Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hallo dame's
    Heb m ff aangepast, mijn datum was verdwenen! :eek:
    Ben ff snel om het hoekje aan het kijken, heb het druk druk druk.
    @ Irene gefeliciteerd! Heb je je gelukkig om niets druk gemaakt! Ben blij voor je :D

Hier over 2 weekjes ook weer een echo en hartje horen!
    Mijn buik groeit trouwens als een gek :confused: Iedereen ziet al dat ik zwanger ben ( ow ow ow wat erg ;) ) :D
    Ben benieuwd wat voor gigantische buik ik ga krijgen...

2. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    he dames,

hebben jullie dat ook, dat je buik veeeel beter uitkomt met een zwangerschapsbroek!?!?

heb een soort van (is een broek met hele brede band, die ik vorig jaar "gewoon" heb gekocht, maar nu dubbel goed van pas komt).
    daarin zie je het veel beter als met een gewone broek (die ik ook nog prima aan kan. heupbroek...)!

zo leuk!
    mijn mannetje vanochtend:
    oh! an, je kunt het nu echt al goed zien!
    ik heb het nog nooit zo goed gezien!
    hihi!

3. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Nou..ik vrees dat ik zelf aan de slag moet gaan om wat leuke positiekleding te maken. Ik heb een grote maat en alles wat ik kon vinden op internet was zo tuttig of te klein. Gelukkig kan ik overweg met een naaimachine en dan kan ik zelf mijn eigen positiekleding lijn maken. Vandaag ook een meegroeibh gekocht, jeetje wat zijn die dingen duur, maar ja ik heb het wel nodig. Mijn bh's passen niet meer. Dat ding zit wel lekker trouwens.

@ Irene: gefeliciteerd met je echo. Toch wel leuk dat je verder blijkt te zijn dan dat je dacht.

4. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Agenda

Irene -> 11 April 3de Echo (10.40 uur)
    Sylvia -> 12 April Echo (nekplooimeting)
    Misoh -> 13 April VK
    Nynke -> 13 April VK
    Liedel -> 16 April Echo (9.15 uur)
    Xenas81 -> 17 April VK
    Lievebeesje ->17 April 2de Echo (15.40 uur)
    Marianne30 ->17 April VK
    Sylvia -> 17 April VK Echo
    Laura -> 19 April VK & 2de Echo
    Doris ->19 April VK
    Denisse -> 20 April VK
    Mariekebalm -> 21 April 4de Echo
    Sofieke -> 21 April VK
    Bolletje -> 23 April VK (9.30 uur)
    Choco -> 23 April VK 2de Echo (12.00 uur)
    Jetteke -> 25 April VK
    Astrid85 -> 27 April VK 2de Echo (11.00 uur)

Kissflower -> 1 Mei VK
    Missyess -> 1 Mei VK
    Chrisje79 -> 1 Mei VK
    Ready -> 5 Mei VK
    Anne36 -> 9 Mei VK
    Maartje -> 14 Mei 20 Weken echo (9.00 uur) en VK (11.00 uur)
    Sofieke -> 15 Mei 20 Weken echo

5. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Misoh -> 13 April VK
    Nynke -> 13 April VK
    Xenas81 -> 17 April VK
    Marianne30 ->17 April VK
    Doris ->19 April VK
    Denisse -> 20 April VK
    Mariekebalm -> 21 April 4de Echo
    Sofieke -> 21 April VK
    Jetteke -> 25 April VK

Kissflower -> 1 Mei VK
    Missyess -> 1 Mei VK
    Chrisje79 -> 1 Mei VK
    Anne36 -> 1 Mei Echo en vruchtwaterpunctie (9.45)
    Ready -> 5 Mei VK
    Anne36 -> 9 Mei VK

6. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

goedemorgen allemaal,
    Hier gaat het allemaal wat beter, de piojn is weg al had ik vanacht wel last van pijn in me zij. Allebei de kanten tegelijk. ff naar wc geweest, lijkt wel waterval dan pijn weg.
    Misschien me nieren of zo.
    Nu nergens last van. Meer drinken ( nog meer ) en vaker na wc denk ik.
    Morgen moet ik na de vk en dan toch eens vragen.

@choco heb je ook gekeken bij www.mooiverpakt.nl
    en ik had er nog eentje zoek het voor je op

7. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hoi meiden,

Hier alles prima, geen lekker weer zoals bij jullie, maar dat komt vast nog wel...Dagje met papa was erg geslaagd...

Kirstenyana: Mooi buikje hoor!Hier net zo'n dikkie dik!Hihi

irene: Fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad!

