tis ook mijn eerste.. hoop dat ze met 20 weken echo ook kunnen zien wat t wordt.. wil jij weten wat t wordt doris?
Agenda Anne36 -> 9 Mei VK Liedel -> 9 Mei Gyn (13.45 uur) Nynke -> 9 Mei VK Moon85 -> 10 Mei Echo Misoh -> 11 Mei Gyn controle Maartje -> 14 Mei 20 Weken echo (9.00 uur) en VK (11.00 uur) Appeltje -> 14 Mei 20 Weken echo Ready -> 14 mei 20 Weken echo Doris -> 14 Mei VK Sofieke -> 15 Mei 20 Weken echo Lievebeesje -> 15 Mei Gyn (14.00 uur) Marianne30 -> 15 Mei VK Stay Funny -> 15 Mei 20 Weken echo Smeetje -> 16 Mei VK (10.30 uur) Doris -> 18 Mei 20 Weken echo (12.45 uur) Bolletje -> 21 Mei VK (9.30 uur) Murizzz1 -> 21 Mei 20 Weken echo Pjetje -> 21 Mei Pretecho Xenas81 -> 22 Mei VK Mariekebalm -> 23 Mei 20 Weken echo Lvdwerf -> 23 Mei VK Andrea mv Ryan -> 24 Mei 20 Weken echo (11.40 uur) Klieke -> 24 Mei VK (19.30 uur) Liedel -> 24 Mei 20 Weken echo (8.30 uur) Denisse -> 24 Mei VK Misoh -> 25 Mei 20 Weken echo Choco-> 29 Mei Echo (9.10 uur) Ready-> 29 Mei VK Xenas81 -> 29 Mei 20 Weken echo (10.00 uur) Missyess -> 29 Mei VK Chrisje79 -> 29 Mei VK Nynke -> 30 Mei 20 Weken echo Bolletje -> 30 Mei 20 Weken echo (19.00 uur) Divanaatje -> 30 Mei 20 Weken echo (21.30 uur) Jetteke -> 31 Mei 20 Weken echo Andrea mv Ryan -> 31 Mei VK Jotim30 -> 2 Juni Pretecho Denisse -> 5 Juni 20 Weken echo Missyess -> 5 Juni 20 Weken echo Chrisje79 -> 6 Juni 20 Weken echo (8.30 uur) Avalon1972 -> 6 Juni 20 Weken echo (11.00 uur) Pjetje -> 11 Juni 20 Weken echo Avalon1972 -> 11 Juni VK (20.00 uur) Jotim30 -> 12 Juni 20 Weken echo Astrid85 -> 13 Juni 20 Weken echo Marianne30 -> 14 Juni 20 Weken echo
Anne36 -> 9 Mei VK Liedel -> 9 Mei Gyn (13.45 uur) Nynke -> 9 Mei VK Moon85 -> 10 Mei Echo Misoh -> 11 Mei Gyn controle Maartje -> 14 Mei 20 Weken echo (9.00 uur) en VK (11.00 uur) Appeltje -> 14 Mei 20 Weken echo Ready -> 14 mei 20 Weken echo Doris -> 14 Mei VK Sofieke -> 15 Mei 20 Weken echo Lievebeesje -> 15 Mei Gyn (14.00 uur) Marianne30 -> 15 Mei VK Stay Funny -> 15 Mei 20 Weken echo Smeetje -> 16 Mei VK (10.30 uur) Doris -> 18 Mei 20 Weken echo (12.45 uur) Bolletje -> 21 Mei VK (9.30 uur) Murizzz1 -> 21 Mei 20 Weken echo Pjetje -> 21 Mei Pretecho Xenas81 -> 22 Mei VK Mariekebalm -> 23 Mei 20 Weken echo Lvdwerf -> 23 Mei VK Andrea mv Ryan -> 24 Mei 20 Weken echo (11.40 uur) Klieke -> 24 Mei VK (19.30 uur) Liedel -> 24 Mei 20 Weken echo (8.30 uur) Denisse -> 24 Mei VK Astrid85 -> 25 Mei VK Misoh -> 25 Mei 20 Weken echo Choco-> 29 Mei Echo (9.10 uur) Ready-> 29 Mei VK Xenas81 -> 29 Mei 20 Weken echo (10.00 uur) Missyess -> 29 Mei VK Chrisje79 -> 29 Mei VK Nynke -> 30 Mei 20 Weken echo Bolletje -> 30 Mei 20 Weken echo (19.00 uur) Divanaatje -> 30 Mei 20 Weken echo (21.30 uur) Jetteke -> 31 Mei 20 Weken echo Andrea mv Ryan -> 31 Mei VK Jotim30 -> 2 Juni Pretecho Denisse -> 5 Juni 20 Weken echo Missyess -> 5 Juni 20 Weken echo Chrisje79 -> 6 Juni 20 Weken echo (8.30 uur) Avalon1972 -> 6 Juni 20 Weken echo (11.00 uur) Pjetje -> 11 Juni 20 Weken echo Avalon1972 -> 11 Juni VK (20.00 uur) Jotim30 -> 12 Juni 20 Weken echo Astrid85 -> 13 Juni 20 Weken echo Marianne30 -> 14 Juni 20 Weken echo
