We hebben trouwens al een dochter die Robin heet en ik vind dat het wel een beetje moet passen bij elkaar. Ik vond trouwens Robin voor een jongen niet mooi gek hè
ik heb voor een meisje jasmine in mijn gedachten.. mijn vriend is turks en ik hollands. dus een mooie combi dus choco, leuke naam! hahaha! voor een jongetje vind ik het moeilijker.. en nog tijd zat, hihi!
Ja, leuk, milan! Hier was ook iedereen het eens, was voor de jongensnaam zelfs de eerste naam die bij mijn ouders en broertje opkwam! Voor een jongen wordt het Guillaume en voor een meisje Eline
ohh wat een mooie namen meiden! Wij hebben tot nu toe... Jesse voor een jongetje en Dominque voor een meisje! We vinden beide Anouk heel er leuk... Maar er heeft iemand in onze omgeving die naam al ingepikt! Beetje jammer
@ bolletje je komt dicht in de richting met je verhaal, had het bijna zo op kunnen schrijven. Overdag ook minder last van ( lees geen Vandaag ) Nu wel weer een beetje zeurend gevoel, maar kan ook bandenpijn zijn omdat het een stuk lager zit nu dan vanacht. Morgen na de Vk dus ga het er wel even over hebben. Wij hebben al een meisjes naam die is zeer onbekend. Misschien ben ik heel eigenwijs maar ik hou hem nog even voor me. Jongesnaam totaal geen idee.
Irene -> 11 April 3de Echo (10.40 uur) Sylvia -> 12 April Echo (nekplooimeting) Misoh -> 13 April VK Nynke -> 13 April VK Liedel -> 16 April Echo (9.15 uur) Xenas81 -> 17 April VK Lievebeesje ->17 April 2de Echo (15.40 uur) Marianne30 ->17 April VK Sylvia -> 17 April VK Echo Laura -> 19 April VK & 2de Echo Doris ->19 April VK Denisse -> 20 April VK Mariekebalm -> 23 April 4de Echo Sofieke -> 21 April VK Bolletje -> 23 April VK (9.30 uur) Choco -> 23 April VK 2de Echo (12.00 uur) Jetteke -> 25 April VK Astrid85 -> 27 April VK 2de Echo (11.00 uur) Kissflower -> 1 Mei VK Missyess -> 1 Mei VK Chrisje79 -> 1 Mei VK Anne36 -> 1 Mei Echo en vruchtwaterpunctie (9.45) Andrea mv Ryan -> 3 mei VK Ready -> 5 Mei VK Anne36 -> 9 Mei VK Maartje -> 14 Mei 20 Weken echo (9.00 uur) en VK (11.00 uur) Sofieke -> 15 Mei 20 Weken echo Andrea mv Ryan -> 24 mei 20 Weken echo (11.40)
Grappig Xenas, wij vinden eventueel Dominiek of Dominique ook heel leuk voor een jongetje... Vind het voor een meisje ook erg leuk! Een naam zoals Ilya en Sasha zijn ook voor beide te gebruiken... Balen hoor als iemand in je omgeving die naam al heeft gebruikt... Hebben wij gelukkig (nog) niet.... Ik zou er stevig van over de z#!k zijn als iemand in mijn naaste omgeving Damiën zou gebruiken denk ik.... Liefs Chris
Goedendag dames Ik zie erg leuke namen voorbij komen, wij hebben eigenlijks nog geen namen bedacht maar zag wel een paar leuke namen dus wie weet. Heb mezelf vanmiddag lekker verwent ben lekker naar de kapper toegeweest heb een permanentje gezet heerlijk ik had geen volume meer in het haar het wou voor geen meter meer, en nu ben ik weer helemaal happy het zit erg mooi. En natuurlijk lekker genieten van de zon lekker de was buiten enzo.
Hihi, ik heb net weer gedoucht, gisteravond hetzelfde ritueel. Heb nml tas vol zwitsalspulletjes gekregen, ben zooooo verslaafd aan dat luchtje en hebben ze hier niet Dus lekker douchegel, babyolie en goedemorgen haarlotion gebruikt, (die laatste is echt een tip, ruikt superlekker!) kan wel een spa beginnen hier, hihihi Verder hoop ik dat het niet zoveel gaat regenen als voorspeld is, niet omdat het weer dan zo triest is maar omdat we hier dan misschien wel weer overstromingen krijgen en dat zou heel vervelend zijn...