Jotim, heb ook vrij veel last van steken overal, is geen lekker gevoel, maar volgens mij zijn het gewoon je banden die lopen te trekken...Ah, lees net je berichtje van vanochtend (ook goeiemorgen trouwens ;) ) en zijn het misschien gewoon je darmpjes? Moeten ook hun plekje zien te vinden in de zwangere buik...

Missyess: Heb geen Indische roots, maar vind het wel heeeel lekker en mn Franse vriendje ook...Kunnen hier idd geen boemboes krijgen dus neemt iedereen altijd even wat zakjes mee. Neemt haast geen plaats in in de koffer en blijft gewoon goed!

Kan hier ook geen BH-s vinden in mijn maat, dat wordt nog een hoop gezeur...Heb in Franse maten 100F, is 85F ongeveer in NL geloof ik....Grrrr

En ja, heb een heeeeele lieve papa!

Groejes maar weer!

8. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Misoh -> 13 April VK
    Nynke -> 13 April VK
    Xenas81 -> 17 April VK
    Marianne30 ->17 April VK
    Doris ->19 April VK
    Denisse -> 20 April VK
    Mariekebalm -> 23 April 4de Echo
    Sofieke -> 21 April VK
    Jetteke -> 25 April VK

Kissflower -> 1 Mei VK
    Missyess -> 1 Mei VK
    Chrisje79 -> 1 Mei VK
    Anne36 -> 1 Mei Echo en vruchtwaterpunctie (9.45)
    Ready -> 5 Mei VK
    Anne36 -> 9 Mei VK

Heb hem even veranderd, stond ineens mn oude afspraak weer in, hihi

9. Goedemorgen meiden!

Heerlijk geslapen vannacht!

En alweer niet misselijk geweest!
    Hoop dat het echt zo doorgaat!

@ Sylvia veel plezier vandaag bij je echo!
    @ Misoh en Nynke en Jotim.... Veel plezier morgen... (ik ben morgen vrij en denk ik niet op de site te vinden...

Heb volgens best een lekkere dag uitgekozen om vrij te zijn!
    Wordt echt fantastisch weer!

10. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Goedemorgen iedereen!
    Wat een weertje he! Heerlijk!
    Hopen dat dit door blijft zetten, dan kunnen we er van 't weekend ook nog lekker van genieten!
    Nynke, heel veel plezier met je echo!
    Over 2 1/2 wk gaan wij ook alweer naar de VK... Hartje luisteren met de doptone... (zo heet dat toch?) Ben zo benieuwd! Dat we die kleine al zo zagen bewegen was helemaal bijzonder, maar als we het hartje horen is het helemaal compleet denk ik!
    Allemaal een hele fijne dag!

O, ben trouwens ook helemaal dol op indonesisch eten en maak het ook regelmatig klaar! Ben zelf helemaal gek van soto... jammie... oh, heerlijk, krijg er nu gewoon trek van!

Liefs Chris

11. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    hee jotim, waarom probeer je geen cranberry pillen of sap?
    maakt je blaas flink zuur en je mag het gewoon gebruiken volgens mijn vk..
    als je niet oppast, kun je nierbekontsteking krijgen..
    dat is veeeeeel erger hoor!
    dus je kan misschien beter even je urine naar de huisarts langsbrengen. kan volgens mij de hele dag door..

hier gaat alles zijn gangetje.. mijn spijkerbroeken zitten nu echt niet lekker meer... gelukkig nog een paar broeken met een soort van elastiek vorig jaar op de markt gekocht.. zit heerlijk! lijkt inderdaad alleen of ik een grotere buik heb.

hebben jullie ook dat je nu meer druk op je blaas voelt? had ik eigenlijk nog geen last van.. nu wel..

12. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @ Jotim: leuk site maarre...ik heb een grotere maat. Ik heb nou wel leuke ideetjes.

13. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Denisse, mag dat echt wel, Cranberry tabletten? Mij werd het juist afgeraden tijdens de gehele zwangerschap... Heb altijd een voorraadje in huis, aangezien ik nogal gevoelig ben voor blaasontsteking! Wat raar he, dat er verschil in advies zit van de Vk's....

Ik ken dat gevoel op de blaas ook sinds deze week.... Voorgaande weken had ik juist steeds het gevoel dat alles wat ik dronk er niet weer uit kwam, terwijl ik toch heel veel drink op een dag... Blijkbaar gaat die kleine nu echt groeien en drukt dat toch op de blaas...

