O Moon wat een verschrikkelijk bericht is dat Is er geen andere optie dan de eileider weg te halen? Ik heb 5 keer een bbz gehad en allebei mijn eileiders nog! Ik heb op z'n langst tot bijna 8 weken gelopen en toen kreeg ik een injectie in de bil ,waardoor het vruchtje werd afgedreven. Ze zeiden dat het spul te vergelijken was met spul wat kankercellen afbreekt. Klinkt niet lekker ,maar mijn eileiders zijn gespaard gebleven en ik ben er zelfs nooit voor geopereerd. Ik wil je dit zeggen ,zodat je misschien kunt tegen gaan dat je eileider weg gehaald wordt. Ik weet hoe je je nu moet voelen en ik wil je dan ook alle sterkte van de wereld wensen!
Ik weet ook niet waarom ze hem weg halen. Echt blij ben ik er totaal niet meer. Mijn kansen worden dan zo klein Ik zal morgen nog wel is vragen...
Jeetje Moon, het zit je ook allemaal niet mee.. Laat je maar goed voorlichten hoor in het ziekenhuis en maak duidelijk als je iets niet wilt! Heel veel sterkte voor de komende tijd. Goed dat jullie je even ergens anders op gaan focussen. Het is niet hetzelfde maar een puppy geeft je ook heel veel liefde en vrolijkheid. Laat je lichaam eerst maar rusten. Veel liefs!
moon... jeetje zeg... ik zit met verbazing te lezen, en tranen in de ogen. wat ontzettend oneerlijk! weet niet wat ik moet zeggen... in elk geval sterkte. bolletje... is dit je eerste zwangerschap?!?! wat een flink buikje al! mooi! ik begin last te krijgen van steken in de onderrug. echt, net boven de bilnaad (is daar een ander/leuker woord voor?!?!). irritant! misschien komt het doordat ik wat veel getilt heb. hoop het maar! verder vanochtend weer zo'n darm-explosie. die kun je dan ook niet meer tegenhouden! even in de gaten houden, maar wat ik lees... t hoort er waarsch. allemaal bij! nu vakantie! genietennnnnnn... .
jeetje moon, wat vreselijk voor jullie, hoop dat ze toch je eileider kunnen sparen, heb idd ook nog niet vaak gehoord dat ze hem in zon vroeg stadium moeten verwijderen...hoop dat ze daarop terugkomen meis.. heel veel sterkte voor jullie...ga lekker genieten van jullie toekomstige pup...hoop dat je er een klein beetje troost in kunt vinden...en dat jullie in de toekomst toch nog een mooi wonder mogen verwelkomen.. denk aan je meis....dikke knuffel... Hier gaat het verder ook goed...voel de kleine nog steeds niet bewegen eigenlijk...bij alletwee mijn vorige zwangerschap voelde ik de ukkies al in week 12! maja misschien ligt deze uk verder naar achteren of met zijn voetjes naar mijn rug...of natuurlijk de placenta aan de voorkant! anyway voel me verder ok, hartje hoor ik elke dag en hoor de kleine ook lekker rondzwemmen..dus das het belangrijkste! @nynke...ik kan wel genieten van deze zwangerschap gelukkig, merk wel dat ik het vertrouwen af en toe mis...durf nog niet vaak verder te denken...als ik wil nadenken over hoe het zal zijn als de kleine uk er is, dan zet ik me daar automatisch snel vanaf...geloof nog niet helemaal dat het wel weer goed zou kunnen gaan...maar goed het gevoel zit goed..en de angst is niet meer dan menselijk, ik laat het over me heen komen en leef van dag tot dag...lief dat je ernaar vraagt! hoop dat iedereen heerlijk geniet van het mooie weer en de kleine ukkies in jullie buikjes! liefs pjetje
moon.. nee wat een verschrikkelijk nieuws! ik heb helemaal kippevel.. wat erg zeg! ik denk aan je meid!
bolletje.. wat een mooi buikje heb je meid! ik ga zometeen.. de computer uit elkaar halen.. en ff tijdelijk in de huiskamer zetten! heb vandaag zo'n stoom app gehuurd bij de gamma en dan kan ik misschien straks nog een begin maken! yes! ik zal wel een foto plaatsen dan!
Oh lief moontje, wat vind ik dit erg om te lezen....Ik wens je heel veel sterkte meissie, weet niet wat ik kan zeggen om je beter te laten voelen, wou dat ik het wist... Weet wel één ding en dat is dat je een geweldig lieve en heel sterke meid bent! En dat er zoveel ruimte zit in jouw hartje dat dit sterretje ook een grote plek zal krijgen!4-kamerappartement met groot terras! Kusjes en nogmaals sterkte, Marieke
@ Moon: meid .....ik weet niet wat ik moet zeggen. Wat verschrikkelijk k%t voor jullie. Heel veel sterkte toegewenst.
