@ Stay Funny: Welkom! Klets gezellig mee met ons! @ Kissflower: Ik was al slank toen ik zwanger werd en ik ben nu ook nog eens in totaal 3,5 kilo afgevallen, terwijl ik ook al een flink buikje heb. Ik lust ook geen chips meer en dergelijke, terwijl ik dat eerder ook nog wel eens at. Verder heb ik sowieso nog steeds weinig behoefte aan eten. Ik kan ook maar zeer kleine beetjes tegelijk op. Ik heb nu echt hele dunne boven benen gekregen. Maatje XS zakt me nu zelfs van mijn kont.... Gelukkig voel ik me juist gezonder dan normaal en volgens de VK was het niet echt gezond om af te vallen tijdens je zwangerschap, maar zolang ik zelf maar niet ziek zou worden, hoefde ik me nog niet extra bij haar te melden. Ze zei dat het kindje wel neemt wat het nodig heeft en dat je zelf dus wel ziek wordt als je ergens een tekort aan hebt. Die kilo's krijgen we straks vast snel genoeg er weer bij aan. Ik voel de kleine nu zeer vaak. Het voelt alleen niet echt meer als een vlindertje, de beweging is soms zelfs een beetje irritant, ik vind het wel leuk dat ik het voel, maar ik vind het gevoel niet altijd even prettig. Liefs Laura
@ Stay Funny: van harte welkom. Ik heb mijn wagen bij de Hema vandaan, het jammer is dat ik nog apart een matrasje moet aanschaffen voor de bak. Het is trouwens een combiwagen. Onze baby kamer is qua schilderwerk bijna klaar, aankomend weekend pas. Daarna gaan we schoonmaken en opruimen en dan de meubels aanschaffen. Tja...ouders....ben allang blij dat mijn schoonouders niet in Friesland wonen hoor, m'n schoonpa is wel ok maar m'n schoonmoeder....da's een ander verhaal. Met mijn ouders heb ik geen problemen mee ( behalve met m'n stiefmoeder, ouders zijn gescheiden). Maar toch zie ik ze niet zo vaak hoor en dat hoeft ook niet.
Goeiesmorgens! Ondanks dat ik tot 1.00 gewerkt heb, ben ik toch al wakker (veel te doen vandaag, ben wel vrij, maar ja, de rest gaat gewoon door hè ). Heb bijna vierhonderd euro verdiend in 4 1/2 dag, kan ik heel wat van kopen, haha. Was wel vermoeiend zeg. Voor de kinderwagen, ik heb er één gekocht van de dochter van de buurvrouw, weet nog niet hoe ie eruit ziet, maar kan die mensen blind vertrouwen, dus geen probleem. Vond het zo gigantisch duur om een nieuwe te kopen... Niet normaal meer hè, die prijzen!? Verder wens ik jullie een fijne dag toe!
Goedemorgen allemaal! Nou echt, dit zou toch ook weer niet iets voor mijn kerel zijn... Gisteravond kwam hij tegen tienen thuis, maakt de dozen open van @ Home die gearriveerd waren gisteren... Staat er ook nog een klein doosje bovenop die hij ook open maakt... Tadaaaaa, wat zit er in? Het serviesje van MvM! Wat een knurftje, niet? Echt weer iets voor hem hoor.... Ik zei al, hoe kun je dat nou missen dat de chauffeur dat aan je geeft! Bleek dat allebei de mannen tegelijkertijd voor de deur stonden en de MvM chauffeur heeft gewoon het serviesje bovenop de spulletjes van @Home gezet... Zucht... Ben toch blij dat ik nog niet gebeld had Verder heb ik gisteren mijn nieuwe fiets opgehaald! Zal 'm zo ff in mijn album zetten! Ben er echt superblij mee, die kleine kan er volgend jaar ook mooi op en veel ruimte voor oa een buggydrager! Haha, op de terugweg kreeg ik me toch een bak regen over me heen! Ik was tot aan mijn ondergoed helemaal doorweekt! Maar: de fiets heeft gelijk de "slechtweertest" doorstaan! Pfoeh, ik vind de kinderwagens ook poepieduur! Wij krijgen er een van mijn ouders, maar ik wil er niet eentje van 800 ofzo... Hier in de buurt zit ook een Babydump en ik zag in de folder ook een leuke wandelwagen voor 379 inclusief autostoeltje! Misschien vrijdag (jippie, een vrije dag!) eens ff daar kijken samen met mijn mams! Zo, een heel verhaal weer! Iedereen een hele fijne dag met hopelijk niet teveel regen! Liefs Chris
