Floortje -> 1 Oktober 1ste Verrassing Doris -> (25) 1 Oktober 1ste - .. Appeltje (29) -> 2 Oktober 1ste - .. Liedel (24) -> 3 Oktober 1ste - .. Murizzz1 (..) -> 4 Oktober 2de - .. Ready (30) -> 6 Oktober - 1ste - Verrassing Annn (26) -> 8 Oktober - .. - .. Klieke (28 ) -> 8 Oktober 3de - .. Martine (25) -> 8 Oktober - .. - .. Elvira (28 ) -> 9 Oktober - .. - .. Andrea (29) -> 10 Oktober 2de - Verrassing Maartje06 (29) -> 10 Oktober 1 ste - Verrassing Jetteke (34) -> 11 Oktober - .. - .. Misoh (29) -> 11 Oktober - 1e - Verrassing Nynke (29) -> 11 Oktober 3de - .. Salsabine (32) -> 12 Oktober - .. - .. Divanaatje (30) -> 13 Oktober - .. - .. Anz (25) -> 14 Oktober - .. - .. Mariekebalm (25) -> 14 Oktober 1ste - Meisje Denisse (..) -> 14 oktober 1ste - .. Anne36 (36) -> 17 Oktober 1ste - .. Avalon1972 (35) -> 18 Oktober - .. - .. Bolletje (..) -> 18 Oktober - .. - .. Missyess (24) -> 19 Oktober - .. - .. Jotim30 (32) -> 20 Oktober 3de - .. Kissflower (19) -> 20 Oktober - .. - .. Rastagirl (..) -> 20 Oktober - .. - .. Xenas81 (25) -> 20 oktober 1ste - .. Pol (..) -> 20 Oktober 1ste - Verrassing Lievebeesje (36) -> 22 Oktober 4de - Verrassing Smeetje -> (33) 28 Oktober 2de - .. Marianne30 (32) -> 29 Oktober 3de - .. Lvdwerf (31) -> 30 Oktober 1ste - Geheim Choco (28 ) -> 2 November - ..
Floortje -> 1 Oktober 1ste Verrassing Doris -> (25) 1 Oktober 1ste - .. Appeltje (29) -> 2 Oktober 1ste - .. Liedel (24) -> 3 Oktober 1ste - .. Murizzz1 (..) -> 4 Oktober 2de - .. Ready (30) -> 6 Oktober - 1ste - Verrassing Annn (26) -> 8 Oktober - .. - .. Klieke (28 ) -> 8 Oktober 3de - .. Martine (25) -> 8 Oktober - .. - .. Elvira (28 ) -> 9 Oktober - .. - .. Andrea (29) -> 10 Oktober 2de - Verrassing Maartje06 (29) -> 10 Oktober 1 ste - Verrassing Jetteke (34) -> 11 Oktober - .. - .. Misoh (29) -> 11 Oktober - 1e - Verrassing Nynke (29) -> 11 Oktober 3de - .. Salsabine (32) -> 12 Oktober - .. - .. Divanaatje (30) -> 13 Oktober - .. - .. Anz (25) -> 14 Oktober - .. - .. Mariekebalm (25) -> 14 Oktober 1ste - Meisje Denisse (..) -> 14 oktober 1ste - .. Anne36 (36) -> 17 Oktober 1ste - .. Avalon1972 (35) -> 18 Oktober - .. - .. Bolletje (..) -> 18 Oktober - .. - .. Missyess (24) -> 19 Oktober - .. - .. Jotim30 (32) -> 20 Oktober 3de - .. Kissflower (19) -> 20 Oktober - .. - .. Rastagirl (..) -> 20 Oktober - .. - .. Xenas81 (25) -> 20 oktober 1ste - .. Pol (..) -> 20 Oktober 1ste - Verrassing Lievebeesje (36) -> 22 Oktober 4de - Verrassing Smeetje -> (33) 28 Oktober 2de - .. Marianne30 (32) -> 29 Oktober 3de - .. Lvdwerf (31) -> 30 Oktober 1ste - Geheim Astrid85(21) -> 90 Oktober - 1ste - .. Choco (28 ) -> 2 November - .. Ik was er tussen uit gehaald
@Jotim30 zover ik weet kun je dat inderdaad later nog aanpassen hihi wordt olifanten dracht Weet niet meer wie het schreef, maar heb hier ook echt nesteldrang. Alles moet ineens opgeruimd worden.
