Goh dat komt me bekend voor Heb ook weer ff een buikfoto erin gezet, was wel laat op de avond (na het douchen) en dan ie is extra opgezet. Maar het wordt al een mooi bol buikje!
Ik heb trouwens de kinderwagen al gekocht... een mooie aanbiesding bij Babypark Gouda, Quinny Buzz (met gasveertechniek) voor 499,-. Het model van vorig jaar, maar die vind ik persoonlijk leuker dan het nieuwe model... en een stuk goedkoper ook! Er zit een bak bij, een dekentje, muggennet, regenhoes, pomp, voetenzak, de buggy kan 2 kanten op en er zitten gratis adapters bij voor de maxicosi. Heb even een fotootje gegoogled en in mijn album gedaan.... Nu staat ie nog ingepakt op zolder, maar als straks het kamertje leeg is, dan verhuizen we hem de babykamer in. Ik schaf trouwens geen apart wiegje aan.... jullie?
@ Nynke: Ik ben weer helemaal de oude hoor. Sinds dinsdag werk ik weer... Morgen ben ik vrij dus ik denk dat ik maar eens naar de prenatal ga. Ik weet alleen nog niet of ik wat ga kopen. Moet eigenlijk wel he, met zulke kortingen. Maar gevoelsmatig vind ik het nog zo vroeg... Ik ga in ieder geval maar lekker voorkijken, als ik iets onweerstaanbaars vind kwa wandelwagen, wiegje of kamertje dan sleur ik mn man 's avonds of zaterdag wel mee....
Hoi hoi, Weer helemaal blij, hartje weer gehoord vanmiddag Sylvia, fijn dat bij jou ook alles goed was! Daarna ff wezen shoppen, want moest nu echt gebeuren. Goed geslaagd bij de h&m en prenatal (MET 20% korting ) Ook ik hou niet van shoppen, dus ben wel blij dat ik er nu klaar mee ben Wij krijgen de kinderwagen van mn zus, is maar voor 1 kind gebruikt. Is een Quinny van ong 2 jaar terug. Das lekker voordelig 8) Verder zijn we nog niet met de kinderkamer bezig. Eerst moeten we de zolder aanpakken zodat we de kinderkamer leeg kunnen pakken Met de zolder vertimmeren beginnen we al wel zaterdag. Groetjes Doris
Hoera pagina 300! @Doris: mooi he dat geluid van zo'n hartje? @Sylvia: fijn weer wat van je te horen. Goed dat je weer an het werk bent. Maar let op jezelf hoor. Meiden ik open gewoon twee keer de site en type zo mijn berichtje. Kost even tijd maar zo kan ik wel op iedereen reageren. Ik vind het leuk dat iedereen zo veel schrijft en vind dan ook dat iedereen een reactie terug verdient. Dit zal voor het weekend mijn laatste berichtje zijn. Ik ga het weekend heerlijk wandelen met de hond. Tot maandag en een fijn weekend voor iedereen.
Fijn weekend Nynke, maar dat zal wel lukken Wij hebben ook een beagle, dus kan me voorstellen dat je er zin in hebt Wij mogen dit weekend eindelijk weer naar het bos, ze was loops, dus dan wordt het wel errug gezellig in het bos Mis het wel meteen als ze niet lekker los kan rennen! Laat je na het weekend horen hoe het geweest is?! Groetjes Doris
Wij hebben bij de 1ste de kinderwagen al gekocht dus dat is nu lekker makkelijk. We hebben een mutsaerts transformer en die bevalt ons erg goed 8) @Moon we zeiden het toch!Gefeliciteerd meid het is je echt gegund! iedereen weer met een goede echo of vk bezoek ook gefeliciteerd! Hier gaat het nog steeds lekker ,maar ben wel blij als we Maandag eindelijk weer eens naar de vk mogen! We hebben het hartje wel al gezien ,maar nog niet gehoord dus dat wordt weer spannend!Mannetje heeft vrij dus hij gaat lekker mee. Het wordt weer lekker weer van het weekend dus ik wil iedereen alvast een heerlijk weekend wensen en smeer jullie goed in!
