Floortje -> 1 Oktober 1ste Verrassing Doris -> (25) 1 Oktober 1ste - .. Appeltje (29) -> 2 Oktober 1ste - .. Liedel (24) -> 3 Oktober 1ste - .. Murizzz1 (..) -> 4 Oktober 2de - .. Ready (30) -> 6 Oktober - .. - .. Annn (26) -> 8 Oktober - .. - .. Klieke (28 ) -> 8 Oktober 3de - .. Martine (25) -> 8 Oktober - .. - .. Elvira (28 ) -> 9 Oktober - .. - .. Andrea (29) -> 10 Oktober 2de - .. Maartje06 (29) -> 10 Oktober 1 ste - Verrassing Jetteke (34) -> 11 Oktober - .. - .. Misoh (29) -> 11 Oktober - .. - .. Nynke (29) -> 11 Oktober 3de - .. Salsabine (32) -> 12 Oktober - .. - .. Divanaatje (30) -> 13 Oktober - .. - .. Anz (25) -> 14 Oktober - .. - .. Mariekebalm (25) -> 14 Oktober 1ste - Meisje Denisse (..) -> 14 oktober 1ste - .. Anne36 (36) -> 17 Oktober 1ste - .. Avalon1972 (35) -> 18 Oktober - .. - .. Bolletje (..) -> 18 Oktober - .. - .. Missyess (24) -> 19 Oktober - .. - .. Jotim30 (32) -> 20 Oktober 3de - .. Kissflower (19) -> 20 Oktober - .. - .. Rastagirl (..) -> 20 Oktober - .. - .. Xenas81 (25) -> 20 oktober 1ste - .. Pol (..) -> 20 Oktober 1ste - Verrassing Lievebeesje (36) -> 22 Oktober 4de - Verrassing Smeetje -> (33) 28 Oktober 2de - .. Marianne30 (32) -> 29 Oktober 3de - .. Lvdwerf (31) -> 30 Oktober 1ste - Geheim Choco (28 ) -> 2 November - ..
Agenda Marianne30 -> 3 Mei Pretecho Ready -> 5 Mei VK Anne36 -> 9 Mei VK Liedel -> 9 Mei Gyn (13.45 uur) Nynke -> 9 Mei VK Moon85 -> 10 Mei Echo Misoh -> 11 Mei Gyn controle Maartje -> 14 Mei 20 Weken echo (9.00 uur) en VK (11.00 uur) Appeltje -> 14 Mei 20 Weken echo Doris -> 14 Mei VK Sofieke -> 15 Mei 20 Weken echo Lievebeesje -> 15 Mei Gyn (14.00 uur) Marianne30 -> 15 Mei VK Smeetje -> 16 Mei VK (10.30 uur) Doris -> 18 Mei 20 Weken echo (12.45 uur) Bolletje -> 21 Mei VK (9.30 uur) Murizzz1 -> 21 Mei 20 Weken echo Pjetje -> 21 Mei Pretecho Xenas81 -> 22 Mei VK Mariekebalm -> 23 Mei 20 Weken echo Lvdwerf -> 23 Mei VK Andrea mv Ryan -> 24 Mei 20 Weken echo (11.40 uur) Klieke -> 24 Mei VK (19.30 uur) Liedel -> 24 Mei 20 Weken echo (8.30 uur) Denisse -> 24 Mei VK Misoh -> 25 Mei 20 Weken echo Choco-> 29 Mei Echo (9.10 uur) Xenas81 -> 29 Mei 20 Weken echo (10.00 uur) Missyess -> 29 Mei VK Chrisje79 -> 29 Mei VK Nynke -> 30 Mei 20 Weken echo Bolletje -> 30 Mei 20 Weken echo (19.00 uur) Divanaatje -> 30 Mei 20 Weken echo (21.30 uur) Jetteke -> 31 Mei 20 Weken echo Andrea mv Ryan -> 31 Mei VK Denisse -> 5 Juni 20 Weken echo Missyess -> 5 Juni 20 Weken echo Chrisje79 -> 6 Juni 20 Weken echo (8.30 uur) Avalon1972 -> 6 Juni 20 Weken echo (11.00 uur) Pjetje -> 11 Juni 20 Weken echo Avalon1972 -> 11 Juni VK (20.00 uur) Astrid85 -> 13 Juni 20 Weken echo
@ Marieke, jij bent de eerste die weet wat het geslacht van je kindje wordt! Leuk! Wij moeten nog 2 weekjes wachten en dan weten wij het misschien ook! Maar de 20 weken echo's komen er nu aan, dus er zullen er meer zijn bij wie we het binnenkort kunnen invullen! Groetjes Doris