Haai! Ik kom ook weer ff kijken! wat een hoop positieve berichten allemaal wat geweldig ik ga proberen wat actiever mee te kletsen, maar kan het niet helemaal bijhouden geloof ik ga iig mijn best doen! Iedereen die een mooie echo heeft gehad, heerlijk hoor fijn dat alles goed is! Ik heb mijn eerste buikfoto gemaakt vandaag staat in mijn album! ben van plan nu ook regelmatig ff een foto te maken, heb ik bij mijn vorige zwangerschappen niet gedaan en is toch wel erg jammer zo achteraf! Verder gaat alles goed zover, heeeeel soms voel ik de kleine uk, maar dat is misschien een paar keer in de week en heel ligt, ben benieuwd hoelang het nog gaat duren, bij Luna en Kyl voelde ik het al een tijdje en met 18 weken zelfs aan de buitenkant, denk dat dat er deze keer niet in zal zitten, maar goed als t maar goed gaat met ukkie! over 2 weekjes heb ik een echo geslachtsbepaling, ben benieuwd 2 mediums hebben gezegt dat het een jongen is, de chinese kalender zegt een meisje en mijn gevoel zegt steeds meer een jongen, dus ik ben zooo nieuwschierig! maja wie niet he liefs Pjetje
Floortje -> 1 Oktober 1ste Verrassing Doris -> (25) 1 Oktober 1ste - .. Appeltje (29) -> 2 Oktober 1ste - .. Liedel (24) -> 3 Oktober 1ste - .. Murizzz1 (..) -> 4 Oktober 2de - .. Ready (30) -> 6 Oktober - 1ste - Verrassing Annn (26) -> 8 Oktober - .. - .. Klieke (28 ) -> 8 Oktober 3de - .. Martine (25) -> 8 Oktober - .. - .. Elvira (28 ) -> 9 Oktober - .. - .. Andrea (29) -> 10 Oktober 2de - Verrassing Maartje06 (29) -> 10 Oktober 1 ste - Verrassing Jetteke (34) -> 11 Oktober - .. - .. Misoh (29) -> 11 Oktober - 1e - Verrassing Nynke (29) -> 11 Oktober 3de - .. Salsabine (32) -> 12 Oktober - .. - .. Divanaatje (30) -> 13 Oktober - .. - .. Anz (25) -> 14 Oktober - .. - .. Mariekebalm (25) -> 14 Oktober 1ste - Meisje Denisse (..) -> 14 oktober 1ste - .. Anne36 (36) -> 17 Oktober 1ste - .. Avalon1972 (35) -> 18 Oktober - .. - .. Bolletje (..) -> 18 Oktober - .. - .. Missyess (24) -> 19 Oktober - .. - .. Jotim30 (32) -> 20 Oktober 3de - .. Kissflower (19) -> 20 Oktober - .. - .. Rastagirl (..) -> 20 Oktober - .. - .. Xenas81 (25) -> 20 oktober 1ste - .. Pol (..) -> 20 Oktober 1ste - Verrassing Pjetje (27)> 21 oktober - 3e - .. - .. Lievebeesje (36) -> 22 Oktober 4de - Verrassing Smeetje -> (33) 28 Oktober 2de - .. Marianne30 (32) -> 29 Oktober 3de - .. Lvdwerf (31) -> 30 Oktober 1ste - Geheim Astrid85(21) -> 90 Oktober - 1ste - .. Choco (28 ) -> 2 November - .. heb mezelf er ook ff tussen gezet liefs Pjetje