Nou er zit een maxicosi twv 75 euro gratis bij. Dat is zo'n standaard actie. Maar wij hebben al een nieuwe maxi cosi ( zo'n met kroontjes) dus dit is eigelijk een reserve. En voor zover ik weer zit er geen voetenzak bij.... Maar als we die er appart bij zouden kopen in de pappilon kleur komt er nog zo'n 75 euro bij. De wagen met bak enalles is 518 en dan nog 75 zitten wij in totaal dus op 593 Dan valt het verschil wel mee... Maar het is wel die topline. OOwww ik vind m zo leuk. Zou m het liefts NU al hebben
Hoi hoi dames, Laat ik verdorie bijna het eten aanbranden omdat ik hier aan het lezen ben. (Beetje laat i know). @ Nynke ik zit bij VK praktijk Dora. Bekend? Ik voel uk ook steeds vaker, laatst echt een stompje toen ik lag te suffen op de bank (dacht echt huh, wat is dat nou, en keek al beschuldigend naar de katten. Pas toen drong het tot me door, ow jah, ben zwanger ) Maar meestal gewoon wat "draaien" en rommelen in mijn buik. Harstikke gaaf! @ Lievebeestje, wat gaaf! Zo zie je maar, als je keuzes durft te maken overkomt je het goede wel!
owja beetje ego berichtje weer van mij Ik ben echt een vergeetachtige klungel aanhet worden zeg! @ Lievebeesje gefeliciteer! Leuk hoor Ik merk dat echt veel meiden uit friesland komen Of valt het me gewoon op omdat ik daar ook vandaag kom... ? Ik mis het weidse soms echt, maar hier is het ook erg mooi met de fruitbomen en bossen. Ik had gister trouwens het gevoel dat ik een schop kreeg van de kleine. Echt ff toiinnnnk tegen mijn buik Maar voor de rest voel ik helemaal niets! Ach zal vanzelf wel komen dacht ik zo
Hoera! ik ben vandaag weer tante geworden! Echt leuk. Mijn schoonzusje is bevallen van een dochtertje. Sarah Adaja. Wij zijn als zusjes voor elkaar, hebben beide geen zussen, en zien elkaar al vanaf dat zij 12 jaar was. Omdat ik uit Friesland kwam logeerde ik om de week bij mijn mannetje en logeerde dan op haar kamer. Veel kletsen, alle liefdes meegemaakt. Geweldig! Ze had al een zoontje, dus een koningskoppel. Ligt nu wel in het ziekenhuis want Sarah had in het vruchtwater gepoept, nou ja, kan ze ook even bijslapen want ze heeft er weer veel te lang over gedaan. (22 uur, de vorige 34 uur) Morgen mogen ze zeer waarschijnlijk naar huis. @ lievebeest, gefeliciteerd! allemaal happy dingen, leuk hoor! @ nynke, lotte is zaterdag net 2 geworden, maar moet dus niks van het potje hebben hoor! Hoop ook dat ze zindelijk is voor oktober. Wel stoer hoor, en nu doorzetten he? Nou dag weer allemaal! Cornelieke
Ja wij zouden het ook wel graag willen weten! Niet dat het ook maar iets uitmaakt, maar we zijn gewoon super nieuwsgierig Groetjes Doris
Hoi hoi, Ik meld me ook weer even. Kan het helaas niet bijhouden momenteel om vaak te komen schrijven. Ik voel me helemaal toppie en mijn buik groeit goed. Vind het alleen erg jammer dat ik beeb nog niet voel...Hoop dat dat snel gaat gebeuren! Verder tel ik af tot 30 mei, dan heb ik om 14.00 uur de 20 wkn echo. Doris; mag ik ook nog op de lijst? Ik heb een aantal mooie echo's voorbij zien komen! Weten trouwens al veel meiden het geslacht? Marieke, wat afschuwelijk zeg van je vriendin. Ik steek een kaarsje voor haar aan! Allemaal nog een fijne avond en tot gauw!