Goeiemorgen dames! Gisteravond lag ik in bed en mijn man was mijn buik aan het aaien en toen hij zijn hand stil hield voelde ik de baby er naartoe bewegen! Ik hoefde alleen niks te zeggen ,want zijn gezicht begon te stralen...hij voelde het zelf ook! Ik vind dit zo bijzonder!We waren gister 5 jaar getrouwd en juist op die dag voelt mijn man deze baby vor het eerst wauw dat was echt geweldig! Hier gaat het eigenlijk erg goed!Ik heb alleen ontzettende nesteldrang hihi (kan dat al wel zo vroeg? ) Ik ben kasten aan het uitruimen ,dingen weggooien ,garage opruimen en ik ben zelfs begonnen aan de zolder (da's pas een puinzooi) Ik heb bij de 1ste helemaal geen nesteldrang gehad en nu al zo vroeg? Ik moet een beetje om mezelf lachen Hebben jullie daar ook al last van?(of ben ik nu zo'n hormonenfabriek)
goedemorgen dames, Ik voel me beter dan de afgelopen 48 uur. over een uurtje mag ik na de vk. Ben heel benieuwd wat ik weeg, en of me suiker nu goed is. Kleine meid gaat mee. Kijken hoe zij het vind. Wij willen ook weten wat het wordt. @ xenas wij zijn 9 juni 1 jaar getrouwd en wij gaan eten waar we het feest hebben gehouden. Graag willen we nog een weekendje parijs doen maar denk niet dat het er in zit. @ astrid met de 20 weken echo wordt gekeken of alle organen goed zijn aangelegd en of alles goed groeit. Nu vroeg er nog iemand nog iets over kaartjes. 2 en halve maand voor je uitgerekende datum mee beginnen als je een gewoon standaard kaart bij de drukker uit wilt zoeken. Ik zelf ga iets anders te werk. Als jullie daarmeer over willen weten dan een pbtje. Mag gaan reclame maken en heb mijn website moeten verwijdernen in mijn www.
Hallo allemaal, Ik ben bijna een vreemde hier, maar ik ben weer eens onwijs druk geweest de laatste tijd. Daarbij zit mijn man meestal aan de compu en doe ik overdag al niets anders, dus... Nou ja ik ga in ieder geval even bijlezen. Hier alles ok. Afgelopen woensdag waren wij bij de VK, we dachten dat we een tweede echo zouden krijgen aangezien de eerste met 9 weken was, bleek dat ze ons eigenlijk al bij 12 weken hadden moeten laten terugkomen... Nu krijgen we ter compensatie a.s. maandag nog een tweede echo. We willen ook graag weten wat het wordt, spannend hoor! Woensdag zijn we ook meteen gaan kijken bij de kinderopvang waar we ons hebben ingeschreven, het zag er goed uit en de leidsters waren heel behulpzaam terwijl we zomaar binnen kwamen vallen. De kindjes zagen er ook tevreden uit, dus dat zit wel goed. Ik kan me alleen nog nauwelijks voorstellen dat we straks een kindje vast zullen houden! Straks komt iemand onze zolder opmeten voor twee dakkapellen, we hebben helemaal de smaak te pakken om nog snel het huis kindklaar te maken. Wij houden tegenwoordig ook een dagboek bij om alles wat we mee maken in op te schrijven. Een idee van mijn man en ik vind het heel leuk om te lezen wat er allemaal door hem heen gaat, wat hij ons kind wil vertellen, etc. Verder begin ik sinds ongeveer een week wat dikker te worden. Ik ben erg benieuwd wanneer ik niet meer in mijn kleren pas. Tot nu toe gaat het goed. (lang leve de heupbroeken!) De laatste week van MvM is voor mij ingegaan. Ik heb er geen hekel aan gehad, maar ben toch wel blij met deze komende mijlpaal. Liefs, Maris
Oeeeh wij willen weten wat het wordt! Ik kan niet wachten.... Ik heb trouwens de 20 weken echo in het ziekenhuis in Tiel, bij Jan Koning. Zo'n beetje iedereen hier uit de buurt is bij hem geweest en hij moet hele goede echo's maken.