Wij gaan vanavond kijken bij een kinderwagen. is van collega van mijn honey geweest... Het is een x-adventure ranger... kennen jullie die? ervaringen mee? enne.... GOOOOODMORNING!
goedenmorgen wij hebben dinsdag een x-adventure ranger gekocht via marktplaats een knalrode ben er helemaal verliefd op heb helemaal niks meer van babyspul heb ik toen allemaal overgedaan aan mijn dochter zaterdag gaan we kijken voor een maxicosi die er op past een cabrio geen idee wat het is maar hij zag er wel mooi uit
Goedemorgen dames Zo heb me album even aangevuld de wandelwagen staat erin. Gekocht via marktplaats. De oude babykamer van me dochter zelfde meubels vor deze baby alleen ander kamer. Heb fotobehang besteld heel gaaf. Zelf ontworpen. Komt een grote foto van broer en zus op de wand. Ik voel me weer beter, alleen weer vergeten bloed te prikken. Moet nuchter zijn ivm me suiker. Maandag maar nieuwe poging wagen. Iedereen fijne dag. Iedereen op de overzichtpagina heeft de 12 weken grens bereikt. Iedereen nu genieten. We zitten allemaal in het 2de trimester. Kom op meiden nog 6 maanden en dan hebben we allemaal een beeb in de handen.
@ moon : wat geweldig dat je uit jezelf zwanger bent.... Gefeliciteerd! Heb net bij zitten lezen. Er wordt wat afgeklest. Hier gaat alles prima. Ben sinds maandag voor 75% aan het werk gegaan en heb nu nog maar weinig tijd om bij te lezen. Wij willen het geslacht niet weten, dus voor ons is het nog wachten tot oktober. Ik hoop tenminste dat ik het met de 20 weken echo niet zal zien. Heb binnen mijn opleiding ook echografie gedaan. Zal de echo-laborant wel vragen me te waarschuwen als ze in de buurt van de billetjes zit. Babykamer hebben wij voorlopig nog niet. Die gaan we pas maken nadat we terug zijn gekomen van vakantie. Moeten eerst nog de boel reorganiseren. We zijn klein behuisd en moeten de rommelkamer omvormen tot computer hok, zodat we ruimte hebben voor een babykamer. Spulletjes hebben we nog niet gekocht. Als we de 20-weken echo hebben gehad, eind mei, gaan we de kinderwagen bestellen. Waarschijnlijk een mutsy 4-rider, single spoke. Zijn er nog niet 100% uit. Kreeg trouwens gisteren al een bon om m'n zwanger kado doos op te halen bij de etos. Wel errug vroeg hoor. Verder gaat het allemaal prima. Soms kan ik de kleine al voelen. Buik is ook al aardig gegroeid. Morgen weer even een fototje maken. Bij mij vragen ze ook steeds of het er geen twee zijn. Ik ga er nu snel van tussen, op weg naar het werk. Iedereen een prettig weekend.
Agenda Laura -> 19 April VK & 2de Echo Smeetje -> 19 April VK Denisse -> 20 April VK Sofieke -> 21 April VK Bolletje -> 23 April VK (9.30 uur) Choco -> 23 April VK 2de Echo (12.00 uur) Mariekebalm -> 23 April 4de Echo Jetteke -> 25 April VK ElviraR -> 25 April VK (20.00 uur) Astrid85 -> 27 April VK 2de Echo (11.00 uur) Kissflower -> 1 Mei VK Missyess -> 1 Mei VK Chrisje79 -> 1 Mei VK Anne36 -> 1 Mei Echo en Vruchtwaterpunctie (9.45 uur) Appeltje -> 2 Mei VK Andrea mv Ryan -> 3 Mei VK Ready -> 5 Mei VK Anne36 -> 9 Mei VK Liedel -> 9 Mei Gyn (13.45 uur) Misoh -> 11 Mei Gyn controle Maartje -> 14 Mei 20 Weken echo (9.00 uur) en VK (11.00 uur) Appeltje -> 14 Mei 20 Weken echo Doris -> 14 Mei VK Sofieke -> 15 Mei 20 Weken echo Xenas81 -> 22 Mei VK Andrea mv Ryan -> 24 Mei 20 Weken echo (11.40 uur) Misoh -> 25 Mei 20 Weken echo Liedel -> 24 Mei 20 Weken echo (8.30 uur)
Gisteren de ZwangerKadoos opgehaald bij de Etos. Is wel weer erg leuk om met zo'n doos door de stad te lopen. En als je dan de luiertjes ziet, pffff, zo klein.... En zelf die moesten bij Ryan nog omgeslagen worden aan de bovenkant. Wij hebben de Mutsy4Rider en bevalt ons erg goed. Je kunt er heerlijk mee door de stad of het bos wandelen. Ik heb toenertijd niet eens gekeken naar het matrasje van de reisbak, maar hij bevalt ons goed, Ryan lag er goed in. Sinds woensdag ontzettend last van m'n rus, een spiertje of zo dat klem zit. Zometeen naar de dokter, hopelijk kan zij mij iets voorschrijven dat ik wel mag tegen de pijn.