@Maris: wat een mooie echo! Heerlijk dat je amn dichterbij gaat werken zeg. Mijn man werkt nu nog in Zoetermeer ook zo'n 4 uur per dag rijden. Gelukkig heeft hij per 1 juni een ban op 15 min rijden vanaf Borne. @Marieke: heerlijk dat je je meisje nu voelt of niet? Maakt je gelijk wat minder onzeker en ze geeft je zelfs al cadeautjes en het is nog niet eens moederdag Jij ook een fijne dag vandaag! @Doris: hoe gaat het met je maagzuur, is het weg gebleven? @Maartje: hoe gaat het met je meid krijg je al wat meer energie? @Chrisje: gewoon bellen hoor vinden ze echt niet gek. @Kiss: als je verder gezond eet zou ik me nog geen zorgen maken. Er zijn meer mensen die juist in de zwangerschap afvalln omdat ze gezonder gaan eten. Je kind pakt wat die nodig heeft en zolang die goed groeit is er weinig om je zorgen over te maken. @Stayfunny: welkom bij de oktober mama's. @Ready: is niet raar hoor dat je het saai vind. Ik heb hetzelfde. Alleen het hartje horen blijft speciaal. Welke VK praktijk ga je eigenlijk? @Andrea: mooie babykamer hoor! @Missyess: mss even googlen wie weet vind je daar adresjes. @Martine: helaas kan het nu al voorkomen dat je borsten gaan lekken. Lastig is het wel. Hier gaat alles zijn gangetje. Ik mag om 12.30 weer naar de vk. Ik voel de beeb steeds vaker en duidelijker. Ik heb volgende week een gesprek met de bedrijfsarts hoe het nu verder moet met werken en mijn bi. Ik merk dat het erg zwaar is, ik kan na het werk thuis niet even rusten omdat mijn meien ook gewoon hun aandacht willen. Maar alles draait wel door, werk, kids, huishouden, sociaal leven etc. Ik hoop dat we en mooie balans kunnen vinden. Ik zou nu liever nog niet thuis komen te zitten maar wat niet gaat gaat niet. Ben helemaal trots op mijn jongste dochter ze word over twee weken twee en wil nu al op het potje plasen en doet dit ook zeer vaak. Het zou heerlijk zijn dat ze zindelijk is voor oktober. We wachten het af. Voor nu een fijne ochtend en ik laat vanmiddag even weten hoe het bij de vk was.
Ja, lekker is dat! Ik voel haar nog niet schoppen of zo, maar idd af en toe merk ik dat ze zich verplaatst..Vooral dus na euh, naja...Beetje persoonlijk vraagje hoor, maar is het dan mijn baarmoeder die samentrekt en haar in de hoek drukt of is het de baby die zich in een hoek legt. Als ik niet teveel beweeg dan houdt het echt lang aan, gisteravond nml weer, in dezelfde hoek, dus lijkt me niet de bm zelf, die houdt er na een halve minuut weer mee op toch, met samentrekken? pfff, sorry voor de debiele vraag meiden...
goedemorgen wat me nu toch overkomen is ..... heb voordat ik na friesland verhuisde een heel bewogen leven gehad en koos ervoor om mn huis en haard en werk achter me te laten en na mijn geboorteprovincie te verhuizen vanaf toen lachtte het geluk me toe ontmoette de man van mn dromen en alles ging zijn gangetje alleen miste ik mn werk wel heel erg werkte op de markt in een viskraam daarna raakte ik zwanger en ga nu in juli samenwonen alleen ik kon geen werk vinden word me net een baan aangeboden voor 3 dgn in de week op een viskraam ook na de bevalling willen ze me heel erg graag terug zien geluk kan niet op voor me ook gaan we in augustus trouwen ga van geluk nog naast mn schoenen lopen wou ik even met jullie delen
Wow, dat is helemaal fantastisch. Gefeliciteerd, Meis. Ik ben blij dat het geluk je zo toejuicht. Mag ook wel, he?. Dus je gaat ook trouwen met een dikke buik? Wij gaan ook trouwen in Juli van dit jaar. Spannend hoor. Dit zijn nog eens leuke berichten.