goedemorgen meiden! YES weer niet gespuugd vanmorgen! Volgens mij ben ik de enige die er last van heeft of niet... @ Jotim.. wij hebben ons feest gegeven waar je niet kan eten.. das wel jammer was een leuke tip geweest! weet helemaal niet of ik het al tegehn jullie vertelt heb... afgelopen zaterdag is er ingebroken bij mijn schoonzus... ze hebben boven de kluis meegenomen.. waar bijna alles in zat... paspoort, bonnetjes..TROUWRINGEN en ze gaan as dindag trouwen! laptop geld filmcamera Gelukkig was de juwelier zo aardig dat hij nieuwe ringen voor ze hebben kunnen regelen.. as zaetdrag kunnen ze ze ongegrafeerd ophalen! echt bizar he.. en volgende week zaterdga gaan ze op vakantie al.. dus dat paspoort moet ook snel geregeld worden! We kregen gisteren onze belasting terug... ik maak er 1 open. (die van mij) YEs 1250 euro terug.. dus ik maak die van mijn mannetje open.. SLIK.. ff 2300 terug betalen.. snap er niks van! dus we gaan het opnieuw laten berekenen... ongelofelijk wat veel he!
Hoi Astrid, Wat grappig. Wij hebben die echo ook bij Jan in Tiel. Ik kijk er echt al naar uit. Fijn om te lezen dat hij goede echo's maakt. Dat is een hele geruststelling. Groetjes, Marianne
Goedemorgen, Ik heb even geen tijd om op iedereen te reageren. Sorry daarvoor! De volgende keer zal ik mijn best weer doen. Ik ben gisteren nog wel geslaagd voor een bikini en een hele mooie zwangerschapsbh van Anita. Ik was zo blij dat ik eindelijk een mooie bh heb gevonden, dat ik de prijs van de bikini spontaan maar even ben vergeten ( pfiew, wat zijn die dingen duur! Hoe meer stof hoe duurder ofzo?!). Straks weer naar de acupunctuur (nee xenas, je bent niet de enige. Ik ben ook nog steeds misselijk en braak ook nog regelmatig helaas) en daarna even langs mijn werk. De kids weten nog steeds niet dat ik zwanger ben, dus dat ga ik ze vandaag vertellen. @Xenas; wat een vreselijk verhaal! Dat is toch een soort nachtmerrie voor je huwelijksdag! Hopelijk hebben ze nu alle ellende achter de rug en wordt hun huwelijksdag een groot succes! Ik weet niet zo goed wat ik moet voelen in mijn buik. Ik voel wel regelmatig beweging, maar dat zouden ook mijn darmen kunnen zijn, want die zijn nog steeds van de leg. Kan iemand het verschil aangeven?! Of ben ik gewoon ongeduldig? Grts, Maartje
Goedemorgen! En weer schijnt het zonnetje buiten! Heerlijk! Iemand nog leuke plannen voor Bevrijdingsdag? Hier in Zwolle hebben ze in een groot park de laatste jaren altijd een heel leuk festival, dus misschien dat wij daar nog even een kijkje gaan nemen! Oh Maartje, ik wil het verschil ook wel graag weten... Sinds een paar dagen heb ik namelijk ook steeds een gekriebel in mijn buik... Tussen navel en schaambeen, net alsof er daar ergens zo'n adertje zit te trillen.... plop, plop en dan is het weer weg.... Heel apart... Een ervaren "baby-voeler" in ons midden Liefs Chris
zo ben ik weer terug van de vk Alles was goed baarmoeder zit op de helft 1/2 sn bloeddruk was 110/65 1 kilo erbij hartje was er weer. Het gevoel van een baby in de buik is in het begin of er een vlindertje in je buik zit of een veertje aan de binnenkant van de buik. Echt gekriebel en gekietel. Het is heel licht van gevoel. De plopjes ken ik persoonlijk niet echt. Je darmen is heel ander verhaal het blijft toch je darmen en op een gegeven moment kan je dat gevoel heel goed onderscheiden en dan denk je he dit voel ik al veel langer en dit zijn niet me darmen De trappen en schoppen die je dadelijk krijgt zijn hier niet mee te vergelijken.
jaaaaa die kriebeltjes voel ik ook heeeeerlijk! ik voel ze onderin, bij mijn schaambeen zeg maar! wat een lekker gevoel he!
