Dank je wel. Al zijn wij nog niet helemaal overtuigd. Net de HA gebelt voor een test maar dat kan niet zelf testen doen thuis. Ik uitgelegt dat we zo twijfelen. Streep is streep. We hebben besloten vrijdag nog eens te testen dan is mijn NOD en verwachten ik 2 vette strepen. Ben niet voor niks al meer dan een week misselijk. Ondertussen lees ik hier stiekum wel mee.
Heb me net aangemeld op de site van Moeders voor Moeders, ben benieuwd of ik ook kan meedoen. Jotim, mijn mannetje kon het eerst ook zeker niet geloven. Vooral niet van een gewone test hier van de site. Toen ik gisteren de digitale van CB deed, stond er duidelijk ZWANGER, toen pas wilde hij het ook gaan geloven! Liefs, Divanaatje
Hoi meiden, Bobbie, wat goed dat alles er bij jou ook goed uit zag. Gefeliciteerd! Echt een hele geruststelling he? Iemand vroeg mij (weet even niet meer wie..) waarom ik zo vroeg een echo heb gekregen. Dat is omdat ik een aantal jaren geleden geopereerd ben aan mijn eierstok (ivm endometriose). Daardoor heb je meer kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Vandaar de vroege echo. Over 2 weken mag ik weer omdat ze dan beter de exacte bevallingsdatum kunnen vaststellen. Alle nieuwe dames: die onzekerheid, krampjes, duizeligheid enz. hoort er allemaal bij hoor. Zelfs nu bij mijn tweede zwangerschap ben ik daar ook soms onzeker over haha. Liefs, Angel
Balloo en Maartje: GEFELICITEERD! Bobbie, wat fijn voor je dat het hartje klopt! Kun je je nu lekker ontspannen. Het was zeker wel spannend he?
Herkenbaar... begin ook een klus te worden! Beker chocolademelk bijna over mijn toetsenbord, thee bijna over tafel en helaas een glas met water echt kapot over de stenen vloer... Hoop niet dat ik dat 9 maanden lang hou, kost een hoop serviesgoed denk ik!
Herkenbaar... begin ook een kluns te worden! Beker chocolademelk bijna over mijn toetsenbord, thee bijna over tafel en helaas een glas met water echt kapot over de stenen vloer... Hoop niet dat ik dat 9 maanden lang hou, kost een hoop serviesgoed denk ik!
Alweer nieuwe zwangere meiden erij! Gaat goed zo! Gefeliciteerd allemaal! En ook al de eerste echo verhalen las ik, ook super om te weten dat alles goed gaat! Ik moet nog wel even wachten op mn echo. Heb 20 feb intake, dus moet daarna nog wel wat weekjes wachten denk ik Maar vrijdag gaan we heerlijk een weekje op vakantie dus das goeie afleiding 8) groetjes Doris
Hoi allemaal, Heb vanmorgen een test gedaan. Had een heel licht blauw 2de streepje. Zit nu 3dagen voor me NOD. Durf nog niet te hard te juichen wil hem eerst wat beter zien. Dus morgen test ik weer. Heb november MK gehad van een 2-ling. Dus ben wel wat voorzichtig. Hopelijk mag ik dan ook oktobermama worden.
I zal voor je duimen Moon! en voor Jotim ook natuurlijk Martine; tuurlijk laat ik iets weten...Denk achteraf dat het ber was als ik een paar dagen later pas eerste echo had gehad, ivm het kunnen zien van het hartje...Nou ja, we zien wel Heb net mijn laatste test gedaan (CB dig). Gelukkig staat het er nog steeds: ZWANGER Pfff hoezo onzeker....
