even mijn persoonlijke mening, niet boos worden allemaal! maar ik vind dat zo een rare opmerking, de verrassing die eraf is als je al weet wat het wordt... een verrassing is het toch wel! ik bedoel, hoe alles eruit komt te zien en zo.. toch?
ja dat lijkt me wel heel vroeg.. maar ook wel grappig.. ik geniet er steeds van.. voor het het geval dat het dalijk wel zo is haha
@ Moon: Suc6 met je echo morgen, kga voor je duimen! @Marieke: Wat vervelend zeg, maar even ter geruststelling: mijn verloskundige zei dat heel veel vrouwen toxo.vergif. oplopen zonder dat ze het weten, omdat het hier in Nederland niet getest wordt, en in de meeste gevallen heeft de bacterie geen schadelijke gevolgen voor het kindje. Maar goed, dit zul je vast zelf ook wel allemaal weten, maar het blijft natuurlijk gewoon k*t, je gaat je natuurlijk toch zorgen maken. In iedergeval heel veel sterkte en suc6, en ik ga heel hard duimen dat het toch wel mee blijkt te vallen. Hier alles rustig. Ik heb ook wel eens dat kriebelige gevoel in mijn onderbuik, het zou het kindje kunnen zijn, maar ik voel het soms zo 'lichtjes' dat ik mezelf erna altijd afvraag of ik het me niet 'ingebeeld' heb. Ach ja, nog een paar weekjes en dan zal het wel duidlijker worden, wel spannend hoor Nou meiden, ik ga van het weer genieten, tot snel weer!
Ik voel ook af en toe wel iets...maar vind het nog te vroeg om te zeggen dat het de baby is. Ik vind het wel een schattig en gek gevoel! Maar voor hetzelfde geld zijn het mijn darmen..
Ja zie je... we voelen het gewoon allemaal. Baby voelde ik veelvuldig dit weekend. Nu is het wat rustiger. Voel hem af en toe wel draaien of mij porren, maar als ik aan het werk ben dan sta ik er minder bij stil. Als ik dan in bed lig denk ik: 'kom op dan kleintje, laat zien wat je kan...' en dan blijft het lekker stil. Nu al een dwarskoppie....
Ik voel dat inderdaad ook. Ik denk ook dat het de baby is, of de baarmoeder. De verloskundige vroeg me vanmorgen ook of ik iets voelde. Ik zei dat ik wel wat voelde maar twijfelde of het de baby is. Zij zei dat vroeg was maar dat het heel goed kon dat het toch de baby is. De komende weken zal het wel blijken....
YYYYEEEEEESSSSSS! Al het geduim van jullie heeft supergoed geholpen,thanx thanx thanx heb net een brief gehad van -en vervolgens een telefoontje gepleegd naar -het lab en gehoord dat het uiteindelijk hooikoorts is geweest (huh? wetenschap zit raar in elkaar) en dat heeft als "stoorzender" gewerkt in de uitslag.... Mijn (waarschijnlijk) lieve kleine meid is dus helemaal in orde! Zoooooooooo opgelucht............ enneh, even over het verrassingseffect: heb je ook wel tijdens de echo hoor en je weet toch dat het of een jongetje, of een meisje wordt, veel keus is er niet, hahaha...Ik vind het zelf juist wel leuk om te weten, besef me ook steeds iets meer door dit soort dingen dat ik zwanger ben... Ik heb ook steeds gekke kriebels/krampjes in mn buik, die ook steeds "duidelijker lijken te worden....Misschien de beebs ook? Wie zal het zeggen, met een paar weekjes weten we meer hè... Moontje lieverd, duim voor je morgen!Veel plezier iig!
Marieke super! Pfff..wat zul je opgelucht zijn! Ben jij even blij dat je hooikoorts hebt..hihi En nu weer lekker genieten!
@ marieke Oh gelukkig is alles goed! Was er best van geschrokken dat dat nou net bij jou moest zijn. Dank je!
gellukig marike! wat een opluchting ik heb ook het gevoel dat ik soms iets voel maar kan ook best mijn darmen zijn heb een spastische darm , kan niet wachtten op moment dat ik de baby elke dag duidelijk voel
@ Marieke, wat een super nieuws! Wat zullen jullie opgelucht zijn! @ Andrea: Ben erg benieuwd, maar kan ze niet vinden Je schiet wel aardig op moet ik zeggen, op je site staat dat je 36 weken en 6 dagen zwanger bent Groetjes Doris
@ marieke.. pffff gelukkig wat een goed nieuws! fijn meid! @ andrea.. kan ze ook niet vinden op je site? heb je ze ergens anders neergezet?
Mmmm, ik kan ze ook niet vinden, hihi Bedankt voor jullie lieve reacties heb helemaal traantjes ervan dat jullie zo meeleven, is zo fijn, jullie zijn stuk voor stuk dikke schatten!
Ook hier kunnen we ze niet vinden, tjonge en we zijn allemaal zo nieuwsgierig Gister een enorm drukke dag gehad, kom ik thuis haal mijn brievenbus leeg en daar zit een kaartje bij. Was het dus een kaartje van mijn nieuwe werk iedereen had er een stukje voor me opgeschreven, vond het zo lief de tranen stonden in mijn ogen. Ik ken ze alleen maar via de telefoon, maar vind het dan zo lief dat ze de moeite allemaal doen om je iets persoonlijks te wensen. 18 april is een vriendin van me bevallen via een keizersnee van een meisje Laura. Toen ik het geboortekaartje kreeg was ik zo trots op haar, je wordt soms zo emotioneel van je zwangerschap, Ik moet daar echt aan wennen, ben normaal echt keiharde tante (hihi). Vond het bevallen altijd zo van tja je moet niet zeuren jij wilde kindje en zo makkelijk als het erin gaat komt het er niet uit. Nu je zelf zwanger bent ga je echt ineens heel anders tegen dingen aankijken, ook elk gesprek eindigd met baby's. Ik betrap me er steeds weer op. Hetzelfde als programma's als "hart in actie"kun je niet meer kijken zonder tranen.
Hihihi, die 36 weken zwanger! Zou wat zijn, toen ik ben ik van Ryan bevallen, laat het nu nog maar even zitten, hoor. Als ik naar mijn site ga, geeft hij gewoon aan dat ik 16 weken en 1 dag ben, dus hoe dat nu komt? De foto's zijn te vinden in het fotoalbum en dan onder babykamer (Staat helemaal onderin). ------------------------------------------------------------ Probleem is opgelost, mijn oude sitenaam stond er nog op, even verandert dus.