Goedemorgen allemaal Hier gaat alles goed naar omstandigheden. Mijn schoonzus ligt in het ziekenhuis. Tot vanmorgen 8 uur geen weeën. Vanmorgen is ze aan het infuus gegaan. De weeën worden opgewekt. Ze loopt natuurlijk al een tijdje zonder vruchtwater. Baby is niet ingedaald en 1 cm ontsluitng. We blijven hier in spanning afwachten. Het is goede vrijdag zal wel goed komen allemaal
@ smeetje! Feli met je leuke echo...! @ jotim... Ohh spannend zeg... Mijn zusje heeft er uiteindelijk 32 uur over gedaan.. Op zondagavond waren het vliezen gebroken.. dinsdag middag was mijn neefje geboren! Ik hoop dat het nu snel gaat voor je schoonzus! Alvast een kleine felicitatie...!
Hallo allemaal, Ik heb weer een enorme rotnacht achter de rug. Ik heb geen oog dichtgedaan en stond dus gigamisselijk en met hoofdpijn op. Ik ben het echt zo zat! Ik zou vandaag even langs gaan op mijn werk, maar ik heb net afgebeld. Ik trek het echt niet vandaag. Vanmiddag wel naar de acupunctuur. Ik ben heeeeel benieuwd of het me iets gaat opleveren. @Astrid; wij hebben ook een poes met een hartruisje. Ze heeft dit al meerdere jaren, maar onze dierenarts zegt dat zolang ze er geen last van heeft er niets aan gedaan hoeft te worden. Het is een hele lieve tevreden poes, die wel wat meer slaapt dan gemiddeld, maar verder niks. Laat je dus niks zomaar wijs maken hoor. Een second opinion is een goed idee! @Marieke; wat gezellig een extra hond! Zo zijn wij aan drie poezen gekomen. We hadden er twee en toen kwam er nog een aangewandeld. Die kon ik natuurlijk niet naar het asiel brengen! @Choco; rustig aan hoor meid! Ik kan ook niet anders. Het is frustrerend, maar er is niets aan te doen. Begrijp ik nou goed dat je er vakantie voor op hebt genomen?! Volgens mij ben jij beroerd genoeg om je ziek te melden! @Jotim; wat spannend zeg!Je wordt gewoon tante dit weekend! Wat een gaaf idee. Iedereen gefeliciteerd met de mooie echo's! Ik zag in het lijstje dat ik de enige ben die weer erg lang moet wachten. Ik mag zes weken weg blijven bij de VK en mijn echo is ook pas in mei. Grts, Maartje
Maartje, ik hoop echt dat het helpt zodat je kan gaan genieten van je zwangerschap. Ja ik wordt voor de 1ste keer officeel tante. heb wel neefjes en nichtjes maar die waren er al toen ik en mijn man een relatie kregen. Ga de komende tijd er enorm van genieten, kleine hummel
Wij hebben een jack russel en ze merkt het wel al dat ik weer zwanger ben 8) Ze is veel aanhankelijker en erg lief en komt het liefst de hele dag bij me liggen Misschien dat ze het nog kent van de vorige keer dat weet ik niet ,maar ik vind het wel errug lief Ik heb me afgelopen woensdag gewogen ,zodat ik het een beetje in de gaten kan houden (kwam bij de 1ste 18 kilo aan ) en zag tot mijn grote verbazing dat ik nog niks ben aangekomen! Ik ben in de 1ste weken afgevallen ,omdat ik vrij veel misselijk ben geweest en dus wat minder at en geen zin had om te snoepen en nu met 12 weken ben ik dus weer op het gewicht waar ik mee begon! Bij mijn 1ste was ik al 5 kilo zwaarder! Hoe zit het bij jullie met de kilootjes?Ik spreek vaker mensen die veel aankomen en dan zeggen ze doodleuk dat ze niet weten hoeveel ze zijn aangekomen. Ik geloof dat niet zo je houdt toch zeker wel een beetje bij wat je gewicht is (ik moet me zelfs voor ieder bezoek aan de vk wegen) Die mensen schamen zich ,terwijl ik juist erg trots ben om te "groeien" en daarna is het dan weer leuk om te werken en te trainen en de complimenten van anderen te krijgen omdat je er goed uitziet Het is een beetje een lang bericht geworden , maar ik vroeg me af hoe dat bij jullie gaat.
O ja nog een vraagje weet iemand hoeveel eieren je mag eten in de week? Ik ben gek op eieren en het maakt niet uit of ze gekookt ,gebakken of gevuld zijn Ik kan er iedere dag wel eten ,maar neem aan dat dat niet heel goed is.
Over dat gewicht; ik ben nu lichter als dat ik voor mijn zwangerschap woog Er mochten ook wel een paar kilootjes vanaf dus dat is mooi meegenomen. Weeg nu 75 kilo, maar ben ook 181 cm En over eieren: Ik heb geen idee, ik eet ze nooit! Ik ga er alleen maar stinkscheten van laten en dat wil ik ze hier thuis niet aandoen
ahhaha over eieren dat zou ik ook niet weten... Ik ben nu 3 kg aangekomen.. op zich valt dat nog mee toch.. en ook ik ben er trots op hoor! mag ik straks eindelijk jurkjes aan en lekker mijn buik showen!