Dank je! Dit is mijn 2de zwangerschap die verder als 8 weken komt(heb al een dochtertje van 2) en in totaal geteld is dit mijn 7de zwangerschap Heb ook buitenbaarmoederlijke zwangerschappen gehad ,waarvan er 3 spontaan in een miskraam eindigden en bij 2 hebben ze de mikraam opgewekt ,zodat het werd afgedreven (sorry ik weet niet hoe ik het anders kan zeggen) dmv een injectie. Ik ben nu ook apetrots op mijn buikje 8) Ik hoop alleen dat het niet ongelimmiteerd doorgroeit ,want dan kon ik op het laatst nog wel eens spijt krijgen dat ik dit heb gezegd haha Bij mijn vorige zw was ik op het laatst echt zo'n michellin poppetje en dat was ook nog eens in de wintertijd! Ik wacht dus in spanning af hoe ik de zomer doorkom
@moon ik sluit me aan bij de rest, want weet even niet wat te zeggen. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte toewensen. @annn dit noemen ze volgens mij stuitje. Ik heb hier al weken last van eigenlijk net ernaast een onwijze pijn. @bolletje Je hebt inderdaad al aardig buikje, het is wel grappig bij mij is mijn buik ook best al gegroeid, alleen omdat ik zoveel ben afgevallen is de omtrek nog steeds hetzelfde. Dus veel mensen valt het niet op. Mijn moeder roept ook steeds hou je buik eens in hihi (ze moet er denk ik nog beetje aan wennen dat ik dat voorlopig niet meer kan doen. Hier gaat het eigenlijk ook prima , ben eigenlijk zo goed als niet meer misselijk. De vermoeidheid is ook stukken minder, al heb ik wel wat last met het warme weer. Ben in huis enorm aan het opruimen en weggooien. Verder egenlijk weinig nieuws. Dinsdag heerlijk een nieuwe echo, hoop dat ze dan ook kunnen zien wat het wordt. Even een handige link, op deze site kun je in normale taal alles vinden over Gynaecologie, verloskunde etc... Nederlandse Vereniging voor Obstetrie en Gynaecologie http://www.nvog.nl/
@Moon; wat een verdrietig nieuws. Ik vind het echt vreselijk voor jullie. Heel veel sterkte en kracht voor de komende periode. Laat je goed informeren over de mogelijkheden! Waarschijnlijk denk je er nu nog helemaal niet over na, maar ik wil het je toch mee geven. In 2002 is mijn rechtereierstok verwijdert ivm een grote cyste. Mijn moeder had op dat moment eierstokkanker en daarom wilde ze met mij geen risico nemen. Ik heb dus maar één eierstok en ben daar zwanger mee geworden. In principe worden je kansen niet kleiner, doordat je andere eierstok het werk overneemt. Ik ben binnen een half jaar zwanger geworden (helaas een missed abortion gehad) en daarna weer na een half jaar zwanger. Het kan dus wel! Blijf de positiviteit en kracht houden die we hier van je gezien hebben! Jullie krijgen ooit (als jullie er weer klaar voor zijn) een prachtig kindje wat al jullie liefde waard is. Liefs, Maartje
@Moon....wat ontzettend vervelend en verdrietig weer zeg....vind het echt zo erg voor jullie...wil jullie veel sterkte wensen en hoop dat je dadelijk samen kunt genieten van je hondje..weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen..hele dikke knuf van mij! @Bolletje, jij hebt idd ook al flinke buik, ik ook al zo erg! Iedereen verwondert zich erover dat ik zo snel al zo'n zichtbare buik heb! iedereen vind het oko erg mooi wij ik ben ook heel trots! Alleen pas ik steeds minder, nu al bijna geen, normale kleding meer die ik hier thuis in kast heb liggen..... Dus gisteren maar weer een mooie rok van mama licious gekocht! ben er echt blij mee! @ Maartje: ja, ik moet eigenlijk rustig aan blijven doen ja. Ik vind het normaal en nu nog wel moeilijk om nee te zeggen als me iets wordt gevraagd maar lukt me steeds beter. net zoals ik heb aangegeven dat ik niet de kinderen naar boven in bed ga leggen...afgelopen week begonnen ze al weer te vragen of ik de babies in bed kon leggen....vond het heel moeilijk maar heb ne, sorry gezegd....want dat is echt niet goed en dan krijg ik teveel (meer) last...en dan kan ik weer thuis gaan zitten en dat willen ze niet natuurlijk. maar doe wel hoop ander dingen gelukkig die minder zwaar zijn. 17 mei gaan we weer naar Fontys voor echo en oja 15 mei naar de vk voor controle kan nog steeds heel mooi het hartje horen met de angelsound! Buikfoto's staan in mn album Liefs Syl