Hahaha fijn gevoel hè meis, weet precies wat je voelt...iedereen volgens mij! Ik heb zometeen om 12.30 afspraak met MvM dus ik race in de pauze snel naar huis, heb vanmorgen al in een potje gepiest want zij doet een test om te kijken of er genoeg hormonen in mn urine zit Wel spannend hoor want toch blijft er in je achterhoofd "straks is er helemaal niks te zien op die test"
Hoi moon85 jotim30: ik testte ook 3 dagen voor mijn NOD licht positief en zie nu het resultaat! Ik denk dat jullie gewoon hartstikke zwanger zijn! Elvira: ja ik ben 1 dag verder dan ik dacht volgens gyn. Elvira en Martine: ik snap dat jullie onzeker zijn omdat jullie zo weinig voelen, maar ik voel ook bijna niks hoor! Niet misselijk, niks aan het handje met mijn boobs. Het enige waar ik last van heb is een zeurend gevoel in mijn onderbuik. En toch was alles goed! Maar ik ben er ook nooit ongerust om geweest. De test was positief dus ja dan ben je zwanger he! Dus "probeer" niet te doemdenken. Er zijn echt heel veel mensen zwanger zonder kwaaltjes! Dat is alleen maar een geluk Angel en Lient: Ja mijn vriend en ik waren echt heel benieuwd! Het was inderdaad een geruststelling te horen dat alles goed was en het hartje te zien kloppen. Toch was de avond niet echt heel leuk. Om bij de afdeling gynaecologie te komen moesten we langs de spoed lopen en daar is mijn vader een half jaar geleden binnen gebracht. Ik zag me daar nog zitten uren wachten op die stoel. Uiteindelijk is hij is mijn armen gestorven. Het was wel erg cru dat ik precies door de spoed heen moest lopen, kon de tranen dan ook niet inhouden. Misschien dat ik daarom in mijn zwangerschap wat nuchter ben, omdat ik al redelijk wat ellende heb meegemaakt. Maar ja: nu betere tijden
Dat dacht ik ook Salsabine.... gelukkig zag ik hem meteen al verkleuren toen ze hem uitvoerde. Pfffff..... Die vrouw zei dat iedereen bij wie ze langskomt op van de zenuwen is voor die test. Gelukkig doen ze hem als allereerst, dan ben je er vanaf. Blijft je plasje in de koelkast wel goed? Ik begreep van haar dat het hCG kan vervliegen. Ik kon het gewoon met een avondplasje doen.... dat was genoeg (zie resultaat album )
Thnx meiden.. Ja hoop het dat ik hartstikke zwanger ben hihi. Blijf nog even nuchter Vond het zo naar om Elvira en Marjo met z'n 2en te laten
Salsabine; Suc6 met MvM. Komt vast goed Moet je intussen niet alweer plassen, dan heb je verse...Ik heb net ook getest met mijn tweede plasje van vandaag! Bobbie; Wat treurig dat je net daar langs moest lopen. Kan me heeel goed voorstellen dat je daar verdrietig van werd! Ik heb idd al heel veel berichten gelezen van meiden die niks voelden, dus probeer positief te denken. Gezien mijn voortraject is het gewoon nog eens extra ongeloofwaardig...
Hey meiden, Wat doen jullie op een vrije dag? Ik ben nu 2 dagen vrij en daar keek ik zo naar uit! Het is supermooi weer, dus echt een dag om buiten iets te doen. Maar als ik dan eenmaal vrij ben dan weet ik niks te doen of heb ik nergens zin in haha. Door de week is er ook nooit iemand vrij waar je eens iets mee kan doen Ben benieuwd wat jullie zoal doen..
Die "figuurtjes" kun je gewoon zelf printen op het transferpapier (mag gewoon in de printer); je kunt dus zelf iets ontwerpen, plaatjes google-en, of als je ergens anders een leuke afbeelding tegenkomt, deze opslaan en dan weer uitprinten. Als je tekst gaat gebruiken moet je die wel spiegelen, anders komt het in spiegelbeeld op je shirt gestreken, haha! Het papier is algemeen verkrijgbaar; hema, postkantoor, boekhandel. Het beste merk is geloof ik BURO; als er strijkijzertjes op de achterkant staan, heb je de goeie papiersoort! Met andere merken heb ik slechte resultaten geboekt. Deze moet je hebben: BURO1 5V INKJET TRANSFER
Heheh eindelijk gevonden dat was ff zoeken waar zitten de oktober mama's Ik hoor er ook bij ben 14 oktober uitgerekend jippiekajee! Gezellig druk is het hier en hopelijk word het steeds drukker
Leuk, Kabouter Klus, die t-shirts! Echt creatief bezig geweest! Bobbie: geniet lekker van je vrije dagen! Meestal poets ik wat, ik lees veel, computer, beetje winkelen, boodschappen etc. Dagen vliegen voorbij! Liefs, Divanaatje