Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Nou zeg, wat hebben jullie weer lekker veel gekletst! Bedankt voor jullie lieve reacties, voel me al iets beter.

Ik krijg echt een enorme buik, zeker nu ik zittend werk doe en het een beetje knelt overdag en is ie tegen drie uur superdik, lijk wel 5/6 maanden ver, echt niet meer normaal...Appeltje, mooie buik hoor, wat ben ik jaloers op je dat je hem of haar al voelt! Lijkt me zo bijzonder!

Moon!Wat vreselijk goed!Licht streepje is ook streepje hoor! (kijk maar in mn album, was heeeel licht...expres in zwart/wit gedaan, viel ie wat meer op;))

Ga weer televisie hangen, heb hard gewerkt (honderden btw-aangiften in comp ingevuld,pffff, SAAAAAIIII)

Kussies.....

2. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Lievebeesje, gelukkig is er niets ernstigs aan de hand, gelukkig maar!

Moon, een streep is een streep! Gefeliciteerd meid!

Wat een goede berichten allemaal, wordt er weer vrolijk van!

Donderdag weer naar de vk, naar het hartje luisteren. Het blijft elke keer weer spannend....
    Mijn moeder gaat mee, vond ik wel een fijn idee, mijn vriend kon echt geen vrij krijgen.

Ik ben niet zo heel vaak online de laatste weken, het is erg druk op het werk (werk 3 hele dagen) en heb ook nog een dochter van 2 rondlopen die last van haar kiesjes heeft, dusss....... Hoop dat jullie me dat vergeven!

3. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    OOh dat zou wel mooi zijn :D :D

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hier na lange lange tijd ook weer ff een berichtje van mij. Heb het nog steeds vrij druk, dus kan jullie ff niet bijhouden. Komt wel weer...

Even kijken wat ik onthouden heb;
    een deel hartjes en echo's weer; supers! Ik hou van goed nieuws!

MOON :D Wat gaaf zeg. Ik snap dat je wat voorzichtig bent, maar ik ga toch voorzichtig aan heel hard voor je juichen. Ik ben zo blij voor jullie! Ik duim me te pletter dat het dit keer goed blijft gaan. Houd je ons op de hoogte?

Lievebeestje; kan me voorstellen dat zulk nieuws enorm schrikken is. Ik ben blij dat het er toch goed uit lijkt te zien!

Martine; gefeli met je huisje meid! Weer een last minder he!

Appeltje; wat gaaf dat je je kindje al voelt. Ik voel het nog niet. Heb soms wel plopjes en ik herken dat harde in de buik aan een zijde wat je omschreef. Had toen zelf ook het idee dat beeb daar lag. Ik hoop 'm ook snel te mogen voelen. Lijkt me super!

Divanaatje; ook al zo druk meis...Ik heb net als jij nergens last van als van plassen in de nacht (ik 1 x per nacht) Ook ik val daarna lastig in slaap, maar ja, als dat alles is mogen we niet klagen geloof ik ;)
    Ik moet nu voor het eerst 4 wkn wachten op de vk afspraak. Dacht dat het wel mee zou vallen, maar het valt me ook wel tegen moet ik zeggen. Soms toch wel wat onzeker omdat je er niks van merkt....Gelukkig mag ik volgende week weer naar de vk. Mijn buik liegt er iig niet om hihi (zie album...)

Doris; wil je in de lijst toevoegen dat ik 25-04 om 20 uur een afspraak bij de vk heb? Bedankt alvast.

Maartje, wat zielig voor je poes. Ik hoop dat de dierenarts er iets voor wist te geven.
    Ook balen dat je je nog steeds niet helemaal toppie voelt. Ik hoop dat daar snel verandering in komt.

Wie voelde zich ook alweer nog meer beroerd..Misseyes geloof ik en? Ik wens jullie iig veel beterschapjes.

Nou, verder laat mijn geheugen me in de steek. Ik ga nog even buurten bij een vriendin, die heeft nog een paar positie broeken die haar niet meer passen...Mooi meegenomen als ze mij passen.

Ik hoop jullie snel weer te spreken!

XXX

5. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    @ Moon: geweldig meid! Die streep wordt vetter! Alvast gefeliciteerd.

@ appeltje: Mooi dat je al wat voelt.
    Ik denk ook soms wat te voelen, maar weet gewoon niet goed wat ik moet voelen, dus twijfel nog enorm of het wat is. Is inderdaad een soort kriebel van binnenuit. Zou ook wel heel vroeg zijn...

6. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Agenda

Xenas81 -> 17 April VK
    Lievebeesje ->17 April 2de Echo (15.40 uur)
    Marianne30 ->17 April VK
    Sylvia -> 17 April VK Echo
    Laura -> 19 April VK & 2de Echo
    Doris ->19 April VK
    Smeetje -> 19 April VK
    Denisse -> 20 April VK
    Sofieke -> 21 April VK
    Bolletje -> 23 April VK (9.30 uur)
    Choco -> 23 April VK 2de Echo (12.00 uur)
    Mariekebalm -> 23 April 4de Echo
    Jetteke -> 25 April VK
    ElviraR -> 25 April VK (20.00 uur)
    Astrid85 -> 27 April VK 2de Echo (11.00 uur)

Kissflower -> 1 Mei VK
    Missyess -> 1 Mei VK
    Chrisje79 -> 1 Mei VK
    Anne36 -> 1 Mei Echo en Vruchtwaterpunctie (9.45 uur)
    Andrea mv Ryan -> 3 Mei VK
    Ready -> 5 Mei VK
    Anne36 -> 9 Mei VK
    Liedel -> 9 Mei Gyn (13.45 uur)
    Misoh -> 11 Mei Gyn controle
    Maartje -> 14 Mei 20 Weken echo (9.00 uur) en VK (11.00 uur)
    Sofieke -> 15 Mei 20 Weken echo
    Andrea mv Ryan -> 24 Mei 20 Weken echo (11.40 uur)
    Misoh -> 25 Mei 20 Weken echo
    Liedel -> 24 Mei 20 Weken echo (8.30 uur)

7. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    @moon, ook hier alvast een voorzichtige felicitatie. We gaan ook heel hard duimen voor een mooie duidelijk streep.

8. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Appeltje wat gaaf! Lijkt me echt leuk om beebje voor het eerst te voelen!

Nu ga ik maar eens naar bed

Liefs Kiss

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Doris; thnx meis ;)

10. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    Appeltje, ik heb zelf in mijn 1ste zwangerschap ook leven gevoeld vanaf de 16 weken (ben wel wat flink ,maar niet dik enne hihi zeker niet slank)
    Vanaf dat allereerste plopje was ik er zeker van alle twijfels waren toen weg zo duidelijk voelde ik het.
    Ik hoop nu met de 2de iets sneller te zijn ,maar ik ga er maar niet van uit.
    Ik had bij de 1ste wel de placenta aan de voorzijde liggen en misschien dat ik daarom zo vroeg was voor een 1ste met iets te voelen.

Moon ik ga je toch al voorzichtig aan feliciteren ,want zoals iedereen zegt een licht streepje is ook een streepje!Het zou iets geweldigs zijn en je zult zien dat dit een hele bijzondere beeb wordt ,want dit is voor jullie als een wondertje gekomen! :)

Ik voel me verder nog steeds goed (buik groeit met de week harder geloof ik :) )
    Ik zal eens kijken voor eens een buikfoto te maken.
    Verder iedereen met goed nieuws bij de vk of mooie echo's gefeli!

11. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    goedenmorgen

de echo gisteren was heel erg mooi hartje dat klopte en arpjes en beentjes en alles er op en er aan we zijn nu nog meer verliefd op de kleine :) heb een echo meegekregen zal ik straks proberen in te scannen zo lief een klein neusje :D

12. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Moon gefeliciteerd alvast (voorzichtig)! Wat gaaf meid, ik ga heel hard voor je duimen dat de streep dikker wordt. Wanneer ga je weer testen? En om twijfel te voorkomen: gebruik CB digitaal, dit gaf voor mij in ieder geval de doorslag dat ik echt zwanger was.

Meiden, weten jullie wanneer ongeveer je buik echt kan gaan groeien. Ik heb al een aantal weken en dikkere buik maar zo nu en dan is ie weg en nu wordt het weer wat minder, dus dit heeft vast met mijn darmen te maken. Maar wanneer ga je ongeveer iets zien? Ik kan niet wachten nl! Ik ben slank van mezelf, dus zie je dan al snel iets? Ben ik echt super benieuwd naar! Wil ook alvast eens rond gaan neuzen voor positiemode enzo. Meiden van de echo gisteren...hoe was het?

13. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Het is lang geleden dat ik iets van me heb laten horen. Ik lees elke dag mee, maar heb niet elke dag iets om te posten. Ik lees dat er al een aantal zijn die leven voelen, ik wil me daar ook bij voegen. Ryan voelde ik met 16,5 weken en nu is het 2 weken vroeger! Met de termijnecho werd al verteld dat mijn placenta achter ligt, wat erg gunstig is daarvoor. Ik twijfelde al een tijdje of ik het voelde, maar nu is het overduidelijk, zo heerlijk!
    Verder gaat alles heel goed. Ik heb wel wat ijzertekort, waardoor ik moe ben, snel hoofdpijn heb en vlekken voor m'n ogen zie, maar ik eet nu extra veel groene groentes en drink elke dag roosvicee fero, dus ik hoop dat ik het zo op kan lossen.
    De babykamer schiet ook al op, afgelopen weekend nieuw plafond erin gedaan en vanavond gaan ze de muren stucadoren/ strak zetten. Komend weekend kunnen we dus de muren verven en als daarna het behang erop zit (streepjes, 1 baan horizontaal geplakt), kunnen we gaan aankleden. Ik maak elke keer foto's en zal er snel een paar in m'n album zetten.

