet ff tussen kunnen plaatsen!

Maar goed... vanmorgen eindelijk de eerste dag zonder misselijkheid sochtends!
    Hoera!
    Krijg ik alleen ontzettende ruzie met mijn man!
    pfff... en tis allemaal beetje mijn schuld!
    Maar goed.. straks maar een sorry mailtje/kaartje naar hem sturen!...

19. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Joepie! Mijn gebidje is in orde! Zelfs het vele braken heeft geen schade aangericht! Er moesten eigenlijk nieuwe foto's gemaakt worden, maar dat wordt even uitgesteld ivm mijn zwangerschap.

@Pjetje; veel plezier vandaag! Ik zou willen dat we elke twee weken een echo kregen. Ik ben zoooo nieuwsgierig!

Deel Deze Pagina