@Astrid: Is idd wel voordelig. Maar als je dan een maxicosi van 150 euro en een voetenzak erbij optelt zit het wel weer aardig gelijk! Ja hij is idd erg leuk. Ik ben er ook helemaal verliefd op, eigenlijk al vanaf het begin. Wij krijgen hem in augustus. @Lievebeesje: Gefeliciteerd met je baan! er breekt nu vast een hele mooie tijd voor je aan. Ik ben ook ondanks dat ik zwanger ben aangenomen een tijdje terug. Is toch wel heel fijn. Ik weet alleen niet of ik na de bevalling weer terug mag komen. Ik ga in het nieuwe jaar gewoon weer verder zoeken en hopelijk ook in mijn eigen vakgebied. @Irene: Wauw! Mooie echo hoor! Dat je placenta aan de voorkant zit heeft niks te betekenen. Hij kan net zo goed aan de bovenkant of de zijkant zitten. Alleen dat je je baby wat later kunt gaan voelen, maar dat hoeft niet. @Klieke: Gefeliciteerd met je nichtje! Wat een mooie namen, Adaja, betekent dat nog iets speciaals? Ik ben vandaag met mijn moeder naar de stad geweest en ik heb echt superleuke kleren gekocht. Ben er echt blij mee. Ik heb volgende week een bruiloft dus ik zocht een mooi setje. Het is een witte driekwart broek met een mooi tuniekje/jurkje. Ik kreeg trouwens deze week 2 keer het fotolijstje van MvM opgestuurd!
hoihoi! vraagje: is er bij EEN blije doos iets, dat je gratis een paar weken een ouders-tijdschrift opgestuurd krijgt?! (wij jonge ouders, of ouders van nu, ofzo...) zo ja, bij welke?! weet iemand dat?! staat me namelijk iets van bij, maar tot nu toe nog niks ontvangen!
@ Annn: Dat moet dan die van prenatal zijn. Ik kreeg de wij jonge ouders afgelopen week ineens in de bus en vroeg me al af waarom ik die kreeg Maar Prenatal is de enige doos die ik heb aangevraagd. Groetjes Doris
@annn Dat is de doos van felicitas. De beste doos die er is. Krijg je 1 keer in de maand het blad wij. @klieke gefeliciteerd met je nichtje @ lievebeesje gefeliciteerd met al je geluk en er komt nog meer bij. @ ElviraR maakt niet uit meid als je je af en toe meld is het al lang goed. @ Ready heeft het eten nog gesmaakt @ Stay funny welkom hier, als je op de lijst kijkt van de oktobermama's via de link in mijn hadtekening kan je zien wie er allemaal nog meer 1 okt uitgerekend is @ irene mooie echo hoor. Volgens mij ben ik weer redelijk bij. Ik blijf een beetje sukkelen qua gezondheid. Gisteren met een korte greip in bed gelegen. Zweten , koorts, pijn in me benen en rillen. Vanacht om een uur of 3 voelde ik me alweer een stuk beter. Ik ben wel snotverkouden.
