Jeetje Moon... Wat een goed nieuws en wat een blamage voor de gyn zeg! Dat vind ik echt een zeer grove fout! Echt wat van zeggen hoor volgende keer! Maar, jullie ukkie zit er nog, prachtig toch! Succes hoor!
Zucht, eindelijk aangedurfd om buikfoto's in album te zetten, let vooral niet op het noodhoofd wat erboven zit...Zie trouwens ook net nou ik ze zelf bekijk dat ik wel heel grote borsten begin te krijgen, wat een joekels zeg! Gen wonder dat Fred er steeds naar zit te kijken, hahaha
@ Moon HOERAAA Wat fijn om te lezen dat het toch goed gaat. Wel een erg grove fout van de gyn. Ik zou eht flinke stappen ondernemen! @ Marieke, wat een leuk buikje Mijn borsten zijn ook meloenen ( voor mijn gevoel dan) Ben een ruime A kleine B gewend, en ze zijn nu al een ruime C En die kerel van mij is er ook door geobsedeerd Hier gaat het wel, dacht dat ik van mijn verkoudheid af was... Niet dus :x Heb sinds gister weer erg veel last van mijn keel.... Heb keelsnoepjes maar dat werkt niet. Ook heb ik een erg naar hoestje, moet er elke keer bijna van overgeven! Ik hoop dat er morgen een drogist ergens los is, dan kan ik een hoestdrankje halen...
Moon wat een vaag verhaal! Ik ben wel heel blij voor je dat het allemaal goed is, maar wat een grove fout zeg! Je moet er niet alleen wat van zeggen maar ook een officiele klacht indienen en een nederig excuus eisen. Zoiets mag echt niet gebeuren. Zo zie je maar weer hoe belangrijk het is om alles dubbel te controleren en te vragen. Maar je zult wel heel blij zijn! Je hebt vast hele lieve beschermengeltjes. Ik heb net van mijn moeder en oma de eerste kleertjes voor de baby gekregen. Een rompertje, truitje, mutsje en sokjes. Echt zo schattig en klein! Dan gaat het toch echt kriebelen hoor. Oh ja, ik heb van de meeste van jullie de website gecheckt. Echt leuk hoor! Heel mooi allemaal en heel leuk om gezichten bij de namen te zien.
@moon - ik zit met verwondering je verhaal te lezen. Wat een fout zeg, soms heb ik het idee dat die gyn willen dat het fout gaat. Ik ben zo blij voor jullie dit kindje komt gewoon met kerst, dat is bestemd om te komen. Ik heb gister mijn allerbeste vriend gevraagd of hij bij de bevalling wil zijn. Hij had het natuurlijk niet verwacht, vind het wel hele eer. En hij gaat er over nadenken. Ik zie het niet zo zitten om mijn moeder erbij te hebben, tis echt een schat hoor, maar op zulke momenten komt ze dan met verhalen dat zij nergens last van had enzo. Niet echt iets waar je dan op dat moment zin in hebt. Ik weet inmiddels wel dat zij nooit ziek is geweest en dat wij erzo zijn uitgeplopt.
@moon: ik zat gisteravond al met verbazing te lezen dat ze meteen je eileider weg wilden halen. Ben heel erg blij voor je dat het er gewoon zit en op de goede plek. Ik zou ook zeker een officiele klacht indienen tegen de gyn. Zulke dingen moeten niet kunnen. Je hebt al zoveel meegemaakt en dan nu dit weer. Ik hoop dat alles goed gaat en je op 10 mei een mooi kloppend hartje gaat zien. Ik duim voor jullie!