Hoi dames, hier snel nog een berichtje van mij met minder leuk nieuws! Lig als 3 dagen plat... had al een tijdje last van een raar trekkend gevoel in mijn buik. Nu bleken dit harde buiken te zijn die best wel stevig waren in mijn geval, dus gevolg moest dringend gaan plat liggen. Voel wel dat het helpt maar fijn is anders. Morgen weer naar de gynaecoloog om te evalueren maar de kans is heel groot dat ik het veel rustiger aan moet gaan doen. Verveel mij zo want liggend is er zo weinig dat je kan doen. Zo frustrerend! Ga dan ook niet helemaal gaan teruglezen wat al jullie belevenissen zijn want ben alweer een half uurtje op de been en voel dat ik weer moet gaan liggen. Maar bij deze weten jullie waarom ik wat afwezig was/ben. Lieve groetjes!
Hallo allemaal, Ik meld me even aan. Ik lees wel mee met jullie maar geef nooit een reactie, het begint wel allemaal eigen te worden. Elke morgen ga ik als eerste bij jullie inloggen, wat is er nu weer gebeurt. Ik wens jullie allemaal een plezierige zwangerschap.
Floortje welkom gezellig dat je mee komt kletsen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd Sophie rustig aan doen meid Choco van harte gefeliciteerd met je 12 weken.
even een ego bericht van mij.. sorry.. Heb een vreselijke nacht gehad.. Gisteren avond vreselijk overgegeven, nooit last van gehad in de zwangerschap, alles kwam eruit, stond gelukkig in de douche. Savonds ging het iets beter, ben met mijn vriend de stad in gegaan, hebben even bij V&D gegeten, kreeg na 3 happen al niets meer door mijn keel, was helemaal bom vol.. terwijl ik eigenlijk niets had gegegeten. Ik kreeg ineens vreselijke buikpijn. Toen zijn we snel naar huis gegaan. In de auto kon ik alleen maar liggen, ik had echt hele erge buikpijn. Een maal thuis werd het alleen maar erger. alsof er een band om mijn hele buik zat, de pijn zat meteen onder mijn borsten tot net boven mijn schaambeen. ook mijn hoofd deed heel erg pijn. Mijn vriend heeft toen de verloskundige maar op gebeld. En ze zei ik kom wel even langs, en neem maar een paracetamol in. Al snel was ze er. Heeft aan mijn buik gevoeld. Kon zo niets vreemd voelen, wel vond ze dat mijn buik heel hard aanvoelde. Ze wilde toch even mijn bloeddruk opmeten, 110-70, prima dus. Ook wilde ze, om mij gerust te stellen even het hartje horen. Na 10 min proberen met de doptone, nog steeds geen hartje gevonden. Maar ze zei dat ik mij absoluut geen zorgen hoefde te maken. Toch was ik teleurgesteld, en moest natuurlijk huilen. Maar ze zei dat het kon komen omdat mijn blaas leeg was en omdat ik nog maar 13 weken en aantal dagen zwanger ben. Ze is wel een uur bij ons geweest, echt een hele lieve vrouw, ze nam echt de tijd voor mij. Toen ze weg was heb ik lekker gedoucht, op haar aanraden. En met een kruik mijnn bed in gegaan. De buikpijn bleef wel aanhouden. Vanmorgen was het over, mijn buik is ook niet meer opgeblazen. De verloskundige had ook nog gezegt dat als ik mij zorgde maakte best volgende week even langs mocht komen om alsnog een poging te doen om het hartje te horen. Vond ik erg lief, omdat ik anders nog tot 1 mei moet wachten. Maar ik ben allang blij dat ik geen buikpijn meer heb, en ook geen bloedverlies heb gehad. Dit moest ik echt even kwijt.. sorry.. Fijne dag allemaal! Liefs Kiss