heey meiden! ohh ik blijf hier ook zo'n ontzettende hoofdpijn houden echt niet normaal meer... as donderdag komt mij moeder me helpen om een kamer leeg te halen... daarna kunnen we de spullen die in de babykamer staan daarheen verplaatsen.. en dan ga ik ff zo;n behang afhaal ding huren bij de gamma. en kan het klussen beginnen.. mijn moeder gaat over 6 weken naar frankrijk... dan moeten de muren gestuct zijn.. dat gaat zij namelijk doen! slaap lekker voor straks..
Arme xenas, weet helaas wat je voelt. Ga morgen toch naar de gyn, even vragen wat hij /zij ervan denkt, ik laat het je weten hoor! Welterusten iedereen ook van mij, lekker van jullie kleintjes dromen...Bolletje en Choco veel plezier morgen!
Goedemorgen allemaal, Bolletje, Choco en Marieke; veel plezier vandaag! Marieke; ik hoor graag wat de gyn over de hoofdpijn zegt. Ik heb er ook heel veel last van. Ik ga zo proberen een cursus te volgen. Voel me nog steeds niet echt lekker, maar wil het toch proberen. Als het niet lukt kan ik altijd nog afhaken. Iedereen een fijne en zonnige dag! Maartje
goedemorgen dames, weer een week met mooi weer. Waarschijnlijk dat we daardoor ook minder hier aanwezig zijn met zijn alle. Zolang we ons maar af en toe komen melden niks aan de hand. net als meer van jullie loop ik ook vaker met hoofdpijn rond. Heb er in me vorige zwangerschap ook veel meer last van gehadl. En daarvoor al heel me leven. zwangerschapsgym en/of andere dingen heb ik nog nooi gedaan. Ga het nu ook niet doen. Wel probeer ik nog altijd genoeg beweging te krijgen door veel te lopen enz.
goedemorgen meiden! ja ik ga vanmiddag toch even de vk bellen kan tussen 1 en 2 want heb ook zo'n last van me rug...en mijn heupen..denk dat ik het toch echt rustiger aan moet doen.. Ik ga vanavond ff foto maken.. buikje wordt al leuk! Deze week heel de week werken! bleh Vanavond naar een kinderfeestje.. het dochertje van mijn vriendin is 1 geworden! echt leuk!
Grmbl Ik weet niet wat de vorige bewoners op het plafond hebben gesmeerd maar alles wat we geverfd hadden kwam er even later weer af. Dus nee, het kamertje is helemaal niet opgeschoten, verdorie. Maar het wordt vandaag weer goedgemaakt door onze uk weer te zien. @ Xenas: hoop dat je het alleen rustig aan hoeft te doen en dat je geen bi ontwikkelt. Ik heb nou ook meer last van m'n rug en heupen en zodra ik dat merk neem ik altijd even rust en dan knapt het wel weer op.
goedemorgen hier het weekend een super mooi wiegej gekocht ben er helemaal verliefd op wij zijn ook nog niet bezig met het kamertje hoor ga in juli verhuizen en de baby komt bij ons op de kamer ivm ruimtegebrek hoorde iemand over bi hoop echt dat het mij enigsinds bespaard blijft want heb na de bevalling van mijn zoon nu 6 jaar geleden nog altijd bi wel in mindere mate heb een half jaar in een rolstoel gezeten ben er wel erg huiverig voor het scheelt wel dat ik nu niet meer 3 hoog woon en bijna geen trappen hoef te lopen en dat ik nu een hele lieve man heb die me op handen draagt
ja ik hoop het echt niet.. voelt iig niet fijn aan nu.. dus ik moet gewoon lekker wat rustiger aan doen.. loop weinig trappen nu.. normaal ging ik 6 hoog, maar pak nu lekker de lift hoor haha
Hallo meiden! Hoop dat alles goed gaat met iedereen! Ben ff snel hier, zou er helemaal niet zijn omdat we deze week gaan verhuizen, maar kreeg mijn werk vrijdag niet af! Dus niet teveel kletsen hoor, want vanaf half 1 ben ik niet meer online Choco, heb ff voor je nagevraagd hier wat de oorzaak kan zijn (werk bij een verffabrikant). Het kan zijn dat er een te goedkope verf onder zit (neem aan dat je met muurverf of latex je plafonds doet?) en dat je goede laag die je er overheen zet niet hecht. Volgens mijn collega kan het ook "tocht" zijn, dat krijg je als je net iets teveel "ventileert" zeg maar... dan zuigt je plafond al het bindmiddel uit het product en lazert je daadwerkelijke verf er gewoon vanaf... Sorry hoor, hoop dat het een beetje duidelijk is zo... Als het nu de tweede keer ook niet lukt, kun je 't beste ff naar een verfspeciaalzaak gaan.... Denk dat ik vanavond bij mijn schoonouders alles nog ff bijlees! In ieder geval allemaal een hele fijne dag en voor de bezoekjes aan de VK: HEEL VEEL PLEZIER! Liefs Chris
Wij hadden hetzelfde, de latex die wij erop zetten, bladderde er gewoon weer af. De oudbewoners hebben er jaren geleden "veegvast" op gezet, een verf op kalkbasis. Als dat er op zit, zit er niets anders op dan het helemaal eraf te boenen tot het niet meer wit afgeeft of een nieuw plafond erin, wat wij hebben gedaan. Je kunt zien of er veegvast op zit als je vingers wit zijn als je er langs gaat.