Moon wat een geweldig nieuws zeg. Ik vond het zo'n apart verhaal. Wat fijn voor je en wat een geluk dat de gyn het even wilde controleren. Meisje geniet er maar lekker van. Super gefeliciteerd!
moon, wat een nieuws! ik hoop het zo vreselijk voor je, dat dit een happy end wordt! he, even een vraag (n.a.v. marieke balms laatste berichtje), zijn er meer dames die nog helemaal NIKS geen veranderen met hun borsten hebben? die van mij blijven braaf op formaat! (moet eerlijk zeggen met een cupje F dat ik dat niet erg vind, hoor!). volgens mij zijn mijn tepels ook nauwelijks groter geworden. meer meiden die dit ook hebben?!? en... al meer dames met soms "zware benen"?!?!?! (na een poos staan, dat je echt het gevoel hebt even te moeten zitten, met de voetjes de lucht in)?!?! hihi! klaag, klaag... (valt reuze mee hoor! maar even ervaringen delen...) .
ps: heeft iemand nog tips om aan de aanstaande oma('s) te geven, voor moederdag!?! de ene oma heeft het boek "het grote opa en oma boek" al. nog leuke ideeen? .
Mmmm zware benen ken ik ook wel, zorg dat je heeeeel veel water drinkt, weinig tot geen zout eet en een beetje afkoeling zoekt met de hitte. Als je net als ik vooral ' s nachts last hebt even een kussen onder hetvoeteneind van je matras leggen, zo liggen ze wat hoger...Voor moederdag, zou het niet weten eerlijk gezegd...Een grote fotolijst met allerlei kleine vakjes erin misschien voor de foto's van de beebs later? Ben niet zo goed in originele cadeautjes, hihi
@annn - hier blijven de (.)(.) ook netjes op D-cup die we al hadden, maar hoor dat dat vaker voorkomt bij vrouwen met een cupmaat meer dat de borsten gelijk blijven. We hebben blijkbaar al genoeg ruimte voor de melk En ja de moeie beentjes zijn hier ook aanwezig ik steek het nu meer op het weer dan mijn zwangerschap.
Hier groeit het als kool Ze doen trouwens wel zeer hoor, zoals vanacht vond ik het te warm om iets in mijn slaap aan te hebben. Nou dan hoef ik niet op mij zij te liggen, dan bungelt het teveel ofzo. Ik werd gewoon wakker van de pijn Vanacht toch maar weer een topje aan. Ik heb wel onwijs last van mijn keel! En het gaat niet over lijkt het wel :x Voor het slapen maar weer een paracetamol. Ik merk dat ik veel vatbaarder ben nu.
@Moon! wat geweldig! ik ben zooo blij voor je dat je kleintje gewoon lekker in je baarmoeder zit...die stomme gyn's ook wat een geluk dat ze het niet helemaal vertrouwde, vin het zoo fijn voor je! op naar een mooie echo met een mooi kloppend hartje! en zoals al eerder is gezegt, dit kleintje gaat er komen! geniet van je zwangerschap meis... dikke knuf!
Moon, gefeliciteerd! Ik vond het al zo raar. Dat ze meteen een eierstok wilden weghalen. En dat enkel omdat het hGG verdubbeld was.... dat staat zo in de boekjes zelfs dat hCG elke dag verdubbelt in het begin. Hebben ze dan niets onthouden van hun opleiding? Maar je lag dus al klaar voor de ok begrijp ik? Had je zelf nog eerst je zorgen en twijfel (die ik gisteren bij je las) uitgesproken? En werd je erin gerustgesteld omdat je uiteindelijk wel zover was dat je je liet opereren?
MOON ! wat een goed nieuws zeg! geniet er maar lekker van! en ook ik zou er meer van maken dan alleen wat zeggen bij de echo! Gisteren zou ik beginnen met het behang afhalen in de kamer.. nou meiden kan je jullie vertellen.. tis totaal uitgelopen op een fiasco! Ik ben lekker begonnen.. kamertje leeghalen.. bureau naar de andere kamer slepen.. computer in de huiskamer installeren.. andere spulletjes eruit.. en toen kon ik beginnen.. water in dat app..(stoombehangafhaal ding) stekker erin.. en dan 10 tot 30 minuten wachten om het op tempratuur te laten brengen.. dus ik na 10 min (tja kon niet wachten... uiteindelijk maar goed ook dat ik niet tot de 30 min heb gewacht .. want....) ik loop die kamer in.. ligt er onwijs water op de grond.. )had het stoom app wat je tegen de muur moet houden op de grond laten liggen.. tja weet ik veel.. blijkt dus dat heel mijn laminiaat naar de klote is.. alles is omhoog gekomen! echt zo erg.. toen ik wou opruimen (het water) viel de trap die in het kamertje staat ook nog een boven op me.. ik helemaal in tranen mijn ouders opgebelt.. want kon mijn vent niet bereiken.. mijn zusje meteen in de auto gestapt en me opgehaald.. zodat ik bij hun kon eten.. want ik was helemaal over mijn toeren. .. en ze vond het zoo zielig.. meteen vette hoofdpijn natuurlijk! dus nu moeten we ook nog nieuw laminaat gaan leggen in die kamer.. gelukkig hebben we dat wel in huis.. want we hadden een paar maanden geleden laminaat gehaald voor ons huis.. uiteindelijk gaan we waarschijnlijk volgend jaar verhuizen.. zodat we het niet gaan leggen en nu kunnen we dus een gedeelte daarvan gebruiken! beetje lang verhaal geworden.. maar verder gaat alles goed..
