Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    Ik ben met dit hete weer maar een beetje binnen aan het rommelen en heb maar eens een buikfoto gemaakt en in mijn album gezet
    Niet slecht hè :)

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Mooie buikje Bolletje.

Ik hang maar wat rond vandaag. Heb vanochtend wat in huis gedaan en nu ben ik soms buiten met de kids en dan weer achter de comp. Het is te warm om echt wat te doen.

3. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Ik zit hier al net zo nynke 8)
    dan weer ff buiten, maar het is dan na een tijdje echt te warm, dus maar weer achter de comp.. ;)

4. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Irene, zolang het bruin is en niet rood is alles volgens mij ok hoor! Kan me goed voorstellen datje in de stress zit, zou ik ook hebben.

Moon, hoop zo dat alles goed gaat met je, als je het vruchtzakje hebt gezien, vertrouw op jezelf!

Bolletje, hee zo ééntje heb ik ook (buik) alleen nog geen foto...Hihihi

Astrid, goed joh!

Maartje, lekker hè, zo vroeg op ;) ? Agossie meid, en dan met die misselijkheid...pffff

Ann, heb ook erg last van onregelmatige stoelgang, hoeveel tijd was je daarvoor niet geweest? Ik heb het net zoals jij als ik een tijdje niet geweest ben....

Is het zooo warm bij jullie dan? Hier ook lekker, maar niet extreem. Moet ik eraan denken om terug te verhuizen? Hahaha

Kusjes

Marieke

5. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Ik duim ook mee moon, dat alles goed zit! [-o<

6. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    hoi meiden..pfff..wat een weer he? Wel lekker hoor, maar tis nog even wennen, zo warm..dat wordt nog wat als we straks met onze dikke buiken midden in de zomer lopen...dan zal het wel echt warm zijn :)
    @Irene: maak je niet te veel zorgen hoor, zolang je geen pijnlijke krampen hebt valt het denk ik wel mee. Maar goed, makkelijker gezegd dan gedaan..
    @bolletje:mooi buikje hoor!
    @Ann:door het zwangerschapsshormoon kan je stoelgang echt helemaal in de war zijn..Maak je niet ongerust, hoort er gewoon bij denk ik.
    @Moon: wat balen dat je nou weer in die onzekerheid moet zitten, je hebt al genoeg s*#t meegemaakt wat betreft je zwangerschappen..bah. Ik ga heel hard voor je duimen dat al die stomme artsen het fout hebben!

Hier is alles verder rustig. Mij een beetje te rustig. Ik heb heel erg naar mn vakantie uitgekeken, en nu is het zover, begin ik me op de 3e dag al te vervelen..errug he? Ik moet echt ff 'afkicken' wat betreft werken en heb mezelf vandaag 'gedwongen' om eens een dag niks te doen. Op zich wel lekker hoor, maar het is hier zo stil! Mijn vriend werkt in de horeca en is weinig thuis, en ik woon sinds kort in een slaperig dorpje in Zuid-Limburg, en ik moet echt nog een beetje aan de stilte wennen. Maar ja, ik moet er nu nog maar van genieten, vanaf oktober is het natuurlijk gedaan met de rust :)
    Meiden,
    Geniet van jullie weekend en tot snel weer!

7. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @ Moon: ik ga morgen voor je duimen.
    @ Annn: wat jij beschrijft heb ik ook vaak. Het hoort er allemaal bij.

Hier gaat alles wel goed, heb weinig last van symptomen. M'n vriend is lekker aan het schilderen. Als het goed is, is al het schilderwerk dit weekend al klaar. :whistle: \:D/ :whistle:

8. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    @Irene - ik heb dit ook gehad met 14 weken twee dagen aan een stuk. Ook steeds oud bloed. Volgens mij VK was dit omdat je baarmoeder aan het verschuiven is en ik moet zeggen het klopt wel mijn buik voelt nu heel anders.

@moon - meid ik zou me inderdaad niet te veel zorgen maken. Tegen mij riepen ze donderdags dat het buitenbaarmoederlijk was, zaterdags was het er wel en alles oke en s'maandags kon het ineens begin van miskraam zijn. Het zit er nog steeds en het groeid prima, zeker in het begin is er zo weinig van te zeggen.

Ik heb net mijn zwangerschapsdoos opgehaald bij de Etos, wat is dat toch leuk al die kadootjes.