Moon wat een verschrikkelijk nieuws! Ik wil je heel veel sterkte wensen, ik had zo gehoopt voor je dat het goedzat. Met mij gaat het gelukkig weer goed. Het bruinverlies is meteen diezelfde dag weer gestopt. Ik was de dag ervoor ook heel erg druk geweest, veel in de stad gelopen, het hele huis schoongemaakt en veel gefietst. Dus het zou daarmee te maken kunnen hebben dat er een vaatje is geknapt ofzo (kan door fietsen). Ik hoor van iedereen dat ik me geen zorgen hoef te maken dus dat doe ik ook maar niet. Ik heb in ieder geval vanochtend weer het hartje gehoord met angelsounds. Ik zette het aparaat op mijn buik en meteen hoorde ik het al. Mijn kindje zit inmiddels een flink stuk hoger en zelfs zonder volle blaas kan ik het hartje vinden! Zo gaaf. Maar deze week mag ik wel naar de gyn, gewoon voor mijn eigen geruststelling voor een echo. Dus denk wel dat ik dat doe
Hallo allemaal, hier eindelijk ECHT warm weer! Zonder wind, dus heerlijk genieten....Wil Fred gaan klussen, plint in de keuken maken...Pffff, Die is ook gek....Verder sinds een dag of drie veel steken in mn buik, terwijl ik echt niet teveel gedaan heb. Denk dat het bandenpijn is, want gisteravond ook een dikke steek in mn lies...Hoop het maar... Heb ook ergens gelezen dat ze in deze periode best veel groeit dus dat kan dan mooi kloppen. Heb zo'n zin in het moment dat ik haar voel bewegen, kan haast niet wachten. Heb alleen maar leuke dingen voor de boeg: 6/7 juni voor een dagje naar Nederland om mn opa te verrassen voor zn 80ste verjaardag, van 18-23 mei komt mn moeder met een jeugdvriendin langs voor mn verjaardag, eind juni gaan we een week lang vrienden af aan de cote d'azur en natuurlijk lekker naar het strand, 7-13 juni komt mijn vader met mijn lievelingstante langs en juli augustus mag ik lekker op de camping werken, allemaal heeeeeeel veel zin in! Irene: gelukkig is het gestopt!Zal jij je even een stuk beter voelen zeg! Ik denk dat ik zo ook even aan Fred vraag of ie een mooie fot van mn buik maakt, zet ik hem hierop... Fijne zondag, lekker genieten meiden!
Hoi lieverds, Hier ben ik weer. Er is een hele lelijke fout gemaakt! Ik lag al helemaal klaar. Infuus, jasje helemaal gereed. Half 12 kwam de gyn en vroeg of ik buik pijn had? Ik nee helemaal niet en ik snap ook niet wat ik hier doe! Sja ik ook niet zei ze. Want je waardes zijn prima voor een normale zwangerschap. Dus ik wil nog een echo want ik vertrouw het totaal niet zei ze. Gingen naar beneden naar 1 die beter was dan de andere. Ding er in en ja hoor daar was ons kleintje! Nog geen hartje dus is wel rond de 5 weken Ze snapt ook niet hoe de andere 2 er aan gekomen zijn. En zei er niet veel over, snappen dat ook wel want ze wil haar collega's niet aanvallen. 10 mei hebben we weer een echo en hopelijk klopt dan het hartje En dan gaan we de gyn er wel van langs geven. Wat als ik onder narcose geweest was... Misschien was het dan wel afgestoten... Dus was maar goed dat ze het niet vertrouwde! Dit is echt het mooiste kadootje wat we konden krijgen vandaag!
Jeetje, wat ben ik blij!Joepiedepoepie!Doe de pup de deur maar weer uit meid, je krijgt gewoon een kindje hoor!LOL Maar vind het wel een heel ernstige vergissing van de gyn (vond het zelf ook al raar van je Hcg waarden, altijd gehoord dat ze in het begin van je zwsch iedere twee dagen horen te verdubbelen!Klopte dus dan wel...),ga je wat dat betreft nu stappen ondernemen? Wil me even niet indenken wat er anders was gebeurd...
Ja want zij zei dat het heel normaal was voor een gezonde zwangerschap hoe m'n waardes waren. 10 mei met de echo gaat marco er iets van zeggen. Verder weten we niet of er iets aan te doen is.
Moon, ik lees dit met tranen in mijn ogen. Wat een geluk dat de gyn twijfelde zeg! Meid, ik weet zeker dat dit kindje blijft zitten. Voor je het weet is het 10 mei en zie je een mooi kloppend hartje. Meis geniet van dit mooie kado en een dikke knuf van Nynke