Over zware benen: Ik heb bij de kruidvat een "benen en voeten creme" gehaald voor vermoeide benen... Misschien een tip? En ik heb vanmorgen een lief klein pyamaatje gekregen "baby's 1e pyama" van mijn pa en ma, super lief! Ik ben ook al bijna 2 cupmaten gegroeid en verder eigenlijk nog niet echt, buikje begint te komen, pas nog maar 2 broeken. Vind het niet prettig als het echt strak zit, dus heb mijn positiebroeken vanmorgen van zolder gehaald.
Hallo allemaal, Ik heb al een hele tijd neits van me laten weten. Wel zo nu en dan gekeken op dit forum. Ik ben nu 15 weken en blijf het toch wel spannend vinden. Mijn buik begint te groeien, maar is nog niet echt super groot ofzo.... Zijn er meer vrouwen met een bescheiden buikje? Ik weet het, je mag het neit vergelijken. Gr. Lotte
@ Moon: wat zijn dat voor stelletje idioten daar? Kennelijk hadden ze niks beter te doen dan een poging te wagen om onnodig te gaan snijden in iemand. Nou meid, geniet maar van je zwangerschap. Ik ben blij dat er niks aan de hand is. Maarre...dien je nou ook een klacht in? @ Doris: een vriendin van mij had amper een a cup en dat is haar hele zwangerschap zo gebleven....totdat ze was bevallen en een week later stuwing kreeg. Die dingen waren me toch gegroeid @ Xenas: ik hoop voor je dat de rest wel goed gaat. Voor de rest gaat hier alles goed. Ik begin eindelijk een buikje te krijgen en het kamertje schiet al aardig op.
nou, vandaag na ineens flinke buikkrampen een flink toiletbezoek, en weer diaree. hè bah. ookal lees ik dan dat het er bij kan horen, toch maak ik me dan wel een beetje zorgen erom... hopen dat het tijdelijk is. anders (als het langer aanhoudt) even VK bellen...
Agenda ElviraR -> 25 April VK (20.00 uur) Kissflower -> 1 Mei VK Missyess -> 1 Mei VK Chrisje79 -> 1 Mei VK Anne36 -> 1 Mei Echo en Vruchtwaterpunctie (9.45 uur) Appeltje -> 2 Mei VK Andrea mv Ryan -> 3 Mei VK Ready -> 5 Mei VK Anne36 -> 9 Mei VK Liedel -> 9 Mei Gyn (13.45 uur) Nynke -> 9 Mei VK Moon85 -> 10 Mei Echo Misoh -> 11 Mei Gyn controle Maartje -> 14 Mei 20 Weken echo (9.00 uur) en VK (11.00 uur) Appeltje -> 14 Mei 20 Weken echo Doris -> 14 Mei VK Sofieke -> 15 Mei 20 Weken echo Lievebeesje -> 15 Mei Gyn (14.00 uur) Smeetje -> 16 Mei VK (10.30 uur) Doris -> 18 Mei 20 Weken echo (12.45 uur) Bolletje -> 21 Mei VK (9.30 uur) Murizzz1 -> 21 Mei 20 Weken echo Pjetje -> 21 Mei Pretecho Xenas81 -> 22 Mei VK Mariekebalm -> 23 Mei 20 Weken echo Andrea mv Ryan -> 24 Mei 20 Weken echo (11.40 uur) Klieke -> 24 Mei VK (19.30 uur) Misoh -> 25 Mei 20 Weken echo Liedel -> 24 Mei 20 Weken echo (8.30 uur) Denisse -> 24 Mei VK Choco-> 29 Mei Echo (9.10 uur) Xenas81 -> 29 Mei (10.00 uur) Nynke -> 30 Mei 20 Weken echo Bolletje -> 30 Mei 20 Weken echo (19.00 uur) Jetteke -> 31 Mei 20 Weken echo Denisse -> 5 Juni 20 Weken echo Pjetje -> 11 Juni 20 Weken echo
