Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ben nu bezig om behang van de muur af te halen!
    pfff wat een werk ahhha

2. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    xenas81 wat een rotwerk is dat ook he!
    hoop voor je dat het niet veel lagen overelkaar zijn?
    hihi veel succes ermeej in ieder geval hihi..
    ik ga even schoonmaken vaatwasser aanzetten, strijken.. bah bah bah.. hihi..

Liefs Kiss

3. nee tis alleen verf en een laag behang.. maar zit zooo vast..
    straks maar ff Rob bellen vragen of hij zo'n behang afhaal ding wil gaan huren bij de gammel!

4. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Hoi dames

Het gaat hier goed lees ik wel.
    Iedereen weer echo's en het hartjes. Wat is dat toch heerlijk.
    @irene het is normaal hoor 12 weken echo en 20 weken echo.
    @ Xenas als vast met een spons het behand nat maken. ( lauw water ) tijdje zo later zitten en dan nog een keertje vochtig dan gaat het behang er makkelijker af. Lijm moet oplossen. zeg maar.

@kissflower we hebben dat inderdaad al besproken wij willen het wel weten.

Misschien is het leuk om het dadelijk erbij te zetten op de overzichtspagina.

Zijn we nu allemaal 12 weken ? volgens mij nog niet he einde deze week als ik me goed herinner.

5. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Hoi allemaal!

Ik was ff een tijdje weg, aangezien er een beetje te veel gepost word voor mij om bij te kunnen houden. Hier gaat het nog steeds prima. Donderdag mijn echo weer, dus ik ben erg benieuwd. En uiteraard vandaag 12 weekjes! Dus
    Astrid, jij ook gefeliciteerd want als ik het goed heb gaan we gelijk op.

Ik hoop dat het bij iedereen allemaal goed gaat. Ik kreeg geloof ik wel mee dat er een leuk kansje is dat moon weer zwanger is.

Mijn buikje groeit aardig hard en mijn baarmoeder zit nu 2 of 3 vingers onder mijn navel. Wel grappig om het verschil tussen je buik en je baarmoeder te voelen.

Niet te veel kletsen hoor dames! ;)

Liefs Laura

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi moontje had van8 en vanmiddag licht positief.
    Maar geloof het pas als er een dikke streep staat.
    Straks dan ben ik mega blij en is het niet zo.
    Maar ja kan niet zomaar roze worden.
    Had die stripjes van matcare gebruikt.
    Verder mega misselijk en moeeeeee.
    Dus lijkt er wel verdacht op ;)

7. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    ohh Moon85 wat geweldig! licht positief is toch eigenlijk best wel positief :D
    gefeliciteerd!

Liefs KIss

8. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    ow moon wat goed zeg en helemaal spontaan ook hoop zo dat je gauw een duidelijke streep krijgt, liefs greetje

9. @ moon!
    wat goed zeg!
    helemaal gefeliciteerd!

10. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Wauw Moon, wat tof! Echt wel dat jij zwanger bent! Je weet het; een streep is een streep! (Al snap ik je terughoudendheid helemaal hoor!)

Alvast een voorzichtige ge-VEEL-iciteerd dan maar!

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Thnx meiden...
    Laat jullie weten als ie perfect is ;)

@ maartje

Vorige x wilde ik het ook niet geloven en had precies hetzelfde.
    Maar kan het pas echt geloven en over m'n lippen krijgen dat ik zwanger ben als ik een dikke streep zie.
    Maar m'n gevoel zei dat ik zwanger was dus had het toch denk ik wel goed.

12. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    jeetje, moon!

wat een nieuws zou dat zijn, zeg!
    poeh!

k zal voor je bidden!

.

13. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    hoi,
    Hier ff snel een berichtje van mij, ben niet zo heel veel aanwezig omdat mijn moeder hier 2 weekjes is en ik afgelopen weekend ben weg geweest.

@moon
    Spannend meid hoop het van harte voor je maar ze zeggen streep is streep hoe licht hij ook is, maar kan me voorstellen dat je nog voorzichtig bent.

De rest moet ik nog allemaal even bij lezen ga ik vanavond even doen.

