Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiCa

NiCa Bekend lid

dank je meis ik was hier al eerder volgens mij of ben ik verkeerd want ik had ook al de beval datum door gegeven
    en moet zeggen dat je echt een hele mooie banner hebt heb er al ff gekeken maar de jouwe kon ik er niet bij vinden :(

2. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Ik ga straks met mijn moeder naar een paranormaal beursje. Ik ga proberen bij één van de mediums te gaan zitten en kijken of ze iets oppikken. Als ze goed zijn, moeten ze kunnen zien dat ik zwanger ben.
    Als ze wat oppikken, dan vraag ik of ze kunnen zien wat het wordt en dan zie ik het over een paar weken wel of het klopt.

Fijne dag allemaal.

Marianne

3. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goedemorgen,

@NiCa; je zit niet verkeerd hoor! Tis wel een tijd geleden, maar ik weet nog goed dat je hier mee kletste! Ben blij te horen dat alles goed met jullie gaat.

@Pjetje; je kan altijd weer beginnen met je 9maandendagboek! Alles wat je opschrijft is bonus toch?! ;) Ik lag ook al vier weken achter, maar heb het gisteren weer even goed gemaakt. Wat leuk dat jullie ook oranje/rood doen in het kamertje. Wij ook! En volgens mij was er nog iemand.

@Anne; goede site he! Mijn schoonzus kwam er ook al mee. Hij staat in mijn favorieten!

@Marieke; Bikkel! Doe je wel een beetje rustig aan!

@Choco; ik ben al ruim 17 weken, maar voel ook nog niks hoor! Af en toe denk ik; zou kunnen, maar dat kunnen ook mijn darmen zijn.

@Annn; ik denk steeds dat ik heel nodig moet plassen en dan komt er maar een klein beetje uit. Is dat het gevoel dat je bedoelt?!

@Murizzz1; Wat leuk dat je jullie kindje al zo goed voelt! Ik kan niet wachten tot het bij mij zover is!

@Smeetje; ben blij te horen dat ik niet de enige ben die dit een vreemde tijd vind!

@liedel; ik ben ook zo'n stresskip hoor! Daarom heb ik ook geen angelsound. Ik zou er helemaal gek van worden!

@Sylvia; tis vast je beeb die je voelt hoor! Kan makkelijk en zoals je zelf al zegt; 'wat is het anders?!'

Hier nog alles rustig. Ik krijg vandaag bezoek helemaal uit Groningen. Komt eigenlijk niet zo goed uit, want ik voel me niet zo best, maar ik wil ze wel graag zien dus bel ik maar niet af. Bovendien is zij ruim 7 maanden zwanger, dus het is waarschijnlijk de laatste keer voor de bevalling dat ik ze zie.
    Nu snel douchen, want ik heb geen idee hoe laat ze hier zijn.

Heeft iemand enige idee wat ik kan doen om een van mijn poezen weer binnen te krijgen?! Ik heb er drie waarvan er een een flinke allergie heeft. Ze heeft twee weken met een kap om gelopen ivm hechtingen. Al die tijd kwam ze alleen binnen om te eten verder niet. Nu is de kap af, maar ze wil nog steeds niet naar binnen. Ze lijkt ineens ook wel bang voor het kattenluik. Ik kan haar wel buiten laten, maar ze zit wel heel zielig te miauwen. Iemand een idee?!

Grts, Maartje

4. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Als het goed is klopt de lijst zo, als je nog wijzingingen/aanvullingen hebt of sta je er nog niet op dan kan je even een pbtje sturen.