9. hey meiden

mijn moeder is vanavond geweest
    en de ene kamer is al bijna helemaal leeg..
    waarschijnlijk ga ik morgen al zo'n behnag afhaal ding huren bij de gamma. mijn moeder wil as ma di en wo beginnen met stucken dan moeten eigenlijk het behang eraf zijn!

dus nog hoop werk..
    misschien iets wat ik morgen ff ga doen!
    zooooo wat ze ook heeft gedaan.. we hebben samen mijn kledingskast uitgezocht
    van een hoop zooi war ik geen idee had waar ik moest beginnen liggen nu netjes weer wat stapeltjes..
    ze heeft zelfs een ladekast met beddegoed opnieuw ingericht!

en alle oude troep hebben we meteen haar auto in gegooid en dat gaat ze wegdoen bij het grofvuil!
    echt fantastisch1

heb zin om nu al de comp te verplaatsne haha

10. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Stomme, stomme, stomme hooikoorts! :evil: Ja hoor ik ben weer eens vroeg wakker vanwege dit. Heb er zo'n hekel aan. Denk je lekker te kunnen uitslapen, niet dus. Maar goed, dit gaat ook wel weer voorbij (na een goeie regenbui).

@ Moon: veel succes straks.

11. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Ja, hier ook steeds meer last van. Langs het "Canal du midi" staan honderden platanen, denk dat het daar door komt...Ik heb opgeblazen ogen die tranen en een constant verstopte neus...snuf snuf

Helaas regent het hier zo weinig. Met al dat mooie weer bij jullie geen last van droogte? Wij niet hoor, is normaal hier, maar in NL is de grond er denk ik niet gewend aan....?

12. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goeiemorgen meiden,

Welkom op weer een superzonnige dag! Vandaag wordt het strandhuis van mijn vader opgebouwd en gaat manlief ons eigen strandhuisje inrichten. Ik denk dat ik me (net als gisteren) in de hangmat onder de boom verschans en rustig afwacht.

@Marieke; het is hier inderdaad heel erg droog. Het heeft al de hele maand niet/ nauwelijks geregend. De eerste bosbranden zijn al een feit en ze zijn het waterpeil in het ijsselmeer aan het verhogen. Ik woon aan de kust, dus hier zie je er weinig van terug. De duinen zijn er wel aan gewend en het onkruid in mijn tuin heeft er helaas ook nog niet onder te lijden! ;)

@Moon; ik duim voor jullie!

@Liedel; pak een goed boek en installeer jezelf lekker in de schaduw!

@Irene; hoe is het nou?!?! Is het bruinverlies al gestopt?Ik hoop het wel voor je. Het geeft toch meer rust als het er niet is!

Geniet lekker van het mooie, warme en extra lange weekend allemaal!
    Liefs, Maartje

13. Goeiemorgen allemaal,

Ik zal ook weer eens iets van me laten horen. Lees wel regelmatig mee heb er alleen de tijd niet voor gehad om een berichtje achter te laten. Werk nu weer full-time en daarnaast heel de week afspraken gehad. Eigenlijk veel te druk, maarja het is voor een goed doel. We gaan een nieuwbouwhuis kopen en zijn bezig de hypotheek te regelen. Enorm veel gedoe, probeer me niet druk te maken.

We zijn ook hard aan het werk in onze groentetuin. Die hebben we net een paar weken. Ik doe niet zoveel. Beetje de plantjes watergeven enzo. Manlief is de hele boel aan het omspitten. Vind ie nog leuk ook. Ik vind het er alleen maar heel erg vermoeiend uitzien.

Met mij gaat alles prima. Groei nog steeds als kool. Zal weer eens een foto erbij zetten in m'n album dit weekend. Veel mensen die ik tegenkom op het werk vragen hoever ik ben, als ik dan zeg 16 weken schrikken ze lichtelijk, ze denken steeds dat toch zeker al de 5 maanden gepasserd moet zijn. Het zal allemaal wel. Nog twee weken en dan weer naar de gyn. Pas als die er iets van gaat zeggen ga ik me zorgen maken. M'n baarmoeder zal wel helemaal naar voren zitten, aangezien ik nog steeds een taille heb en je van achter niet kan zien dat ik zwanger ben.