Hoi dames, Hier ook nog een berichtje van mij. Ik voelde tot vandaag ook alleen wat gekriebel heel laag in mijn buik (bijna onder mijn schaambeen) en wist bijna zeker dat dit de baby was. Heb toen wat gelezen dat het kon als je placenta vooraan ligt dat het dan normaal is dat je het zo laag voelt want dat is de enige plek waar je het dan zo vroeg kan voelen. Maar ik weet nog niet waar die van mij ligt dus was het maar een gokje... Sinds gisterenavond en vannacht echt zo van die duidelijk plopjes en nu over heel mijn onderbuik, bijna dat ik denk dit moet je toch van de buitenkant ook voelen maar nee hoor... Denk dus echt wel dat het de baby is, kan toch niet anders want mijn darmen kunnen toch niet zo vaak na mekaar dezelfde plopjes genereren. @ Astrid en Avalon, wonen jullie in de buurt van Tiel? Wij hebben daar namelijk een huis gekocht (op 5km van Tiel). Krijgen in juni de sleutel en hopen rond half augustus te verhuizen. Bevalt de streek jullie wat?
@ AValon wat grappig! Ik heb van behoorlijk wat mensen gehoord dat hij heel leuk ook is! Wel een beetje homo maar dat maakt het nog leuker! jij hebt een weekje eerder de 20 echo dan mij zie ik, laat je het me wel weten hoe het was? En ik hebook gehoord dat hij heel goed in geslachts bepaling is Voor elke keer dat hij het juist heeft, heeft hij een geboorte kaartje ontvangen. En er hangt er een hele muur vol @ Sofieke, waar ga je wonen dan? Wij wonen iets meer richting nijmegen maar vind het een super omgeving! Lekker rustig maar niet TE rustig, en midden in de betuwe. Veel groen en fruit. Bij ons is het niet zo heel gelovig, maar als je richting opheusden en kesteren gaat zit je in de zwarte kousen. Maar ach, daar valt wel mee te leven. Alleen niet met je auto op zondag door die dorpen rijden want dan wordt je aangekeken alsof je de duivel zelf bent!
Hoi dames, nog steeds lekker weer daar? Hier heel koud, regen en wind, viiiiiieees! Verder heb ik een beetje last van steken onderin mn buik, misschien omdat er dingen in de verdrukking komen of zo. Ik voel de baby nog steeds niet hoor, kan soms wel raden waar ze ligt, vanochtend toen ik wakker werd had ik een hele dikke buik rechts en voelde ik dat het weer wegtrok toen ik eroverheen aaide. Ik wil zoooo graag mn kindje voelen, zeker omdat die steken me zo verontrusten. Moet van vanavovond t/m zondag weer invallen in het restaurant (afwas). Mevrouw de afwashulp was met de pil gestopt(samen met vriend besloten), zwanger en toen wilde haar vriend ineens niet meer dus laat ze abortus plegen....Ik zeg er maar niks over tegen mn collega's, behalve dat ik het er niet over wil hebben....Anders ontplof ik denk ik. Kusjes uit een zeer koud Zuid-Frankrijk, Marieke
@ Astrid, wij hebben een huis gekocht in Ophemert (Neerijnen), back to the roots van mijn vriendje. En ook absoluut geen zwarte kousen gemeente, hoewel er daar in de buurt wel wat zijn hoor! Heb mezelf al voorgenomen om gewoon gezellig te gaan shoppen in Den Bosch!
Wij wonen in Culemborg. Dat ligt op zich niet superver van Tiel vandaan. We hebben vorig jaar in Oktober ons huis daar gekocht. Het was blijkbaar een nogal vruchtbare grond, want 3 maanden later waren we zwanger. Het bevalt ons tot nu toe uitstekend daar. Wat leuk en spannend dat jullie een huis hebben gekocht in Ophemert. Jullie gaan nog wel een drukke tijd tegemoet he?. En dat als je zwanger bent. Poeh Poeh. Hebben jullie veel vrienden en familie om jullie te helpen? Groetjes, Marianne
Ja, pfff..Wel lekker veel centjes dienen, is zwart dus bijna 8 euro per uur ipv 6.5 en is dit weekend 8 mei, feestdag hier, hoop dat ik nog tot dinsdag kan werken, dat ze nog te moe is of zo want dan verdien ik dus echt goud geld hè...Kunnen we mooi iemand van inhuren om de babykamer/badkamer te verbouwen...KACHING!