Hey meiden, Ik post de laatste tijd niet zo veel meer maar ik probeer wel zo vaak mogelijk te komen, is altijd ook zo gezellig hier! Hoe kan ik er ook bij staan, op de lijst. Ik heb 15 mei controle bij VK maar 22 mei heb ik een echo bij Fontys, ik ben dan 17 weken en 5 dagen zwanger....hoop dan dan de docente misschien al kan zien wat het wordt. We vertellen het namelijk wel gewoon aan iedereen als we het weten! Alleen de namen die we leuk vinden houden we voor ons zelf. Dat krijgt iedereen pas na geboorte te weten! Verder heb ik sterk het gevoel dat ik de beeb al voel....hele zachte kriebeltjes, soms wat meer soort van zachte plopjes....heel apart..moet eigenlijk wel baby zijn want dit heb ik echt nog nooit eerder gevoeld....maar ik wacht het nog ff al dat ik het wat sterker voel maar denk bijna zeker te weten dat het de baby is.. want het kan wel zo snel toch? @Pjetje: spannend zeg! Grappig wel dat 2 mediums hebben gezegd dat een een jongen is en dat je dat zelf ook denkt! Zelf heb ik nog helemaal geen idee of gevoel wat het zal worden....dus we wachten met spanning af..hoop echt dat ze het bij Fontys al kunnen zien, de docente dan, want ik neem aan dat een docente net zo goed is als de VK zelf...spannend dus! En anders moeten we wachten tot 20 weken ofzo of er dan iets te zien is. Oja, waar ligt het eigenlijk precies aan dat je de beeb snel voelt? Ik ben zelf heel slank, nu heb ik al best flinke buik, echt goed zichtbaar (heb nog geen foto van nu in mn album, moet ik nog doen) en het hartje kon ik zelf ook al heel snel horen met de angelsound en hartje is steeds ook snel te vinden. Nu heb ik dus het idee dat ik de kleine voel, weet het eigenlijk bijna zeker.... wie weet dus waar dit allemaal aan ligt? Ik weet wel iets over de ligging van de placenta, als die ervoor ligt duurt het langer dat je beeb voelt? Liefs Syl
Goedemiddag meiden! Zo, ik ben weer bijgelezen. @ Marianne30: Wat super dat de echo zo leuk was! En wat goed dat je al weet wat het wordt..ik ben jaloers..hihi..kben ook zo nieuwsgierig @Anne: Ik kan geen genoeg krijgen van winegums, en inderdaad ook brood, belegd met kaas..en ik drink best veel melk, wat ik NOOIT dronk toen ik nog niet zwanger was. Grappig he, dat je smaak zo veranderd tijdens je zwangerschap. @ Chrisje: Ik had ook een behoorlijke diepe navel, maar wordt ook steeds minder diep. Hihi..volgens mij krijg ik ook een 'plopper'. @Mariekebalm: ik heb ook van die steken, zal er wel bijhoren denk ik. Deze week is het wel weer minder geworden, het gaat wat 'heen en weer'. Ik denk dat het met de groei van mijn buik en inderdaad die invloed die dat heeft op je organen te maken heeft. @Xenas: controleer je belastingaanslag inderdaad goed hoor. een vriendin van mij kreeg ook een aanslag dat ze heel veel moest betalen, klopte naderhand helemaal niets van. Ze maken best veel fouten bij de belastingdienst. Hier is alles prima. Gister weer controle gehad, en mijn bloeddruk was weer prima..ik ben zo blij. Gister wel even een spannend moment trouwens. Mijn schoonzuje (en vk) ging het hartje zoeken, en die keren daarvoor had ze de hartslag elke keer meteen. Nu duurde het best wel lang, ze moest echt zoeken..ik werd volgens mij helemaal wit...Zij