Hallo dames, De hele dag nog niks van me laten horen. Ik had vanmorgen namelijk twee afspraken. De eerste was met mijn therapeut bij wie ik loop sinds het overlijden van mijn moeder (nu 2 1/2 jaar geleden) en de tweede was op mijn werk om een reintegratieplan te maken. Allemaal goed nieuws gekregen. De rouwverwerkingstherapie stopt voorlopig, tenzij ik zelf bel voor een nieuwe afspraak. Het is dus nog niet officieel afgesloten, maar het gaat momenteel (ondanks de lichamelijke ellende) heel goed met mij en dus ligt het initiatief bij mij. Heerlijk toch?! Ik voel me ook erg krachtig. Op mijn werk ging het ook heel goed. Ik ga voorlopig twee dagen in de week twee uur per dag lichte kantoorwerkzaamheden doen. Ik mag zelf kijken of ik het uit kan breiden. Om dit alles te vieren heb ik vanmiddag de hangmat in de tuin gehangen en heerlijk in het zonnetje gelegen met de poes. Wat betreft de namen, die durf ik niet zo goed neer te zetten, want een vriendinnetje van mij zit ook op dit forum. Ik hou in ieder geval heel erg van korte hollandse namen. Grts, Maartje
hallo hier even een berichtje van mij damien is een hele mooie naam mijn kleinzoon heet damian zelf vinden wij fenna als meisjenaam heel erg mooi alleeen heet ons buurjongetje fenne kwamen we achter en een jongensnaam? geen idee nog wij willen een friese naam hebben maar wel een beetje moderne
Hallo dame's Wat een leuke namen allemaal! Wij hebben ook al 2 namen in gedachte Voor een jongen: Nathan en een meisje Britt.... Ik ben benieuwd wat het wordt. Vind meisjes namen trouwens makkelijker! Wij gaan zometeen naar veenendaal om een mooie nieuwe bank uit te zoeken. En wie heeft er nog meer last van bandenpijn? Ik net heel erg bij het poepen
@ lieveheerstbeestje: Wat grappig, ik wou voor een meisje ook graag Fenna, maar mn vriend vond het niet mooi. Nu wordt het Isa. Voor een jongen hebben wij ook voor een friese naam gekozen, die volgens mij wel redelijk modern is (je hoort hem in iedergeval niet vaak): Melle. Misschien een ideetje lieveheerstbeesje?
Leuke namen allemaal. Ik ben er al wel uit voor een meisje, maar jongen twijfel ik nog beetje. Ik zet ze hier ook niet neer, omdat soms mijn mams hier meeleest. Ik heb trouwens nog geen last van bandenpijn. Heb gister op mijn werk verteld dat ik zwanger ben, kreeg ik vandaag telefoon (van dat uitzendbureau) nou die waren niet blij. En of ik al wist tot wanneer ik voor ze kon werken en of ik wel zelf op tijd zou willen aangeven bij het UWV dat ik zwanger was enzo. Beetje vreemd, want officieel horen hun dat gewoon te doen tenzij ze me dus buiten tjoppen. En mijn werkgever hoort mijn werk aan te passen en niet ik. Dus we zien het allemaal wel, morgen krijgt mijn werkgever het te horen. En dan maar duimen dat ik voorlopig gewoon mag blijven en dat ze me niet met een smoes eruit werken.
Wat goed dat jullie je namen al weten. Wij zijn er echt nog lang niet uit. Onze meningen verschillen ook heel erg. Kom ik aan met Melle (Liedel, leuke naam dus! ) lacht mijn vriend me heel hard uit! Ik vind meisjesnamen ook veel makkelijker, daar heb ik wel een aantal favorieten. Maar een jongensnaam, phoe! Ideeen zijn dus welkom.
