Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pol

pol Actief lid

25 sep 2006
    270
    0
    0
    moon: van harte gefeliciteerd!

Ik heb af en toe last van een soort steken in mijn buik, als ik bijvoorbeeld te snel opsta dan voel ik het. Ook verdwijnt het rare gevoel ook heel snel weer. Vraag me ook af wat dit is.

2. Joepieieieie! Moon gefeliciteerd!

3. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Moon: joehoeeeeeeeeeee gefeliciteerd helemaal geweldig \:D/

KirstenYana: Leuk zeg dat je het al weet das zeker al snel zeg! Had je een pretecho of in het ZH?

4. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ pol, toevallig zijn wij even ver.. en ik ken het ook. Als ik snel op sta, of als ik moet niezen.. weet ook niet echt wat het is..
    Weet iemand dit?

Liefs Kiss

5. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    MOON: Super gefeliciteerd! Ben zo blij voor je!

Kirstenyana: Wat gaaf dat je dat nu al weet! Wij willen het ook graag weten, maar nog 4 weekjes geduld...

Groetjes Doris

6. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    @moon
    Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gefeliciteerd meid gun het je zo.

gr Marianne

7. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Agenda

Laura -> 19 April VK & 2de Echo
    Doris ->19 April VK
    Smeetje -> 19 April VK
    Denisse -> 20 April VK
    Sofieke -> 21 April VK
    Bolletje -> 23 April VK (9.30 uur)
    Choco -> 23 April VK 2de Echo (12.00 uur)
    Mariekebalm -> 23 April 4de Echo
    Jetteke -> 25 April VK
    ElviraR -> 25 April VK (20.00 uur)
    Astrid85 -> 27 April VK 2de Echo (11.00 uur)

Kissflower -> 1 Mei VK
    Missyess -> 1 Mei VK
    Chrisje79 -> 1 Mei VK
    Anne36 -> 1 Mei Echo en Vruchtwaterpunctie (9.45 uur)
    Andrea mv Ryan -> 3 Mei VK
    Ready -> 5 Mei VK
    Anne36 -> 9 Mei VK
    Liedel -> 9 Mei Gyn (13.45 uur)
    Misoh -> 11 Mei Gyn controle
    Maartje -> 14 Mei 20 Weken echo (9.00 uur) en VK (11.00 uur)
    Sofieke -> 15 Mei 20 Weken echo
    Andrea mv Ryan -> 24 Mei 20 Weken echo (11.40 uur)
    Misoh -> 25 Mei 20 Weken echo
    Liedel -> 24 Mei 20 Weken echo (8.30 uur)

8. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    echt vroeg dat je nu al weet wat het word bij mijn dochter zagen ze het ook bij 16 weken toen leuk hoor
    enne ik ben blij heb net hartje gehoord van de baby mn buurvrouw had zo n apperaatje echt super

9. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    volgens mij is het bandenpijn, moet je maar ffies googlen dan lees je het, het hoort er bij. Is het uitrekken van de baarmoeder

10. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Moon, gefeliciteerd! Echt helemaal te gek!

Kissflower, dat zijn idd je banden die trekken. Meestal voel je dat vooral als je snel opstaat, niest of andere druk erop zet.

Kirstenyana, wat gaaf dat je het nu al weet. Wij willen het niet weten, dus dat is nog even een tijdje wachten. ;)

11. appeltje

appeltje Niet meer actief

Dank je! Ik zag dat jij een reactie had achtergelaten. Hartstikke leuk!
    Ik ben blij dat hij zo actief is met zo'n log, want ik heb er de energie even niet voor. Zelfs mijn zwangerschapskalender is al vanaf week 11 niet ingevuld.

Moon, gefeliciteerd! Hartstikke fijn dat het toch zomaar weer is gebeurd.... en dat zonder medicijnen. Een ei uit jezelf! Die kleine wil dan wel heeeel graag bij je zijn. Krijg je extra controle of medicijnen ter ondersteuning van de zwangerschap? Ik weet niet meer goed of jij wist of er een oorzaak is gevonden voor jouw miskramen.

Pol, dat heb ik ook. Bij niezen inderdaad en bij snel opstaan. Ik had laatst een lange vergadering en toen ik opstond sloeg ik echt dubbel.