@Annn De vk kan daar verder ook niet echt wat mee. Daar kun je beter de HA voor bellen. Vervelend dat je er zo'n last van blijft houden. @Lotte Mijn buikje begint nu een beetje te groeien. Maar echt duidelijk is het nog niet hoor. Het is nu echt zo'n buik van: ís die zou zwanger of heeft ze gewoon een dikke pens?' hihi. Ik pas nog maar 1 broek en mijn positiebroek zit nog niet echt lekker. Weet dus niet echt wat ik aan moet doen! Mijn borsten zijn ook nog niet echt gegroeid. Wel iets voller geworden en een grotere tepelhof (lelijk!). Maar ik pas mijn bh's nog, ze zitten nu zelfs beter want ze zijn meer gevuld! Ik dacht altijd dat ik blij zou zijn als ik eindelijk grotere borsten zou krijgen, maar ik vind ze zo al groot zat geworden. Het past nl niet echt bij me. Nog iets leuks gedaan voor koninginnedag? Hier was dancetour dordrecht, met marco V, DJ Jean en Ferry Corsten. Ben even wezen kijken, maar kan niet meer zo lang staan. Verder zijn we hier grote schoonmaak aan het houden. Wat je toch allemaal niet tegenkomt in je rommelkamertje!
Drukke agenda morgen! Veel plezier allemaal! Nog niks weer van Elvira gehoord, maar volgens mij was ze wel vaker even niet online, hoop dat alles goed met dr is! @ Moon: Ik heb je bij op de agenda gezet, dan weet je dat we allemaal aan je denken de 10de! Groetjes Doris
Moeten jullie wat van mijn borsten hebben? Zit verdorie al op 85 F en zijn volgens mij nog niet uitgegroeid, hihi. Best lastig soms hoor, heb aan mams gevraagd of ze even een bh wil meenemen zonder naadjes aan de voorkant. Jeukt anders als de neten. Weten jullie of ze die bij Livera of Hunkemoller of hoe je dat ook al weer schrijft kan halen? Zal ze dan om een meegroeibh vragen? Heb eventjes jullie hulp nodig, aangezien ik zover weg zit. (maartje, waar had jouw mannetje die van jou gekocht?Aangezien jij ook aardig wat hebt..) Vind tepels juist mooier zo, vond ze altijd zo mini vergeleken bij de rest van mn borsten, dacht altijd dat ik niet normaal was, hahaha. Maar had er even niet bij stilgestaan dat mijn moeder al twee kinderen ermee gevoed had...Stom hè...Fred vind het ook niet erg dat alles wat groter is... Annn, eet je wel dingen om te "stoppen"? Denk vooral aan rijst, banaan en wat ik weet wat ze oudere mensen altijd laten eten: ontbijtkoek. Diarree is wel vervelend, ik heb het omgekeerde, is ook niet fijn...
