Agenda anne36 -> 9 April VK (8.40) Kissflower-> 10 April Echo Anne36 -> 10 April Echo + Vlokkentest (10.20) Irene -> 11 April 3de Echo (10.40 uur) Liedel -> 16 April Echo (9.15 uur) Xenas81 -> 17 April VK Lievebeesje ->17 April 2de Echo (15.40 uur) Marianne30 ->17 April VK Laura -> 19 April VK & 2de Echo Doris ->19 April VK Denisse -> 20 April VK Mariekebalm -> 21 April 4de Echo Bolletje -> 23 April VK (9.30 uur) Choco -> 23 april VK 2e echo (12.00) Astrid85-> 27 April VK (11.00uur) 2e echo + hartje luisteren Kissflower -> 1 Mei VK Maartje -> 14 Mei 20 Weken echo (9.00 uur) en VK (11.00 uur) Heb mezelf ook ff toegevoegd.
Hoi Allemaal Fijn maartje dat je je beter voelt! Wat een idee zon acupuncturist, zou ik ook wel eens willen ondergaan. Ben wel benieuwd hoe dat nou voelt Fijne pasen nog allemaal
Hoi meiden, ik heb even een vraagje. Ik heb sinds gister middag wat last van heldere waterige afscheiding waardoor mijn onderbroek gelijk nat is. Maak me toch een beetje zorgen. Herkennen jullie dit ?
Net terug van de VK, ben helemaal blij heb het hartje gehoord. Op naar morgen de echo. Moet wel toegeven dat ik enorm zenuwachtig ben voor die vlokkentest. Vind het allemaal best eng.
Agenda Kissflower-> 10 April Echo Anne36 -> 10 April Echo + Vlokkentest (10.20) Irene -> 11 April 3de Echo (10.40 uur) Liedel -> 16 April Echo (9.15 uur) Xenas81 -> 17 April VK Lievebeesje ->17 April 2de Echo (15.40 uur) Marianne30 ->17 April VK Laura -> 19 April VK & 2de Echo Doris ->19 April VK Denisse -> 20 April VK Mariekebalm -> 21 April 4de Echo Bolletje -> 23 April VK (9.30 uur) Choco -> 23 april VK 2e echo (12.00) Astrid85-> 27 April VK (11.00uur) 2e echo + hartje luisteren Kissflower -> 1 Mei VK Anne36 -> 9 Mei VK Maartje -> 14 Mei 20 Weken echo (9.00 uur) en VK (11.00 uur) ff geupdate
Nou ik heb ook behoorlijk wat last van afscheiding, maar dat heb ik al vanaf het moment dat ik zwanger was.... Ik maak me er niet echt druk om, volgens mij hoort het erbij Misschien moet je je VK bellen als je je zorgen maakt? Oeh nog 1 weekje en dan ben ik 12 weken!
Meiden, even snel een berichtje van mij... Nadat ik vorige maand hier afscheid moest nemen mag ik nu weer naar het december forum! Fijne zwangerschap gewenst allemaal.... Liefs Marijn
@ Anne, dus toch een afspraak op 2de paasdag! wat leuk! En natuurlijk super om het hartje te horen! @ linda, hiet ook veel afscheiding, ga niet meer zonder inlegkruisje de deur uit @ Marijn, Wat een super nieuws! Geniet ervan! Het is hier lekker rustig, iedereen druk met pasen vieren Ga ik ook weer mee verder, dagje naar familie! Fijne pasen allemaal! 8) Groetjes Doris
Goeiemorgen! Marijn, gefeliciteerd! Maartje, jij ook met je acupunctuur, wat fijn om te lezen dat je iets gevonden hebt dat helpt! Heb heel druk weekend, maar wel leuk, wilde even zeggen dat ik Zo'n leuk kaartje van mn tante had gekregen, met een babymutsje erin, heel leuk om op te sturen als kaartje als er iemand geboren is of als iemand zwanger is... http://www.peasforall.nl/117/?s117p4 Groetjes maar weer!
Hallo allemaal Hier alles goed, lekker weer, ik geniet er nog even lekker van. Marijn wat een goed nieuws. Het is vrij rustig hier iedereen paaseieren aan het zoeken ?
Marijn, wat geweldig meis, van harte! Ik heb net ook even de test gedaan er er komt uit dat we een jongentje zouden krijgen. Volgens de chinese kalender ook, ikzelf heb dat gevoel ook en gisteren zeiden mijn neefje en nichtje ook dat er een jongens bebbietje zou komen. Je zult zien: we krijgen een meisje! Het maakt mij helemaal niets uit maar ik ben wel supernieuwsgierig. Dus ik hoop dat het bij de 20 weken echo te zien is. We gaan vandaag weer naar het strand. Vrijdag ook al geweest en het is een end vanuit Twente maar ik vond het zo heerlijk.... Groetjes Jetteke
Weet je het zeker Jetteke?! Ik woon aan de kust en hier is het erg bewolkt helaas. Ik had me al helemaal ingesmeerd, maar helaas ben weer binnen en ga zo mijn teva's vervangen door schoenen.
Hier schijnt af en toe de zon, maar er staat een koude wind. Ben heerlijk aan het relaxen na een drukke dag gisteren... Dochter slaapt, man is even weg, heerlijk!
Hier is het heerlijk weer! Wel een beetje koud windje af en toe maar verder alleen maar zon. De komende dagen wordt het overal mooi! Vrijdag 20 graden.