Tjonge Moon wat een verhaal! Fijn dat het toch op de goede plaats zit zeg! Maar wat een fout zeg! daar moet je echt een officiele klacht voor indienen, je eileider wat bijna weg gehaalt notabene! Ik had ook zo iets raars in het ZH vorig jaar, ik zou een HSG onderzoek krijgen, was net onderweg voor het onderzoek toen belde de gyneacoloog opeen s dat ik weer terug moest komen, die zei dat het eigenlijk toch niet nodig was.......... Nou had ik hier niks aan over gehouden maar jij wel zeg
Goedemorgen dames, Ik ben even 2 dagen van huis geweest en had maar een paar pagina's om bij te lezen dat hebben jullie goed gedaan hoor. Moon wat een opluchting heerlijk voor je. Ik hoop echt dat je over 8 maanden een mooie kruimel in je armen hebt. Hier gaat alles goed, heb nog een nieuw setje kleren gekocht was even zoeken ik hang tussen 2 maten in op het moment. Maar ik ben weer geslaagd Vandaag lekker rommel op de rommelmarkt enzo. Ik heb er zin in. iedereen een leuke queensday
Lieve Moon; Wat een verschrikkelijk verhaal, met een prachtige uitkomst. Ik denk ook nog steeds dat ze mijn eierstok niet hadden hoeven verwijderen. Ik heb alleen geen poot om op te staan. Ik ben blij dat dit jou bespaard is gebleven! 10 Mei klopt daar gewoon een mooi stevig hartje! Dit moet gewoon zo zijn. Zoals ik al zei; op een moment dat jullie er klaar voor zijn, krijgen jullie een prachtig kindje! Ik zou willen dat mijn borsten niet groeide! Ik heb normaal 75F, maar mijn meegroeibh 75G zit al verdacht strak om mijn lijf! Het gaat dus niet voor iedereen met een cupmaatje meer op helaas! Veel plezier allemaal vandaag. Ik zal er weinig van mee krijgen, want ik ben te slap om het huis te verlaten. Zelfs een wandeling naar mijn strandhuis zit er niet in vandaag. Liefs, Maartje
Moon, wat super! Wat een *#@*##artsen zeg! Wat belachelijk, hebben die geen opleiding gehad ofzo. Nou, in iedergeval dat je er op tijd achterkwam, en dat je kleintje gewoon zit waar ie moet zitten. Echt super, wat zul je blij zijn. Heel veel liefs, Liedel
@ Moon: Meid, ik zit echt met verbazing te lezen! Natuurlijk helemaal super dat het toch goed is, maar wat een fout hebben ze gemaakt zeg! Nu op naar 10 Mei en dan naar een heel mooi hartje kijken! @ Marieke: Mooi buikje toch! En mijn borsten groeien niet, maar van mij mag het wel, heb van mezelf een A cup, dus zit erop te wachten @ Annn: Zie vorig antwoord @ Xenas: wat een drama zeg! Kan me voorstellen dat je in tranen bent uitgebarsten! Hopelijk heb je het kamertje snel weer een beetje op orde! Hier alles prima, genieten van het lekkere weer! Straks met vrienden gezellig de stad in. Allemaal een gezellige koninginnendag! Groetjes Doris