Goedemorgen dames! Allemaal een leuke koninginnendag gehad? Ik zal vandaag wel even moeten bijkomen ,want we hebben een druk weekend achter de rug! @Marieke, ontbijtkoek werkt toch juist laxerend Dat is wat ze mij altijd hebben verteld en wat ik zelf ook merk (nu twijfel ik of het tussen mijn oren zit ) Hier gaat verder alles zijn gangetje en voel ik me prima. Krijg de hele dag door van mensen een shockerende blik als ze vragen hoe ver ik ben en ik dan zeg 15 weken. Mensen denken dan ook echt dat ik een reuze baby draag (die hebben zelf toch ook die leeftijd gehad en degene die moeder zijn weten toch ook dat de buik omvang niks zegt over de grootte van de baby ) Af en toe wordt ik er wel moe van hoor! Ik begin ons kleine bolletje ook steeds vaker en beter te voelen! Wat een heerlijk gevoel is dat toch
@mariekebalm - ik heb een meegroeibh gekocht bij livera, zit prima en is zonder naden en beugel(daar moest ik wel ff aan wennen) Verder gebruik ik van die tussenstukjes die je tussen je bandje aan de achterkant kunt zetten, zo zitten je bh's ook minder strak. Om eerlijk te zijn vind ik dat zelfs fijner dan die naadlozebh's. Vandaag grote dag, krijg mijn 16 weken echo en een vruchtwaterpunctie. Ben best wel zenuwachtig, ik ga ook niet kijken als ze die naald erin steken op de echo, stel je voor dat ik schrik als ik die naald bij de beeb in de buurt zie komen. Laat moeders wel kijken en hoor vanzelf wel als alles voorbij is. Heb vandaag en morgen nog lekker vrij dus kan lekker rustig bijkomen van dit alles. Ga gelijk ook even vragen of het normaal is dat je zoveel pijn hebt aan je stuitje. Heb weer heel de nacht wakker gelegen van de pijn. En lopen is nu ook al ramp aan het worden.
Goedemorgen dame's Ik wil graag even iets aan jullie voorleggen; ik loop nu al een paar weken met een verkoudheid en een flinke keelpijn. Nu heb ik de hele nacht wakker gelegen van de keelpijn. Zit al aan de keelpastilles, paracetamol etc maar het lijkt niet over te gaan. Zal ik hierom de dokter bellen? Officieel moet ik vandaag werken, maar ik zie het niet echt zitten.... Ben bang dat mijn keelpijn doorslaat naar een keelontsteking, wat ik echt niet zie zitten. Denk dat ik zo ook maar even mijn baas bel om te overleggen, goed plan? @ Anne, heel veel succes vandaaag. Ik hoop dat alles goed gaat!
Goedemorgen allemaal, mijn drukke weekend is ook weer achter de rug. Gisteren lekker veel buiten geweest en heel gezellig gehad. @ Astrid dokter bellen kan nooit geeen kwaad. Advies is welkom toch. @ Anne36 Veel ( plezier) succes vandaag. @ bolletje hahaha dat heb ik ook. De hoogste schatting die ik heb gehad is 5 maanden tot nu toe. Mensen schrikken als ze horen dat ik nog geen 4 maanden ben. Wel van iederen krijg te horen dat ik een mooi buikje heb.
Heb de dokter toch maar gebelt en die wilde we dat ik langs kwam... Vind het maar niets de dokter bellen, ben altijd bang dat mensen vinden dat ik me aanstel Heb ook nog ff met mijn werk gebelt en ik hoefde vandaag niet te komen, ik zit in een opleiding en het is allemaal herhaling voor mij. Dus dat scheelt Nu even kijken of ik verlof uren kan schrijven ipv ziekteuren, wil niet te vaak ziek gemeld zijn! Krijg je dat gezeur met ziekteverzuim