mijn buik maar weer eens opnieuw insmeren, overal zoeken..en ineens na, voor mijn gevoel wel 1 uur, maar waarschijnlijk maar 5 min. ofzo hoorden we het hardje. Van opluchting moest ik lachen, dus toen was ie weer weg, maar ze kon hem toen snel weer vinden. hij / zij zat deze keer helemaal achter in de baarmoeder. Heel normaal natuurlijk, maar ik schrok me naar....kben een beetje een stress-kip denk ik Nou meiden, allemaal een fijn weekend! Groet, Liedel
Floortje -> 1 Oktober 1ste Verrassing Doris -> (25) 1 Oktober 1ste - .. Appeltje (29) -> 2 Oktober 1ste - .. Liedel (24) -> 3 Oktober 1ste - .. Murizzz1 (..) -> 4 Oktober 2de - .. Ready (30) -> 6 Oktober - 1ste - Verrassing Annn (26) -> 8 Oktober - .. - .. Klieke (28 ) -> 8 Oktober 3de - .. Martine (25) -> 8 Oktober - .. - .. Elvira (28 ) -> 9 Oktober - .. - .. Andrea (29) -> 10 Oktober 2de - Verrassing Maartje06 (29) -> 10 Oktober 1 ste - Verrassing Jetteke (34) -> 11 Oktober - .. - .. Misoh (29) -> 11 Oktober - 1e - Verrassing Nynke (29) -> 11 Oktober 3de - .. Salsabine (32) -> 12 Oktober - .. - .. Divanaatje (30) -> 13 Oktober - .. - .. Anz (25) -> 14 Oktober - .. - .. Mariekebalm (25) -> 14 Oktober 1ste - Meisje Denisse (..) -> 14 oktober 1ste - .. Anne36 (36) -> 17 Oktober 1ste - .. Avalon1972 (35) -> 18 Oktober - .. - .. Bolletje (..) -> 18 Oktober - .. - .. Missyess (24) -> 19 Oktober - .. - .. Jotim30 (32) -> 20 Oktober 3de - .. Kissflower (19) -> 20 Oktober - .. - .. Rastagirl (..) -> 20 Oktober - .. - .. Xenas81 (25) -> 20 oktober 1ste - .. Pol (..) -> 20 Oktober 1ste - Verrassing Pjetje (27)> 21 oktober - 3e - .. - .. Lievebeesje (36) -> 22 Oktober 4de - Verrassing Smeetje -> (33) 28 Oktober 2de - Verrassing Marianne30 (32) -> 29 Oktober 3de - .. Lvdwerf (31) -> 30 Oktober 1ste - Geheim Astrid85(21) -> 90 Oktober - 1ste - .. Choco (28 ) -> 2 November - .. Zoooo, heb er maar even "verrassing bij gezet. Wij willen het nog niet weten en laten ons over 25 weken wel verrassen! Denken allebei dat het nog een meisje wordt, maar vorige keer had ik het ook fout... Wat Maartje ook al noemde, dit is een vreemde tijd. Heb nergens last meer van en kan alles weer doen. Mijn buik groeit nu, daaraan kan ik alleen merken dat ik zwanger ben. 16 mei pas weer naar de vk, vind het toch elke keer weer erg spannend... Ben me gisteren even flink te buiten gegaan aan shoppen van positiekleding! Een rok, een 7/8 broek en 3 tunieken. Heel gaaf! Nu kan ik er weer een tijdje tegen. Heb nog een paar broeken van vorige keer die me wel passen maar toen heb ik bijna geen shirtjes enz. gekocht. Had toen veel stretch-tuniekjes aan. Ben vandaag begonnen met het bijhouden van een 9 maanden dagboek, kan er jammergenoeg niet zoveel in kwijt. het is een boek van forever friends. Van mijn ma gekregen... Vorige keer had ik die van Anne Geddes, maar die zijn nergens meer te krijgen, jammer..
