wist ook niet dat het schadelijk zou kunnen zijn kan er eentje van mijn buurvrouw lenen als ze hem kan vinden ben der wel benieuwd na dacht ook dat een versterkte micrefoon was , ga het weekend weg dus denk niet dat ik online kom lees alles dinsdag dan wel veel liefs en hele fijne paasdagen alvast gewenst
hoi dames sorry ben even komen neusen hier maar wilde even reageren hierop! een angelsound is eigenlijk een grote microfoon net zoals die doctoren om hun nek hebben hangen ( misschien zoiets duidelijker omschreven) dus een angelsound kan absoluut geen kwaad! een echo maken wat je doet bij de vk of in het zh, doen ze op geluisgolven, en hiervan weten ze nog niet ect of het schadelijk KAN zijn! maar je kan gerust met de angelsound luisteren hoor! ik heb er ook een en heb er veel plezier van gehad! succes dames!
Ik heb even gegoogled naar de angelsound. Op de site staat dat het idd een gevoelige microfoon is, geen golven uizendt en dat 'ie veilig gebruikt kan worden. Maar bij technische specificaties staat wel dat ze gebruik maken ultrasound en 3,3 Mhz... Beetje vaag dus.
Meiden, even een berichtje hier... We hebben er een hond bij....Niemand wil haar hebben en we wilden niet dat ze in een asiel terecht kwam. Ik wist van niks, ineens komt Fred met haar thuis....Het is een hele lieve hond, ondeugend en speels, maar dat komt allemaal wel goed en Wolf vindt het denk ik ook wel leuk een kameraadje. Het is een Bull Terrier, wijfje drie jaar oud...Ik moet nog een beetje bijkomen van de schrik, hihihi. O ja, ze heet Nikita...Ik zet wel ff een fotootje in album...
Hmm ook wisselende reacties dus...nou maar niet vaak doen dus...jammer hoor..ga het maar eens aan mn VLK vragen dan, bedankt voor alle reacties iedergeval, heb het halve internet al afgezocht maar werd er niet veel wijzer van eigenlijk
ff testen Xenas81 -> 17 April VK Lievebeesje -> 17 April 2de Echo (15.40 uur) Doris -> 19 April VK Denisse -> 20 April VK Mariekebalm -> 21 April 4de Echo Maartje06 -> 14 Mei 20 Weken echo (9.00 uur) VK (11.00 uur)
Haallloooo Ben terug van de VK en alles was goed Hartje klopte, zal zo ff een foto in mijn album zetten. We hadden trouwens echt een saai en chago mens Was echt van: ga maar liggen plop ding dr op. Ze heeft volgens mij ook niet echt dr best gedaan om de kleine er goed op te krijgen... Maar ja het was maar voor 1 keer, volgende keer is onze vk er weer We zijn echt zoooooooooooooo blij, nu nog anderhalf weekje en dan vind ik alles goed! Trouwens dat lichte driehoekje dat je op de foto ziet is het hartje *smelt* Oja was precies zover als dat ik dacht
Marieke wat lief van jullie om dat beestje in huis te nemen! Ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat ze eindelijk een huisje gevonden heeft. Leuk een bullterrier! Die vind ik altijd zo leuk om te zien.
Ja, wij ook, hadden eerst een witte bull, die is overleden, toen Wolf, is een kruising Bull, uit asiel en Nikita puur ras (gelukkig niet doof, zoals onze eerste Bull) weer uit asiel.... Het is een typische bull hoor, geweldig!Wat een karakter. Kan heel irritant zijn als je het niet gewend bent, maar ik vind dat juist leuk....Dit is onze nieuwe lieve schat...
