Hey Maartje! Fijn dat je gebitje in orde is! ik krijg ook niet elke 2 weken een echo hoor heb er 1 gehad op 14 maart en deze krijg ik nog en dan pas de 20 weken echo! ik zou het eventueel wel mogen om regelmatig een echo te laten maken, maar dat wil ik zelf niet, dit omdat ik deze zwangerschap zoveel mogelijk als een normale zwangerschap wil laten verlopen...als ik dan ziekenhuis in en uit moet dan wordt ik iedere keer weer met mijn neus op de fijten gedrukt dat ik deze echo's krijg omdat het met Kyl mis is gegaan ... Dus ik ga nog even genieten van deze extra echo en dan moet ik ook een tijdje wachten @xenas81 fijn dat je vanochtend niet misselijk bent! ruzie met je mannetje is ook niet leuk...komt vast snel weer goed..! dikke knuf
@Pjetje; ik bedoelde het eigenlijk meer in het algemeen. In Belgie bijv. krijgen ze volgens mij veeeeeel meer echo's. Ik ben gewoon een hele grote nieuwsgierige aag. Ik kan me heel goed voorstellen dat jij juist niet heel veel extra onderzoeken wilt hebben! Ik vond het ook heel naar om met 6w6d een echo te krijgen, omdat ik bij mijn missed abortion ook rond die tijd een echo kreeg en toen nog drie weken in onzekerheid heb gezeten. Maarja, ik kwam nou eenmaal in het ziekenhuis terecht en ze wilden mijn kindje checken. Gelukkig was alles goed. Ik wil hiermee geen vergelijking trekken met wat jij allemaal hebt meegemaakt, maar ik snap wel een beetje wat je bedoelt. @Xenas; ik maak soms ook ruzie om niks. Gelukkig heb ik het meestal vrijwel meteen in de gaten en maak ik het snel weer goed. Het zullen de hormonen wel zijn!
Xena we zullen het er maar op houden dat het de hormoontjes zijn toch. Maartje wat fijn alles goed is Krijg net een telefoontje van me schoonmoeder, bij mijn schoonzus zijn gisteravond de vliezen gebroken. Ze heeft een anchtje in het ziekenhuis doorgebracht. Vanmorgen weer thuis gekomen. Kindje helemaal ingedaald, rommelt een beetje maar nog geen weeën. Durf bijna met zekerheid te zeggen dat een paasnichtje/neefje gaan krijgen. Spannend hoor ga maar alvast de drukker bellen om te kijken of we iets kunnen regelen voor de paasdagen. Ps, heb voor iedereen die hier aktief is een leuke melding gezet op de overzichtspagina in samenwerking met me werk. Gaan we het er hier niet meer over hebben dames.
Nou we hebben net gebelt.. is alweer goed.. Zullen idd de hormoontjes wel zijn! @ jotim.. bedoel je met de overzicht de oktobermama's 2007 pagina? (van jou) ohhhh wat spannend zeg! dat haar vliezen zijn gebroken! hoop dat het nu snel gaat gebeuren.. Ik dacht dat je 24 uur geloof ik er voor heb.. dat het kindje er moet zijn toch?
Ja die bedoel ik. Ik ben op en top zenuwachtig vind het zo spannend we hebben ook wel een hele leuke band samen. Ze zijn 6 jaar bezig geweest voor een 2de kindje hadden de hoop opgegeven. Het hoefde niet meer een maand later was ze zwanger.
Ik denk dat ik het hartje van mijn kindje heb gehoord met de angelsounds! Het was 153 slagen per minuut en het moeten er tussen de 120 en 160 zijn. Het was heel erg gaaf, maar ook heel erg kort. Maar twijfel nog een beetje of het niet mijn eigen hartslag was, of gaat die niet zo snel. Oh, wat gaaf zeg!
dat was de hartslag van je kindje irene je eigen hartslag gaat niet zo snel dat is geloof ik tussen de 60 en de 80 maar weet niet zeker, maar weet wel zeker dat het de hartslag van je kindje is gr Marianne
@irene Waar moet je de angelsound ongeveer plaatsen, ben ook al bezig geweest maar kan de hartslag nog niet vinden. gr Marianne
Marianne je moet gewoon een beetje zoeken. Ik heb hem gevonden vlak boven mijn schaambotje aan de rechterkant. Maar het was echt zoeken en ik was het ook snel weer kwijt. Ik denk dat ie wegzwom . Oh, ik ben zo blij nu!
Hallo meiden, Ik heb het hartje opgenomen en hier is de link: http://en.swoopshare.com/file/c6ba26512 ... +1&lang=en Willen jullie eens luisteren? Ik zit helemaal op en neer te springen van geluk!