Kirstenyana.... een jongen, wat leuk! Ik had met 11 weken een echo en toen zei de echoscopiste ook dat ze een jochie vermoedde. Maar later hoorde ik van een collega - die afgelopen week bij 13 weken een echo had - dat haar echoscopiste had gezegd dat alle kindjes van haar termijn nog op een jongetje lijken. En aangezien mijn termijn nog eerder was, begin ik ook aan het oordeel van mijn echoscopiste te twijfelen.
    Nou ja... 14 mei heb ik de 20-weken echo en dan hoop ik het zeker te weten! :D

12. Klieke

Klieke Actief lid

26 feb 2007
    114
    0
    0
    Moon! YEahhhh! Gefeliciteerd :D :D :D

Ik voel mijn kindje ook! De andere twee waren zelfs nog een halve week eerder met bewegen.

Wij zijn ook nog niet bezig met de kinderkamer hoor! Zitten nog midden in de verbouwing. 1 september moet alles klaar zijn en dan kunnen we de baby kamer inrichten.

Ik wil ook weten wat het word... ben echt super nieuwsgierig...
    Wie weet kan Reino ook binnenkort lid worden van vadersvandriedochters.nl net als wim-lex hahaha is wel humor.

Groetjes,

Cornelieke

13. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Hoe is het eigenlijk met Sylvia? Ze had toch een echo gehad 17 april maar nog niets gehoord hier geloof ik. Dus Sylvia als je dit leest, hoe was de echo en hoe gaat het met jou?

14. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Goedemorgen dames,

Zo ben er weer. Gisteren heb ik last gehad van migraine en plat gelegen veel geslapen. Voel me vandaag alweer een stuk beter.
    Had wel heel wat om bij te lezen en allemaal leuke berichten.

@ MOON echt heel blij voor jullie blijf je af en toe gezellig hier mee kletsen.

@Kirstenyana wat leuk dat je het geslacht al weet.

De rest ben ik even vergeten had ook 8 pagina's bij te lezen. Volgens mij gaat het met iedereen goed of redelijk.

Misschien een idee om achter de iedereen zijn naam te zetten wat het geslacht is/wordt op de overzichtspagina of als je het niet wilt weten verassing. Pbtje is weer genoeg he.

Heb foto's gemaakt van mijn buik zal ze straks in me album plaatsen. ( staan er in ) niet schrikken dames

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Jotim: fijn dat je het hartje hebt horen kloppen. Is een mooi geluid weer he?

@Maartje: hoe is het met je misselijkheid en de accupunctuur?

@Jetteke: ben je weer helemaal opgeknapt?

@Marieke: hoe bevalt het werken na 5 maanden? Jammer dat jullie de hond niet kunnen houden maar jullie ebben het geprobeerd in elk geval. Ik hoop dat hij snel een goe thuis krijgt.

@Missyess: ben jij ook weer opgeknapt?

@Astrid: gefeliciteerd met je 12 weken.

@Sofieke: ik heb soms ook al last van harde buiken. Volgens mijn vk kan dat ook al idd. even rustig doorademen en vaak trekken ze dan wel weer weg. Het is wel een teken dat je te druk bent geweest vaak.

@Martine: gefeliciteerd met jullie nieuwe woning.

@Divanaatje: fijn weer wat van je te lezen. En fijn dat alles goed gaat.

@Murizzz: fijn dat je zo'n goede echo gehad.

@Liedel: fijn dat alles goed was zeg!

@Ann: fijn he dat geluid van het hartje? Ik moest bijna huilen toen ik het hoorde.

@Lievebeestje: fijn dat de echo van je dochter goed was zeg! En gefeliciteerd met je eigen mooie echo!

@Irene: ben je ook weer opgeknapt? Mijn buik groeit sinds een week erg hard. Kan geen gewone broeken meer aan.

@Xenas: jij ook blij met je kloppend hartje? Blijft super te horen.

@Anne: fijn dat je je weer wat beter voelt meid! oor je nog wel eens wat van de vader van je kindje? Houd je je wel rustig meid, ik heb zelf BI en dat is geen pretje.

@Laura: gefeliciteerd met je 12 weken en leuk weer wat van je te horen.

@Appeltje: ook leuk om weer wat van je te lezen. Ik voel de kleine ook al idd. Dit kan ook best volgens mijn vk.

@Martine: gaaf he zo'n kloppend hartje?

@Elvira: fijn weer wat van je te horen. Die plopjes kunnen best je kindje zijn hoor.

