Hallo allemaal, Sorry, ik kan dit keer echt niet op iedereen reageren. Ik moest zes pagina's bijlezen! WEl fijn dat het met iedereen (redelijk) goed gaat. Maak me alleen een beetje zorgen over Sylvia! Ik heb haar niet teruggevonden na de echo! Of lees ik er overheen? Moon, heel hartelijk ge-VEEL-iciteerd! Ik vind het echt super voor jullie! Geniet er lekker van en houd vertrouwen! Dit keer moet het gewoon goed gaan! Ik heb vandaag een beetje een rotdag. Opzich helpt de acupunctuur erg goed tegen de misselijkheid. Dat wil zeggen; ik ben nu niet meer constant misselijk, maar tis meer een golfbeweging. Ook heb ik meer energie en minder last van mijn darmen (op aanraden van de acupuncturist neem ik veel fruit(geen citrus) bij het ontbijt en dat helpt super!). Helaas heb ik gisteren echt veel te veel gedaan en dus voel ik me vandaag echt :c: . Morgen heb ik een bruiloft, dus ik denk dat ik zo maar even lekker mijn bedje in kruip om wat rust te pakken. Ook heb ik vandaag mijn zieke poes Pien naar de dierenarts gebracht. Zij gaat onder narcose huidmonsters nemen om er achter te komen wat er aan de hand is. Ik stond bijna te janken toen ik haar weg bracht. Gisteren ben ik kleren gaan shoppen met mijn schoonzus. Ik ben echt super geslaagd. Zij is al bijna 8 maanden zwanger, dus wist precies welke winkels we moesten hebben. Ik heb een hele garderobe bij elkaar geshopt en ben voor de rest van de zomer klaar! (ik hou helemaal niet van shoppen, dus ik ben dolblij!) Er was al heel veel in de uitverkoop, dus met de kosten valt het ook nog mee! Heerlijk toch. Nu maar even uitrusten. Tot later! Maartje
jotim! wat een mooie buik al! wow! wil ik ook ! ps ladies: dit weekend (vanaf vandaag) 20% korting bij prenatal! .
Hoihoi @ Nynke: Zo jij hebt alles goed bijgehouden! Lief hoor! Altijd leuk om een persoonlijk berichtje te krijgen. Ja, ik voel me vandaag een stuk beter. Het was toch een buikgriepje, want nu is mijn vriendje ziek! Precies hetzelfde, echt zielig. @Denisse: Het is bij alle vestigingen. Ik had er een mailtje over gekregen! Misschien wel handig om je kinderwagen enzo te kopen! Weten jullie al welke wagen je wilt? Wij twijfelen tussen de quinny speedy sx en de mutsy 4rider.
Thnx... Jakkie ja Syl is al poosje niet meer geweest. Kan je niet in haar profiel zien wanneer ze als laatste is geweest? Mag niet nog is bij haar mis gaan!
Ik heb Syl net een pbtje gestuurd. Als ik wat hoor laat ik het weten oke. Waarschijnlijk zorgen om niets maar die stilte...daar word je ook niet vrolijk van!
nee, niks gehoord van sylvia... hmm ik mag de bugaboo van mijn schoonzus hebben. is vrij nieuw. mijn zwager werkt bij bugaboo, dus ik kan via hem nog accesoires verkrijgen.. mazzel! hij is IT-er, dus sorrie dames, kan niets voor jullie regelen.. ze heeft er ook een nieuwe bak bij waar de baby in kan liggen als het net geboren is, hoe noem je dat ook alweer... zo'n wiegje? hij is in het rood, dus dat kan voor beide.. mooi om te weten van prenatal trouwens.. thanks!
