Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hey meiden!
    pfff wat hebben jullie weer veel geklets!

hebben jullie trouwens ook last van dikke voeten.. zag het gisteren ineens.. en ik heb nooit dikke voeten!

vandaag weer wat positie kleding geshopt.. had bon van miss etam 15% korting
    een tuniekje en een blousje gekocht!
    erg leuk

dinsdag hebben we een bruiloft.. echt zonde dat het slecht weer aan het worden is!
    ze gaan trouwen in dierentuin blijdorp!
    ze doen het niet heel groot.. en ook geen jurk enzo..
    maar toch.. best zonde dta het gaat regene!

@ nica leuk heb ook 19 mei onze 20 wk echo!

weet ff niet meer wie reactie gaf op mijn belasting verhaal..
    mijn moeder heeft het nagekeken.. en contact gehad met het belastingkantoor..
    en het is allemaal in orde!
    we hoeven niks te betalen.. dus dat scheelt allemaal weer.. we hadden een fout gemaakt met invullen!

2. ohhja ... wij willen het trouwens wel weten hoor!
    en iedereen mag het ook weten van ons!
    is makkelijk voor de kadootjes he
    hahaha
    en we vinden het leuk als iedereen kan meegenieten !

de namen houden wij ook geheim ;)
    Maar voor jullie niet hoor haha

3. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Hallo allemaal!

Wij hebben gister de Mutsy 4rider, in college green gekocht. Er zit 14 weken levertijd op! Dus we waren blij dat we er door de tips hier op de site er snel bij zijn. We hebben toen ook maar meteen een maxi cosi gekocht. Die krijgen we van mijn ma. Voor de babykamer hebben we ook al meubels, ondermeer een 100 jaar oud wiegje dat volledig gerestaureerd wordt en opnieuw bekleed.

@ Astrid: Wij hebben ook met 17 weken pas weer controle en krijgen dan ook geen echo, ze luisteren dan alleen het hartje. De echo's hebben wij nu gehad aangezien we de 20 weken waarschijnlijk niet doen. Gelukkig hebben wij een angelsound en kunnen we ieder week even horen of alles nog goed gaat.
    Het kindje is echt super bewegelijk, het ligt elke keer weer anders als we het hartje gaan zoeken.

Gister dacht ik te voelen waar het lag. Toen had ik aan de ene kant een harde bobbel en aan de andere kant was het helemaal zacht. Ook heb ik het al een paar keer gevoeld, voelt echt als een vlindertje die opgesloten zit tussen je handen.

Liefs Laura

4. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    even ego bericht van deze kant.

Heb nu al heel de dag een gevoelige buik, het lijkt op spierpijn maar dan echt over heel mijn buik, ook heb ik regelmatig soort steken naar mijn rug en richting mijn borstbeen vanaf onderuit.

Het lijkt dus net of ik een ballon heb ingeslikt, die te groot is voor mijn buik echt heel raar. Hebben meer mensen dit?

5. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Hoi Anne,

Ik herken je verhaal heel erg. Ik heb het vooral als ik vrij druk ben, maar soms ook zomaar. Ik heb dan pijn in mijn buik, naar mijn idee aan de randen van mijn baarmoeder. Zal wel met de groei te maken hebben. Ik heb vooral ook veel last net na het plassen, of als ik met mijn knieën bij mijn borsten in de buurt kom (met hurken ofzo).
    Ik vind het best wel een irritant gevoel, maar ik herken duidelijk dat dit niet mijn darmen zijn, dus het zal mijn baarmoeder wel zijn.

Ook heb ik soms het idee dat mijn baarmoeder en darmen een gevecht houden om de beste plaats. Dan heb ik veel pijn bij zowel mijn darmen als mijn baarmoeder en ook veel geborrel bij mijn darmen.

Liefs Laura

6. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    @lvdwerf - ben blij dat ik niet de enige ben, was een beetje ongerust.

7. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hoi meiden, hier alles ok hoor, beetje stalpoten alleen, haha! Gefeliciteerd kirstenyana dat het een jongetje is, leuk! En verder ben ik niet zo'n bikkel hoor, heb het vorige zomer zes dagen in de week gedaan, dat was ietsje zwaarder. En gebruik nu mooi het excuus dat ik zwanger ben als ik moe ben, af en toe helpen ze me even mee en ik mag lekker ook kiezen wat we gaan eten 's middags, word helemaal in de watten gelegd hier (mag ook de taartjes proeven, joepie!) ;)....21 mei ga ik bij ze eten als mn moeder met een vriendin langskomt, voor mn verjaardag. Als iemand ooit in de buurt is, geef ik het adres wel door, is zo lekker....En omdat ik er gewerkt heb krijg ik natuurlijk dubbelportie en halve prijs, hihi. Verder spannend zodirect, dan weten we wie de nieuwe president is. Ik hang qua ideeen een beetje tussen alletwee in, maar vind Sarkozy zo'n eng manneke....Nou, weer genoeg geschreven, ga onderuit op de bank, dan ben ik zodirect weer in vorm hoop ik als ik weer terug naar werk moet...;)

8. Owja, wilde nog zeggen dat we laatst de kinderwagen hebben besteld. Bij de babydump. Hebben gekozen voor de Mutsy 4 rider. Limoen voor de reiswieg en grijs voor de wandelwageninzet. Vonden wij de beste keus. Stevig en makkelijk in hoogte verstelbaar. Wel handig gezien ons lengte verschil. Vind het ook wel een pluspunt dat we twee kleuren konden kiezen. Zit inderdaad wel een wachttijd op van 14 weken.