Liefs Chris

14. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    volgens mij mag je ze gewoon slikken als je het zeg maar aan voelt komen of als je er al last van hebt. het lijkt me ook beter dan antibiotica..
    mijn vk zei dat het geen probleem is in ieder geval..
    en cranberry sap mag je sowieso drinken..
    hoe meer vitamine C je drinkt, hoe zuurder je blaas wordt en de bacterie verdwijnt. heb er nl. regelmatig last van.. gelukkig laatste tijd niet.

15. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Toen ik vanmorgen opstond kon ik nog steeds bijna niet geloven dat de echo zo goed was gister tegen onze verwachting in (en die van de verloskundige). Ik ben zo ontzettend blij en het is ook nog super lekker weer dus mijn dag kan niet meer stuk. Ik vind het zo raar dat ik nu niet meer in de zenuwen hoef te zitten. Ik weet wel dat het op ieder moment in de zwangerschap mis zou kunnen gaan maar de 3 maanden heb ik toch maar mooi gehaald en na mijn MK van vorige keer ben ik heeeeeeeeeel erg opgelucht, dankbaar en blij en dat wilde ik even met jullie delen.

Sylvia heel veel plezier en succes met de echo vandaag en laat je even weten hoe het was?

Liefs Irene

16. hey meiden!

vanmorgen nog zo'n berichtje neergezet dat ik gelukkig niet meer misselijk ben enzo!

Ik op mijn werk lekker druifjes eten,.. beetje water daarna een peer..
    Beide schoongemaakt..

En ik werd me toch misselijk!

Daarna ook gigantisch over mijn nek gegaan..(sorry voor als je net zit te eten)
    alles kwam er uit!

echt erg
    maar goed.. net maar beetje gewone cola genomen..
    nu gaat het wel weer!

17. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    Jotim,
    die steken heb je die alleen 's nachts?
    Ik heb namelijk ook sinds een week of zo dat de baby erg drukt op mijn blaas en als ik 's nachts wakker word om te plassen dan heb ik zo'n steken ,omdat de blaas vol is en de baby erop duwt!
    Als ik dan ga plassen doet het even behoorlijk pijn van de steken en daarna volgt er een opgelucht gevoel (zo van ,hè ,dat is eruit :) )
    Dan is de pijn ook weer weg!
    Overdag ga je vaker plassen en heb ik daar dus geen last van.
    Ik heb het erg uitgebreid opgeschreven in de hoop dat je het herkend en het dus geen blaasontsteking is (dat hoop ik tenminste niet voor je :( )

Hier gaat het verder eigenlijk behoorlijk goed ik merk dat er meer zijn die onzeker zijn en hoe stom het ook klinkt het stelt mij iets gerust dat ik niet de enigste ben :oops:
    Maandag over een week mag ik naar de vk en ben nu toch wel stiekem aan het aftellen.

Ik vroeg me af of jullie al namen hadden bedacht en of jullie die hier willen delen met ons.
    Wij hebben dezelfde naam voor een jongen als in onze 1ste zwangerschap ,maar we twijfelen er over.
    Ik wil graag eens wat ideetjes opdoen :)
    We hebben voor een jongen Milan in gedachten wat vinden jullie daarvan? (voor een meisje staat het vast dan wordt het Laura!)

18. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hoi!
    Heel grappig, toen mijn vriend en ik net bij elkaar waren, hadden we het zo eens over kinderen en kindernamen... Rogier zei dat hij één naam heel erg mooi vond, dus ik vroeg hem welke dat was... Zei hij: Damiën.... Ik viel zowat van mijn stoel, want dat is een naam die ik ook al jaren heel mooi vind... Als we een jongetje zouden krijgen, wordt 't dus Damiën... Niet verder vertellen he ;)

Voor een meisje hebben we geen flauw idee... Goed idee om hier eens ideetjes op te doen! :D En ik vind Milan en Laura ook een hele mooie naam!

Liefs Chris

19. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @ bolletje: ik moet ook maandag over een week naar de vk en ik kan ook niet wachten totdat we onze uk hebben gezien. En ja wij hebben al een naam voor een meisje. Als het een meid wordt dan gaat ze Jasmijn heten. Voor een jochie hebben we nog niks. Wij willen dan ook eerst de 20 weken echo afwachten of we een geslacht zien. Pas dan gaan we echt op namenjacht voor een jochie.

20. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    Dank je!
    Klinkt heel raar ,maar dat doet toch wat met je als je van anderen hoort wat ze ervan vinden!
    Hier vertellen we natuurlijk niks ,omdat het een verassing moet blijven ,vandaar dat ik het hier vraag wat jullie ervan vinden en wat jullie voor namen hebben.
    Damiën vind ik ook leuk vrienden van ons hebben hun zoon ook zo genoemd!

Deel Deze Pagina