Gr Marianne

14. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Ik kom even weer koekeloeren en MOON, wauwie! Krijg gewoon kriebels in mijn buik! Alvast ook vanaf mijn kant een voorzichtige felicitatie! Maar ik weet zeker dat jouw gevoel het goed heeft! Mijn duimpjes draaien heel hard voor je!

Dikke knuf Chris

15. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Owh Moon, dat zou geweldig zijn! :whistle:
    Mijn streepje begon ook heel licht hoor, dus alvast een voorzichtige gefeliciteerd 8)

Liefs Doris

16. appeltje

appeltje Niet meer actief

Zo, ik ben al een heeeeeeeele tijd niet geweest hier. Het gaat soms zo hard met al die pagina's! :)

Ik zie dat Moon weer naar deze kant van het forum mag. Wat geweldig nieuws! Ik neem aan dat je straks wel extra controle krijgt? IK ga hard voor je duimen voor een dikke streep en een probleemloze zwangerschap!

Ik weet niet of ik de primeur heb, moet nog even teruglezen, maar ik voel mijn babietje sinds een klein weekje. Ik voel hem/haar draaien en af en toe een plopje. Soms zit hij of zij dicht tegen de wand aan de buikzijde aan en dan wordt het daar helemaal hard. Vorige week voelde ik het voor het eerst (alleen als ik stil lag en goed concentreerde), maar nu voel ik het ook tijdens mijn werk. Echt heel leuk...

Nou, ik ga even bijlezen....

17. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Hee appeltje, moest laatst ineens aan je denken, had je hier al een tijd niet gezien! 8) Na ff gecheckt te hebben zag ik dat je nog wel op andere topics was, dus was ik weer gerustgesteld ;)

Maar ik hoop ook snel wat te voelen, ben ong. net zo ver, dus zou moeten kunnen :D

Groetjes Doris

18. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Wat een goede berichten allemaal zeg! wordt er helemaal blij van :D

Lieveheerstbeesje wat fijn dat het er goed uit zag!

Moon wauw wat geweldig, ik hard duimen, en inderdaad een streep is een streep, gefeliciteerd!

Appeltje, wat leuk zeg dat je je kindje al voelt, wat voel je nu precies?

Ik heb vandaag het hartje gehoord bij de VK, helemaal geweldig zeg! Ben weer helemaal blij :D
    Ik voel af en toe een soort kriebel van binnenuit, hoorde dat dit ook je kindje kan zijn, maar weet het eigenlijk nog niet zeker, ach nog even geduld.

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Thnx..

Dat kriebelen is volgens mij je kindje!
    Had daar de juni mama's wel is over gehoord.
    Of je darmen moeten kriebelen ;)

Ben echt zenuwachtig.
    Marco zag hem niet.
    Dus meteen m'n ma gevraagd.
    Die had hem ook echt gezien.
    Dus heb net nog wel tig x bekeken en zie het toch echt.
    Hoop dat er morgen een duidelijkere streep is dan kan ie hem ook zien ;)
    Maar hij is beetje zenuwachtig en bang denk ik.

20. appeltje

appeltje Niet meer actief

Het is een soort van kriebel inderdaad. De eerste keer dat ik het voelde, leek het alsof iets aan het draaien was. En het ging van links naar rechts en terug. Het leek wel een beetje op een borrelende darm, alleen zat het veel meer voorin mijn buik zeg maar. Twee dagen later (vrijdag) voelde ik ineens heel duidelijk iets langs de baarmoederwand strijken. Ik stond te wachten op de trein en ineens veerde ik op. Het was echt duidelijk.
    Nu voel ik elke minuut wel iets als ik oplet. Maar als ik druk bezig ben (werk) dan voel ik het alleen als het een harder duwtje is.

Het is wel vroeg hoor.... meeste vrouwen voelen het tussen de 18 en 20 weken. Het schijnt als je wat slanker bent, dat je het dan ook eerder kan voelen. Maar ik ken ook wel voorbeelden die het tegendeel bewijzen... :)

Oh ja, ik wil ook nog even pronken met mijn buik. Vandaag 16 weken:

Deel Deze Pagina