Hoi allemaal! Ik kom ook maar weer eens even kijken. Ik hoop dat hier alles goed gaat, ik houd het namelijk niet echt bij nu. We zijn namelijk net overgehuisd en nog druk bezig in ons nieuwe huisje. Met de kleine gaat alles goed en ik voel het af en toe al. @ Annn: Ik heb een darmafwijking waardoor ik nooit een verstopping kan krijgen en heel erg vaak diarree heb. Dingen die helpen om te stoppen of het in ieder geval niet erger maken zijn: wit brood, banaan, gekookte groentes zonder harde vezels. Ontbijtkoek remt bij mij niet. Wat het erger maakt: bruin brood, fruit met schil of met grove vezels (zoals pruimen, aardbeien vanwege de haartjes, geen pitten inslikken!), rauwe groentes of harde vezelgroentes (zoals andijvie, spinazie) en vrijwel alle kruiden die pittig of heet van smaak zijn (pepers bijv.). Het is vooral de kunst om zo min mogelijk voedingsvezel binnen te krijgen want dat stimuleert je darmwand. Als je minder voedingsvezel binnenkrijgt word je darm ook weer rustiger en denk ik dat het vanzelf over zou moeten gaan. Voor mij is dit dagelijkse kost, maar mocht je echt niet vertrouwen dan zou ik toch maar even langs de huisarts gaan. Liefs Laura
Goedemorgen allemaal! Hoop dat het met iedereen goed gaat! Ben hier afgelopen week niet geweest ivm de verhuizing! Pff... zit er best een beetje doorheen, maar mag niet klagen want ons huis is prachtig geworden! Linda, jij ook nog van harte met jullie nieuwe huis! Wat een klus is het he! Zometeen om half 11 naar de VK... gaan we het hartje horen! oh, ben zo zenuwachtig.... Duimen jullie voor me? Ga straks in mijn pauze ff proberen alles bij te lezen! Fijne dag vandaag iedereen en voor degenen die ook naar de VK, heel veel plezier! Liefs Chris
Ik had trouwens gister het idee dat ik de kleine ook heeeel eventjes voelde! Zo vroeg kan toch niet? Het waren niet mijn darmen, was verder naar beneden. Echt alsof iets tegen de binnenkant van mijn buik kieteltje Was denk ik maar een halve seconde ofzo, maar voelde heeeel appart
Ja, het werkt laxerend.... zo lang je er maar goed bij drinkt, anders kan het ook stoppend werken. Dat is eigenlijk bij alle vezelproducten voor je darmen. Maar teveel kruidkoek of ontbijtkoek is niet aan te raden. Er zit kaneel in en dat schijnt weer niet zo goed te zijn voor de hersenen van het kindje. Ik hoor en lees dat tenminste overal, behalve op de site van het voedingscentrum. Ik neem maar het zekere voor het onzekere en blijf er maar vanaf...
Goedemorgen, Fijne koninginnedag gehad allemaal?! Ik hoop het wel! @Marieke; ik heb mijn bh bij een speciaalzaak gekocht. Daar koop ik ook altijd mijn bikini's en badpakken. Mij werd aangeraden om een grotere cup te nemen (normaal F, nu G) en wel dezelfde omvang, zodat je hem nu op het strakste haakje kan dragen en later losser kan doen. Het is inderdaad wel een meegroeibh, want ik denk dat ik van normale bh wel al H of I zou hebben Ik vind hem fantastisch zitten en er zit nog voldoende rek in. Het is een bh van Anita Maternity. Niet goedkoop, maar wel elke cent waard! Succes ermee! Iedereen die vandaag naar de VK of gyn gaat; veel plezier!Ik hoop op weer veel goede berichten! @Appeltje; je moet wel heeeeeeel veeel kaneel eten voordat het kwaad kan hoor! Bovendien is het nog niet wetenschappelijk bewezen.Neem dus gerust een stuk ontbijtkoek, stroopwafel of appeltaart! @Chrisje en Laura; gefeliciteerd met jullie nieuwe huisjes! Fijn dat de ergste drukte achter de rug is! @Astrid; En? Wat zei de dokter?!?! @Lotte;ik zit ook nog in het 'zwermbandjes'stadium hoor! Als mensen niet weten dat ik zwanger ben, denken ze vast dat ik gewoon een dikke buik heb! hihi Grts, Maartje
Dat had ik gisteren ook, alsof er iets fladderde zoals een vlinder die je tussen je handen hebt gevangen. Heel apart. @ Marieke: ik heb meegroei bh's van Livera. Heb normaal 95E Maar deze bh's zijn 100F. Schrok er wel even van hoor. @ Maartje: die meegroeibh's heb ik ook. @ iedereen die naar de vk gaan....veel plezier!
@ Maartje, ik heb om 15.00 uur een afspraak. Ben echt een beetje aan het kwakkelen. En volgens mij krijg ik ook nog eens een blaas ontsteking Gaat lekker! :x