Goeiemorgen meiden, Ik knijp er een paar daagjes tussenuit! Vandaag en morgen hebben we een huwelijk van vrienden en gaan daarna voor een lekker lang weekend naar mijn ouders in Belgie waar ik dinsdag mijn 20 weken echo heb. Dus jullie horen mij pas woensdag weer maar dan wel met een compleet verslag van de echo! Veel plezier allemaal en doe wat rustig aan, he meiden zodat ik woensdag nog wat kan volgen! Liefs, S
Goedemorgen allemaal! Iedereen droog overgekomen vanochtend? Wat een weertje zeg, gelukkig kon mijn ventje me wegbrengen! @Marieke, ik ga heel hard duimen voor je vriendin! Hopen dat alles helemaal goed komt! @Maris, bedankt! Was een hele overgang... ben 27 jaar blond geweest en toen in één keer radicaal naar donker! @Klieke, gefeliciteerd! Wat een prachtige naam zeg! Heerlijk gevoel he, tante worden! @Sofieke, heel veel plezier aankomend weekend en natuurlijk met je 20 weken echo! @Jotim, doe je een beetje rustig aan! Goed uitzieken hoor, anders zit je zo weer! Ben je laatst trouwens ook al niet ziek geweest!? Hier alles goed, de kleine is erg druk, want ik voel 'm eigenlijk de hele dag door, behalve als we 's avonds in bed liggen helaas! Nou, ga gauw aan 't werk, ben morgen vrij, dus moet alles vandaag af hebben! Fijne dag allemaal! Liefs Chris Liefs Chris
beter een keer te veel dan te weining toch? haha! ik lees nog wel mee hoor, dames. voor mij valt er weinig te melden... groetjes!
Astrid85 : Hihi, vergeetachtigheid hoort erbij he? Ik kom niet uit Friesland, maar kan me voorstellen dat je het daar mist. Zelf zit ik in de Betuwe en daar heb je ook nog grote stukken met dat weidse. Heel mooi. Een landelijk gevoel geeft dat. Chrisje79 : Wat ontzettend fijn dat je de kleine de hele dag door voelt. Ik zit vol spanning te wachten tot dat bij mij het geval is en ik heb wel een paar keer gedacht wat te voelen, maar het kunnen net zo goed mijn darmen zijn. Ik hoop dat ik spoedig ook wat ga voelen. Denisse : Ik heb dat ook. Ik lees ook mee, maar heb weinig te melden. ElviraR : Ik heb hetzelfde als jij, hoor. Ik voel de kleine ook nog niet en als ik hier dan diverse vrouwen hoor die dat al wel volop hebben, dan verlang ik er alleen maar meer naar en ben ik soms weleens ongerust omdat ik nog niets voel. Jotim30 : Wat vervelend dat je je momenteel niet goed voelt. Ik hoop dat je je snel weer een stuk beter voelt. Sterkte, meis. Klieke : Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje. Mooie naam inderdaad. Missyess : Fijn dat je ondanks je zwangerschap toch aangenomen bent. Ik hoop dat je na de bevalling terug mag komen. Ready : Haha, Grappig dat je een schop of stomp kreeg en toen dacht dat het de katten waren. Ik vergeet ook nog weleens vaak dat ik zwanger ben en dat is wel grappig eigenlijk. Sofieke : Heel veel plezier op het huwelijk van je vrienden en dit weekend bij je ouders. En een hele mooie 20-weken echo toegewenst. Hier gaat alles voorspoedig. Ik vergeet nog weleens dat ik zwanger ben, omdat ik me alweer zo de oude voel. Ik voel helaas de kleine nog niet, maar hoop dat dat binnenkort gaat beginnen. En misschien voel ik het wel, maar kan ik het gevoel niet plaatsen als zijnde de baby. Dat kan natuurlijk ook, want ik voel genoeg in mijn buik. Ik kijk vol smart uit naar de 20-weken echo op 6 Juni aanstaande. We willen graag weten wat het wordt en ik wil natuurlijk graag weten of alles goed is met de kleine. Ik voel hem/haar nog niet en weet niet hoe het daarbinnen gaat. Ik zit erover te denken om vanaf aankomende zaterdag te starten met Pilates voor Zwangeren bij ons in Culemborg. Ik ben totaal niet sportief, maar merk wel dat het heel belangrijk wordt. Je kan er op elk moment van de zwangerschap mee beginnen en doorgaan na de bevalling tot je weer fit genoeg bent voor andere sportvormen. Fijne dag allemaal, Knuffel, Marianne
hee avalon.. daar heb ik nog nooit van gehoord.. pilates voor zwangeren.. wel leuk lijkt me. ik ben nu weer begonnen met banen zwemmen. eerst deed ik er makkelijk 50, maar nu had ik zondag al moeite met 30.. misschien toch deze keer wat langer volhouden, heb je minder kans op lichamelijke klachten, zeggen ze..