Lijkt me toch niet dat je die flessen in de koelkast moet bewaren. Heb vandaag bij de verloskundigenpraktijk ook aangegeven dat ik wel urine wil verzamelen. Vroeg of dit ook anoniem kon, maar dat was geen probleem. Ik kan straks de flessen zelf ergens inleveren.
Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had, maar op de site van MvM staat niet dat het in de koelkast moet. Daar staat dat er conserveringsmiddel in de flessen zit. Mijn mannetje zal wel blij zijn dat het niet in de koelkast hoeft . Ik eigenlijk ook wel, kan er meer eten in.
Lijkt me niet zo hygienisch ook, in de koelkast hihihi Lolli; ik kan me ook enorm moeilijk concentreren hoor...Hoop dat dat na de echo beter gaat...Ben gewoon echt onzeker!
hahahahhaha Ik ook, maar het idee dat mijn pies naast het vlees en de kaas staat...hiihi Ach ja, smaken verschillen he
Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! En nee hoor de flessen van MvM moet je niet in koelkast bewaren. Ik ga nu voor de derde keer meedoen. Maar schrik niet van de lucht die r uit komt. Daar kan je zo van moeten kotsen.
Denisse, gefeliciteerd! Nynke, ik mag dan wel zo gek zijn om te denken dat die flessen in de koelkast moeten #-o, maar ik ga er niet aan ruiken hoor. Ik doe wel een wasknijper op de neus! En als het toch misgaat ben ik iig al op de goede plek.
Hoi Nou vanmorgen bij de huisarts geweest maar ja die kon me eigenlijk niet veel nieuws vertellen. Ze vertelde wel dat het geen kwaad kan om te bukken tillen etc, (niet meer dan anders) zolang je er lichamelijk maar geen last van krijgt. Vond ik wel een geruststelling om te horen. Ik heb een beetje stom gedaan vandaag, had vanmiddag een gesprek op mn werk voor vaste uren (24) en was van plan om te zeggen dat ik zwanger ben maar kon het op de een of andere manier niet over mn lippen krijgen...nu krijg ik dus een jaar contract wat natuurlijk heel fijn is, maar moet dus eigenlijk wel nog zeggen dat ik zwanger ben. Juridisch gezien ben je noh niet verplicht dit te vertellen in dit stadium..maar ja het voelt wel een beetje slecht... zal ik het nu van de week nog vertellen of wat later?
Hallo allemaal, Jeetje, kan het aantal nieuwe zwangeren bijna niet meer bijhouden haha. Gefeliciteerd allemaal! Vanmorgen hebben we de echo gehad. Het hartje klopt! Geweldig hoor. De gyn zei dat als het hartje klopt de kans op een miskraam daalt van 15% naar 1 of 2%! Nou dat is toch een hele geruststelling. Over 2 weken mag ik nog een echo. Liefs, Angel
Denise; gefeliciteerd en welkom! Angel: wat een geweldig nieuws zeg! Jij kunt echt gaan genieten! Martine; je bent pas vanaf 12 wkn (of nog later) verplicht om het te melden en op het moment van het gesprek zou het dus ook nog goed mogelijk zijn geweest dat je het nog niet wist..Ik zou gewoon nog ff mijn mondje houden
Boehoe..... Kreeg strakkies met de post een kaart van Moeders voor Moeders in de bus, dat ik niet mee kon doen! Heel verhaal over dat ik niet in een dichtbevolkt gebied woon en over vervoerskosten, blablabla... Vind het wel jammer hoor, want ik had het graag gedaan!
Angel, wat geweldig. Wat goed dat je nu al een kloppend hartje hebt gezien. Lijkt me helemaal te gek! Jij bent vast hartstikke blij vandaag. En over 2 weken alweer een echo? Martine, als ik jou was zou ik de eerste paar weken nog niets zeggen op je werk. En gefeliciteerd met je jaarcontract.
paniek had net mega erge kramp (denk in m'n baarmoeder). Verder geen bloedverlies. Iemand anders dit ook gehad. Moest ook meteen overgeven en diarree (sorry voor vieze verhaal)
hmm zou het geen buikgriepje kunnen zijn? aangezien je ook moest overgeven+diarree? Heb wel van meer meiden gehoord dat ze soms erge krampen hadden, vaak zijn dit ook de darmen, heb ik ook last van.. Ik duim iedergeval voor je
Alle nieuwe oktobermoeders gefeliciteerd en welkom! Angel, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Wat een opluchting! Nou, mijn eerste Moeders voor Moeders plastic fles is gevuld... Je gebruikt elke dag een nieuwe fles en ze vragen wel dit zo koel mogelijk te houden, dan verliest er minder hCG. Ik zet ze als ze vol zijn in de schuur. Wat ons betreft zijn we in het goede seizoen zwanger, want het weer werkt mee! Ook heb ik een afspraak gemaakt voor een termijnecho. Die is op woensdag 7 maart. Dus nog een maandje, spannend! (maar lijkt nog zo ver weg... ). Jullie hebben dus ook rommelende darmen? Pfff.... ik voel me zo opgeblazen en niet lekker. Kan we janken van de moeheid en maak stomme fouten op mijnn werk. Vandaag dacht ik echt dat ik het niet meer trok om het voor me te houden. Misschien dat ik toch al mijn directe collega's eerder op de hoogte breng. Ik ging net weg en wenste ze een fijn weekend.. Te suf toch?
Over stom gesproken, ik heb vandaag een kop thee over mijn toetsenbord gestoten op het werk. Kan natuurlijk altijd gebeuren, maar ik wijt het maar aan mijn zwangerschap . Heb ik tenminste een excuus!
hey angel goed joh.. maar hoe komt het dat je nu al een echo mocht maken en over twee weken weer! ik mocht hem pas ver 4 weken laten doen x