Extra voordeeltje bij de babydump: zit een autozitje bij t.w.v. 79 euro gratis. Wij hebben gekozen voor de 79 euro korting en betalen nu 125-79= 46 euro voor een maxi-cosi.

Heb lekker genoten van de laatste mooie zonnige dag. Iedereen een fijne week gewenst en de dames met controle afspraken veel plezier!

9. kirstenyana

kirstenyana Actief lid

22 nov 2006
    130
    0
    0
    mijn buikje bndaag getrokken ben er wel fier op !

Afbeelding028.jpg[/IMG]

Afbeelding028.jpg[/IMG]

Afbeelding028.jpg[/IMG]

10. kirstenyana

kirstenyana Actief lid

22 nov 2006
    130
    0
    0
  11. kirstenyana

kirstenyana Actief lid

22 nov 2006
    130
    0
    0
  12. NiCa

NiCa Bekend lid

meis wat heb jij al een prachtige buik :)
    en je bent ook 17 weken zwanger?en ik denken dat ik een dikke buik heb hihi maar ben al wel trots op me buikie :p

13. kirstenyana

kirstenyana Actief lid

22 nov 2006
    130
    0
    0
    voor mij is wel mijn tweede zwangerschap mijn dochtertje is in augustus doodgeboren dus deze zwschap is voor mij heel zenuwslopend

14. NiCa

NiCa Bekend lid

o meis wat erg moet dat zijn voor jullie :cry: en ik kan me het voorstellen dat het zenuwslopend is voor jullie en ik wens jullie ontzettend veel suc6 en dat jullie een gezonde baby zullen krijgen
    dit is ook mijn 2de zwangerschap alleen voor mij is het 9jaar geleden me zoon word in dec al weer 9jaar.
    zodra ik weer een foto heb zet ik die ff in mijn fotomap :)

heel veel liefs nica

15. kirstenyana

kirstenyana Actief lid

22 nov 2006
    130
    0
    0
    dank je voor je lieve woorden wij hopen ook dat we dit keer een beeb in onze armen kunnen houden als je op deze site kijkt zie je fotos van ons meisje

http://yanavandendyck.vlindersite.nl/

16. NiCa

NiCa Bekend lid

meis ik gun het echt niemand die een kindje baard die niet "mag"leven en ik echt echt uit de grond van mijn hart dat deze gezond ter wereld mag komen en dat jullie samen van hem/haar kunnen genieten!

knufff nica

17. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    @ kirstenyana: Jeetje meis! Ik had al wel je verhaal gelezen bij de vlindertjes, maar ik had niet door dat het door jou geschreven was. Wat erg zeg! En dat allemaal door een grove fout! Ik hoop echt voor je dat het allemaal nu goed zal gaan. Nog heel veel sterkte met het verlies van jullie mooie meisje, het is echt een schitterend mooi kindje.

Liefs Laura

18. Niet meer actief

@maartje...fijn dat de tips wat hebben geholpen, hoop dat ze inmiddels weer binnen is na de onrust van jullie bezoek!

@kirstenyana...wat vreselijk voor je meis...ik weet helaas helemaal wat je meemaakt, ook ik ben bevallen van mijn overledenzoontje in augustus, dus we lopen ongeveer gelijk op...heel veel sterkte en deze keer gaat het helemaal goedkomen! in oktober houden we weer een gezond prachtig kindje in onze armen! en je hebt echt al een prachtige buik zeg! kan me voorstellen dat je er trots op bent!

Leuk dat er al zoveel een kinderwagen hebben besteld! ik heb nog een splinternieuwe van mijn zwangerschap van kyl, dus daar kan ik al niet meer voor shoppen, aan de ene kant wel jammer, is toch wel erg leuk om er een uit te zoeken! maar wij hebben een teutonia, je kan ze nergens meer krijgen, terwijl het zo een ontzettend leuke wagens zijn..twaren net zon dure als de buggaboo, maar omdat ze eruit gingen hebben wij er 300 euro korting op gekregen ook met een gratis maxicosi bij de babydump!

trouwens kunnen jullie ook al je zwangerschapsbox van etos ophalen? kreeg van de week al een briefje in de bus, is wel vroeg of ligt dat aan mij? tuurlijk wel erg leuk! ga hem morgen ophalen!

nou wens iedereen nog een fijne nachtrust hoop dat ik de slaap nog kan vatten al zal dat nog wel ff duren :(

trustuh!

tis hier wel erg rustig nu hihi...pfff ik zit weer eens te nachtbraken, was om half 3 wakker, en kon maar niet meer in slaap vallen, dus dan maar naar beneden...maja hier ook niemand om mee te kletsen rond dit uur ;)

19. goedemorgen meiden!

vandaag cursus!

@ pietje... ik heb hem van de week ook op gehaald!
    zat weer erg leuke dingetjes in!
    heel pak van zwitsal!
    trouwesn ook gisteren een bon van prenatal ingeleverd.. soort moederdag pakketje!
    maar dat vond ik een beetje tegen vallen!

20. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

goedemorgen.

Ben niet meer de eerste.\Zo vakantie is weer afgelopen kids weer na school terug in de normale regelmaat. Voor zolang het duurt. Hemelvaart en pinksteren komen er nog aan.

heb ok de bon bij etos al opgehaald zitten bruikbare dingen in. Bij babydump ook. Heb me ook aangemeld voor de doos van prenatal en van kruidvat. Daar is het nog even op wachten.

Verlopig is het gewoon zwanger zijn. Wat me nu redelijk goed af gaat.

Deel Deze Pagina