Floortje -> 1 Oktober – 1ste – Verrassing
    Doris -> (25) 1 Oktober – 1ste - ..
    Appeltje (29) -> 2 Oktober – 1ste - ..
    Liedel (24) -> 3 Oktober – 1ste - ..
    Murizzz1 (..) -> 4 Oktober – 2de - ..
    Ready (30) -> 6 Oktober – 1ste - Verrassing
    Annn (26) -> 8 Oktober - .. - ..
    Klieke (28 ) -> 8 Oktober – 3de - ..
    Martine (25) -> 8 Oktober - .. - ..
    Elvira (28 ) -> 9 Oktober - .. - ..
    Andrea (29) -> 10 Oktober – 2de - Verrassing
    Maartje06 (29) -> 10 Oktober – 1ste - Verrassing
    Jetteke (34) -> 11 Oktober - .. - ..
    Misoh (29) -> 11 Oktober – 1ste - Verrassing
    Nynke (29) -> 11 Oktober – 3de - ..
    Salsabine (32) -> 12 Oktober - .. - ..
    Divanaatje (30) -> 13 Oktober - .. - ..
    NiCa (31) -> 13 Oktober - .. -..
    Anz (25) -> 14 Oktober - .. - ..
    Mariekebalm (25) -> 14 Oktober – 1ste – Meisje
    Kirstenyana (21) -> 14 Oktober – 2de - Jongen
    Denisse (..) -> 14 oktober – 1ste - ..
    Anne36 (36) -> 17 Oktober – 1ste - ..
    Avalon1972 (35) -> 18 Oktober - .. - ..
    Bolletje (..) -> 18 Oktober – 2de - Verrassing
    Missyess (24) -> 19 Oktober - .. - ..
    Jotim30 (32) -> 20 Oktober – 3de - ..
    Kissflower (19) -> 20 Oktober - .. - ..
    Rastagirl (..) -> 20 Oktober - .. - ..
    Xenas81 (25) -> 20 oktober – 1ste - ..
    Pol (..) -> 20 Oktober – 1ste – Verrassing
    Pjetje (27) -> 21 Oktober – 3de - ..
    Lievebeesje (36) -> 22 Oktober – 4de - Verrassing
    Smeetje -> (33) 28 Oktober – 2de - Verrassing
    Marianne30 (32) -> 29 Oktober – 3de - ..
    Lvdwerf (31) -> 30 Oktober – 1ste – Geheim
    Astrid85 (21) -> 30 Oktober – 1ste – ..
    Choco (28 ) -> 2 November – 1ste - ..

1 Meisje
    1 Jongen
    9 "Verrassingen"
    1 Geheim

5. Hoi allemaal,

Ben ik weer. Veel te hard gewerkt de afgelopen week. Net weer full-time aan de slag en dan meteen een paar uurtjes over moeten werken. Was gisteren echt uitgeteld hoor. Heel de dag nix gedaan. Had ik ook afgesproken met mezelf. Stond vrijdag om met een gevoelige buik, zo nu en dan. Ga er vanuit dat dat harde buiken zijn. Zal het komende week wel vragen aan de gyn. Ergens hoop ik dat ze zegt dat als ik harde buiken blijf houden ik minder moet gaan werken. Merk dat ik full-time werken wel zwaar vind. Nu ik net weer helemaal terug ben, vind ik het lullig om me weer gedeeltelijk ziek te melden. Heb daarvoor ff het steuntje in m'n rug nodig.

Dit zijn zeker onzeker tijden. Er zitten nu steeds 4 weken tussen de controles en merk dat ik dat best lang vind. Kan ook niet wachten tot vrijdag. Hoop dat alles goed is. Als het goed is zijn er bloeduitslagen binnen en hoop dat m'n bloeddruk ook goed is. Veel te laag is ie in ieder geval niet want ben niet duizelig. Hoop dat de onderdruk mooi onder de 80 zit . Wil over 7 weken wel gewoon op vakantie kunnen. Voel de baby wel bewegen. De ene keer plopjes en soms heel licht. Diederik kan niet wachten tot het van buitenaf ook te voelen is.

Geniet nog van het mooie weer... voorlopig de laatste dag...

Groetjes, Silvie

6. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Even weer een kort berichtje van mij!
    een druk weekend gehad tot nu en merk wel dat ik daar nu minder goed tegen kan... dus ik ga deze keer niet op iedereen reageren, vergeef me ;)

Maar ik wilde wel even zeggen dat ik volgens mij eergister de beeb heb gevoeld! Ik lag in bad en ineens heel duidelijk!
    Was echt leuk, alleen nu twijfel ik natuurlijk weer of het echt zo was, dus we wachten geduldig af op de volgende keer.
    Zoals jullie zien ben ik dus ook niet zo vlot met voelen.....