Hé Lievebeesje! Van harte gefeliciteerd meid! Dat zijn de berichten! HEEL veel werkplezier toegewenst! Oh, krijg gewoon zin in een gebakken visje Liefs Chris
@ Stay Funny: Welkom en klets gezellig mee! @ Ready: Ik vind bij de vk ook eigenlijk alleen het hartje van ons kindje luidteren leuk! Verder heb ik niet zoveel klachten, dus zijn altijd snel uitgepraat @ Andrea: Het is echt een gaaf kamertje geworden! Ben wel een beetje jaloers, als ik zie wat hier eerst nog allemaal moet gebeuren voordat we zover zijn... @ Nynke: Kan me voorstellen dat het wel erg zwaar wordt met je bi. Hoop voor je dat je tot een goed alternatief kan komen op je werk. En wat knap van je dochtertje dat ze nu al op het potje wil! Zou idd makkelijk zijn als ze voor okt. zindelijk is, maar met de zomer ertussen zou dat toch bijna moeten lukken. Veel plezier bij de vk straks! @ Lievebeesje: gefeliciteerd met je nieuwe baan Super dat alles zo lekker verloopt, geniet ervan! Met mij alles prima! Mn maagzuur is weer met wat rennies te verhelpen, ga nog wel even dat andere spul halen voor als ik er weer zo erg last van krijg! Iedreen die vandaag naar de vk of gyn moet veel plezier! Zie dat er vanaf volgende week veel 20 weken echo's staan gepland! Spannend! (kunnen we ons lijstje met meisjes of jongens gaan aanvullen ) Groetjes Doris
Agenda Anne36 -> 9 Mei VK Liedel -> 9 Mei Gyn (13.45 uur) Nynke -> 9 Mei VK Moon85 -> 10 Mei Echo Misoh -> 11 Mei Gyn controle Maartje -> 14 Mei 20 Weken echo (9.00 uur) en VK (11.00 uur) Appeltje -> 14 Mei 20 Weken echo Doris -> 14 Mei VK Sofieke -> 15 Mei 20 Weken echo Lievebeesje -> 15 Mei Gyn (14.00 uur) Marianne30 -> 15 Mei VK Smeetje -> 16 Mei VK (10.30 uur) Doris -> 18 Mei 20 Weken echo (12.45 uur) Bolletje -> 21 Mei VK (9.30 uur) Murizzz1 -> 21 Mei 20 Weken echo Pjetje -> 21 Mei Pretecho Xenas81 -> 22 Mei VK Mariekebalm -> 23 Mei 20 Weken echo Lvdwerf -> 23 Mei VK Andrea mv Ryan -> 24 Mei 20 Weken echo (11.40 uur) Klieke -> 24 Mei VK (19.30 uur) Liedel -> 24 Mei 20 Weken echo (8.30 uur) Denisse -> 24 Mei VK Misoh -> 25 Mei 20 Weken echo Choco-> 29 Mei Echo (9.10 uur) Xenas81 -> 29 Mei 20 Weken echo (10.00 uur) Missyess -> 29 Mei VK Chrisje79 -> 29 Mei VK Nynke -> 30 Mei 20 Weken echo Bolletje -> 30 Mei 20 Weken echo (19.00 uur) Divanaatje -> 30 Mei 20 Weken echo (21.30 uur) Jetteke -> 31 Mei 20 Weken echo Andrea mv Ryan -> 31 Mei VK Jotim30 -> 2 Juni Pretecho Denisse -> 5 Juni 20 Weken echo Missyess -> 5 Juni 20 Weken echo Chrisje79 -> 6 Juni 20 Weken echo (8.30 uur) Avalon1972 -> 6 Juni 20 Weken echo (11.00 uur) Pjetje -> 11 Juni 20 Weken echo Avalon1972 -> 11 Juni VK (20.00 uur) Jotim30 -> 12 Juni 20 Weken echo Astrid85 -> 13 Juni 20 Weken echo Marianne30 -> 14 Juni 20 Weken echo
Joepie, heb net een abonnement genomen op Kinderen en dan krijg ik de Angelsound er gratis bij! Ik wilde al graag het abonnement, maar dat extraatje is echt super! Nynke, wat goed van je dochtertje! En inderdaad, met de zomer ertussen gaat het vast lukken! Die kleine van mijn broer is ook net 2 en die gasterd gaat nog steeds in een hoekie staan, haha! Heel veel plezier vanmiddag bij de VK! Liefs Chris
