@Choco; wat een supergoed nieuws! Ik ben echt heel blij voor jullie! Nu lekker uitrusten en dan opknappen heen!
@ Choco, idd, eerst ff lekker opknappen! Nog niks gehoord van Kissflower en Anne36 ofwel? Die hadden vandaag een echo, ben benieuwd hoe het was! Groetjes Doris
@Doris. ja die hadden vandaag wel een echo geloof ik ja..ben ook benieuwd! @ Maartje, weet niet of het iets voor mij is, met die naalden allemaal haha, maar als het zo goed helpt..ik wacht het nog even af..hopen dta ik me gauw beter voel. Ik wil toch weer volgende week gaan werken want mn collega's vonden het niet goed'leuk dat ik wel stukjes in dagboek van onze site kon schrijven maar niet kon komen werken... maar het is bij mij gewoon zo dat ik veel rust moet houden, dan gata het redelijk maar zo gauw ik iets actievers ga doen ofzo...gaat het al gauw mis helaas...maar vind het ook wel vervelend voor hun dus nu zit ik er weer helemaal aan te denken...dus dan maar volgende week paar uurtjes proberen..(werk op kdv) en ik mocht dan wel gewoon rustig zitten dus dat is wel fijn.. Over die hoofdpijn: ik heb dat ook sinds vorige week dinsdag..echt hele vervelende, bonkende hoofdpijn...ik voel het ok al aankomen, is bij mij soort van migraine (had dat voor zwangerschap ook al paar keer gehad) het wordt dan steeds erger en heftiger....op een gegeven moment kan ik dan alleen maar in bed liggen en hopen dat ik in slaap val..wat dus niet lukt door de pijn...licht en zelfs het kleinste geluidje kan ik dan niet meer verdragen, echt vervelend... Heb dit dus vorige week gehad en de dagen erna nog lichte hoofdpijn. Heeft idd wel met zwangerschap te maken ja. Zo, ik heb net toch maar gepoetst en ik ga zo weer lekker de Pfaffs kijken Weer even lekker relaxen weer (zoo stom, dat ik alleen al door poetsen weer meteen zo beroerd ben, en heb nog zoo rustig gedaan, echt heel rustig, maarja , niks aan te doen) Liefs Syl
hallo allemaal! Echo gehad! 1 woord GEWELDIG! Beebje was heel druk aan het bewegen.. en rekte zich helemaal uit was echt schattig! En zwaaide nog met handje, ook foto van! Echt een super mooie echo gehad, en ben weer helemaal trots Ook zn dikke buikje ging op en neer alsof ie diep aan het zuchten was. Ik werd helemaal emotioneel, mijn vriend ook! Dit moest ik even kwijt hihi.. Foto's staan dus in mijn album, die ene zn handje en die andere helemaal! trouwens, las iets over hoofdpijn, heb ik ook echt veeeel last van! Liefs Kiss
Hallo allemaal, wat een dag zeg. Na slecht tot niet geslapen te hebben, eerst in het verkeerde ziekenhuis gestaan te hebben en toen in een ziekenhuis waar ze aan het verbouwen waren eindelijk de goede afdeling bereikt te hebben. Een geweldige echo gekregen en een goed en uitgebreid gesprek over de voors en tegen van een vlokkentest ten opzichte van een vruchtwaterpunctie, uiteindelijk besloten toch voor een punctie te gaan en dus niet voor de vlokkentest. Wel is vast komen staan dat ik toch verder in mijn zwangerschap ben en ben dus weer 5 dagen opgeschoven Ik mag dus over 3 weken terug voor een punctie. Ook de nekplooi zag er prima uit.