Floortje -> 1 Oktober 1ste Verrassing Doris -> (25) 1 Oktober 1ste - .. Appeltje (29) -> 2 Oktober 1ste - .. Liedel (24) -> 3 Oktober 1ste - .. Murizzz1 (..) -> 4 Oktober 2de - .. Ready (30) -> 6 Oktober - 1ste - Verrassing Annn (26) -> 8 Oktober - .. - .. Klieke (28 ) -> 8 Oktober 3de - .. Martine (25) -> 8 Oktober - .. - .. Elvira (28 ) -> 9 Oktober - .. - .. Andrea (29) -> 10 Oktober 2de - Verrassing Maartje06 (29) -> 10 Oktober 1 ste - Verrassing Jetteke (34) -> 11 Oktober - .. - .. Misoh (29) -> 11 Oktober - 1e - Verrassing Nynke (29) -> 11 Oktober 3de - .. Salsabine (32) -> 12 Oktober - .. - .. Divanaatje (30) -> 13 Oktober - .. - .. Anz (25) -> 14 Oktober - .. - .. Mariekebalm (25) -> 14 Oktober 1ste - Meisje Denisse (..) -> 14 oktober 1ste - .. Anne36 (36) -> 17 Oktober 1ste - .. Avalon1972 (35) -> 18 Oktober - .. - .. Bolletje (..) -> 18 Oktober - .. - .. Missyess (24) -> 19 Oktober - .. - .. Jotim30 (32) -> 20 Oktober 3de - .. Kissflower (19) -> 20 Oktober - .. - .. Rastagirl (..) -> 20 Oktober - .. - .. Xenas81 (25) -> 20 oktober 1ste - .. Pol (..) -> 20 Oktober 1ste - Verrassing Pjetje (27)> 21 oktober - 3e - .. - .. Lievebeesje (36) -> 22 Oktober 4de - Verrassing Smeetje -> (33) 28 Oktober 2de - Verrassing Marianne30 (32) -> 29 Oktober 3de - .. Lvdwerf (31) -> 30 Oktober 1ste - Geheim Astrid85(21) -> 30 Oktober - 1ste - .. Choco (28 ) -> 2 November - ..
Ook ik voel mijn beebje! Voel het nu elke dag. Meestal als ik in bed lig en met mijn handen voel op mijn buik. Voel het vaak net onder mijn navel. Zo herkenbaar! Voel mijn baarmoeder rand ook goed. Precies onder mijn navel. Verder geniet ik lekker van het mooie weer en ben dusniet zo vaak op dit forum maar volg het wel hoor.
ik hoop dat ik hier weer goed zit door dat we een poos zonder internet hebben gezeten wist ik niet meer waar ik gezellie aan het kletsen was ik ben nu 17week zwanger en ben op 13 okt uitgerekend
hoihoi! ik ben d'r ook weer. lekker paar daagjes wezen zijlen met onze boot (heerlijk!). vraagje: komt jullie dit bekend voor: als je loopt heb je al heel snel een druk op je blaas. ook een druk op je... tsjah, hoe noem je dat, volgens mij bekkenbodemspieren. en soms ook zo'n gevoel dat (behoorlijk ineens) je een opgeblazen ballon in je buik hebt, die ook echt leeg (honger) aanvoelt, maar wel lekker tegen je blaas aan duwt. en dan is t ook best een onrustig gevoel. niet erg prettig... hmmm... ervaring?!?!