@Chrisje; hahaha, had mijn man ook kunnen doen hoor! Wat een gave fiets heb jij! Echt cool! Het is dat ik nooit fiets, anders.... @Nynke; Zolang ik me heel rustig hou gaat het goed. Zodra ik denk; het gaat beter dus ik kan weer wat doen, gaat het mis. Ik MOET dus rusten en niet teveel doen, anders ga ik weer braken. Ik moet zeggen...het valt me niet mee op deze manier. Ik zit nu al 12 weken tegen dezelfde muren aan te staren! @Marieke; debiele vragen bestaan niet! Het zal inderdaad je samentrekkende baarmoeder wel zijn. Ik heb weinig toe te voegen aan de andere reacties! @lievebeesje; gefeliciteerd met je baan! Wat leuk zeg! Fijn dat het geluk je toe lacht! @Chrisje; op naar de viswinkel dan maar! @Doris; er is ook nog een of ander goedje waar je veel reclame van ziet (volgens mij heet het iets van gaviscon ofzo). Daar heb ik veel goede reacties op gelezen een tijd terug op deze site. Misschien kan je het topic nog terug vinden. Ik ga weer snel even naar bedje. Ik ben vanmorgen op mijn werk geweest, dus nu begint de verplichte rustperiode, anders red ik het morgen niet. Anne, Liedel en Nynke; hoe was het bij de VK/gyn?!?!
Dank jullie voor t warme welkom.. wat een drukte hier trouwens.. haha wel gezellig.. met mij en de kleine gaat zover ik weet alles goed =) 15 mei 20w echo, spannend.. zijn dr nog meer meiden op 1 okt uitgerekend? groetjes Stephanie
Nou ik kom net van de echo terug in het ziekenhuis en ben helemaal gerustgesteld. Alles zag er goed uit, de duur kwam overeen met de grootte en mijn beebje was al supergroot en mooi natuurlijk! Zal zo even een fotootje in mijn album zetten. Maar er was wel iets raars. Mijn verloskundige zei bij de 12 weken echo dat de placenta aan de achterkant ligt dus dat ik de baby waarschijnlijk al heel snel voel. Nou ik helemaal blij dus. Maar de verloskundige in het ziekenhuis vandaag zei dat de placenta aan de voorkant ligt. Hoe kan dat nou? En zijn er nog nadelige gevolgen dat jullie weten als die aan de voorkant ligt? De verloskundige in het ziekenhuis vandaag was zo super onaardig dat we eigenlijk niets durfde te vragen.
hoe t kan zou ik ook niet weten.. maar zoals ik bij zwangerschap al zei.. het kan geen kwaad, je zal de kleine alleen wat later voelen..
Floortje (..) -> 1 Oktober 1ste Verrassing Stay Funny (20) -> 1 oktober - .. - .. Doris -> (25) 1 Oktober 1ste - .. Appeltje (29) -> 2 Oktober 1ste - .. Liedel (24) -> 3 Oktober 1ste - .. Murizzz1 (..) -> 4 Oktober 2de - .. Ready (30) -> 6 Oktober 1ste - Verrassing Annn (26) -> 8 Oktober - .. - .. Klieke (28 ) -> 8 Oktober 3de - .. Martine (25) -> 8 Oktober - .. - .. Elvira (28 ) -> 9 Oktober - .. - .. Andrea (29) -> 10 Oktober 2de - Verrassing Maartje06 (29) -> 10 Oktober 1ste - Verrassing Jetteke (34) -> 11 Oktober - .. - .. Misoh (29) -> 11 Oktober 1ste - Verrassing Nynke (29) -> 11 Oktober 3de - .. Salsabine (32) -> 12 Oktober - .. - .. Divanaatje (30) -> 13 Oktober - .. - .. NiCa (31) -> 13 Oktober 2de -.. Anz (25) -> 14 Oktober - .. - .. Mariekebalm (25) -> 14 Oktober 1ste Meisje Kirstenyana (21) -> 14 Oktober 2de - Jongen Denisse (..) -> 14 oktober 1ste - .. Lolli (..) -> 14 Oktober 1ste - Verrassing Anne36 (36) -> 17 Oktober 1ste - .. Avalon1972 (35) -> 18 Oktober - .. - .. Bolletje (..) -> 18 Oktober 2de - Verrassing Missyess (24) -> 19 Oktober - .. - .. Jotim30 (32) -> 20 Oktober 3de - .. Kissflower (19) -> 20 Oktober - .. - .. Rastagirl (..) -> 20 Oktober - .. - .. Xenas81 (25) -> 20 oktober 1ste - .. Pol (..) -> 20 Oktober 1ste Verrassing Pjetje (27) -> 21 Oktober 3de - .. Lievebeesje (36) -> 22 Oktober 4de Verrassing Maris (..) -> 24 Oktober - .. - .. - Smeetje -> (33) 28 Oktober 2de - Verrassing Marianne30 (32) -> 29 Oktober 3de - .. Lvdwerf (31) -> 30 Oktober 1ste Geheim Astrid85 (21) -> 30 Oktober 1ste .. Choco (28 ) -> 2 November 1ste - .. 1 Meisje 1 Jongen 10 "Verrassingen" 1 Geheim
Zoals je ziet Stay Funny, ikke ook! Heb je bij op de lijst gezet! Zal je echo ook op de agenda zetten! groetjes Doris
Agenda Anne36 -> 9 Mei VK Liedel -> 9 Mei Gyn (13.45 uur) Nynke -> 9 Mei VK Moon85 -> 10 Mei Echo Misoh -> 11 Mei Gyn controle Maartje -> 14 Mei 20 Weken echo (9.00 uur) en VK (11.00 uur) Appeltje -> 14 Mei 20 Weken echo Doris -> 14 Mei VK Sofieke -> 15 Mei 20 Weken echo Lievebeesje -> 15 Mei Gyn (14.00 uur) Marianne30 -> 15 Mei VK Stay Funny -> 15 Mei 20 Weken echo Smeetje -> 16 Mei VK (10.30 uur) Doris -> 18 Mei 20 Weken echo (12.45 uur) Bolletje -> 21 Mei VK (9.30 uur) Murizzz1 -> 21 Mei 20 Weken echo Pjetje -> 21 Mei Pretecho Xenas81 -> 22 Mei VK Mariekebalm -> 23 Mei 20 Weken echo Lvdwerf -> 23 Mei VK Andrea mv Ryan -> 24 Mei 20 Weken echo (11.40 uur) Klieke -> 24 Mei VK (19.30 uur) Liedel -> 24 Mei 20 Weken echo (8.30 uur) Denisse -> 24 Mei VK Misoh -> 25 Mei 20 Weken echo Choco-> 29 Mei Echo (9.10 uur) Xenas81 -> 29 Mei 20 Weken echo (10.00 uur) Missyess -> 29 Mei VK Chrisje79 -> 29 Mei VK Nynke -> 30 Mei 20 Weken echo Bolletje -> 30 Mei 20 Weken echo (19.00 uur) Divanaatje -> 30 Mei 20 Weken echo (21.30 uur) Jetteke -> 31 Mei 20 Weken echo Andrea mv Ryan -> 31 Mei VK Jotim30 -> 2 Juni Pretecho Denisse -> 5 Juni 20 Weken echo Missyess -> 5 Juni 20 Weken echo Chrisje79 -> 6 Juni 20 Weken echo (8.30 uur) Avalon1972 -> 6 Juni 20 Weken echo (11.00 uur) Pjetje -> 11 Juni 20 Weken echo Avalon1972 -> 11 Juni VK (20.00 uur) Jotim30 -> 12 Juni 20 Weken echo Astrid85 -> 13 Juni 20 Weken echo Marianne30 -> 14 Juni 20 Weken echo
@ chrisje: Stoere fiets zeg! En donker haar staat je goed! @ lievebeesje: Proficiat met het vinden van een baan! Ik kan me goed voorstellen dat je helemaal overdonderd bent door alle mooie dingen die je overkomen! @ Irene, wat een onwijs mooie echo zeg, zelfs met de beentjes er op! Helemaal te gek, zo'n mooie heb ik nog niet eerder gezien! En, heeft iemand nog cake op vandaag? Mijn man was al lekker vroeg thuis vandaag, en ikzelf ook want ik heb vandaag op een middelbare school in Zeist "geschiedenisles" gegeven in plaats van mijn normale werk. We waren dus allebei al lekker om vier uur thuis. Nu komen er zo vrienden eten, dus die hebben ook meteen een plakje cake bij de koffie want er was nog wat over. Lekker makkelijk! Ik ga aan de kook, tot later! maris