joehoeoeooe! afgelopen weekend de prenatal leeg gekocht! hihi! nee, valt nog wel mee, maar toch al best wat spulletjes gekocht! zo leuk! en zaterdag de kinderwagen uitgezocht en gekregen van m'n ouders. hij is zoooo gaaf! quinny buzz. vinden m zoooo mooi! en we zijn toch geen boswandel-typjes, dus... ondertussen een mooie kinderkamer gezien bij de babydump. de kamer "miami". dit zijn zulke leuke tijden! .
Thanx voor de tips over de verf! Zo, wij zijn weer thuis. We hebben ukkie weer gezien, en heeft ook nog even gezwaaid. Alles was in orde en dat hartje ging lekker tekeer. Helaas is de foto niet erg scherp maar je ziet uk wel. Ook de navelsteng was te zien. Over 5 weken mag ik weer terugkomen. Wij zijn zo blij!
Leuk hoor al die aankopen! Volgende week heeft mijn vriend vakantie, dus dan zullen we ook wel wat meer gaan shoppen. Ik heb ook erg snel hoofdpijn. Maar helaas hoort hoofdpijn gewoon bij de zwangerschapskwaaltjes. Ik drink te weinig, daar heb ik het van. probeer dus veel te drinken. En als het niet uit te houden is mag je best paracetamol.
@ Jotim: zou je 2 november willen veranderen in 5 november? Ben nou namelijk precies 12 weken. Alvast bedankt.
Hallooooo dames! Hier weer een dolgelukkige zwangere mus Hartje klopte vrolijk 160 slagen pm en mijn baarmoeder zat al 4 vingers boven het schaambeen 8) Alles was goed bij mij en de kleine dus nu kunnen we weer gaan genieten! 30 mei krijgen we de 20 weken echo. Ik ben kei blij en ga er ook eens lekker van genieten (buiten met een glaasje ranja op het terras in de tuin ) Iedereen fijne dag vandaag!
Ik heb wel het bedje gekocht, maar we zijn nog niet echt verder bezig met het kamertje. Ik hoop dat ik inspiratie krijg nadat ik het geslacht weet na de 20-weken echo. Dat is over 3 weken al. Overigens zijn wij nog geen 2 jaar geleden ingetrokken in een nieuwbouwhuis, dus het laminaat is nieuw, muren zijn vers gestuckt en geverfd. De kamer is nog niet gebruikt... af en toe hangen de katten er rond. Het enige dat wij moeten doen is behangen of de muur een ander kleurtje geven en het verder gezellig maken met accesoires. Voor de dames die nu de 16-weken zijn gepasseerd.... vinden jullie het ook niet heerlijk dat die flessen van Moeders voor Moeders de deur uit zijn? Heerlijk! De eerste nacht dat ik 'fles-vrij' was, zocht ik bij mijn nachtelijk toiletbezoek nog naar mijn kannetje, maar toen drong ineens tot me door dat ik niet meer hoefde! Ik zou het zo weer doen hoor (het is een mooi doel), maar ik ben er niet rouwig om dat het over is. Fijne dag verder!
hier nog een. vrijdag de laatste keer de flessen voor de deur.. joepie! ben het nu wel echt zat moet ik zeggen.. erg he? ik heb ook nog niets voor de baby kamer gekocht. wil ik pas doen als ik weet wat het wordt. net als kleertjes enzo.. ik weet ook echt niet wat ik kopen moet als ik in een baby winkel ben. het liefst koop ik alles... maar uiteindelijk koop ik niks!