Bij mij is de hooikoorts trouwens goed onder controle. Gebruik een neusspray en een puffer en heb de dosis niet hoeven verhogen (heb 'm het hele jaar nodig). Valt me heel erg mee. Had verwacht dat het erger zou zijn tijdens de zwangerschap.

@moon: ik hoop voor jullie dat het vruchtje lekker in je baarmoeder zit en je inderdaad het vruchtzakje hebt zien zitten.

@maartje: dat hangen in de schaduw in een hangmat lijkt me ook wel wat. Helaas hebben wij hier te weinig ruimte. Ook lekker dat je strandhuisje dit weekend wordt ingericht. Kun je daar lekker afkoelen met een windje van zee.

@xenas: wat lekker dat je aan de babykamer gaat beginnen. Wij weten nog steeds niet wat we willen. We moeten zoiezo eerst de computerkamer leeghalen, dat moet de babykamer worden. De kleuren blijk ik over twijfelen. Hoef eigenlijk niet moeilijk te doen. Is toch maar voor een jaartje en dan gaan we verhuizen. Ben nu echt een twijfelkont.

Zo dat was weer een lang verhaal van mij. Ga nu lekker genieten van het mooie weer en van ons plannen vrije weekend. Straks naar de prenatal om beddegoed te kopen. Heb maar bedacht dat ik aan de hand van de dekentjes de kleuren ga kiezen. Lekker alles in eigen tempo. Heb vannacht aan een stuk geslapen van half 10 tot 7 uur. Zelfs geen plaspauze dus het lange weekend komt me heel goed uit.

Iedereen een fijn weekend en geniet van het mooie weer.

Groetjes Silvie

14. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Ben net even langs geweest op mn oude werk (restaurant) mocht lekker gelijk mee-eten, mjammie! En mijn collegaatje had een vuilniszak vol met kleertjes! Heel schattig allemaal. Een paar truien zijn wel jongensachtig maar ja, als je het toch combineert met andere dingen is het al gauw goed en al is het maar voor in huis, toch? En krijg binnenkort nog meer, dit waren de wat grotere kleren, volgende keer zijn de kleine pyjamaatjes enzo aan de beurt! Joepie! Wordt steeds "echter" zo, hihi

15. Hallo!
    Hier gaat het ook goed. Heb helemaal geen klachtjes meer, heerlijk! En ik groei ook al aardig, haha. Ik heb wat nieuwe foto's in mijn album geplaatst. Nou ik ga lekker een stuk lopen met de hond en van het mooie weer genieten!
    Fijn weekend!

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hier gaat het niet goed.
    We werden eerst naar huis gestuurd met mooi nieuws.
    En later gebeld dat het goed mis is.
    De HCG waarde was 2x zo hoog als donderdag en is het echt buiten de baarmoeder.
    Morgen wordt m'n eileider weg gehaald (rechts) dus onze kansen zullen een heeeeeeeeel stuk naar beneden gaan.
    Gisteren hebben we besloten de komende jaren het niet meer te proberen.
    Want dan zal het met IVF moeten waarschijnlijk.
    Dus dat proces zien we nu echt niet zitten.
    We gaan een puppy er bij nemen en lekker genieten van een onbezorgd leven.

Liefs

17. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Moon, jeetje, wat een schrik!
    Weet niet goed wat te zeggen.
    Wil jullie in ieder geval heel veel sterkte wensen!

Liefs Doris

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Jeetje Moon, wat een heftig nieuws. Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen voor de komende periode. Het zal zwaar worden maar je bent een sterkte meid dat heb ik wel gemerkt de afgelopen maanden. Kop op hoor!

Dikke knuffel Nynke

19. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    Lieve Moon,
    Wat verschrikkelijk. Ik wens je heel veel sterkte, en hoop dat je de kracht kan vinden om dit allemaal te verwerken. Blijf je positieve energie houden, dan komt het wel goed met jou. Ook veel sterkte voor je mannetje.
    Liefs,

20. appeltje

appeltje Niet meer actief

Jeetje Moon... wat een klotenieuws. :pale: Ik wens je heel veel sterkte. Het is niet niks wat je allemaal meemaakt.

Misschien een stomme vraag, maar waarom moet je eileider er nu uit? Dat is toch alleen zo als die dreigt te knappen door het groeiende vruchtje?

Deel Deze Pagina