hey meiden, Leuk zeg al die namen! Wij hebben ook Jasmine in gedachten als het een meisje wordt, voor jongetje weten we nog niet zo zeker.. maar heb vandaag dus echo gehad, voor de nekplooimeting. het was allemaal goed! nekplooi was maar 1,2 mm, heel erg goed dus. Over 10 dagen de volledige uitslag want dan is bloedonderzoek ook gedaan. Hoeveel echo's hebben jullie eigenlik gehad? Ik heb, ivm mijn 2 mk, echo gehad met 6,5 week en 8,5 week bij mijn Vk. Met 10 weken en 5 dagen 1 bij Fontys en vandaag dus met 12 weken echo voor de nekplooimeting. As dinsdag weer echo bij mijn vk. Nu zijn er aantal familieleden (schoonfamilie) die steeds zeggen dat het heel erg slecht is zoveel echo's en dat het dan eerder mis gaat enzo..nou, dat lijkt me echt van niet hoor, ik doe toch niet elke week een echo! En daarnaast, de echo;s duurde steeds niet langer dan hooguit 10 minuten. Alleen echo bij Fontys was iets langer. Er worden toch niet voor niks vaker echo's gedaan bij vrouwen die al eens mk hebben gehad? En na as dinsdag als ik dus 12 weken en 5 dagen echo krijg bij mn vk heb ik alleen nog maar 20 weken echo en 36 weken echo en heel misschien ook echo nog bij fontys als ik 17 weken zwanger ben maar dat weet ik nog niet zeker. Valt dan toch verder wel mee?Alles is super in orde met ons kindje en heb vaak gelezen en gehoord dat echo geen kwaad kan, te vaak doppler dus voor hartje te horen is wel echt niet goed.. mariekeBalm, jij krijgt toch ook best vaak echo's? is toch niks mis mee lijkt me? Liefs Sylvia
@Sylvia , ik heb ook best wel ee4n aantal echo's gehad zelfs 3 in 5 dagen in het begin. En ik neem inderdaad aan dat als dat schadelijk zou zijn zoveel dat ze dat zeker niet doen.
ja, dat dacht ik dus ook. natuurlijk moet je niet lang achter elkaar elke dag echo laten maken maar dta is natuurlijk bij niemand het geval.. Ik bedoel: nu komen er nog maar 3 tot aan de bevalling..valt toch wel mee?(1 as dinsdag bij Vk, 1 met 20 weken en 1 liggingsecho.. heb dus Fontys neit meegerekend als ik 17 weken zwanger ben maar denk dat ik die afzeg.. Want wil nl wel 3d echo laten maken. (rond 22/24 weken) Liefs Syl
melle is inderdaad eeen hele mooie jongensnaam alleen heet het overleden tweelingbroertje van mijn zoontje jelle vind hanke ook wel heel erg mooi maar mijn vriend niet echt dus niet zo handig en heel vaak een echo kan echt geen kwaad hoor mijn dochter krijgt elke twee weken een echo ivm haar epelepsie kan niet wachtten tot dinsdag dan hebben we eindelijk de echo we hebben er met 6 weken 1 gehad maar lijkt al wel eeuwen geleden
Irene -> 11 April 3de Echo (10.40 uur) Sylvia -> 12 April Echo (nekplooimeting) Misoh -> 13 April VK Nynke -> 13 April VK Liedel -> 16 April Echo (9.15 uur) Xenas81 -> 17 April VK Lievebeesje ->17 April 2de Echo (15.40 uur) Marianne30 ->17 April VK Sylvia -> 17 April VK Echo Laura -> 19 April VK & 2de Echo Doris ->19 April VK Smeetje -> 19 april VK Denisse -> 20 April VK Mariekebalm -> 23 April 4de Echo Sofieke -> 21 April VK Bolletje -> 23 April VK (9.30 uur) Choco -> 23 April VK 2de Echo (12.00 uur) Jetteke -> 25 April VK Astrid85 -> 27 April VK 2de Echo (11.00 uur) Kissflower -> 1 Mei VK Missyess -> 1 Mei VK Chrisje79 -> 1 Mei VK Anne36 -> 1 Mei Echo en vruchtwaterpunctie (9.45) Andrea mv Ryan -> 3 mei VK Ready -> 5 Mei VK Anne36 -> 9 Mei VK Maartje -> 14 Mei 20 Weken echo (9.00 uur) en VK (11.00 uur) Sofieke -> 15 Mei 20 Weken echo Andrea mv Ryan -> 24 mei 20 Weken echo (11.40) Heb mezelf er even tussen gezet.... Wij hebben ook beide namen al, voor een meisje Kyra en voor een jongen vind ik Roan leuk, maar mijn vriend wat minder...