Hey meiden! Ik ben weer terug en helemaal gelukkig we zijn zelfs een weekje verder ipv 10 wk en 5 dgn zijn we nu 11 wk en 4 dgn! uitgerekend 21 oktober ipv 27 oktober! (banner zegt alleen 11 wk en 5 dgn...wel gewoon 21 okt ingevoerd als uitgerekende datum? ) Het was echt zon heerlijke echo, hummel lag overal goed voor, we hebben beide armpjes en beentes heerlijk kunnen bewonderen, profiel hebben we al heel mooi kunnen zien en hij/zij heeft zelfs al hele lange beentjes voor het aantal weken die staan ook op de foto! mannetje en ik zijn echt even helemaal in de wolken...was echt een en al genieten van dit wonder! @Irene...dat is wel het hartslagje van de beeb hoor leuk he! geniet er maar lekker van! @Maartje...ik snap het hoor...bedoelde er ook niks mee! @Jotim...joepie spannend hoor! dat ze maar een mooie voorspoedige bevalling mag hebben! alvast gefeliciteerd meis! dikke knuf van een helemaal in de wolken pjetje! Foto's in mijn album! (zijn helaas een beetje wazig is foto van foto...)
Goedemorgen dame's Vandaag EINDELIJK mijn echo Om half 6 ( duurt nog laaaaannggg ) Heb er bijna niet van kunnen slapen en kan nu niets eten van de zenuwen Nu maar hopen dat alles in orde is!
Goeiesmiddags, Astrid, sterkte met wachten, is vast allemaal in orde meis, geniet er maar lekker van! Jotim: Bedankt voor je lieve gebaar op je (superleuke) site en spannend joh, van je schoonzusje....Die van mij heeft al twee hele grote kinderen, dus de enige die nog kleine hummels krijgen zijn wij....En eventueel mn broertje, maar ja, dat duurt nog wel even, is vrijgezel,23 en piloot bij de KLM...Genoeg te doen dus voorlopig voor ie zich vastpint, hahahaha.. Bolletje: Gefeliciteerd meid, dat je op de 12 weken zit! Vind het nu toch wel steeds sneller gaan (maak me minder zorgen ook), jij niet? Pjetje: Fantastisch, gefeliciteerd met je mooie echo! Xenas: Klinkt bekend hoor, alleen ben ik niet de schuldige...meneer heeft last van een "couvade", zijn buik wordt steeds dikker, hij is moe, chagrijnig, echt heel irritant maar wel grappig. Hij heeft het zelf maar half door, maar het is echt onmiskenbaar....Wie zn vent nog meer? Maartje: fijn dat je gebit ok is, heb gehoord dat het heel belangrijk is en dat een ontsteking in je mond al gauw tot heel vervelende dingen voor beebs kan leiden. Moet ook maar eens afspraak maken... Irene: Wat gaaf zeg! Ik durf zo'n ding niet te kopen, ben bang dat ik de hele dag op de bank ga hangen met dat ding op mn buik, hihi... Verder gaat hier nog steeds alles goed, ben nog steeds de deur van de keuken aan het schilderen, moeten steeds drie lagen op, dekt voor geen meter, zuigt als een gek, grrrr...Verder vanmiddag weer naar Narbonne, weer verplicht handtekeningetje zetten bij arbeidsbureau....grrrr, 60km voor niks....heb al best veel werk gevonden, alleen juni en eerste helft van mei nog niks, dus ben verplicht aan het solliciteren, maar zelf hou ik ze liever vrij...Iets wat niet zo moeilijk is, zijn weinig baantjes die minder dan 50km afstand zijn voor een periode van maand of twee weken die je willen hebben met een dikke buik, haha. Oh, zie dat mijn verhaal erg lang is geworden toch nog, kletskoek gegeten vanochtend....Kusjes iedereen!
Vanmorgen de tweede echo gehad en alles was goed! De baby was goed gegroeid. Was nu 5 cm lang en kwam precies overeen met 12 weken. Ik heb zijn vingertjes gezien en hij lag te trappelen met z'n beentjes. Heel schattig! (Ik heb het voor het gemak maar even over een hij). Ik ga straks een stukje schrijven op onze website en dan zal ik die hier ook neerzetten. Nu mag de hele wereld weten dat ik zwanger ben! Foto staat in mijn album. Irene: Fijn dat je het hartje hebt gehoord. Ik kon hier het bestandje niet goed openen, dus heb het niet gehoord. Zal straks nog eens proberen. Het hartje van je kindje klinkt als een galloperend paard, of een treintje. Je eigen hartslag is veel langzamer, als je twijfelt kun je gelijktijdig even aan je pols voelen of je je eigen hartslag hoort. Je eigen hartslag zit onder de 100. Iemand vroeg waar je het beste kon luisteren. Dat is idd vlak boven je schaambeen. Het helpt als je een volle blaas hebt want dan wordt je baarmoeder iets omhoog gedrukt.
Hallo! Wat een fantastische verhalen allemaal vandaag! Ben heel blij voor jullie dat alles zo goed is! En de echo's zien er super uit! Liefs Chris
Hoi Nou was zo enthausiast geworden van jullie verhalen, heb toch ook maar een angelsound gelocht net! het was even zoeken maa heb het gevonden! Echt gaaf, hij ging niet zo super snel volgens mij rond de 120 Hoe neem je dat geluid op je comp op? weet iemand dat?
hey meiden... wat een mooie foto's weer allemaal! ik kan het geluid niet horen van het hartje.. geluid stond op zijn hardst maar ik hoor niks.. doe ik wat verkeerd?