Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Ik denk dat je wat verkeerd doet want wij kunnen het heel duidelijk horen en ik heb al zo'n 8 reacties gehad van meiden die het duidelijk hebben gehoord. Waar het aan ligt...? Geen idee!

2. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    hoor je helemaal niks, of kan je de hartslag niet vinden?

Is ook wel even zoeken, moest ook even zoeken, was een beetje aan de zijkant onderaan ergens en was steeds in het midden aan het zoeken.

3. heb het nog een keer geprobeerd..
    hij opent in windows Media Player.. 8 sec.. en de tijd loopt wel.. hoor alleen niks..
    wat jammer!

4. Als ik op de link klik...
    Dan kom ik bij een soort programma..
    Daar kan ik openen of downloaden doen..
    Heb ik net beide een keer geprobeerd.. en dan kom ik bij windows media player uit.

5. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Had ik ook, stonden luidsprekerinstellingen in de comp zelf niet goed, misschien is dat het probleem? Missyess, mooi echo hoor! Gefeliciteerd, schreeuw maar lekker van de daken dat je zwanger bent! Genieten kan nu echt beginnen!

6. Ja dat had ik ook! Ik kon het ook niet horen! Jammer hoor. Ligt vast aan onze computers, of de firewall of cookies. Ik heb er allemaal niet zo'n verstand van...

Ik heb een stukje geschreven op ons weblog:

http://www.engelsebulldog.blogspot.com

Daar schrijven we al een jaar over ons bulletje, nu komen er dus weer een hoop nieuwe avonturen bij!
    Groetjes

7. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    nou!
    gister is mijn angelsound-achtig apparaatje ook binnen gekomen (die heet first sound).
    maar nee... niks kunnen vinden :(
    ik ben niet ongerust, hoor.

ga het vandaag proberen met een volle blaas.
    dan zit t kindje dichterbij, zeg maar.

irene, nog tips?!
    want zo'n angelsound is toch ook een heeeeele versterkte microfoon, zeg maar?!?
    druk je m ook echt in je buik?!
    en waar vond je het geluid?!

ik hoop 't wel snel te horen!
    lijkt me zo gaaf!
    ook om aan anderen te laten horen! (opa en oma, enzo...)

8. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

@ Irene: wat fijn dat je ook zelf het hartje thuis kunt horen! Fijn is dat he! :D

@Pjetjel mooie echo hoor! Fijn dat alles goed is!

Ik luister ook heel vaak naar de opname van het hartje (die ik zelf heb opgenomen) en ik kijk ook iedere dag even naar ons druk bewegende ukkie :D

@Astrid: vanavond gelukkig de echo! Laat je weten hoe het was?

9. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Wat veel mooie echo's weer, super!
    Allemaal gefeliciteerd en genieten!

(beetje veel om iedereen persoonlijk te doen, dus ff zo in het algemeen ;) )

Er zijn al veel meiden hier met zo'n angelsound lees ik! Wat goed dat jullie (bijna) allemaal het hartje al gevonden hebben!
    Ik ga dr maar geen aanschaffen, dan hang ik denk ik net als marieke de hele dag op de bank met dat ding op mn buik 8) Maar moet eerlijk zeggen dt ik van jullie verhalen wel nieuwsgierig wordt of ik het al goed zou kunnen horen :)

En astrid, veel plezier vanmiddag met je echo, je hebt er even op moeten wachten, maar nu is het toch echt bijna zover :p

Groetjes Doris

10. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    ik zat trouwens te denken, is het leuk om weer even een nieuwe agenda te maken met onze afspraken voor vk en echo's ed?
    Vind het zelf altijd wel leuk om even te kijken of er die dag nog iemand een leuke afspraak heeft?

Ik wil dat wel doen, moeten jullie me even een pb tje sturen met je afspraken die je hebt staan voor de komende tijd.

Ik moet zo werken, maar als er interesse voor is zal ik vanavond even een nieuw lijstje maken!

Groetjes Doris

11. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goed idee Doris! Ik dacht dat er vandaag geen echo's waren, nou dat had ik mooi verkeerd! Een lijstje is daarom wel een leuk idee. Ik stuur je een PB-tje!