Vrees dat ik een beetje achterloop op jullie met dingen voelen. Maar ja ik ben ook nog maar 13w6d. Ik vind het leuk om te horen hoe jullie dat allemaal ervaren zodat ik me lekker kan voorbereide. De babykamer is qua verf en verbouwing bijna klaar, en ik heb toch maar gekozen voor een andere banner (ben er helemaal verlieft op). @ annn: Het enigste waar ik last van heb is dat ik ook een druk op m'n blaas heb (tijdens het lopen ook) waardoor ik dus denk dat ik vol zit....niet dus
Floortje -> 1 Oktober 1ste Verrassing Doris -> (25) 1 Oktober 1ste - .. Appeltje (29) -> 2 Oktober 1ste - .. Liedel (24) -> 3 Oktober 1ste - .. Murizzz1 (..) -> 4 Oktober 2de - .. Ready (30) -> 6 Oktober - 1ste - Verrassing Annn (26) -> 8 Oktober - .. - .. Klieke (28 ) -> 8 Oktober 3de - .. Martine (25) -> 8 Oktober - .. - .. Elvira (28 ) -> 9 Oktober - .. - .. Andrea (29) -> 10 Oktober 2de - Verrassing Maartje06 (29) -> 10 Oktober 1 ste - Verrassing Jetteke (34) -> 11 Oktober - .. - .. Misoh (29) -> 11 Oktober - 1e - Verrassing Nynke (29) -> 11 Oktober 3de - .. Salsabine (32) -> 12 Oktober - .. - .. Divanaatje (30) -> 13 Oktober - .. - .. Anz (25) -> 14 Oktober - .. - .. Mariekebalm (25) -> 14 Oktober 1ste - Meisje Denisse (..) -> 14 oktober 1ste - .. Anne36 (36) -> 17 Oktober 1ste - .. Avalon1972 (35) -> 18 Oktober - .. - .. Bolletje (..) -> 18 Oktober - .. - .. Missyess (24) -> 19 Oktober - .. - .. Jotim30 (32) -> 20 Oktober 3de - .. Kissflower (19) -> 20 Oktober - .. - .. Rastagirl (..) -> 20 Oktober - .. - .. Xenas81 (25) -> 20 oktober 1ste - .. Pol (..) -> 20 Oktober 1ste - Verrassing Pjetje (27)> 21 oktober - 3e - .. - .. Lievebeesje (36) -> 22 Oktober 4de - Verrassing Smeetje -> (33) 28 Oktober 2de - .. Marianne30 (32) -> 29 Oktober 3de - .. Lvdwerf (31) -> 30 Oktober 1ste - Geheim Astrid85(21) -> 90 Oktober - 1ste - .. Choco (28 ) -> 2 November - 1ste - ..
Wilde even laten weten dat alles goed is, ondanks 11 uur per dag afwassen, pfff, Niet zoveel puf en tijd om te reageren dus dit weekend..... Annn, ja, bij mij druk took alles overal een beetje tegenaan, zeker met werken nu. Af en toe ook pijn onderin 'als je begrijpt wat ik bedoel) maar zal wel normaal zijn. Choco: Leuke banner hoor!
Het is nog wat vroeg, maar zet hem maar gewoon in je favorieten. Kwam deze site tegen erg handig. Wat kosten luiers, hier worden alle aanbiedingen van luiers geplaatst http://watkostenluiers.nl/
-------------------------------------------------------------------------------- Floortje -> 1 Oktober 1ste Verrassing Doris -> (25) 1 Oktober 1ste - .. Appeltje (29) -> 2 Oktober 1ste - .. Liedel (24) -> 3 Oktober 1ste - .. Murizzz1 (..) -> 4 Oktober 2de - .. Ready (30) -> 6 Oktober - 1ste - Verrassing Annn (26) -> 8 Oktober - .. - .. Klieke (28 ) -> 8 Oktober 3de - .. Martine (25) -> 8 Oktober - .. - .. Elvira (28 ) -> 9 Oktober - .. - .. Andrea (29) -> 10 Oktober 2de - Verrassing Maartje06 (29) -> 10 Oktober 1 ste - Verrassing Jetteke (34) -> 11 Oktober - .. - .. Misoh (29) -> 11 Oktober - 1e - Verrassing Nynke (29) -> 11 Oktober 3de - .. Salsabine (32) -> 12 Oktober - .. - .. Divanaatje (30) -> 13 Oktober - .. - .. Anz (25) -> 14 Oktober - .. - .. Mariekebalm (25) -> 14 Oktober 1ste - Meisje kirstenyana (21) 14 oktober 2de -jongen! Denisse (..) -> 14 oktober 1ste - .. Anne36 (36) -> 17 