Sorry, even heel ego berichtje, heb geen fijne avond....Hebben besloten dat we morgen de nieuwe hond terugbrengen naar de mevrouw die voor ons voor haar zorgde, is een soort tussenpersoon asiel(ze was hier namelijk op "proeftijd", om te kijken hoe het zou gaan, we hadden haar nog niet officieel geadopteerd), hoeft Nikita tenminste niet het asiel in...Gaat namelijk absoluut niet samen met Wolf, de hond die we al hadden. Ze is zo dominant dat Wolf gewoon bang voor haar is en dat vind ik zielig. Ze vliegt hem af en toe aan voor niks (gewoon jaloezie) en we vinden het niet te vertrouwen als er hier straks een kleine rondloopt en niet eerlijk tegenover Wolf... We zijn er heel verdrietig over en voelen ons schuldig, maar hebben het echt zo lang mogelijk aangekeken...Loop verdorie de hele dag al te huilen...Maar ja, hebben het in ieder geval geprobeerd en hopen dat ze gauw een familie vindt waar ze wel rustig kan aarden...We gaan haar heel erg missen want verder is het een schat van een beest....
Goeiemorgen dames! Ik hoefde niet veel bij te lezen dus volgens mij heeft iedereen genoten van het heerlijke weer! Marieke wat erg voor jullie dat de honden niet samen kunnen dat is echt erg als je zelf zo gek bent op het beestje We hebben gister een heerlijke dag gehad en lekker genoten van het weer. Vrijdag en zaterdag is ons dochtertje zo ziek geweest dat ik zaterdag naar de huisartsenpost ben geweest. Ik had ze nog nooit zo ziek gezien het was zo zielig! Als ze moest hoesten of niezen vielen d'r oogjes dicht van ellende! Ze bleek een virus te hebben en we moesten haar maar een beetje vertroetelen en panadol zetpil geven als het nodig was (ik was alleen al blij dat het geen keel of oor ontsteking was) Zondag ging ik haar pas om 9 uur uit bed halen was ze lekker in bed aan het spelen! Ze slaapt in een 1 pers bed ,waar ze lekker de ruimte heeft om met haar poppetjes te spelen. Ze keek me weer helder aan en toen ik ging temperaturen bij haar was alles over ze had zelfs geen verhoging meer! Ik was zoooo blij dat het nu weer over is ,want ik vond het echt keizielig dat ze zo ziek was! @moon wat goed van je!Probeer je nu alleen niet te zenuwachtig te maken ,want dat is niet goed makkelijk gezegd hè! Het feit dat je al een eisprong hebt gehad is al geweldig. @lievebeestje heeel veeel succes met je dochter vandaag ik hoop zooo erg op goed nieuws!Je dochter zal je hard nodig hebben ,want een fijn weekend zal ze niet hebben gehad. Ik hoop dat alles goed is! Iedereen die vandaag echo oid heeft veel plezier! Ik moet nog een weekje wachten Ik kom later kijken hoe het weer met iedereen gaat na het weekend.
hoi meiden ik spiek af en toe mee hoor! wat lees ik nu moon hihi je paaseitje" ik had ook een heeel klein beeetje roze bloedverlies voordat ik zwanger was! meid ik snap best dat je er de zenuwen onder heb, ik volg je hoor meid! hele dikke kus sal
Goedemorgen allemaal, Het is lekker rustig maar het is ook niet gek met zo'n weer. Ben gisteren aardig verkleurd maar dat heb ik natuurlijk al heel vlug. Moon je maakt het wel spannend. Ik gun het je zo erg. Marieke, je hebt je best gedaan en wat niet gaat dat gaat niet. Xena lekker druk maar gezellig gehad. Heerlijk om verwend te worden. Bolletje, gelukkig dat ze zo vlug is opgeknapt. Altijd zielig zieke kindjes. Ik voel me weer een stuk beter kan merken dat alles weer een beetje normaal wordt. ik ook zelfs. De hormoontjes weer een beetje op zijn plek. Heerlijk gewoon.
Goedemorgen, Wat een weekend he! Ik heb echt genoten van het superweer. Heerlijk in de schaduw gezeten (in de zon was veel te warm bij ons achter), een terrasje gepakt en over het strand gewandeld. Ik heb gisteren zelfs de auto gewassen! Was daarna wel bekaf, maar het voelde wel goed om iets te doen. @Moon; ik heb geen bloedverlies gehad zo vroeg, maar wel iets later roze en bruinverlies. Ik heb wel van anderen gehoord dat het vaker voor komt. Ik duim heel hard voor jullie! @Bolletje; wat vervelend he als die kleintjes zo beroerd zijn. Ik ben een keer met een zesjarig meisje van mijn werk drie keer naar de huisartsenpost geweest in een weekend. Ze was zo beroerd en hoge koorts. Bleek ook een virus te zijn. Ben blij dat je dochter weer is opgeknapt. @Marieke; wat vervelend dat jullie honden niet samen kunnen. Je moet jezelf niks verwijten hoor! Je hebt het toch geprobeerd en meer kun je niet doen. Uit medelijden de hond houden en dan een gevaarlijke situatie creeeren is ook niks. En voor Wolf is het ook zielig. @Xenas; hee bezige bij! Ik word al moe als ik je verhaal lees! Wat ben jij actief zeg! Ik dacht dat ik mijn energie langzaam terug kreeg, maar als ik dit lees ben ik er nog niet! @Liedel; Ik duim voor je vandaag! Veel plezier! Hoop dat alles helemaal goed was! @Missyes; Beterschap! Hoop dat ik niemand vergeten ben. Liefs, Maartje
Goeiemorgen dames, fijn hoor dat iedereen van de zon heeft kunnen genieten. Bij mij was het weekend wat minder, voelde mij wel heel goed maar sinds zaterdag heb ik plotseling last van harde buiken. Althans ik denk dat het dat is, krijg dat plotseling zo een enorm spannend gevoel in mijn buik (zo een gevoel alsof je een overvolle blaas hebt) en hij voelt ook echt heel erg hard aan als ik eraan voel. Het enige wat helpt is dan gaan liggen... Herkent iemand van jullie dit? En zoja, moet ik mij hier zorgen over maken? Heb zaterdag wel een afspraak bij de gynaecoloog dus ga dat toch maar even aankaarten hoor want ben er nu niet echt gerust in! @ Moon, spannend meid! Hoop dat het raak is! @ Mariekebalm, kop op meid, waarschijnlijk vinden ze wel een lief gezin voor haar waar er geen andere honden in de buurt zijn en ze lekker dominant kan zijn!