Hoi allemaal, Ik heb het te druk gehad om hier veel te kijken, maar alles is ok hier. Iedereen weet inmiddels dat wij een kindje krijgen, dus dat is heel gaaf! Verder zijn we bezig geweest met het regelen van kraamzorg en nu met de kinderopvang, er is mij verteld dat je daar snel bij moet zijn. Mijn bloedonderzoek was goed, alleen heb ik niet genoeg antistoffen tegen de rodehond. Ik maak me daar maar niet druk over, die ziekte komt toch bijna niet meer voor. Op 2 mei krijg ik weer een echo omdat de vorige keer nog voor de tien weken was. Dus ik ben weer benieuwd! Ik heb nog steeds bijzonder weinig kwaaltjes. Het enige wat ik laatst gehad heb, is dat ik in het weekend 14 uur achter elkaar geslapen heb. Een paar uur later was ik alweer aan het gapen, echt erg! Ga nu naar bed, Groetjes Maris
@Astrid...fijn he dat je nu een echo hebt gehad. Even een ego berichtje van mij. Ik zit nu even thuis vanwege de zwangerschapsklachten. Afgelopen weekend was ik zo min dat we zelfs niet naar m'n schoonouders zijn gegaan. Maandag had ik gewerkt maar het ging helemaal niet, op de fiets was ik heel snel benauwd en ik heb me continu aan dingen moeten vasthouden om maar niet om te vallen. Toch maar de vkpraktijk opgebeld en ik moest het maar even rustig aan doen. Aangezien ik volgende week toch al vrij was, heb ik deze week er ook maar bij gedaan. Het heeft me wel goed gedaan maar ik moet er wel om denken dat ik me niet al te veel inspan (wat ik dus normaal altijd wel doe). Voor de rest gaat het z'n gangetje wel. Mannetje zit ook vaak aan m'n buik. Wat betreft de angelsound....die hoef ik niet. Ik vertrouw mijn lichaam dat het wel goed zit.
Goeiemorgen! Ben lekker vroeg mn nestje uitgerold vanmorgen, beesten waren al vroeg wakker, hihi...Nikita is onder de douche geweest, was een beetje smerig...Ik ga nu een broodje smeren en wandelen met die twee donderstenen, kijken of dat een beetje lukt... Maris: Ik heb ook aan één stuk door geslapen steeds. Ben nu wel over de ergste moeheid heen geloof ik..Gewoon aan toegeven hoor... Choco: Zijn geen "ego" berichtjes hoor, daarvoor is dit forum er toch? Is heel vervelend als je je niet lekker voelt, ik heb daar gelukkig geen last van gehad. Vriendje zit ook steeds meer aan mn buik. Wel lekker zo'n warme hand erop...
Agenda Xenas81 -> 17 April VK Lievebeesje ->17 April 2de Echo (15.40 uur) Marianne30 ->17 April VK Doris ->19 April VK Denisse -> 20 April VK Mariekebalm -> 21 April 4de Echo Maartje -> 14 Mei 20 Weken echo (9.00 uur) en VK (11.00 uur)
Goedemorgen dame's Hier ook vroeg dag (voor mijn doen ) Net de poes weg gebracht naar de dierenarts, ze wordt geholpen (thank god!) We werden echt gek van dat krolse gedoe :x Maar nu zei de dierenarts dat ze een ruisje bij haar hart had En ze wilde meteen weer van alles doen, heb gezegd dat we een second opinion gaan doen. Al behoorlijk wat gedoe gehad met deze dierenarts (laaang verhaal) Maar komt er op neer dat bij onze Ragdoll heel wat problemen zijn "verzonnen" voor het geld. Nu zit deze dierenarts lekker dichtbij en heeft man lief de auto mee.... Dus nog voor 1x daarheen voor de sterelisatie. Heb trouwens ook onze eigen VK gebelt en vermeld dat we niet zo heel blij waren met de VK van gister, en dat het eigelijk een beetje tegenviel. En we hebben over 3 weken weer een echo, en hartje luisteren met de doptone
Goeiemorgen! Marieke wat lief van jullie, zo te horen krijgt hij bij jullie een goed thuis! Ben jij (en anderen met hond) ook zo benieuwd hoe ze gaan reageren? Je hoort wel eens dat honden het al vroeg in de zwangerschap merken, nou die van ons tot nu toe niet...Die bespringt me ook nog net zo hard (alleen nu pas ik er zelf natuurlijk wat meer voor op) Choco, goed dat je je rust neemt, dan gaat het alleen maar sneller weer beter! Geniet van je vrije week! Slapen kan ik ook goed, maar dat kon ik voor mn zwangershap ook al wel goed Hier weinig plannen voor de pasen, even naar familie en verder genieten van het mooie weer dacht ik zo 8) Groetjes Doris
@ marieke... wat lief dat jullie nikita inhuis hebben genomen! lijkt me een hele leuke hond! @astrid.. gefeli met je mooie echoo! @choco... met ff rustig aan doen! Hier alels goed... Vandaag de 2e dag niet misselijk! joepie!
Ik heb woensdag de 1e echo gehad en alles was goed! Wat een opluchting! We hebben het direct de ouders en broers/zussen verteld en die waren helemaal blij! We konden alles heel erg goed zien (inwendige echo gehad), de foto moet ik nog even inscannen... Ik was precies zo ver heen als we dachten! Nu kan ik echt genieten! Onze dochter is ook helemaal trots!
Ow leuk Smeetje! Wat een opluchting he? Hadden wij gister ook! En nu idd lekker chillen en genieten 8)