Kissflower & Anne gefeliciteerd met jullie mooie echo's! En het was dus niet echt jou dag verder Anne Hopelijk slaap je vannacht weer beter! En 5 dagen verder, zo schiet het lekker op Groetjes Doris
Gefeliciteerd met jullie mooie echo's! Ik heb ergens gelezen als je last hebt van kramp in je kuiten dat dat komt doordat je beebje groeit en dus de bloedsomloop naar je benen af en toe vermoeilijkt wordt. Ik weet niet of het helpt ,maar er stond bij dat het helpt om 's avonds voor het slapen gaan een beker warme melk te drinken (blèèèh). Ik heb zelf gelukkig geen last van hoofdpijn ,maar ik weet dat mijn moeder toendertijd bij alle 3 de zwangerschappen de 1ste weken last had van zwangerschapsmigraine! Dat bestaat dus ook al Ik zelf ben op het moment een onzeker doos Ik ben niet gauw echt onzeker ,maar nu word ik er niet goed van. Ik heb dus op het moment nergens last van!Ben wel nog steeds moe ,maar dat kan dus ook van de verkoudheid/hooikoorts komen. Ik ben op de weegschaal gaan staan ,omdat ik vind dat mijn buikje zo hard groeit zie ik dat ik weer een halve kilo onder het begin gewicht zit Al met al dus heel anders als met de 1ste ,want toen vlogen de kilo's er aan! Ik weet dus soms echt geen raad met mezelf en moet ook nog 2 weken wachten voor ik weer naar de vk mag. Hebben jullie dat ook nog?(of ben ik nu gek aan het worden) Eigenlijk mag ik niet klagen over dat ik me zo goed voel maar toch die onzekerheid maakt me gek
goedemorgen meiden! Gisteren voor het eerst weer wezen sporten bij mijn sportschool.. Ik denk dat ik mijn abb (tijdelijk) ga opzeggen ik mag namelijk alleen fietsen en op de loopband.. Je mag niet op de crosstrainer vanwege je bekken.. zelfde verhaal voor de step.. gewichten kan je wel doen.. maar dan heel laag.. Tja en lopen en fietsen kan ik thuis ook.. en bespaart me nog 40 euries ook! toch wie sport er nog meer?
Agenda Irene -> 11 April 3de Echo (10.40 uur) Sylvia -> 12 April Echo (nekplooimeting) Misoh -> 13 April VK Liedel -> 16 April Echo (9.15 uur) Xenas81 -> 17 April VK Lievebeesje ->17 April 2de Echo (15.40 uur) Marianne30 ->17 April VK Sylvia -> 17 April VK Echo Laura -> 19 April VK & 2de Echo Doris ->19 April VK Denisse -> 20 April VK Mariekebalm -> 21 April 4de Echo Sofieke -> 21 April VK Bolletje -> 23 April VK (9.30 uur) Choco -> 23 April VK 2de Echo (12.00 uur) Astrid85 -> VK 2de Echo (11.00 uur) Kissflower -> 1 Mei VK Chrisje79 -> VK Anne36 -> 9 Mei VK Maartje -> 14 Mei 20 Weken echo (9.00 uur) en VK (11.00 uur) Sofieke -> 15 Mei 20 Weken echo
Hey meiden. Ik laat ook weer even iets van me horen. Heb niet alles terug gelezen, want daar heb ik het echt te druk voor. Anne en Kissflower; fijn dat jullie goede echo's hadden Choco; super dat de niertransplantatie goed gelukt is zeg! Lijkt me idd enorm spannend. Hier gaat het helemaal top. Ik heb vanaf het begin nog steeds helemaal nergens last van. Vermoeidheid valt ook reuze mee. Ben wat dat betreft echt een geluksvogel geloof ik. Mijn buikje groeit goed (zeggen ook mensen om me heen), evenals mijn borsten Ze zijn absoluut niet pijnlijk, maar ik merkte vorige week ineens dat ik in geen enkele bh meer paste. Had eerst 80c, maar moest in de meegroeibh toch voor 80e gaan...Vind ze er zelf niet alla e uitzien, maar ja. Manlief klaagt absoluut niet hahaha Verder ben ik nog steeds weleens onzeker hoor. Kan niet wachten tot ik zelf beweging voel, zodat je niet steeds op vk afspraken moet wachten om weer bevestiging te krijgen... Moet ook gauw weer eens een buikfoto gaan maken. Vergeet dit echt door drukte, maar wil toch een vergelijking zien... Zo, dat was ik weer even. Fijne dag allemaal!