owwww spannend, belde net woningbouw en ben nummer 4...hmm had op nr 1 gehoopt...om 11 uur beld ze terug of de rest boven mij heeft gebeld
Joehoe! Vandaag is het dan eindelijk zover! Om 15.20 uur moet ik bij de gyn zijn. Na 6 weken eindelijk weer mijn kindje zien of horen! Ben nu al zenuwachtig. hihi. Hoop dat alles goed is en dat ik na vandaag weer op mijn roze wolkje kan stappen. Alle anderen met een echo vandaag: veel plezier!
@ all Hihi is moeilijk niet zenuwachtig te zijn Wil het zo graag en vind het zo'n wonder dat ie uit mezelf kwam. Gisteren had ik er nog een beetje last van en sávonds was het helemaal over. Had stiekem al getest maar die gaf negatief aan. Lekker vroeg Ga woensdag nog is een gok je wagen Had de assistent van de gyn gebeld. Maar die begreep mijn verhaal volgens mij niet. Die had het er over dat ie misschien zaterdag dan is gesprongen (maar had ovu test vorige week zaterdag positief) Of beginnende ongesteldheid maar dat kan toch nooit na 7 dagen na je ei. Dus moest het maar afwachten. En ben ook zo geduldig @ bolletje Wat naar dat je kleine meisje zo ziek was. @ sally Thnx meis! Heel mooi paaseitje! @ maartje Ruilen? Lijkt me echt heerlijk bij het strand wonen!
Ik wil veel voor je doen Moon; met je mee duimen, kaarsjes branden, positieve energie jou kant op sturen, enz. Maar ruilen van woonplek.....sorry dat doe ik niet! Ik word doodongelukkig van een leven zonder zand onder mijn voetjes. Mocht je in de buurt zijn (Wijk aan Zee) mag je natuurlijk wel altijd een bakkie komen doen in mijn strandhuisje!
Moon ik ga ook heel hard duimen! Joehoeeeeeeeeeee het is gelukt we hebben een ander huis! Vanavond gaan we kijken hoe het er uit ziet! Vandaag mn moeders verjaardag (is overleden) dat heeft vast geluk gebracht
Hihi ja dat kan ik begrijpen. Lijkt me echt heerlijk. Ben helemaal weg van de zee alleen woon in het midden van het land daar is ie ver te zoeken
martine wat leuk! Veel plezier vanavond bij het kijken! Ik heb vanacht niet zo lekker geslapen, af en toe behoorlijke steken in mijn buik gehad waardoor ik wakker werd. Wil me niet echt zorgen gaan maken, waarschijnlijk hoort het er allemaal bij! Ga nu weer even lekker genieten van het nog mooie weer.. vanaf morgen word het weer volgens mij weer minder! Liefs Kiss
Hey zwangere muts: datum en tijd nu wel goed gecheckt? Anders sta je er weer voor niets! En je weet waar een angelsound ligt die je altijd tussentijds ff kan gebruiken hè?!
Hoi meiden! Wat een weertje zeg! Zit steeds verlangend naar buiten te gluren, maar ja... ook wel weer erg warm! Moon wat spannend! Ga HEEL hard voor je duimen dat het raak is! Wat een prachtig wonder zal dat zijn zeg! Murizzz, heel veel plezier vanmiddag! Martine gefeliciteerd met je huis! Pfff, heel even klagen hoor... wie heeft er nog meer zo'n last van de algehele malaise? Ben misselijk, moe en heb al anderhalve week een nare hoofdpijn waar ik niet vanaf kom... Dacht dat de kwaaltjes inmiddels toch een beetje weg zouden trekken.... Liefs Chris
bij vlagen een soort van misselijk en de moeheid stelt niks meer voor vergeleken met drie weken terug.. dus.. kop op! hier gaat alles z'n gangetje.. mag van mij al vrijdag zijn.. kunnen we het hartje horen bij de vk..
Lieve, lieve meiden! Sorry, sorry, sorry dat ik jullie zo verwaarloosd heb! Heb echt geen tijd gehad om hier te reageren; op mijn werk is het heel druk en savonds thuis kom ik er ook niet toe. Het spijt me echt heel erg en ga nu wat beter proberen mijn best te doen om jullie bij te houden. Even een upje van mijn kant: het gaat hier eigenlijk heel goed; nog steeds geen klachten. Het enige nadeel is dat ik ook snachts zo'n 2 keer moet plassen en dat ik dan de 2e keer bijna niet meer in slaap kom. Dat is wel vervelend, maar ja.....het went wel. Vind de tijd tussen de controles best lang duren; 5 weken bij mij. Vooral omdat ik nergens last van heb/niets voel, maakt me dit wel wat onzeker. Vraag me af of alles dan wel goed is hierbinnen. 1 mei mag ik weer naar de verloskundige, nog 2 weekjes geduld! Liefs, Divanaatje