Alle mama's met mooie echo's; gefeliciteerd! Geniet er lekker van!

Wat zijn er veel mama's met een angelsound! Ik heb er bewust geen een, maar kan eventueel wel die van mijn vriendin lenen. Ik weet nog niet of ik dat ga doen. Volgens mij zit ik dan echt alleen nog maar met dat ding op de bank. ;)

Mijn vriendin komt zo langs met haar tweeling van een 7 maanden. Heb ik weer even wat afleiding.
    En ik kan morgen al bij de acupunctuur terecht! Er was iemand uitgevallen. Ik ben benieuwd!

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nog 3 uurtjes :whistle: :whistle: :whistle:

13. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Spannend! Lastig he, dat wachten! Daarom is mijn 20 weken echo om 9.00 uur 's morgens! ;)
    Veel plezier straks!

14. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Mijn volgende echo probeer ik idd ook s morgens te plannen!
    Ik had hem nl om 16.00 en was de hele dag vrij :(

Goeie tip voor iedereen die een afspraak moet maken ;)

15. @ Astrid, spanend he dat wachten... gelukkig zit het er nu bijna op voor je. suc6 met het wachten...

Veel dames hebben hier inderdaad een angelsound of iets dergelijks. Heb ik ook bewust niet. Denk dat ik er alleen maar para van wordt en steeds maar het hartje wil horen.

Voel me de laatste dagen helemaal niet meer zo zwanger. Buik groeit wel vrolijk door. De misselijkheid is weg en heb verder even geen klachten. Hoogstens soms wat duizelig, wijt dit alleen meer aan de verkoudheid dan aan de zwangerschap. Nog steeds flink verkouden helaas. Heb net al opgebeld naar 't werk dat ik niet weet of ik er na de Pasen weer ben. Duurt toch allemaal wat langer om te herstellen. Ben van het oplopen van de trap al moe.

We hebben ook een druk weekend voor de boeg. Zie er wel een beetje tegenop. Zal uiteindelijk wel meevallen. Gaan een weekendje naar m'n schoonouders in Drenthe en daar op bezoek bij vrienden. Wordt wel leuk. Volgende week een hele batterij afspraken met hypotheekadviseurs... dat vind ik nog wel het minste nu. Moet nu eenmaal even om de beste hypotheek te vinden.

Ik ga er maar weer eens van tussen. Even moed verzamelen en dan op naar de bakker voor brood...

16. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Vraqg me nou nog steeds af of zon angelsound nou schadelijk kan zijn of niet, en hoe vaak je het mag gebruiken, ik hoor en lees zo veel verschillende verhalen..

17. @ martine....
    dat heb ik ook gehoord.. tenminste ze weten niet wat de consequenties zijn hoorde ik..

Dus meiden..
    Niet te veel gebruiken hoor!

18. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Is dat zo dat het schadelijk kan zijn? Ik schrik me dood! Weet iemand dit? Dan doe ik het echt niet meer hoor. Ben al zo blij dat ik vanochtend mijn beebje heb gehoord, echt dat had ik niet verwacht want eigenlijk kan je hem pas vanaf 12 weken gebruiken. En voor alle meiden die niet weten hoe ze de hartslag kunnen vinden: ik wist het ook niet, heb maar wat gezocht en geprobeerd en druk vrij stevig op mijn buik ja (niet heel erg, maar wel een beetje). Het is echt zoeken en de vraag is of je het kan horen. Maar maak je dan geen zorgen en probeer het een dag of 2 later nog eens.

19. Een angelsound, doptone bij de vk en echo apparaat werken op geluidsgolven. Omdat dit allemaal nog vrij nieuw is, is er dus nog vrij weinig bekend over eventuele schadelijke gevolgen op lange termijn. Waarschijnlijk is het onschadelijk, maar zeker weten doen ze het niet. Luister niet te lang en te vaak met je angelsound, want 5 minuten met de doptone staat gelijk aan een dag echoën.

20. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    maar de angelsound is eigenlijk gewoon een microfoon!

dus die versterkt het geluid, en dat krijg je via de koptelefoon te horen.
    volgens mij kan DAT echt geen kwaad, hoor!

Deel Deze Pagina