Oktober 1ste - .. Avalon1972 (35) -> 18 Oktober - .. - .. Bolletje (..) -> 18 Oktober - .. - .. Missyess (24) -> 19 Oktober - .. - .. Jotim30 (32) -> 20 Oktober 3de - .. Kissflower (19) -> 20 Oktober - .. - .. Rastagirl (..) -> 20 Oktober - .. - .. Xenas81 (25) -> 20 oktober 1ste - .. Pol (..) -> 20 Oktober 1ste - Verrassing Pjetje (27)> 21 oktober - 3e - .. - .. Lievebeesje (36) -> 22 Oktober 4de - Verrassing Smeetje -> (33) 28 Oktober 2de - .. Marianne30 (32) -> 29 Oktober 3de - .. Lvdwerf (31) -> 30 Oktober 1ste - Geheim Astrid85(21) -> 90 Oktober - 1ste - .. Choco (28 ) -> 2 November - .. ik weet hetzelf al twzee wekn maar hebben vrijdag nog eens de bevestiging gehad xxx
Een goedemorgen allemaal! @ sylvia....Het klinkt idd alsof je je beebje echt voelt hoor! leuk is dat he! de rede dat je het soms laterkan voelen is idd o.a. of de placenta voor je buikwand ligt, of je een dikkere buikwand hebt, of hoe de beeb ligt, ligt hij diep dan voel je het ook minder snel, ook kan hij met zijn ruggetje naar jou buikwand liggen en dus naar je rugkant trappelen, dan duurd het ook heel lang eer je wat gaat voelen... hoop dat de docente het kan zien! als je beebje er goed voor ligt lijkt me dat wel ben benieuwd hoor! @ Liedel... kan me voorstellen dat je even erg schrikt als het zolang duurd voordat het hartje van je kleinte te horen is, gelukkig heb je m toch gehoord, een kleine eigenweis is het al lekker wegzwemmen en verstoppertje spelen! @smeetje....leuk dat je flink hebt lopen shoppen voor positiekleding altijd leuk! Leuk dat je een 9mnd dagboek bijhoudt, ik was erin begonnen in het begin, maar geloof dat ik bij 7 weken alweer gestopt was ik ben daar heel slecht in om alles zo bij te houden helaas, tis wel heel erg leuk om terug te lezen achteraf en dan heb ik er ook weer spijt van dat ik het niet heb volgehouden @murizzz1...leuk dat je je beebje al kan voelen geniet er maar lekker van! @NiCa...leuk dat je ook mee komt kletsen! @Annn...heerlijk een paar daagjes zeilen met de boot! je hebt vast genoten! Soms als ik veel loop heb ik ook een 'druk' tussen mijn benen, maar voelt meer als mijn baarmoeder die wat zwaarder wordt, dus kweet niet of dat hetzelfde is als wat jij bedoeld! @choco...leuk dat je al zo bezig bent met je babykamer! @ marieke....hee meis, fijn dat het goed gaat! doe je wel een beetje op jezelf passen met je 11 uur per dag afwassen! ist inmiddels al wat beter weer bij jullie? @ Anne36...bedankt voor de link! altijd handig! @Kirstenyana...hee wat leuk dat je een mannetje krijgt! gaaf dat je het al weet! leuk hoor dat steeds meer mensen het al weten! nog 2 weekjes en dan hoop ik te weten of de medium's het bij het rechte eind hebben! Ik ben al druk bezig met de babykamer, gisteren 2 hele gave lampen gekocht bij babyplanet, alleen waren ze wel erg duur, maar kon het niet laten was gewoon 140 euro kwijt voor 2 lampen haha maja ze zijn wel echt super! ons kamertje is rood/oranje geworden, als hij helemaal klaar is zet ik wat foto's in mijn album! verder alles goed, lekker geslapen, das knap voor mijn doen, ik slaap al tijden erg beroerd! helaas vandaag laatste dag vakantie voor Luna, morgen begint de sleur van het naar en van school brengen / halen weer ...vind het altijd zo lekker als mijn meisje lekker thuis is! maja ze worden groter! liefs Pjetje