Mooi buikje hoor! Begint hier ook aardig te komen. Begin me ook steeds beter te voelen, een stuk minder misselijk alleen s ochtend of s avonds laat een beetje, maar dat valt allemaal mee. Volgende week weer naar de VLK, hartje horen! Blijft toch spannend.
Goede morgen @jotim Gefeliciteerd nog met je nichtje was het gisteren helemaal vergeten neer te zetten Ben zo blij heb gisteren met de angelsound het hartje gehoord \/ 156 slagen per minuut had gewoon tranen in mijn ogen hihi. Trouwens we hebben geen 2ling moeder hierzo volgens mij. En we zijn bijna allemaal bij de 12wk grens jippie. Hoop dat het zonnetje vandaag nog wel doorkomt het is hier nog erg bewolkt helaas, maar volgens het knmi word het vanaf morgen prachtig zomerweer tot wel 25gr in het weekend wowww gr Marianne
Ha dames Hier ook weer even een berichtje van mij. Wij zijn gister weer naar de VK geweest en hebben het hartje gehoord. Echt super gaaf ! Ook heb ik een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, alleen is deze bij ons wat later omdat we met 20 weken op vakantie zijn. Hoop alleen dat we dan niet het geslacht kunnen zien, we willen graag dat dit een verrassing blijft. Mijn buikje begint ook aardig te groeien, misschien binnenkort toch maar echt over op de zwangerschapskleding . Groetjes Lolli
Goedemorgen allemaal, Ik heb eindelijk weer eens redelijk geslapen vanacht! Heerlijk! Toen ik om 8.30 uur wakker werd en de tv aanzette, was daar meteen Willem Alexander met zijn nieuwe dochtertje. Wat een schatje weer. Volgens mij lijkt ze heel erg op de andere twee. Ben heeeeel benieuwd hoe ze gaat heten. @Kissflower en Anne; gefeliciteerd met de mooie echo's! Volgens mij heeft iedereen hier nu een eerste echo gehad toch? Dus inderdaad geen tweelingen, Marianne. Jammer hoor @Bolletje; ik snap je onzekerheid heel goed hoor meid! Zeker als je al eens eerder zwanger bent geweest en alles gaat anders. Maar ze zeggen niet voor niks; elke zwangerschap is uniek! Ik heb heel veel last van klachten, maar ben ook nog steeds erg onzeker. Bij mijn missed abortion gingen de klachten namelijk ook pas na vijf weken weg. Het kindje was toen allang gestopt met groeien. Klachten zeggen dus ook niet alles helaas. Als je echt denkt dat er iets mis is, zou ik gewoon je VK een keer bellen. Die is er niet voor niks! Warme melk wordt trouwens een stuk beter met een schep cacao en zoetstof! @Xenas; ik wandelen heel veel (normaal gesproken), maar verder doe ik niet meer aan sport. Mijn knieen zijn te slecht voor de teamsporten die ik deed. De sportschool hou ik niet vol in mijn eentje. Ik kan de motivatie om heen te gaan maar moeilijk vinden. Gelukkig beweeg ik voor mijn werk heel veel en houd het wandelen mij goed in conditie. Nu nog van de klachten af, dan kan ik weer opbouwen. @Irene; hoe was je echo meid?!?!?! @Elvira; mijn meegroeibh heeft maat 75G En ik denk dat ik in een gewone G-bh echt niet meer zou passen. Pfffffff @Kirstenyana; Wat een mooie buik! Ik ben jaloers. Ik zit nogsteeds in de vetrolletjesfase @Lolli; ik heb de 20 weken echo juist vrij vroeg. Maar in het ziekenhuis zeggen ze dat alles tussen de 18 en 22 weken goed is, tenzij je erg veel overgewicht hebt. Dan is 18 weken te vroeg. Ik heb de echo met 18w5d geloof ik. Zo, weer een heel verhaal maar ik wilde graag even op zoveel mogelijk mensen reageren. Als ik iemand vergeten ben, sorry! Liefs, Maartje
De 20 weken echo zou bij mij nu zijn bij 22 weken en 4 dgn. Zal ook wel goed zijn neem ik aan. Ze zeiden dat 18 weken echt nog te vroeg was (en heb geen overgewicht) Groetjes Lolli