14. goedemorgen meiden!

eindelijk weer een keer niet gespuugd sochtends... maar ik kan bijna niks drinken.. van water hier op kantoor uit de kraan wordt ik misselijk!
    hmm vaag...
    dan maar zo een bak thee halen!

heb ook het idee dat ik niet meer om mijn buik heen kan vanmorgen!

15. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    @ Lievebeesje, fijn dat je een goede echo had! Ik kan niet wachten tot ik eindelijk 20 weken ben en ook weer een echo krijg, lijkt me zo mooi!

@ Irene, bij mij begin je het nu echt wel goed te zien hoor!

Morgen naar de VK en daarna gaan we shoppen, want ik heb nog maar 1 broek die ik pas :(
    Gelukkig mag die in de droger, dus kan hem snel wassen en drogen en de volgende dag weer aan, mensen zulen wel denken ;)

Mannetje is morgenmiddag en vrijdag ook lekker vrij, dus we gaan genieten van een lekker lang weekend 8)

Groetjes Doris

16. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    @ marianne30 & Sylvia, hoe is het bij jullie gegaan gister bij de VK?
    (of heb ik er overheen gelezen, moest zoveel bij lezen ;) )

Groetjes Doris

17. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Doris; bekend probleem. Ik heb ook niks om aan te trekken. Ik heb vrijdag een bruiloft en kan gelukkig een pak van mijn schoonzusje lenen, want ik heb de puf niet om zelf uitgebreid te shoppen. Verder loop ik de hele week in mijn positiespijkerbroek :oops:

@Xenas; neem een pak Barleduc mee naar je werk! Scheelt weer! Ik sleep ook mijn koeltas overal mee naartoe, omdat ik maar heel weinig dingen weg krijg.

@Andrea, Elvira en appeltje; ben blij dat het goed gaat met jullie. Was idd een tijd geleden! Leuk om weer wat van jullie te horen.

@Irene; volgens mij is eht per persoon verschillend. De een heeft met 8 weken al een buik, de ander met 20 weken. Ik kan het nu steeds minder goed verbergen(niet dat het nodig is), maar das echt iets van de laatste week.

@Lievebeesje; Fijn dat de echo goed was! Geniet er lekker van!

@Smeetje; tuurlijk vergeven we je! De een heeft meer tijd dan de ander. Ik zal vanaf volgende week ook minder hier te vinden zijn, want dan staat mijn strandhuisje weer en zit ik met mooi weer lekker op het strand! Bovendien werk ik nu niet waardoor ik meer tijd heb. Anders zou ik het ook niet bijhouden hoor!

Mijn poes wordt morgen opgenomen. De dierenarts gaat onder narcose huidschraapsels nemen om er achter te komen wat ze heeft. Verder moet ze speciaal voer gaan eten. Dat is nog best lastig, want ik heb drie poezen dus ik moet ze uit elkaar houden.

Ben ik de enige die zes weken weg mocht blijven bij de VK?! Ik baal er echt van. Ik moet zo lang wachten voor mijn gevoel!

Ik ga me nu snel klaarmaken, want mijn vader komt me halen. We gaan op visite bij mijn broer en schoonzus. Mijn schoonzus wordt zondag 30 jaar (en is hoogzwanger) maar zondag kunnen we niet heen, dus gaan we vandaag even.
    Fijne dag allemaal!
    Maartje

18. @ maartje.. das wel een goeie tip..
    Maandag had ik een cursus en toen had ik al flesjes water meegenomen!

Want het smaakt me gewoon niet..
    En nu hadden sinds maandag al 3 verschillende mensen tegen me gezegt dat ik echt meer moet gaan drinken!

normaal doe ik dat ook.. maar krijg het echt niet weg!

19. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Ik herken het helemaal. Normaal ben ik een echte natnek, maar nu....pffff. Ik krijg het gewoon niet weg. Er zijn een aantal dingen die goed gaan (o.a. bronwater, yoghidrink banaan perzik :oops: , dubbelfriss, groene thee), maar dan nog moet ik er erg op letten dat ik niet vergeet te drinken! Echt heel maf wat een zwangerschap met je lijf doet.
    Succes ermee!X

20. ja zeker he.. heel bizar!

Deel Deze Pagina