@Andrea: leuk dat je er weer bent. Ben benieuwd naar je baby kamer. En succes met klussen.

@Marianne: fijn dat je moeder je zo kan helpen zeg. En wat een mooi geluid dat hartje of niet?

@Pol: welkom terug :) Nee hoor je bent niet de enigste die niet aan de kinderkamer is begonnen. Wij moeten ook nog beginnen.

@Moon: GEFELICITEERD! Ik brand een kaarsje op een goede zwangerschap.

@Tamara: het lijkt op bandenpijn wat je beschrijft.

@Kristenenyana: gefeliciteerd. Een koningskoppel dus straks.

Zo ik hoop dat ik niemand ben vergeten. Zo ja Sorry.

Hier gat alles prima. Sinds een week kan ik mijn eigen kleren niet meer aan mijn buik groeit ineens erg hard. Ook voel ik de kleine al. Wat een heerlijke gevoel toch weer. Verder zijn we druk met de zolderverbouwing en heb ik dus erg weinig tijd voor jullie helaas. Het weekend ga ik heerlijk weg zonder man en kids. Lekker met de hond en een stel andere beagle gekken opstap. Tot later maar weer!

16. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Agenda

Laura -> 19 April VK & 2de Echo
    Doris ->19 April VK
    Smeetje -> 19 April VK
    Denisse -> 20 April VK
    Sofieke -> 21 April VK
    Bolletje -> 23 April VK (9.30 uur)
    Choco -> 23 April VK 2de Echo (12.00 uur)
    Mariekebalm -> 23 April 4de Echo
    Jetteke -> 25 April VK
    ElviraR -> 25 April VK (20.00 uur)
    Astrid85 -> 27 April VK 2de Echo (11.00 uur)

Kissflower -> 1 Mei VK
    Missyess -> 1 Mei VK
    Chrisje79 -> 1 Mei VK
    Anne36 -> 1 Mei Echo en Vruchtwaterpunctie (9.45 uur)
    Appeltje -> 2 Mei VK
    Andrea mv Ryan -> 3 Mei VK
    Ready -> 5 Mei VK
    Anne36 -> 9 Mei VK
    Liedel -> 9 Mei Gyn (13.45 uur)
    Misoh -> 11 Mei Gyn controle
    Maartje -> 14 Mei 20 Weken echo (9.00 uur) en VK (11.00 uur)
    Appeltje -> 14 Mei 20 Weken echo
    Sofieke -> 15 Mei 20 Weken echo
    Andrea mv Ryan -> 24 Mei 20 Weken echo (11.40 uur)
    Misoh -> 25 Mei 20 Weken echo
    Liedel -> 24 Mei 20 Weken echo (8.30 uur)

17. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hoi hoi, kom ook weer even illegaal vanuit het werk...

MOON WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA TE GEK! Meid, wat ben ik blij voor jullie...ok al een wondertje!
    Van harte gefeli. Dit keer MOET het gewoon goed gaan. Ik duim me te pletter voor een super zwangerschap! Dikke XXX

Kirstenaya; wat gaaf dat je het geslacht al weet zeg! Ik moet voor mijn 20 wkn echo wachten tot week 21...nog "even" geduld dus....

De omschreven pijnen is denk ik idd bandenpijn. Heb er zelf geen last van...

Jotim; mooi buikie hoor!

Hier alles zijn gangetje....jaloers op de meiden die frummel al voelen.
    Pff ben toch blij als ik volgende week woe weer een teken van leven mag horen!

18. kan er ook weer bij...
    Xenas81 -> 22 mei 3e controle

19. @ jotim... mooi buikje meid!

zal van mezelf ook weer ff foto maken!
    blijft toch leuk..

net mijn salaris berekningen gehad voor 3 en 4 dagen.. valt zekers mee..
    misscien ga ik zelfs voor de 3 dagen.. zou dan 250 minder zijn dat ik verdien met 5 dagn!

lekker hoor!

verder alles goed..
    nog steeds overdag wat misselijk..
    maar nu alweer 2 dagen niet gespuugd!

20. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Hoi Allemaal

@Nynke: Moet je toch even complimenteren met jou berichtjes, wat hou jij alles goed bij zeg! Voor iedreen zowat een reactie gegeven, leuke hoor!

@Jotim: Mooi buikje hoor!

Deel Deze Pagina