@Nynke - Noppe nog niks van de pappa gehoord. En doe zeker rustig aan gebruik ook die buikbanden al met steun die zijn echt super. Ook voor bandenpijn die zo ongeveer iedereen hier heeft. @moon - ohhh ik ben zo super blij voor je we gaan je wel verder volgen he ook al ga je straks naar de december mamma's
bijna naar de 300 pagina's! JEEH! @ nynke top dat je alles zo bijhoudt! ontzettend lief... Stap straks weer lekker op de fiets.. vanavond denk ik ff stukje fietsen of wandelen.. iemand een idee voor avondeten?
nee, geen idee voor het avond eten.. ik wil vanavond gaan banen zwemmen.. begint pas 20.45 uur.. kijken of ik van de bank kan afkomen
Daar twijfelen wij ook een beetje aan Denk dat het toch de speedi wordt ondanks dat je de bak niet naar je toe kan draaien. Het matrasje van de mutsy vind ik erg hard, die van speedi is lekker zacht. De kleuren van de speedi spreken ons ook meer aan en het is handig dat die in combinatie met de maxi cosy is en mbv isofix makkelijk in onze auto vast te zetten is.
@Xenas: haha, ook geen inspiratie? Ik maak wat simpels voor mezelf, want nu is mijn vriend ziek en die wil niks eten. Iets van aardappelpuree, denk ik maar. Ik weet nog een lekker en simpel gerecht, bovendien lichtverteerbaar. - rijst koken, daarna even opbakken met een uitje, zout peper en ketjap - kip bakken met zout peper en ketjap - paksoi bakken met een uitje zout en peper. Jammie! @Pol: Goh, wij hebben nog niet eens echt naar het matrasje enzo gekeken. Zo leer je weer wat! Ik vind de quinny er heel leuk uitzien. Maar je hoort weleens dat driewielers toch wat minder stabiel zijn. En wij hebben een hond die nogal hard kan trekken. De mutsy heeft 4 wielen en een groter boodschappen mandje. Je kan ook eens kijken naar consumenten ervaringen, op kiesbeter.nl ed.
Hoi Lieve meiden, Ik meld me bij deze! En alles gaat goed! Sorry dat ik even niks heb laten horen, lief dat jullie aan me dachten. Ik ben afgelopen week nl weer gaan werken, gewoon weer 32 uur omdat de misselijkheid minder is geworden,al is het nog net helemaal weg. Werk nu rustig aan. Als ik teveel doe ben ik nl weer harstikke beroerd. Ik werk op de babygroep mar ik til niet teveel, gelukkig vinden mijn collega;s dit niet erg en houden het ook goed in de gaten. Ook aan ouders het goede nieuws verteld, ze vonden het allemaal super leuk! Mijn buik begint echt steeds sneller te groeien, het is nu zelfs al zichtbaar..(al een tijdje eigenlijk maar nu echt duidellijk!) maar dat vind ik alleen maar erg leuk! Dus alles gaat heel goed met me! Ik lees zo even alles terug dus sorry voor dit ego berichtje maar nadta ik van Irene net het PB'tje las dacht ik: eerste ff meteen reactie plaatsen! Heb al wel snel gelezen dat Moon weer zwanger is! Super, echt heel leuk! @ Moon: harstikke gefeliciteerd meid, ben echt superblij voor je! Liefs Syl
Moon en Kirstenyana, gefeliciteerd! Hier alles ok, best zwaar werken weer, hele dag hetzelfde ook, blegh, maar ja, het houdt je van de straat en lekker centjes verdienen is ook niet weg.... Hoop dat ik maandag ook kan zien wat het wordt.... Voor iedereen die ik verder nog vergeet, sorry Kussies Marieke
Syl leuk weer iets van je te horen fijn dat alles goed gaat. Nynke wat een moeite heb je genomen echt te gek meid. Ja mijn buik is behoorlijk mensen staan er van te kijken dat ik nog geen 13 weken ben en iedereen vraagt dan meteen zijn het er geen 2 ik heb een tijd geleden al een Quinny gekocht freestyle 2000 volgens mij. Met reiswieg maxicosi en zitgedeelte en alles voor 50 euro op marktplaats zag er al nieuw uit. Koop geen nieuwe wagen meer is mij tot nu toe nog niet goed bevallen. Als je gaat kijken in de winkel let dan op Boodschappenruimte ! het matrasje in de reiswieg Voetensteun verstelbaar ? Zit gedeelte 2 kanten op luchtbanden makkelijk op te pompen. Duwstang verstelbaar Bekelding wasbaar en loop door de winkel heen. Denk wel eraan dat de wagen leeeg is.