Allemaal een fijne dag!

Groetjes Doris

7. Niet meer actief

@Nica...mijn banner staat er wel tussen hoor, maar je moet niet bij de gewone zwangerbanners kijken, je gaat eerst naar tickers, wat je waarschijnlijk al had gedaan...dan klik je op baby development tickers, dan vul je je uitgerekende datum in en dan moet je uit een van de bovenste 3 kiezen! suc6!

@Avalon...wat leuk dat je met je moeder naar een paranormaal beurs gaat! ben benieuwd of er iets zinnigs voor je uit komt! laat je het straks ff weten?

@maartja06...ja je hebt ook gelijk, ik kan er ook wel weer mee beginnen, ga het straks nog ff proberen bij te schrijven ;) leuk dat jullie het ook oranje rood maken, tis ineens helemaal in he...toen ik nog niet zwanger was wilde ik het al, maar was er nog niet zoveel in oranje rood, nu is het ineens overal te krijgen en helemaal hot, wel leuk, nu kan ik tenminste wel alles vinden wat ik wil hebben!
    Als je bezoek er eenmaal is is het vast heel gezellig!
    Wat je poezen betreft, kun je haar niet even via de deur laten binnenkomen, dat ze het vertrouwen weer een beetje terug krijgt? mijn poes doet som sook moeilijk over het kattenluik, dan zit ze er ook voor te miauwen, soms doe ik dan het luikje voor haar omhoog en dan loopt ze er wel door, na een paar keer doet ze het dan weer zelf...geen idee waar het vandaan komt maar goed! of een bakje vlees ervoor zetten, misschien dat ze dan wel doorzet omdat haar honger overwint?
    suc6!

liefs pjetje

8. Niet meer actief

@misoh...kan me voorstellen dat full time eigenlijk een beetje te veel is, misschien kun je het overleggen met de gyn, je moet tenslotte naar je lichaam luisteren en als jij voelt dat het teveel is kan ze misschien wel een verklaring afgeven dat je het iets rustiger aan moet doen? de tijd tussen de controles duren idd erg lang..hoop dat je bloedruk straks gewoon mooi is en je lekker op vakantie kunt!

@Doris...wat leuk dat je de beeb hebt gevoeld! heerlijk he! lekker van genieten!

liefs pjetje

9. NiCa

NiCa Bekend lid

gelukkig meis want ik vond/vind het hier erg gezellie.
    en ik voel ons beebje ook regelmatig en das echt een super gevoel :)

10. NiCa

NiCa Bekend lid

11. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Hallo allemaal,

Hier gaat alles zijn gangentje lees ik wel.
    Met mij gaat het ook prima. sinds gisteren voel ik de baby nog duidelijker.

Heb het lijstje overgenomen en op de pagina verwerkt.
    als je er nu nog niet tussen staat is een pbtje genoeg.
    Ook als je ondertussen een link heb voor je babysite ofzo.

iedereen fijne zondag

12. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Hoi Allemaal

Gister van mn schoonouders een combiwagen quinny speedy sx gekregen :D super mooi, blauw met groen. Helemaal verliefd op :D

Nog twee weekjes tot de 20 weken echo! Kan haast niet wachten, een hoop van ons zullen rond die tijd horen wat het wordt, spannend hoor

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hallo dame's
    Ik heb soms echt niet het idee dat ik zwanger ben.... Het is dat ik een dikke buik krijg en dat ik 1.5 week geleden het hartje heb gehoord...
    25 mei heb ik weer een afspraak bij de VK, hoop dat er dan nog een echo wordt gemaakt.
    Anders is de eerst volgende echo de 20 weken echo, en dan heeft er 8 weken tussen mijn 1e en 2e echo gezeten :(
    En om met 18 weken een pretecho te doen cvind ik ook niets, 2 wekenlater hebben we de 20 weken echo. Meer meiden hier last van?