De meningen over eieren zijn verdeeld. De een zegt; kan geen kwaad eet er maar lekker veel en de ander zegt; twee per week. Ik probeer me een beetje aan het laatste te houden. Maar een keertje vier in de week kan volgens mij echt geen kwaad hoor! Ik hou mijn gewicht ook in de gaten, maar nu ook vooral omdat ik probeer op gewicht te blijven. Voorlopig weeg ik nu 68.5 kg. Voor mijn zwangerschap was het 72.5 en op mijn lichtst was ik 67kg, Ik ben dus gelukkig weer ietsje aangekomen!
@ Maartje, heb helemaal over jouwn antwoord heen gelezen! Ben zo druk en in de war vandaag De dierenarts zei dat het een heel licht ruisje was, maar wemoesten maar meteen echo's en weet ik veel wat allemaal laten maken. Ik heb bij hun zo het idee dat het geld klopperij is. Ik ga volgende week wel naar een andere dierenarts om het hartje nogmaals te beluisteren, kijken wat die zegt. En je hoort wel meer mensen met katjes die een ruis hebben maar dat verder alls goed gaat. En met Tabby (poesje) gaat het prima, ze heeft een goede conditie (rent 100x de trap op en af) en eet prima en ziet er super gezond uit.
Nou Astrid, dat lijkt me duidelijk dan! Pas als je poes lusteloos en hangerig wordt of minder eet dan normaal is het tijd om hem na te laten kijken. Eerder is echt niet nodig hoor!
Even snel voor we vertrekken: meiden met een mooie echo super gefeliciteerd. Voor de rest reageer ik na het paasweekend wel weer. Ik ga heerlijk genieten van het mooie weer jullie toch ook wel he? Tot later.
Nynke! Fijn weekend meid! geniet ervan! Wanneer stoppen jullie trouwens met foliumzuur? of tot wanneer moeten en mogen we dat slikken?
Astrid: Wat leuk een ragdoll! Die wil ik ook zo graag! Alleen is mijn vriend allergisch voor katten. Ik ben zelf allergisch voor honden (volgens test) maar we hebben toch een hond en ik heb nergens last van. Doris: Nou hier merkt onze hond er ook niks van hoor! We hebben wel een engelse bull en die zijn altijd lekker lomp. Hij heeft ook een eigen site en daar heb ik er een stukje over geschreven. Bolletje: Weet ook niet hoeveel eieren je mag. Je mag ook alleen maar hard gekookte eieren. maar ik heb toch al twee zachtje eitjes op. Ik vind ze hard niet te eten! Xenas: Je moet foliumzuur tot de 8e zwangerschapsweek slikken. Als je het langer doet kan dat geen kwaad. Maar je kan vanaf 8 weken ook gewoon overstappen op zwangerschapsvitamines.
Dag Allemaal, Even een update van mijn kant. Ik heb een 2e echo gehad, en alles was goed. Ik ben zo opgelucht. Ons ukje sprong en zwaaide, geweldig! Groetjes Ready
Misschien kan je die van mij over nemen als je het bij wilt gaan houden. Ik weet alleen in welke pagina ie staat
Zo daar ben ik weer! Terug van de acupunctuur. Ik kan er nog niet veel van zeggen, maar het lijkt wel alsof ik me iets beter voel! Nu kijken hoe ik het weekend door kom en dinsdag mag ik weer. Wordt vervolgd zullen we maar zeggen! @Ready; gefeliciteerd met je mooie echo! @Xenas; ik slik multivitamine voor zwangeren vanwege mijn misselijkheid. Daar zit ook folium in. Als ik weer normaal eet, stop ik helemaal met de vitamine, want met gezond eten moet het ook kunnen vind ik. @Moon; hey meid! Hoe is het nu met je?!?! Wat gezellig om je hier weer even te zien. Zo, ik ga even een bakje vla eten. Tot later. Liefs, Maartje
@ Misseyes, het isook echt een super beestje, alleen al die haren We worden er soms echt knetter gek van! Nu hebben we hem vanmiddag gewassen Vond ie echt niet leuk... Maar hij was vanmiddag achter in de tuin en heeft ie door de modder heen gerold Kreeg het er niet uit! En we hebben hier een heel zielig poesje liggen We hebben mvr om 15 uur bij de dierenarts opgehaald en ze is echt heel erg zielig. Lekker knuffelen en hopen dat ze snel weer beter is!
Oh verhaard die ook zo erg? Dat is minder. Issie soms wit? Onze hond is ook wit en die verhaard ook als een gek. Wij worden er ook knettergek van, helemaal omdat we een donkere vloer hebben. Die haren zitten ook echt overal! Op de bank, kleding, onder de plinten. Kom net terug van de kapper. Mijn haar zat de laatste weken echt verschrikkelijk! Het hing maar als een slappe boel naar beneden. Nu zit er weer een model in en hopelijk blijft het een beetje zitten. Hebben jullie dat ook? Dat je haar niet zit? Zelfs mijn wenkbrouwen in wimpers staan alle kanten op..
Misschien kan je die van mij over nemen als je het bij wilt gaan houden. Ik weet alleen in welke pagina ie staat [/quote] Hee Moon! Hoe is het nu met je? das lief van je, maar die afspraken zijn inmiddels bijna allemaal geweest volgens mij! Groetjes Doris