14. Hoi Astrid
    Ja is lang wachten he die eerste periode. Maar ik denk niet dat er een echo wordt gemaakt hoor de volgende keer. Je krijgt tijdens je zwangerschap 2 echo's aangeboden, de termijn en de 20 weken echo. Daarna alleen als er iets bijzonders is, zoals om te checken of de baby in stuit ligt als ze dat vermoeden.
    Tenzij je bij de gyn loopt, daar maken ze wat vaker echo's.
    Veel liefs Esther

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hmmm jammer....
    Nou ja dan wordt het maar wachten :) Ach 25 Mei mogen we weer naarde VK en zal ze wel weer het hartje horen.
    Maar bij mij was de 1e echo ook niet zo heel leuk... Het duurde maar een paar minuten en ze meette de kleine alleen. En je kon zien dat het hartje klopte, maar moeten ze niet naar meer dingen kijken?
    Ach moet me er ook niet te druk om maken :( En gewoon de 20 weken echo afwachten....

Ow en Martine, volgens mij hebben we dezelde kinderwagen dan :D Ik heb ff een plaatje in mijn album gezet. Ik heb m ook van mijn ouders gekregen ( of iig besteld) Vond hem al zo lang leuk! :D

16. NiCa

NiCa Bekend lid

ik moet nu ook wachten tot de 20 weken echo en die vind plaatst op 29mei en verheug me er nu al op :)
    ik heb ook zoiets tis dat me buik groeit en dat ik de baby voel anders had ik ook gezegt ben niet zwanger want heb alleen last van moeheid ben niet eens misselijk geweest daar ben ik dan wel weer heel erg blij mee

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik voel nog erg weinig. Meen de baby tot nu toe 2 keer te hebben gevoeld. Maar ja het is ook nog erg vroeg...
    Hopen dat ik 'm binnenkort voel, dan is het iets werkelijker!

18. NiCa

NiCa Bekend lid

ik voel het geregeld maar moet niet vergeten dit is me 2de zwangerschap :p en het is een heel mooi gevoel en nog ff en dan kan me partner het ook voelen

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Lijkt mij idd ook erg bijzonder! En dit is mijn 1e zwangerschap dus verwacht het niet voor de 20 weken te voelen :) Pffft geduld hebben is best moeilijk!

20. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Astrid; dat heb ik dus ook. Dit is mijn eerste kindje en ik verwacht dus ook nog niks te voelen. Gelukkig nog 8 dagen tot mijn screeningsecho!

@Nica;wij zijn ook erg gezellig ;) ! Leuk dat je er weer bent!

@Martine en Astrid; mooie wagen hoor! Leuk he, om de eerste dingen in huis te hebben. Vandaag heeft onze visite het ledikantje mee genomen. Ook zo leuk!

@Jotim; echt een leuk en duidelijk overzicht! Ik ga eerdaags alle babypagina's maar eens bekijken die er bij jou al op staan.

@pjetje; bedankt voor je tips. IK heb haar inderdaad al twee keer binnen gelaten en ze lijkt nu iets rustiger. Helaas loopt er nu een peuter door het huis (van de visite), dus zal het wel vanavond worden voor ze weer binnen komt.
    Manlief is nu even met de visite naar het strand, uitwaaien. Ik ben hier gebleven om even te rusten. Dan ben ik straks tenminste ook nog gezellig!

@Doris; dus jullie kindje houdt nu al van badderen! ;)

@Misoh; Zorg goed voor jezelf hoor meid! Ze hebben ook niks aan je als je er straks helemaal aan onderdoor gaat!

Wat leuk trouwens dat hier zoveel mama's zijn die ook het geslacht nog niet willen weten! Als ik om me heen kijk, weet bijna iedereen al wat het wordt en ben ik echt een uitzondering. Ik veroordeel het overigens niet hoor! Ieder zijn keuze!

Nu lekker rusten anders ben ik voor niks thuis gebleven!
    Grts, Maartje

Deel Deze Pagina